Аспан сферасы

Мирзабаева Нургулдің 9-сынып бойынша Рефлексивтік есебі Тақырыбы №36 Жұлдызды аспан. Аспан сферасы. Аспан координаталарының жүйелері.

Күні: 23. 01. 2013ж

Модуль
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Модуль: Оқу және оқытуда жаңа тәсіл. Диалог
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Сұрақтар қойды:

Түрткі сұрақтар берді:Өмірмен тұрмыс тірікшілікпен байланыстырып берілді.

Топқа бөлді:Күн, Ай, Жұлдыз

Оқушының іс-әрекеті:

Топ сұрақтарға жауап берді: Нұрбол, Сандуғаш

Постерді дайындап, оны қорғады Қайрат, Руслан

Модуль: Сыни тұрғыдан ойлау
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Концепциялық карта түзді:

Жұлдыздар картасы үйренілді.

Аспан сферасы көрсетілді.

Оқушының іс-әрекеті:

Картаны толтырдыНұртай

жылдамдықтарды жинақтады.

Тәжрибені жасады. Айжанар мен Руслан

Тест шешді:Азиза

Есепті шешдіТалғат, Аружан

Модуль: Бағалау
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Формативті бағалады:өте тамаша, жақсы, жарайсың, сенің қолыңнан келді, келісемін жарайсың,

Қорытынды бағалады

Оқушының іс-әрекеті:

Бір-бірін бағалады:

Өз-өзін бағалады:

Модуль: АКТ
Мұғалімнің іс- әрекеті: Тәжірибелер. Жұлдыздар картасы. Аспан сферасф. Әлемнің түзілісі көрсетілді.
Оқушының іс-әрекеті: Өз ойларын әңгімеледі:Бақтыбай, Нұрбол,, Руслан
Модуль: Талантты және дарынды оқушыны оқыту
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Жеке тапсырма берді:Формуладан формула шығару

Күрделі тапсырма берді:

Оқушының іс-әрекеті:

Проблемалы сұрақтар берді:Аяжан, Қайрат, Азиза, Мөлдір

Тапсырмаларды жылдам орындадыҚайрат

Пайымдылық көрсетті:

Модуль: Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Әрбір оқушының білім дәрежесіне сәйкес сұрақтар берді:

Сынып деңгейіне сәйкес тапсырмалар берді

Оқушының іс-әрекеті:

Өз білімдерін еркін жеткізді:

Өз ойларын еркін айта білді:

Модуль: Көшбасшылық
Мұғалімнің іс- әрекеті: Сабақтың негізгі мағынасын ашуда бағыт -бағдар берді:
Оқушының іс-әрекеті: Топ басшыларының, білімділердің жауаптары:Қайрат, Аяжан, Азиза. Мөлдір
Модуль: Реклесивті есеп
Мұғалімнің іс- әрекеті: Бағалау критерийлерінде тақырыптың негізгі мағынасын ашуда нақтылай сұрақтардың көрсетулері оқушының анық жауап табуларына мүмкіндік беруде.
Оқушының іс-әрекеті: Стикерлерге өз ойларын жазып. Келесі сабаққа анық бағыт берді:.
Модуль:
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Бұл сабақта материалдық нүкте не екенін білді . тест шешу. қойылған анық сұрақтар сабақтың негізгі мағынасы ашылуына кең жол ашылды. Оқушылардың өзі ізденіп өзі тапқандары олардың естерінде мәңгі қалады деп ойлаймын. Қысқа уақыт аралығында бірнеше 15 оқушы жақсы бағаланды. АКТ арқылы көп мәлімет беруге ерісуге мүмкіндік болды. Аспан денелерінің қозғалысы орналасуын үйренді және сол жайлы мәлімет толық берілді. . Пассив оқушы Алишер мен Нұртай әрекет ете бастады. Топқа бөліп тапсырма беру арқылы бір -біріне үйретіп . бір -бірін жақсы түсінді. Концепсиялық картаның маңыздылығы формуланы топтастырып жыйнақтап береді . Өлшем бірліктерді бір жүйеге айлантыруды үйренді. Формуладан жаңа бір формула шығару тапсырмасын орындауды тиянақты білді.

Үйге тапсырма:$ 38, 39 Оқулықтан. тест 2012ж

Оқушының іс-әрекеті: Бүгін материалдық нүкте. Векторлар арасында орындалатын амалдарды үйреніп алдық Сабақ қызықты болды. Бір-бірімізбен жақын араластық . Ынтымақтастығымыз артты. Сөйлеу мәдениетіміз өсті. Жаңа ғалыммен таныстық. . Осындай сабақтар әркүні болса екен. Аспан денелерінің қозғалысы және бір түрі қосылды. Электромагниттік толқын және радиобайланыстың формуласын бір -бірінен ажырата бастадық. Топтастырудың маңызы зор. Аспан денелерімен, картамен жұмыс істеуді білдік.

Ұқсас жұмыстар
Жұлдыздық сәт: аспан сферасы мен жұлдызтану бойынша ойындық сабақ
Мирзабаева Нұргүлдің 9-сыныпқа арналған рефлексивтік есебі: Күнтізбе, аспан денелері және қозғалыс
Аспан әлеміне саяхат: Күн жүйесі, жұлдыздар және астрономиялық бақылаулар
Астрономия пәні бойынша сыныптан тыс сайыс-сабақ: Аспан әлемінің білгірлері
9-сынып рефлексивтік есебі: Аспан денелеріне дейінгі қашықтықты анықтаудың тәсілдері
Мектепке дейінгі ұйымға арналған дене тәрбиесі бойынша технологиялық карта - Аспан әлеміне саяхат
Мұқағали Мақатаевтың Елім барда және Анау-аспан, мынау-бақ өлеңдерін сатылай кешенді талдау сабақ жоспары
Физика пәнінің орта мерзімді жоспары: аспан денелері, тәжірибелік жұмыстар және оқу модульдері (сыни ойлау, АКТ, инклюзия, көшбасшылық, формативті бағалау)
Жұлдызды жүйелер мен әлемнің құрылымы: 11-сыныпқа арналған зерттеу сабағы
Үңгіртас орта мектебінің 11 сыныпқа арналған жаратылыстану бағыты бойынша физика пәнінің 68 сағаттық тереңдетілген факультативтік оқу жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz