Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Дене импульсі

Мирзабаева Нургулдің 9-сынып бойынша Рефлексивтік есебі Тақырыбы №20: Дене импульсі. Импульс сақталу заңы. Күні: 15.11. 2013ж
Модуль
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Оқу және оқытуда жаңа тәсіл.Диалог
Сұрақтар қоюйды:
Түрткі сұрақтар берді:
Топқа бөлу:Күш, салмақ, масса,жылдамдық.
Топ сұрақтарға жауап берді:Сандуғаш,Асел
Постерді дайындап ,оны қорғады:Азиза,НұрболҚайрат, Бақт ыбай
Сыни тұрғыдан ойлау
Концепциялық карта түзді:
Тәжрибені өз қолдарымен жасады.
Тест сұрақтарын берді:Тест жиынтығынан
Есептер берді:Есептер жиынтығынан
Картаны толтырдыМедет
жылдамдықтарды жинақтады.
Тәжрибені жасады.Алишер мен Руслан
Тест шешді:Азиза
Есепті шешді:Гульсана,Алишер
Бағалау
Формативті бағалады:өте тамаша,жақсы , жарайсың,сенің қолыңнан келді,келісемін жарайсың,
Қорытынды бағалады
Бір-бірін бағалады:
Өз-өзін бағалады:
АКТ
Тәжірибелер. Электрондық оқулықтан бейне көріністер көрсетті:Дене иппульсі. Импульстің сақталу заңы.
Өз ойларын әңгімеледі:Асел,Нұрбол,Мөлдір
Талантты және дарынды оқушыны оқыту
Жеке тапсырма берді:Формуладан формула шығару
Күрделі тапсырма берді:жаттығу 17
Проблемалы сұрақтар берді:Аяжан,Қайрат,Азиза,Мөлдір
Тапсырмаларды жылдам орындадыҚайрат
Пайымдылық көрсетті:
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Әрбір оқушының білім дәрежесіне сәйкес сұрақтар берді:
Сынып деңгейіне сәйкес тапсырмалар берді
Өз білімдерін еркін жеткізді:
Өз ойларын еркін айта білді:
Көшбасшылық
Сабақтың негізгі мағынасын ашуда бағыт -бағдар берді:
Топ басшыларының ,білімділердің жауаптары:Қайрат,Аяжан,Азиза.
Реклесивті есеп
Бағалау критерийлерінде тақырыптың негізгі мағынасын ашуда нақтылай сұрақтардың көрсетулері оқушының анық жауап табуларына мүмкіндік беруде.
Стикерлерге өз ойларын жазып. Келесі сабаққа анық бағыт берді:.

Бұл сабақта материалдық нүкте не екенін білді .тест шешу.қойылған анық сұрақтар сабақтың негізгі мағынасы ашылуына кең жол ашылды. Оқушылардың өзі ізденіп өзі тапқандары олардың естерінде мәңгі қалады деп ойлаймын. Қысқа уақыт аралығында бірнеше 18 оқушы жақсы бағаланды.АКТ арқылы көп мәлімет беруге ерісуге мүмкіндік болды.Дененің импульсі мен импульстің сақталу заңын үйренді және сол жайлы мәлімет толық берілді. .Пассив оқушы Алишерде ,Нұрдәулетте әрекет ете бастады. Тәжірибені өз қолдарымен ұстап жасауы жақсы нәтиже берді.Топқа бөліп тапсырма беру арқылы бір - біріне үйретіп . бір - бірін жақсы түсінді.Концепсиялық картаның маңыздылығы формуланы топтастырып жыйнақтап береді .Өлшем бірліктерді бір жүйеге айлантыруды үйренді.
Бүгін материалдық нүкте. Векторлар арасында орындалатын амалдарды үйреніп алдық Сабақ қызықты болды. Бір-бірімізбен жақын араластық .Ынтымақтастығымыз артты.Сөйлеу мәдениетіміз өсті.Жаңа ғалымен таныстық.
Тәжірибе жақсы шықты.Осындай сабақтар әркүні болса екен.Қозғалыстың және бір түрә қосылды.Формуланы бір - бірінен ажырата бастадық. Топтастырудың маңызы зор екен
Тәжрибені өзіміз жасағаныміз үлкен бір сенімділік белгісі болды.Формуладан жаңа бір формула шығаруды үйрендік,Өлшем бірліктермен жұмыс істеуді үйрендік. Импульс не екенін білдік.

Ұқсас жұмыстар
Дене импульсі. 9 сынып
Импульс. импульстің сақталу заңы
Тақырып Дене импульсі. Импульстің сақталу заңы
Дененің импульсі. импульстің сақталу заңы
Сабаққа зейіндерін аудару
Энергия және оның түрлері
«сақталу заңдары» тарауын қайталау
Реактивті қозғалыс
Энергия
Энергия туралы
Пәндер