Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Рационал сан
Нені үйрену қажет:
* Сүңгуір спортшы неше метр тереңдікке сүңгігенін табуды;
* Иттің баланы қуу жылдамдығын табуды;
* Температураның өзгеруін табуды;
Нені білуі тиіс:
* Рационал сандарды азайту туралы туралы ұғымды;
* Рационал сандарды жай бөлшекпен, ондық бөлшекпен жазуды.
Қосымша әдебиеттер:
1. Т. А. Алдамұратова Математика 5- сынып
2. О.Р. Глейзер Математика тарихы 5-6- сынып
3. Т. А. Алдамұратова Математика (дидактикалық материалдар) 5- сынып
4. Т. А. Алдамұратова Математиканы оқыту әдістемесі 5- сынып
Шығармашылық тапсырмалар:
Рационал сандарды азайтудың шығу тарихы
Мақсаты:
тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, жинақылыққа ұжымшылдыққа баулу. Оқушыларға адам- гершілік, еңбек тәрбиесін беру
білімділік: Оқушыларға рационал сандарды азайту ұғымын түсіндіру. Берілген рационал сандарды азайту арқылы қосылғышын, айырмасын табуға үйрету. Алған білімдерін, ережелерді есептер шығару барысында пайдалана білуге үйрету
дамытушылық: Оқушыларды логикалық ойлау қабілеттеріндамыту.
Білім, білік, дағдыларын дамыту
Мерзімі : 20.11.13
Сыныбы: 6 <<Е>> сынып
Пәні: Математика
Сабақтың тақырыбы: § 3.3 Рационал сандарды азайту. Есептер шығару
Сабақтың мақсаты:
1. тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, жинақылыққа ұжымшылдыққа баулу. Оқушыларға адам- гершілік, еңбек тәрбиесін беру .
2. білімділік: Оқушыларға рационал сандарды азайту ұғымдарын қалыптастыру. Берілген рационал сандарды азайту арқылы айырмасын табуға үйрету. Алған білімдерін, ережелерді есептер шығару барысында пайдалана білуге үйрету .
3. дамытушылық: Оқушыларды логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.Білім, білік, дағдыларын дамыту
Тақырып бойынша алған білімдерін жүйелеу, жіктеудің тәсілдеріне тоқтап, сол тәсілдерді пайдалану
Оқушыларды жүйелік түрде жұмыс істеуге дағдыландыру
Білік дағдыларын жетілдіру, өз бетімен ойлау қабілетін дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, схема, бағалау парағы
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Әдісі-тәсілдері: Сұрақ - жауап Венн диаграммасы тірек-сызба нұсқасы.
Пәнаралық байланыс: Салт-дәстүр, математика,тарих.
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі (Сәлемдесу, түгелдеу,сынып тазалығына көңіл бөлу,топқа бөлу (Үшбұрыш . Төртбұрыш.Шеңбер )5 минут
ІІ Өткен сабақ .Үй тапсырмасы: № 498 ( Тарихи мәліметтер,ертегілер,жұмбақтар )13 минут
І. Қызығушылықты ояту
1Рационал сандар қалай азайтылады? (Бір саннан екінші санды азайту үшін, азайғышқа азайтқышқа қарама-қарсы санды қосу керек:)
2 Екі теріс санды қосындысы қалай табылады? ( 1)қосылғыштардың модульдерін қосу керек ; 2) шыққан санның алдына минус (<<>>) таңбасын қою керек )
3 Қарама-қарсы сандардың қосындысы неге тең ? (Қарама-қарсы сандардың қосындысы 0-ге тең )
ІІ. Мағынаны тану.
٧
+
-
?
Бұрыннан білемін
Мен үшін жаңалық
Келіспеймін
Түсініксіз
Венн диаграммасы.
Оң сандар
Ондық бөлшектер
Бүтін сандар
Натурал сандар
Жай сандар
Теріс сандар
Рационал сан
Венн диаграммасы.
1
7
Рационал сандар
мысалдары
1
7
3
0
9
Венн диаграммасы.
