Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Аспан денесін картадан анықтау

Мирзабаева Нургулдің 9-сынып бойынша Рефлексивтік есебі Тақырыбы №40 Астраномиядағы қашықтықты анықтаудың кейбір тәсілдері. Күні: 6. 02. 2013ж
Модуль
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Оқу және оқытуда жаңа тәсіл.Диалог
Сұрақтар қойды:
Түрткі сұрақтар берді:Өмірмен тұрмыс тірікшілікпен байланыстырып берілді.
Топқа бөлді: Астраномия,Физика
Топ сұрақтарға жауап берді: Азиза,Сандуғаш
Постерді дайындап ,оны қорғады Аида, Асел
Сыни тұрғыдан ойлау
Концепциялық карта түзді:
Жұлдыздар картасы үйренілді.
Радиолакация
Картаны толтырдыНұртай
жылдамдықтарды жинақтады.
Тәжрибені жасады.Айжанар мен Руслан
Тест шешеді:Азиза
Есепті шешедіНұрбол,Аружан
Бағалау
Формативті бағалады:өте тамаша,жақсы , жарайсың,сенің қолыңнан келді,келісемін жарайсың,
Қорытынды бағалады
Бір-бірін бағалады:
Өз-өзін бағалады:
АКТ
Электрондық оқулықтан: Аспан денелеріне дейінгі арақашықтықты анықтаудың физикалық және астраномиялық тәсілі.
Өз ойларын әңгімеледі:Бақтыбай,Нұрбол,,Руслан
Талантты және дарынды оқушыны оқыту
Жеке тапсырма берді . Аспан денесін картадан анықтау.Күнтізбенің әлемде өзгерістері.
Күрделі тапсырма берді:
Проблемалы сұрақтар берді:Аяжан,Қайрат,Азиза,Мөлдір
Тапсырмаларды жылдам орындадыҚайрат
Пайымдылық көрсетті:
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Әрбір оқушының білім дәрежесіне сәйкес сұрақтар берді:
Сынып деңгейіне сәйкес тапсырмалар берді
Өз білімдерін еркін жеткізді:
Өз ойларын еркін айта білді:
Көшбасшылық
Сабақтың негізгі мағынасын ашуда бағыт -бағдар берді:
Топ басшыларының ,білімділердің жауаптары:Қайрат,Аяжан,Азиза.Мөлдір
Реклесивті есеп
Бағалау критерийлерінде тақырыптың негізгі мағынасын ашуда нақтылай сұрақтардың көрсетулері оқушының анық жауап табуларына мүмкіндік беруде.
Стикерлерге өз ойларын жазып. Келесі сабаққа анық бағыт берді:.

Бұл сабақта материалдық нүкте не екенін білді .тест шешу.қойылған анық сұрақтар сабақтың негізгі мағынасы ашылуына кең жол ашылды. Оқушылардың өзі ізденіп өзі тапқандары олардың естерінде мәңгі қалады деп ойлаймын. Қысқа уақыт аралығында бірнеше 15 оқушы жақсы бағаланды.АКТ арқылы көп мәлімет беруге ерісуге мүмкіндік болды.Астраномияда аспан денелеріне дейінгі арақашықтықты анықтау тәсілдері сол жайлы мәлімет толық берілді. .Пассив оқушы Алишер мен Нұртай әрекет ете бастады. Топқа бөліп тапсырма беру арқылы бір - біріне үйретіп . бір - бірін жақсы түсінді.Концепсиялық картаның маңыздылығы формуланы топтастырып жыйнақтап береді .Өлшем бірліктерді бір жүйеге айлантыруды үйренді.Формуладан жаңа бір формула шығару тапсырмасын орындауды тиянақты білді.
Үйге тапсырма:
$46 Оқулықтан . Жылжымалы карта жасап күзету.

Бүгін материалдық нүкте. Векторлар арасында орындалатын амалдарды үйреніп алдық Сабақ қызықты болды. Бір-бірімізбен жақын араластық .Ынтымақтастығымыз артты.Сөйлеу мәдениетіміз өсті.Жаңа ғалыммен таныстық..Осындай сабақтар әркүні болса екен.Аспан денелерінің қозғалысы және бір түрі қосылды.Жердегі мен аспандағы қозғалыстарды және оларға дейінгі арақашықтықты бір - бірінен ажырата бастадық. Топтастырудың маңызы зор. Аспан денелерімен ,картамен жұмыс істеуді білдік.Радиолакацияны білдік.

Ұқсас жұмыстар
Жұлдыздар картасы
Ежелгі парсы патшалығы
Жер - шар тәрізді дене. глобус - жердің дәл үлгісі
Суретін көрсету
Математикалық білімдер
Жердің ішкі құрылымы
Оқушыларды топқа бөлу. Сабақ барысы
Географиялық белдеулер. 10 сынып
Аспан денесін көрсет
Топ саяхатшылар
Пәндер