Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Рационал өрнектер, рационал өрнектерді қысқарту
Күні _18.04.14_________Сыныбы_7 <<а>>____________Бекітемін_________________
Ашық сабақ жоспары
Пәні:__Алгебра
Сабақтың тақырыбы:_ Рационал өрнектерді теңбе-тең түрлендіру
Сабақтың мақсаты:
а) Білімділік: Рационал өрнектерге амалдар қолдану арқылы оларды теңбе-тең өрнекке түрлендіру, қысқартуға байланысты есептер шығара білу
ә) Дамытушылық: Өз ойларын еркін жеткізе білу, ойлау, есептеу, есте сақтау қабілеттерін дамыту
б) Тәрбиелілік: Оқушыларды адамгершілікке, шыдамдылыққа, жауапкершілікке, нақтылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу
Сабақтың көрнекілігі:_Интерактивті тақта, плакаттар, стикерлер, түрлі-түсті маркерлер
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың типі: Бекіту сабақ
Әдісі: топтық, жұптық, жеке жұмыс, х/о әдісі
Пән аралық байланыс: Информатика, қазақ әдебиеті, география
Пән мұғалімі: Жиенбаева Ботакөз Шаймағанбетқызы
Сабақтың барысы:
I Ұйымдастыру
II Үй тапсырмасын тексеру
III Қайталауға арналған сұрақтар
IV Плакат қорғау
V Есептер шығару
VI Бекіту сұрақтарына жұмыс
VIІҮйге тапсырма беру
VIIІ Рефлексия
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа қатысуын тексеру, көңіл күйлерін білу.
Үй тапсырмасын тексеру: 576 есепті тексеру
a+12a-2+62a2-2-a+32a+2∙4a2-43=
=a+12a-1+62a2-1-a+32a+1∙4a2-13=a2+2a+1+6-a2+a-3a+32a2-1∙4a2-13=102∙43=203
3a1-3a+2a3a+1:6a2+10a1-6a+9a2=
=3a+9a2+2a-6a21-9a2:6a2+10a1-3a2=5a+3a21-3a1+3a∙1-3a1-3a25a+3a2=1-3a21+3a
x2-1∙1x-1-1x+1-1=x2-1∙x+1-x+1-x2+1x2-1=3-x2
Қайталауға арналған сұрақтар:
Үй тапсырмасын шығаруда қысқаша көбейту формулаларының қайсыларын қолдандыңдар?
Ауызша жауап алу.
Плакат қорғау. Әр топтың алдына плакат, маркерлер және стикерлер қойылады. Оқушылар әр топқа берілген тақырып бойынша плакатқа өз ойларын түсіреді (5 минут), сонан соң топ басшысы оз тақырыбын қорғайды.
Рационал өрнектер, рационал өрнектерді қысқарту
Рационал бөлшектердің қосындысы және айрмасы
Рационал бөлшектерді көбейту және бөлу
Тақырыптар:
Есептер шығару:
490 Бөлшектерді қысқартыңдар:
10a2bx-y215a4bx-y3=23a2x-y
3a-ba-c26a-ba-c=a-c2
8ma+b4ma+b=2
517 Бөлшектерге қосу және азайту амалдарын қолданыңдар:
14x+12y=y+2x4xy
53a-29b=15b-2a9ab
a6m+b8n=4an+8bm24mn
549 Бөлшектерді көбейту және бөлуді орындаңдар:
48a449b4∙7b216a2=3a27b2
2n5m310m5=4m2n
25y216x:y3x2=25x16y
Логикалық сұрақ:
Дүние жүзінің ең биік Гималай тауының Эверест шыңы ашылмай тұрғанда ең биік тау қай тау еді? Жауабы: Эверест.
578 Өрнекті ықшамдаңдар:
m+1-11-m:m-m2m-1=-m
2ab4a2-9b2-b2a-3b:1-2a-3b2a+3b=16b-4a
a2-4x2-9:a2-2axy+3y+2-yx-3=2y+2aax-3
Бекіту кезеңі:
Жұптық жұмыс. Әр оқушы сұрақтарға жауап беріп серігіне тексертуі тиіс.
Тактада бірнеше формулалар(теңдіктер) берілген. Егер осы теңдік дұрыс болса бірінші нөмірлі шаршы үстіне Х деп, ал дұрыс емес болса О деп белгілейді.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
балл
баға
9-8
5
7-6
4
5-3
3
2-0
2
х
х
х
о
х
о
х
о
о
Оқушылар дұрыс жауаптар қалай орналасқан?
Х пен белгіленген шаршыларды түзу сызықпен жалғасақ 7 санын көре аламыз.
Енді осы жеті киелі санына қатысты мақал білеміз бе? Жауап алынады.
Үйге тапсырма: 591 есеп. Теңдікті түрлендіре отырып, ықшамдаңдар.
Оқушылардың бүгінгі сабақтан алған әсерін плакатқа стикерлер жапсыру арқылы біле аламыз.
Бүгінгі күннің рефлексиясы:
Балалар бүгінгі сабақты негізгі төрт бөлігінің ішінен ұнағанын, қүрделірек болғанын немесе түсінбегенін сәкесінше жасыл, сары және қызыл түсті стикерлермен плакатқа жапсырады.
Бүгінгі күннің рефлексиясы
1. Плакат қорғау
2. Есептер шығару
3. Логикалық сұрақ
4. Х О ойыны
Ашық сабақ жоспары
Пәні:__Алгебра
Сабақтың тақырыбы:_ Рационал өрнектерді теңбе-тең түрлендіру
Сабақтың мақсаты:
а) Білімділік: Рационал өрнектерге амалдар қолдану арқылы оларды теңбе-тең өрнекке түрлендіру, қысқартуға байланысты есептер шығара білу
ә) Дамытушылық: Өз ойларын еркін жеткізе білу, ойлау, есептеу, есте сақтау қабілеттерін дамыту
б) Тәрбиелілік: Оқушыларды адамгершілікке, шыдамдылыққа, жауапкершілікке, нақтылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу
Сабақтың көрнекілігі:_Интерактивті тақта, плакаттар, стикерлер, түрлі-түсті маркерлер
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың типі: Бекіту сабақ
Әдісі: топтық, жұптық, жеке жұмыс, х/о әдісі
Пән аралық байланыс: Информатика, қазақ әдебиеті, география
Пән мұғалімі: Жиенбаева Ботакөз Шаймағанбетқызы
Сабақтың барысы:
I Ұйымдастыру
II Үй тапсырмасын тексеру
III Қайталауға арналған сұрақтар
IV Плакат қорғау
V Есептер шығару
VI Бекіту сұрақтарына жұмыс
VIІҮйге тапсырма беру
VIIІ Рефлексия
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа қатысуын тексеру, көңіл күйлерін білу.
Үй тапсырмасын тексеру: 576 есепті тексеру
a+12a-2+62a2-2-a+32a+2∙4a2-43=
=a+12a-1+62a2-1-a+32a+1∙4a2-13=a2+2a+1+6-a2+a-3a+32a2-1∙4a2-13=102∙43=203
3a1-3a+2a3a+1:6a2+10a1-6a+9a2=
=3a+9a2+2a-6a21-9a2:6a2+10a1-3a2=5a+3a21-3a1+3a∙1-3a1-3a25a+3a2=1-3a21+3a
x2-1∙1x-1-1x+1-1=x2-1∙x+1-x+1-x2+1x2-1=3-x2
Қайталауға арналған сұрақтар:
Үй тапсырмасын шығаруда қысқаша көбейту формулаларының қайсыларын қолдандыңдар?
Ауызша жауап алу.
Плакат қорғау. Әр топтың алдына плакат, маркерлер және стикерлер қойылады. Оқушылар әр топқа берілген тақырып бойынша плакатқа өз ойларын түсіреді (5 минут), сонан соң топ басшысы оз тақырыбын қорғайды.
Рационал өрнектер, рационал өрнектерді қысқарту
Рационал бөлшектердің қосындысы және айрмасы
Рационал бөлшектерді көбейту және бөлу
Тақырыптар:
Есептер шығару:
490 Бөлшектерді қысқартыңдар:
10a2bx-y215a4bx-y3=23a2x-y
3a-ba-c26a-ba-c=a-c2
8ma+b4ma+b=2
517 Бөлшектерге қосу және азайту амалдарын қолданыңдар:
14x+12y=y+2x4xy
53a-29b=15b-2a9ab
a6m+b8n=4an+8bm24mn
549 Бөлшектерді көбейту және бөлуді орындаңдар:
48a449b4∙7b216a2=3a27b2
2n5m310m5=4m2n
25y216x:y3x2=25x16y
Логикалық сұрақ:
Дүние жүзінің ең биік Гималай тауының Эверест шыңы ашылмай тұрғанда ең биік тау қай тау еді? Жауабы: Эверест.
578 Өрнекті ықшамдаңдар:
m+1-11-m:m-m2m-1=-m
2ab4a2-9b2-b2a-3b:1-2a-3b2a+3b=16b-4a
a2-4x2-9:a2-2axy+3y+2-yx-3=2y+2aax-3
Бекіту кезеңі:
Жұптық жұмыс. Әр оқушы сұрақтарға жауап беріп серігіне тексертуі тиіс.
Тактада бірнеше формулалар(теңдіктер) берілген. Егер осы теңдік дұрыс болса бірінші нөмірлі шаршы үстіне Х деп, ал дұрыс емес болса О деп белгілейді.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
балл
баға
9-8
5
7-6
4
5-3
3
2-0
2
х
х
х
о
х
о
х
о
о
Оқушылар дұрыс жауаптар қалай орналасқан?
Х пен белгіленген шаршыларды түзу сызықпен жалғасақ 7 санын көре аламыз.
Енді осы жеті киелі санына қатысты мақал білеміз бе? Жауап алынады.
Үйге тапсырма: 591 есеп. Теңдікті түрлендіре отырып, ықшамдаңдар.
Оқушылардың бүгінгі сабақтан алған әсерін плакатқа стикерлер жапсыру арқылы біле аламыз.
Бүгінгі күннің рефлексиясы:
Балалар бүгінгі сабақты негізгі төрт бөлігінің ішінен ұнағанын, қүрделірек болғанын немесе түсінбегенін сәкесінше жасыл, сары және қызыл түсті стикерлермен плакатқа жапсырады.
Бүгінгі күннің рефлексиясы
1. Плакат қорғау
2. Есептер шығару
3. Логикалық сұрақ
4. Х О ойыны
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz