Шағын қала

Тақырыбы: СОЛТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН

Мақсаты: Солтүстік Қазақстан туралы мәлімет беру және алған білімдерін практикалық тапсырмалар арқылы тексеру.

Оқыту әдістері: СТО- топтастыру, талдау; проблемалық сұрақтар туғызу, ізденушілік, ақпараттық алмасу, көрнекіліктер.

Ұйымдастыру: топтық

Сабақ түрі: Жаңа сабақ

Сабақтың типі: жаңа материалдарды меңгеру.

Стратегиялар:

  1. «Миға шабуыл».
  2. Картамен топқа бөлу.
  3. «Мен, сен, біз».
  4. «Ойлан, жұптас, бөліс».
  5. Карусел
  6. «Буреме».
  7. Рефлексия

Оқу құралдары: Солтүстік Қазақстанның экономикалық, физикалық картасы, электрондық оқулық.

І. Ұйымдастыру кезеңі:

Сабақ барысы:

Өмірге қажетті ақпарат
Шаруашылық, өнеркәсіпте.
Өмірге қажетті ақпарат: Пәнішілік байланыс
Шаруашылық, өнеркәсіпте.: Жер есурстар, ауыл, мал шаруашылықтар.
Өмірге қажетті ақпарат: Пәнаралық байланыс
Шаруашылық, өнеркәсіпте.: Биология, химия, экономикалық география
Өмірге қажетті ақпарат: Қосымша ақпарат
Шаруашылық, өнеркәсіпте.: Басқа аймақтармен байланысын ашу.
Облыс
Ресурстар
су
топырақ
өсімдік
минералды
рекреациялық
Сабақтың кезеңдері: Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақтың кезеңдері: 1. Ұйымдас-тыру
Мұғалімнің іс-әрекеті: Оқушылармен амандасу. Түгендеу. Сабаққа дайындығын тексеру. Психологиялық дайындығын тексеру.
Оқушылардың іс-әрекеті: Орындарынан тұрып мұғаліммен амандасу. Сабақта кім жоқ екенін анықтау. Сабаққа дайындалу.
Сабақтың кезеңдері: 2. Білім мен іс-керліктерін жан-жақты тексеру кезеңі.
Мұғалімнің іс-әрекеті: Аймақтың қазіргі экономикасына сипаттама беру, оларды шешу жолдары.
Оқушылардың іс-әрекеті: Батыс Қазақстан -Батыс Қазақстан аумағына Атырау, Ақтөбе, Батыс Қазақстан, Маңғыстау облысы. Аумағы 737мың км 2 ; Халқы 2537 мың адам. Еліміздің жалпы аумағының 26%-ын жер ресурсы құрайды, оның 19% -ы ауыл шаруашылық, 95 жайымдылық жерлер болса, тек 5% -ы егістік және шабындық жерлер. Ауыл шаруашылық жерінің бұлай бөлінуі аудан климатының құрғақшылығы мен су ресурсының жетіспеуіне байланысты.
Сабақтың кезеңдері: 3. Жаңа материалға көшу кезеңі.
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:

СҚ-ның ЭГЖ және табиғат жағдайы. «Ойлан, жұптас, бөліс».

Солтүстік Қазақстан аумағына Солтүстік Қазақстан, Қостанай, Павлодар және Ақмола облыстары кіреді. Аумағы 566мың км 2 ; Халқы 3720 мың адам. Шаруашылығының маманданған салалары: агроөнеркәсіп кешені ( жаздық бидай, етті-сүтті мал шаруашылығы, тамақ өнеркәсібі), теміррудасы, көмір өндіру. Табиғат жағдайының қолайлылығы аумағының барлық жерінде егіншілікпен және мал шаруашылығымен шұғылдануға мүмкіншілік береді.

Табиғат ресурстары: Солтүстік Қазақстан минералды ресурстарға бай. Сондықтан да өнеркәсіпті дамытуға мүмкіншілігі бар. Жалпы жер ресурсының 90% -ы ауыл шаруашылығына қолайлы болса, оның 61% -ы жайылым, 37% -ы% -ы егіншілікке пайдаланылады. Солтүстік Қазақстанның барлық жерінде құрылыс материалдары кездеседі - тас, саз, кварц құмы, отқа төзімді саз, әктас т. б.

Ауыл шаруашылығы: Солтүстік экономикалық ауданда Қазақстандағы ең дамыған АӨК орналасқан. Солтүстік Қазақстан - еліміздің ең үлкен астықты ауданы. Қара топырақты жерлердің мол болуы егін шаруашылығының дамуына игі әсерін тигізеді. Негізгі маманданған саласы (егістік жердің 80%-ы) жазықтық бидай. Аймақта сүтті, етті-сүтті бағыттағы ірі қара мал өсіруге болатын жайылымдық жне шалғындық жерлер де мол.

Қалалар. Қазіргі уақытта Солтүстік Қазақстанда 23 қала мен 12 кент бар. Мұнда еліміздің маңызы бар және еліміздің астанасы - Астана қаласы орналасқан. Ақмола облысының құрамында облыстық дәрежедегі екі қала бар, олар-Көкшетау мен Степногорск.

Сабақтың кезеңдері: 4. Жаңа материалды меңгерту кезеңі.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

География тобы:

1-тапсырма:

Солтүстік және Батыс Қазақстанның экономикалық -географиялық жағдайын салыстыр .

Жоспар бойынша.

А) Қазақстанның экономикалық аудандарына байланысты аумағының орналасуы.

Ә) Ірі су қоймаларымен өзендеріне байланысты орналасуы.

Б) Пайдалы қазбалардың кен орындарына байланысты орналасуы.

Химиктер тобы:

2-тапсырма: Солтүстік Қазақстан қандай табиғат ресурстарымен қамтамасыз етілген? Мәтінді, атласты пайдаланып, кестені толтыр.

Оқушылардың іс-әрекеті:

Батыс Қазақстан - Еуропа мен Азияның түйіскен жеріндегі өлке. Портты облыс. Батыс аймақ Солтүстік, Орталық, Оңтүстік Қазақстан экономикалық аудандары және экономикасы дамыған Орал мен Еділ маңы (Ресей) аудандарымен шектеседі. Теңіз көлік жолы бар жалғыз аудан. Теңіз арқылы Иран, Әзірбайжан және Ресейғе шығады.

Солтүстік Қазақстан - Ресейдің Орал және Батыс Сібір экономикалық аудандарымен шектеседі. Ірі теміржолы магистралі өтеді. Торғай үстірті, Қазақтың ұсақ шоқысы және Солтүстік Қазақстан жазығы орналасқан.

ә) БҚ- ең суы мол және кеме қатынасына жарайтын жалғыз өзен -Жайық. Су қоймасы-Бітік, Қарғалы, Киров, Дөңгелек. Каспий теңізі.

С Қ- ірі СҚ-Сергеев су қоймасы. (Есіл өзені, ауданы-117км 2 ), Қостанайдағы-Тобыл су қоймасы(Тобыл өз. -87, 4км 2 ) .

б) БҚ - Мұнай, газ, хром, никель. Жер қойнауында - темір, марганец, т. б; Құрылыс мат. -әктас, гипс т. б Орал, Ембі(Доссор, Мақат, Құлсары) -мұнай-газ.

СҚ- минералдарға бай. Көмір-Екібаст. б; темір кені-Қостанай. Құрылыс мат. -тас, саз, әктас, т. б . . .

Сабақтың кезеңдері:
:
:
:
:
:
:
:
:

Биологтар тобы:

3-тапсырма : Мәтінді, атлас карталарын пайдаланып, егістік жер үлкен болған сайын, жалпы астық жинау мөлшері де жоғары болады деген заңдылықты дәлелде. Егістік жер аумағын ұлғайтпай - ақ, астық жинаудың мөлшерін көтеруге бола ма? Жауаптарыңды негізде.

Этногрофтар тобы:

4-тапсырма :Бұл қай қала? Неге олай ойлайсың? Қаланы сипатта.

1. Шағын қала. Мұнда Васиьков кен -байыту комбинаты жұмыс істейді.

2. Қала есіл өзенінің жағасында орналасқан, ауыл шаруашылығы машиналарын шығару дамыған.

3. Қаланың экономикалық дамуына қолайлы ЭГЖ, көмірдің, мыстың, алтынның мол қоры ықпал етеді. Алюминий зауыты бар.

4. Қала темір мен асбесттің кен орындарын игерудің нәтижесінде дамыды.

Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Ақмола
Қостанай
Павлодар
Солтүстік Қазақстан
:
:
:
:
:
:
:
:

3. Кластер

1. Көкшетау; 2. Астана; 3. Павлодар; 4. Қостанай.

(толық сипаттама бере алуы тиіс)

Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
Сабақтың кезеңдері: 5. Жаңа тақырыпты бекіту кезеңі
Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Буреме».

. . . барамын

. . . бағамын.

. . . қазамын

. . . көремін.

Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар СҚ-ның табиғатын, ресурстарын, шаруашылығын қосып жазуы керек.
Сабақтың кезеңдері: 6. Бағалау.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Бағалау шкаласы:

«5» - 17 - 20 балл (100%-89%)

«4» - 14 - 16 балл (75%-88%)

«3» - 10 - 13 балл (50%-74%)

«2» - 0 - 9 балл (50%-дан төмен )

Оқушылардың іс-әрекеті:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Критерий
Жетістіктердің ең жоғарғы деңгейі
А
Түсіну
6
В
Талдау

Ұқсас жұмыстар
Қазақстанның көне қалалары
Астана қаласы - Қазақстанның елордасы
Саз балшықтыв
Ашық сабақ
Жаңаөзен білім ордалары
Гүлдене бер, жайнай бер Қазақстан
Түркістан
Менің туған жерім
Біздің Отанымыз - Қазақстан Қазақстан - көп ұлтты, дербес, тәуелсіз мемлекет
Отбасымның демалысы. қазақ тілі пәнінен 5-сыныпқа арналған сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz