Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Аспан сферасы

Мирзабаева Нургулдің 9-сынып бойынша Рефлексивтік есебі Тақырыбы №36 Жұлдызды аспан. Аспан сферасы. Аспан координаталарының жүйелері.
Күні: 23. 01. 2013ж
Модуль
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Оқу және оқытуда жаңа тәсіл.Диалог
Сұрақтар қойды:
Түрткі сұрақтар берді:Өмірмен тұрмыс тірікшілікпен байланыстырып берілді.
Топқа бөлді:Күн,Ай,Жұлдыз
Топ сұрақтарға жауап берді: Нұрбол,Сандуғаш
Постерді дайындап ,оны қорғады Қайрат, Руслан
Сыни тұрғыдан ойлау
Концепциялық карта түзді:
Жұлдыздар картасы үйренілді.
Аспан сферасы көрсетілді.
Картаны толтырдыНұртай
жылдамдықтарды жинақтады.
Тәжрибені жасады.Айжанар мен Руслан
Тест шешді:Азиза
Есепті шешдіТалғат,Аружан
Бағалау
Формативті бағалады:өте тамаша,жақсы , жарайсың,сенің қолыңнан келді,келісемін жарайсың,
Қорытынды бағалады
Бір-бірін бағалады:
Өз-өзін бағалады:
АКТ
Тәжірибелер. Жұлдыздар картасы.Аспан сферасф. Әлемнің түзілісі көрсетілді.
Өз ойларын әңгімеледі:Бақтыбай,Нұрбол,,Руслан
Талантты және дарынды оқушыны оқыту
Жеке тапсырма берді:Формуладан формула шығару
Күрделі тапсырма берді:
Проблемалы сұрақтар берді:Аяжан,Қайрат,Азиза,Мөлдір
Тапсырмаларды жылдам орындадыҚайрат
Пайымдылық көрсетті:
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Әрбір оқушының білім дәрежесіне сәйкес сұрақтар берді:
Сынып деңгейіне сәйкес тапсырмалар берді
Өз білімдерін еркін жеткізді:
Өз ойларын еркін айта білді:
Көшбасшылық
Сабақтың негізгі мағынасын ашуда бағыт -бағдар берді:
Топ басшыларының ,білімділердің жауаптары:Қайрат,Аяжан,Азиза.Мөлдір
Реклесивті есеп
Бағалау критерийлерінде тақырыптың негізгі мағынасын ашуда нақтылай сұрақтардың көрсетулері оқушының анық жауап табуларына мүмкіндік беруде.
Стикерлерге өз ойларын жазып. Келесі сабаққа анық бағыт берді:.

Бұл сабақта материалдық нүкте не екенін білді .тест шешу.қойылған анық сұрақтар сабақтың негізгі мағынасы ашылуына кең жол ашылды. Оқушылардың өзі ізденіп өзі тапқандары олардың естерінде мәңгі қалады деп ойлаймын. Қысқа уақыт аралығында бірнеше 15 оқушы жақсы бағаланды.АКТ арқылы көп мәлімет беруге ерісуге мүмкіндік болды. Аспан денелерінің қозғалысы орналасуын үйренді және сол жайлы мәлімет толық берілді. .Пассив оқушы Алишер мен Нұртай әрекет ете бастады. Топқа бөліп тапсырма беру арқылы бір - біріне үйретіп . бір - бірін жақсы түсінді.Концепсиялық картаның маңыздылығы формуланы топтастырып жыйнақтап береді .Өлшем бірліктерді бір жүйеге айлантыруды үйренді.Формуладан жаңа бір формула шығару тапсырмасын орындауды тиянақты білді.
Үйге тапсырма:$ 38,39 Оқулықтан.тест 2012ж
Бүгін материалдық нүкте. Векторлар арасында орындалатын амалдарды үйреніп алдық Сабақ қызықты болды. Бір-бірімізбен жақын араластық .Ынтымақтастығымыз артты.Сөйлеу мәдениетіміз өсті.Жаңа ғалыммен таныстық..Осындай сабақтар әркүні болса екен.Аспан денелерінің қозғалысы және бір түрі қосылды.Электромагниттік толқын және радиобайланыстың формуласын бір - бірінен ажырата бастадық. Топтастырудың маңызы зор. Аспан денелерімен ,картамен жұмыс істеуді білдік.

Ұқсас жұмыстар
Жұлдыздар картасы
"Жұлдыздық сәт"
Зерттеу сабағы 11 класс
Физика пәнінен жаратылыстану бағыты бойынша тереңдетіп оқытуға қосымша сабақ (факультатив) жоспары
Экономикалық факторлар
Электр заряды. электр зарядының сақталу заңы. 8-сынып
Мүмкіндігі шектеулі балаларды тәрбиелеуде ата - ананың ролі
Денелердің потенциалдық және кинетикалық энергиялары
Жарық энергиясы
Үшөлшемді әдістемелік жүйенің физика сабақтарындағы тиімділігі . TIMSS және PISA халықаралық салыстырмалы зерттеулер негізінде қойылған талаптар
Пәндер