9-сыныптағы Түзу сызықты теңайнымалы қозғалыс тақырыбы бойынша рефлексивтік есеп (12.09.2013)

Мирзабаева Нургулдің 9-сынып бойынша Рефлексивтік есебі

Тақырыбы №3: Түзу сызықты теңайнымалы қозғалыс.

Күні: 12. 09 2013ж

Модуль
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Модуль: Оқу және оқытуда жаңа тәсіл. Диалог
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Сұрақтар қоюйды:

Түрткі сұрақтар берді:

Топқа бөлу:А. В:С:Д

Оқушының іс-әрекеті:

Топ сұрақтарға жауап берді:Сандуғаш. Айнур

Постерді дайындап, оны қорғады:Рустамов. Абдиева. Ізбасаров

Модуль: Сыни тұрғыдан ойлау
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Концепсиялық карта түзді:

Тест сұрақтарын берді:

Есептер берді:

Оқушының іс-әрекеті:

Картаны толтырды:

Тест шешді:

Есепті шешді:

Модуль: Бағалау
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Формативті бағалады:өте тамаша, жақсы, жарайсың, сенің қолыңнан келді,

Қорытынды бағалады

Оқушының іс-әрекеті:

Бір-бірін бағалады:

Өз-өзін бағалады:

Модуль: АКТ
Мұғалімнің іс- әрекеті: Тәжірибелер. Электрондық оқулықтан бейне көріністер көрсетті
Оқушының іс-әрекеті: Өз ойларын әңгімеледі:
Модуль: Талантты және дарынды оқушыны оқыту
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Жеке тапсырма берді:

Күрделі тапсырма берді:

Оқушының іс-әрекеті:

Проблемалы сұрақтар берді:

Тапсырмаларды жылдам орындады:

Пайымдылық көрсетті:

Модуль: Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Әрбір оқушының білім дәрежесіне сәйкес сұрақтар берді:

Сынып деңгейіне сәйкес тапсырмалар берді

Оқушының іс-әрекеті:

Өз білімдерін еркін жеткізді:

Өз ойларын еркін айта білді:

Модуль: Көшбасшылық
Мұғалімнің іс- әрекеті: Сабақтың негізгі мағынасын ашуда бағыт -бағдар берді:
Оқушының іс-әрекеті: Топ басшыларының, білімділердің жауаптары:
Модуль: Реклесивті есеп
Мұғалімнің іс- әрекеті: Бағалау критерийлерінде тақырыптың негізгі мағынасын ашуда нақтылай сұрақтардың көрсетулері оқушының анық жауап табуларына мүмкіндік беруде.
Оқушының іс-әрекеті: Стикерлерге өз ойларын жазып. Келесі сабаққа анық бағыт берді:.
Модуль:
Мұғалімнің іс- әрекеті: Бұл сабақта материалдық нүкте не екенін білді . тест шешу. қойылған анық сұрақтар сабақтың негізгі мағынасы ашылуына кең жол ашылды. Оқушылардың өзі ізденіп өзі тапқандары олардың естерінде мәңгі қалады деп ойлаймын. Қысқа уақыт аралығында бірнеше 12 оқушы жақсы бағаланды. АКТ арқылы көп мәлімет беруге ерісуге мүмкіндік болды. Векторлар жайлы мәлімет толық берілді. Пассив оқушы әрекет ете бастады. Топқа бөліп тапсырма беру арқылы бір -біріне үйретіп . бір -бірін жақсы түсінді.
Оқушының іс-әрекеті: Бүгін материалдық нүкте. Векторлар арасында орындалатын амалдарды үйреніп алдық Сабақ қызықты болды. Бір-бірімізбен жақын араластық . Ынтымақтастығымыз артты. Сөйлеу мәдениетіміз өсті.

Ұқсас жұмыстар
9-сынып: Қисық сызықты қозғалыс тақырыбы бойынша рефлексивтік есеп
9-сынып физика: Түзу сызықты тең айнымалы қозғалыс және үдеу - сабақ жоспары
Мирзабаева Нұргүлдің 9-сыныптағы №27 Электромагниттік тербелістер тақырыбы бойынша рефлексивтік есебі
9-сынып: Жасанды серіктердің қозғалысы бойынша рефлексивтік есеп
9-сынып: Дененің салмағы және салмақсыздық тақырыбы бойынша рефлексивтік есеп пен әдістемелік талдау
9-сынып физика: түзусызықты теңайнымалы қозғалыс - жылдамдық, орын ауыстыру және жылдамдық графигі
9-сынып №30: Дыбыс және оның сипаттамалары бойынша рефлексивтік есеп
9-сынып рефлективтік есебі: Теңайнымалы қозғалыс - дененің үдеуін анықтау (зертханалық жұмыс және оқыту әдістерінің талдауы)
7-сыныпқа арналған ашық сабақ: Бірқалыпты түзу сызықты қозғалыстың графиктік талдауы
Кинематика: Қисық сызықты және шеңбер бойымен қозғалыс - 10-сынып сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz