Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Рационал сандарды азайту ережесі
Новенький ОЖББМ.
Ашық сабақ тақырыбы:
6 класс
Математика пәні мұғалімі: Сатаева Т. А.
2013 - 2014 оқу жылы.
Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды көбейту
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Рационал сандарды көбейтіп, көбейтіндіні табуды үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін
дамыту, өздігінен ойлау және есеп шығару икемділіктерін қалыптастыру.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, жауапкершілікке, нақтылыққа, көпшілікпен
жұмыс жасауға тәрбиелеу.
Барысы: І Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Бәйге
ІІ. Алтыбақан
ІІІ Теңге алу (Ауызша есептеу)
ІҮ Қыз қуу (Жұп болып есептер шығару)
Ү Сергіту сәті
ҮІ Көкпар (Топтық жұмыс Семантикалық карта)
ҮІІ Аударыспақ
І. Сәлемдесу, түгендеу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру
Үй тапсырмасын тексеру
Бүгін біздер ұлттық ойындарымызды білеміз бе тексеріп, ұлттық ойындарымызды ойнаймыз.
Бәйге:
Натурал сан дегеніміз қандай сан?
Бүтін сан дегеніміз қанадай сан?
Рационал сан дегеніміз қандай сан?
Оң сан, теріс сан дегеніміз қандай сандар?
Қарама - қарсы сандар деп қандай сандарды айтамыз?
Координаталық түзу дегеніміз не?
Санның модулі деп нені айтамыз?
Таңбалары бірдей сандарды қосу ережесі
Таңбалары әр түрлі сандарды қосу ережесі
Рационал сандарды азайту ережесі
Координаталық түзудегі екі нүктенің арақашықтығы қалай табылады.
Келесі ауызша есептеулерді орындайық.
Алтыбақан
Үйге берілген қосымша тапсырма
Сүңгуір әрбір 1секундта -3 м тереңдікке сүңгиді. Ол 2 секундта, 5 секундта неше метр тереңдікке сүңгиді.
Таңба ережесін еске түсірейік.
Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісінің мәні- теріс сан.
1-мысал. (-4) ·3 көбейтіндісінің мәнін табайық
(-4) ·3= (-4)+(-4)+(-4)=-12
Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі - оң сан.
2-мысал: (-7)·(-5)=35
3.Мысыал
4.Мысыал
Бекіту бөлімі: Теңге алу.
Ауызша есептеу
(-3,3)*(-2) 1,6*(-4)
(-0,5)*9 (-0,3)*(-40)
Оқулықпен жұмыс.
№528 (Қыз қуу) Тақтарын ұлдар,жұптарын қыздар
1) -0,2*(-5)*13=13
2) -2,5*(-1,3)*4=13
3) -0,25*(0,3)*(-4) =0,3
4)
5)
6)
Сергіту сәті:
Сақина салу ойынын ойнату.
Көкпар: Семантикалық карта: Теңдеудер шешу.
І топ білім
-20
-3
40
-17
-2
у:(-5)=-8
А
К
Б
У
Д
8+х:2=-2
І
Қ
Ш
В
Е
х-12=-15
Ә
Л
П
Р
С
24-х=26
Ч
Н
Т
Ы
І
х+12=-5
Я
И
Ө
М
Ұ
ІІ топ Еңбек
-2
-17
-3
40
-20
х+12=-5
І
Е
Қ
Л
З
24-х=26
Ң
Р
О
Ж
Д
х-12=-15
А
В
Б
Ы
Ф
8+х:2=-2
М
С
И
Т
Е
у:(-5)=-8
Ы
У
Ү
К
Ө
Аударыспақ
Екі топтан бір - бір оқушыдан шығып, бір есепті шығарады кім бірнші болса сол жеңгені.
№534
Автобус аялдамаға жақындағанда тоқтау үшін әр секунд сайын жылдамдығын -2,5 м/с-қа өзгертті. 4 секундта автобустың жылдамдығы қаншаға өзгереді.
Шешуі:
-2,5*4=-10 м/с-қа өзгерді.
Сабақтың қорытындысы: Бағалау.
Үйге тапрсырма: № 523-526
Ашық сабақ тақырыбы:
6 класс
Математика пәні мұғалімі: Сатаева Т. А.
2013 - 2014 оқу жылы.
Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды көбейту
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Рационал сандарды көбейтіп, көбейтіндіні табуды үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін
дамыту, өздігінен ойлау және есеп шығару икемділіктерін қалыптастыру.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, жауапкершілікке, нақтылыққа, көпшілікпен
жұмыс жасауға тәрбиелеу.
Барысы: І Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Бәйге
ІІ. Алтыбақан
ІІІ Теңге алу (Ауызша есептеу)
ІҮ Қыз қуу (Жұп болып есептер шығару)
Ү Сергіту сәті
ҮІ Көкпар (Топтық жұмыс Семантикалық карта)
ҮІІ Аударыспақ
І. Сәлемдесу, түгендеу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру
Үй тапсырмасын тексеру
Бүгін біздер ұлттық ойындарымызды білеміз бе тексеріп, ұлттық ойындарымызды ойнаймыз.
Бәйге:
Натурал сан дегеніміз қандай сан?
Бүтін сан дегеніміз қанадай сан?
Рационал сан дегеніміз қандай сан?
Оң сан, теріс сан дегеніміз қандай сандар?
Қарама - қарсы сандар деп қандай сандарды айтамыз?
Координаталық түзу дегеніміз не?
Санның модулі деп нені айтамыз?
Таңбалары бірдей сандарды қосу ережесі
Таңбалары әр түрлі сандарды қосу ережесі
Рационал сандарды азайту ережесі
Координаталық түзудегі екі нүктенің арақашықтығы қалай табылады.
Келесі ауызша есептеулерді орындайық.
Алтыбақан
Үйге берілген қосымша тапсырма
Сүңгуір әрбір 1секундта -3 м тереңдікке сүңгиді. Ол 2 секундта, 5 секундта неше метр тереңдікке сүңгиді.
Таңба ережесін еске түсірейік.
Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісінің мәні- теріс сан.
1-мысал. (-4) ·3 көбейтіндісінің мәнін табайық
(-4) ·3= (-4)+(-4)+(-4)=-12
Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі - оң сан.
2-мысал: (-7)·(-5)=35
3.Мысыал
4.Мысыал
Бекіту бөлімі: Теңге алу.
Ауызша есептеу
(-3,3)*(-2) 1,6*(-4)
(-0,5)*9 (-0,3)*(-40)
Оқулықпен жұмыс.
№528 (Қыз қуу) Тақтарын ұлдар,жұптарын қыздар
1) -0,2*(-5)*13=13
2) -2,5*(-1,3)*4=13
3) -0,25*(0,3)*(-4) =0,3
4)
5)
6)
Сергіту сәті:
Сақина салу ойынын ойнату.
Көкпар: Семантикалық карта: Теңдеудер шешу.
І топ білім
-20
-3
40
-17
-2
у:(-5)=-8
А
К
Б
У
Д
8+х:2=-2
І
Қ
Ш
В
Е
х-12=-15
Ә
Л
П
Р
С
24-х=26
Ч
Н
Т
Ы
І
х+12=-5
Я
И
Ө
М
Ұ
ІІ топ Еңбек
-2
-17
-3
40
-20
х+12=-5
І
Е
Қ
Л
З
24-х=26
Ң
Р
О
Ж
Д
х-12=-15
А
В
Б
Ы
Ф
8+х:2=-2
М
С
И
Т
Е
у:(-5)=-8
Ы
У
Ү
К
Ө
Аударыспақ
Екі топтан бір - бір оқушыдан шығып, бір есепті шығарады кім бірнші болса сол жеңгені.
№534
Автобус аялдамаға жақындағанда тоқтау үшін әр секунд сайын жылдамдығын -2,5 м/с-қа өзгертті. 4 секундта автобустың жылдамдығы қаншаға өзгереді.
Шешуі:
-2,5*4=-10 м/с-қа өзгерді.
Сабақтың қорытындысы: Бағалау.
Үйге тапрсырма: № 523-526
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz