Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту

Мирзабаева Нургулдің 9-сынып бойынша Рефлексивтік есебі
Тақырыбы №3: Түзу сызықты теңайнымалы қозғалыс.
Күні: 12.09 2013ж
Модуль
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Оқу және оқытуда жаңа тәсіл.Диалог
Сұрақтар қоюйды:
Түрткі сұрақтар берді:
Топқа бөлу:А.В:С:Д
Топ сұрақтарға жауап берді:Сандуғаш.Айнур
Постерді дайындап ,оны қорғады:Рустамов. Абдиева. Ізбасаров
Сыни тұрғыдан ойлау
Концепсиялық карта түзді:
Тест сұрақтарын берді:
Есептер берді:
Картаны толтырды:
Тест шешді:
Есепті шешді:
Бағалау
Формативті бағалады:өте тамаша,жақсы , жарайсың,сенің қолыңнан келді,
Қорытынды бағалады
Бір-бірін бағалады:
Өз-өзін бағалады:
АКТ
Тәжірибелер. Электрондық оқулықтан бейне көріністер көрсетті
Өз ойларын әңгімеледі:
Талантты және дарынды оқушыны оқыту
Жеке тапсырма берді:
Күрделі тапсырма берді:
Проблемалы сұрақтар берді:
Тапсырмаларды жылдам орындады:
Пайымдылық көрсетті:
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Әрбір оқушының білім дәрежесіне сәйкес сұрақтар берді:
Сынып деңгейіне сәйкес тапсырмалар берді
Өз білімдерін еркін жеткізді:
Өз ойларын еркін айта білді:
Көшбасшылық
Сабақтың негізгі мағынасын ашуда бағыт -бағдар берді:
Топ басшыларының ,білімділердің жауаптары:
Реклесивті есеп
Бағалау критерийлерінде тақырыптың негізгі мағынасын ашуда нақтылай сұрақтардың көрсетулері оқушының анық жауап табуларына мүмкіндік беруде.
Стикерлерге өз ойларын жазып. Келесі сабаққа анық бағыт берді:.

Бұл сабақта материалдық нүкте не екенін білді .тест шешу.қойылған анық сұрақтар сабақтың негізгі мағынасы ашылуына кең жол ашылды. Оқушылардың өзі ізденіп өзі тапқандары олардың естерінде мәңгі қалады деп ойлаймын. Қысқа уақыт аралығында бірнеше 12 оқушы жақсы бағаланды.АКТ арқылы көп мәлімет беруге ерісуге мүмкіндік болды.Векторлар жайлы мәлімет толық берілді.Пассив оқушы әрекет ете бастады.Топқа бөліп тапсырма беру арқылы бір - біріне үйретіп . бір - бірін жақсы түсінді.
Бүгін материалдық нүкте. Векторлар арасында орындалатын амалдарды үйреніп алдық Сабақ қызықты болды. Бір-бірімізбен жақын араластық .Ынтымақтастығымыз артты.Сөйлеу мәдениетіміз өсті.

Ұқсас жұмыстар
Ұзақ мерзімді жоспар
Темір дәуірінің негізгі ерекшеліктері
Ұзақ мерзімді жоспар 6-7-8 сынып (i-ii тоқсан)
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Оқушылардың өзін - өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау
Оқушылардың өзін - өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту
7-сыныпқа арналған алгебра, геометрия пәнінен омж
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Түрлі карталарда меридиандер мен параллельдердің бейнелену ерекшеліктері
Пәндер