Натурал сандар
Q
Z
Q-рационал сандар жиыны
Z-бүтін сандар жиыны
N-натурал сандар жиыны
N Z Q
Рационал сандар жиынының ішкі жиындары.
N
Толғаныс, ой-толғаныс.(сергіту сәт 5минут)
ІІІ Жаңа сабақ: Сабақта оқушылар есептер шешеді.Әр топ бір есеп шешеді. 14минут
І топ №500
ІІ топ №501
ІІІ топ №504
Логикалық есептер
1) 8=14913 мына теңдікті түсіндіріңіз . Жауабы:(1-4+9-1-3)
2) 2)1000 оған40-ты қосыңыз. Тағы бір мың қосыңыз. Оған 30-ды қосу керек. Тағы 1000. Қосу 20. Қосу 1000. Және тағы 10-ды қосыңыз. Неше шықты? Жауабы:(4100)
3) Бір ауылға келген туристтер, сол жердегі бір ақымақ шалдың қылығына таңданады. Шалға жылтыраған 50 теңгелік тиын мен500 теңгелік қағаз ақша ұсынғанғанда, ол ылғи 50 теңгені таңдайтын. Оның себебі неде? Жауабы:(500 теңгелік жыртық болған екен).
Оқушыларды бағалау парағы
р/с
Аты-жөні
Үй тапсырмасы
Сұрақ-
жауап
Сынып
жұмысы
Қосымша тапсырма
Қорытынды баға
1
2
3
4
5
6
Қорытындылау Алған бағаларын қортындылап оқушыларды бағалау.
Үйге тапсырма: Өтілген материалдарды пысықтап келу(8 минут)
Тақырыпты оқу, №
Күтілетін нәтиже:
1. Оқушылар сұраққа жауап береді, есептің шығарылу жолдарын түсінеді.
2. Ойлау қабілеттерін дамытады.
3. жұмыс істейді, бірін-бірін сыйлайды, сөйлеу қабілеттері жақсарады.
* Сүңгуір спортшы неше метр тереңдікке сүңгігенін табуды;
* Иттің баланы қуу жылдамдығын табуды;
* Температураның өзгеруін табуды;
Нені білуі тиіс:
* Рационал сандарды азайту туралы туралы ұғымды;
* Рационал сандарды жай бөлшекпен, ондық бөлшекпен жазуды.
Қосымша әдебиеттер:
1. Т. А. Алдамұратова Математика 5- сынып
2. О.Р. Глейзер Математика тарихы 5-6- сынып
3. Т. А. Алдамұратова Математика (дидактикалық материалдар) 5- сынып
4. Т. А. Алдамұратова Математиканы оқыту әдістемесі 5- сынып
Шығармашылық тапсырмалар:
Рационал сандарды азайтудың шығу тарихы
Мақсаты:
тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, жинақылыққа ұжымшылдыққа баулу. Оқушыларға адам- гершілік, еңбек тәрбиесін беру
білімділік: Оқушыларға рационал сандарды азайту ұғымын түсіндіру. Берілген рационал сандарды азайту арқылы қосылғышын, айырмасын табуға үйрету. Алған білімдерін, ережелерді есептер шығару барысында пайдалана білуге үйрету
дамытушылық: Оқушыларды логикалық ойлау қабілеттеріндамыту.
Білім, білік, дағдыларын дамыту
Мерзімі : 20.11.13
Сыныбы: 6 <<Е>> сынып
Пәні: Математика
Сабақтың тақырыбы: § 3.3 Рационал сандарды азайту. Есептер шығару
Сабақтың мақсаты:
1. тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, жинақылыққа ұжымшылдыққа баулу. Оқушыларға адам- гершілік, еңбек тәрбиесін беру .
2. білімділік: Оқушыларға рационал сандарды азайту ұғымдарын қалыптастыру. Берілген рационал сандарды азайту арқылы айырмасын табуға үйрету. Алған білімдерін, ережелерді есептер шығару барысында пайдалана білуге үйрету .
3. дамытушылық: Оқушыларды логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.Білім, білік, дағдыларын дамыту
Тақырып бойынша алған білімдерін жүйелеу, жіктеудің тәсілдеріне тоқтап, сол тәсілдерді пайдалану
Оқушыларды жүйелік түрде жұмыс істеуге дағдыландыру
Білік дағдыларын жетілдіру, өз бетімен ойлау қабілетін дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, схема, бағалау парағы
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Әдісі-тәсілдері: Сұрақ - жауап Венн диаграммасы тірек-сызба нұсқасы.
Пәнаралық байланыс: Салт-дәстүр, математика,тарих.
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі (Сәлемдесу, түгелдеу,сынып тазалығына көңіл бөлу,топқа бөлу (Үшбұрыш . Төртбұрыш.Шеңбер )5 минут
ІІ Өткен сабақ .Үй тапсырмасы: № 498 ( Тарихи мәліметтер,ертегілер,жұмбақтар )13 минут
І. Қызығушылықты ояту
1Рационал сандар қалай азайтылады? (Бір саннан екінші санды азайту үшін, азайғышқа азайтқышқа қарама-қарсы санды қосу керек:)
2 Екі теріс санды қосындысы қалай табылады? ( 1)қосылғыштардың модульдерін қосу керек ; 2) шыққан санның алдына минус (<<>>) таңбасын қою керек )
3 Қарама-қарсы сандардың қосындысы неге тең ? (Қарама-қарсы сандардың қосындысы 0-ге тең )
ІІ. Мағынаны тану.
٧
+
-
?
Бұрыннан білемін
Мен үшін жаңалық
Келіспеймін
Түсініксіз
Венн диаграммасы.
Оң сандар
Ондық бөлшектер
Бүтін сандар
Натурал сандар
Жай сандар
Теріс сандар
Рационал сан
Венн диаграммасы.
1
7
Рационал сандар
мысалдары
1
7
3
0
9
Венн диаграммасы.
Натурал сандар
Q
Z
Q-рационал сандар жиыны
Z-бүтін сандар жиыны
N-натурал сандар жиыны
N Z Q
Рационал сандар жиынының ішкі жиындары.
N
Толғаныс, ой-толғаныс.(сергіту сәт 5минут)
ІІІ Жаңа сабақ: Сабақта оқушылар есептер шешеді.Әр топ бір есеп шешеді. 14минут
І топ №500
ІІ топ №501
ІІІ топ №504
Логикалық есептер
1) 8=14913 мына теңдікті түсіндіріңіз . Жауабы:(1-4+9-1-3)
2) 2)1000 оған40-ты қосыңыз. Тағы бір мың қосыңыз. Оған 30-ды қосу керек. Тағы 1000. Қосу 20. Қосу 1000. Және тағы 10-ды қосыңыз. Неше шықты? Жауабы:(4100)
3) Бір ауылға келген туристтер, сол жердегі бір ақымақ шалдың қылығына таңданады. Шалға жылтыраған 50 теңгелік тиын мен500 теңгелік қағаз ақша ұсынғанғанда, ол ылғи 50 теңгені таңдайтын. Оның себебі неде? Жауабы:(500 теңгелік жыртық болған екен).
Оқушыларды бағалау парағы
р/с
Аты-жөні
Үй тапсырмасы
Сұрақ-
жауап
Сынып
жұмысы
Қосымша тапсырма
Қорытынды баға
1
2
3
4
5
6
Қорытындылау Алған бағаларын қортындылап оқушыларды бағалау.
Үйге тапсырма: Өтілген материалдарды пысықтап келу(8 минут)
Тақырыпты оқу, №
Күтілетін нәтиже:
1. Оқушылар сұраққа жауап береді, есептің шығарылу жолдарын түсінеді.
2. Ойлау қабілеттерін дамытады.
3. жұмыс істейді, бірін-бірін сыйлайды, сөйлеу қабілеттері жақсарады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz