Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жұлдыздар картасы

Мирзабаева Нургулдің 9-сынып бойынша Рефлексивтік есебі Тақырыбы №39 Жергілікті қолдану бүкіл әлем дамуы уақыты.Күнтіэбе.
Күні: 31. 01. 2013ж
Модуль
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Оқу және оқытуда жаңа тәсіл.Диалог
Сұрақтар қойды:
Түрткі сұрақтар берді:Өмірмен тұрмыс тірікшілікпен байланыстырып берілді.
Топқа бөлді: Жәнібеков, Гагарин,Терещкова
Топ сұрақтарға жауап берді: Азиза,Сандуғаш
Постерді дайындап ,оны қорғады Аида, Асел
Сыни тұрғыдан ойлау
Концепциялық карта түзді:
Жұлдыздар картасы үйренілді.
Аспан сферасы көрсетілді.
Жылжымалы карта жасау жолы көрсетілді.
Күнтізбенің түзілуі
Картаны толтырдыНұртай
жылдамдықтарды жинақтады.
Тәжрибені жасады.Айжанар мен Руслан
Тест шешді:Азиза
Есепті шешдіНұрбол,Аружан
Бағалау
Формативті бағалады:өте тамаша,жақсы , жарайсың,сенің қолыңнан келді,келісемін жарайсың,
Қорытынды бағалады
Бір-бірін бағалады:
Өз-өзін бағалады:
АКТ
Электрондық оқулықтан:. Жұлдыздар картасы.Аспан сфера Әлемнің түзілісі көрсетілді.Жылжымалы карта.Күн жүйесіндегі қозғалыс. Уақыт. Күн тізбе.
Өз ойларын әңгімеледі:Бақтыбай,Нұрбол,,Руслан
Талантты және дарынды оқушыны оқыту
Жеке тапсырма берді . Аспан денесін картадан анықтау.Күнтізбенің әлемде өзгерістері.
Күрделі тапсырма берді:
Проблемалы сұрақтар берді:Аяжан,Қайрат,Азиза,Мөлдір
Тапсырмаларды жылдам орындадыҚайрат
Пайымдылық көрсетті:
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Әрбір оқушының білім дәрежесіне сәйкес сұрақтар берді:
Сынып деңгейіне сәйкес тапсырмалар берді
Өз білімдерін еркін жеткізді:
Өз ойларын еркін айта білді:
Көшбасшылық
Сабақтың негізгі мағынасын ашуда бағыт -бағдар берді:
Топ басшыларының ,білімділердің жауаптары:Қайрат,Аяжан,Азиза.Мөлдір
Реклесивті есеп
Бағалау критерийлерінде тақырыптың негізгі мағынасын ашуда нақтылай сұрақтардың көрсетулері оқушының анық жауап табуларына мүмкіндік беруде.
Стикерлерге өз ойларын жазып. Келесі сабаққа анық бағыт берді:.

Бұл сабақта материалдық нүкте не екенін білді .тест шешу.қойылған анық сұрақтар сабақтың негізгі мағынасы ашылуына кең жол ашылды. Оқушылардың өзі ізденіп өзі тапқандары олардың естерінде мәңгі қалады деп ойлаймын. Қысқа уақыт аралығында бірнеше 15 оқушы жақсы бағаланды.АКТ арқылы көп мәлімет беруге ерісуге мүмкіндік болды.Уақыт ерекшелігі және күнтізбенің түзілу ерекшеліктері сол жайлы мәлімет толық берілді. .Пассив оқушы Алишер мен Нұртай әрекет ете бастады. Топқа бөліп тапсырма беру арқылы бір - біріне үйретіп . бір - бірін жақсы түсінді.Концепсиялық картаның маңыздылығы формуланы топтастырып жыйнақтап береді .Өлшем бірліктерді бір жүйеге айлантыруды үйренді.Формуладан жаңа бір формула шығару тапсырмасын орындауды тиянақты білді.
Үйге тапсырма:
$45 Оқулықтан . Жылжымалы карта жасап күзету.

Бүгін материалдық нүкте. Векторлар арасында орындалатын амалдарды үйреніп алдық Сабақ қызықты болды. Бір-бірімізбен жақын араластық .Ынтымақтастығымыз артты.Сөйлеу мәдениетіміз өсті.Жаңа ғалыммен таныстық..Осындай сабақтар әркүні болса екен.Аспан денелерінің қозғалысы және бір түрі қосылды.Жердегі мен аспандағы қозғалыстарды бір - бірінен ажырата бастадық. Топтастырудың маңызы зор. Аспан денелерімен ,картамен жұмыс істеуді білдік.Уақыт ерекшелігі мен күнтізбе ерекшелігін білдік.

Ұқсас жұмыстар
Аспан сферасы
Астрофизика. 5 сынып
Ғарыш туралы алғашқы түсінік. Жұлдыз. Планета
Геосаяси жағдайы
«ұлттық мәдениеттану негіздері» курсы бағдарламасы
Аспан денесін картадан анықтау
Жер және ғарыш Ғарыш дегеніміз не
Математикалық білімдер
Құрметті оқушылар алдарыңда үлкен сын, намысты дода сол сынға әрқашан сеніммен барыңдар
Қазақ сахарасының жұлдыздары
Пәндер