Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Денелердің электрленуі
Сабақтың тақырыбы: § 28. Денелердің электрленуі.Электр заряды. Электр зарядының
сақталу заңы.
§ 29. Электроскоп. Электр өткізгіштер және электр тогын
өткізбейтіндер.
Білімділік мақсаты: Зарядталған бөлшектердің өзара әрекеттесуі мен қозғалысынан туындайтын құбылыстармен таныстыру.Алынған теориялық білімдерін бір жүйеге келтіріп, практикалық біліктіліктер дағдыларын қалыптастыру.Терең де тиянақты білім беру.
Тәрбиелік мақсаты: Техникалық шеберлік пен ұқыптылыққа баулу.Өзін-өзі бағалауға,достарымен ой бөлісе білуге тәрбиелеу.
Дамытушылық мақсаты: Оқушының көркемдік талғамын арттырып, өз ойларын сауатты қорытындылай білуге үйрету.
Сабақтың түрі: Жаңа тақырыпты меңгерту
Сабақтың әдісі: Түсіндірмелі, сұрақ-жауап,СТО элементтерін қолдану
Көрнекілігі: Үлестірмелі қағаздар, тірек сызбалар,интерактивті тақта
Сабақтың құрылымы: І. <<Қызығушылықты ояту>>
А) <<Бұл саған таныс па?>> тірек сөздер мен белгілер арқылы өткен тарау бойынша білімдерін тексеру;(Осы сөздерге қатысты не білетіндіктерін сұрау)
Ә) Семантикалық карта арқылы өткен тарау бойынша білімдерін тесеру
Семантикалық карта бойынша талдау:
№
Сұрақ
Сұйық
Газ
Қат-ты
Меншікті балқу жылуы
Меншікті булану жылуы
Меншікті жану жылуы
Изо-бара
лық
Изохо-ралық
Изотер-миялық
Адиа-баталық
1
Диффузия құбылысы қандай денелерде байқалады?
2
Диффузия құбылысы қандай денелерде тез жүреді?
3.
Заттың күйлері қайсысы?
4.
λ әріпімен белгіленеді
5.
q әріпімен белгіленеді
6.
r әріпімен белгіленеді
7.
T=const кезіндегі процесс
8.
V= const кезіндегі процесс
9.
p= const кезіндегі процесс
10.
Q=0 кезіндегі процесс
ІІ. <<Мағынаны тану>>
А) Жаңа тарау туралы қысқаша мағұламат беру
Ә) <<БББ>> стратегиясы бойынша осы тарау бойынша не білгілері келетіндіктерін сұрау
Білемін
Білгім келеді
Білдім
Б) Жаңа тақырыпты түсіндіру.Дәптерге тақырып жазылады.
<<Түртіп алу>> стратегиясы бойынша жаңа тақырыпты оқып шығу
˅
-
+
?
Егер сіздің оқып отырғаныңыз,сіз-дің білгеніңізбен сәйкес келсе не-месе сіз білемін деп ойлағандай болсаңыз
Егер сіздің оқып отырған ақпарат, сіз білген ақпа-ратпен сәйкес келмесе немесе басқаша болса
Егер сіздің оқып отырған ақпарат, сіз үшін жаңа,бұ-рын естілмеген болса
Егер ақпарат,сіз үшін күдікті не-месе сізді таңқал-дырса және осы тақырып бойынша терең білгіңіз келсе
Оқушылар оқулықпен жұмыстанып кестені толтырады.
Қосымша мұғалімнің қысқаша мәліметтері:
ІІІ. <<Ой толғау>>
Тест арқылы сабақты бекіту
Тақырыптық тест
1. Үйкелген дененің басқа денені тарту құбылысы алғаш қай жерде белгілі болды?
А. Англия В. Греция С. Ресей
2. Янтарь грек тілінен аударғанда қандай мағана білдіреді?
А. Элементар В. Электрон С. Эбонит
3. Бір-бірімен жанасқанда денелердің өзара әсерлесу құбылысы не деп атайды?
А. Денелердің электрленуі В. Денелердің әсерлесуі С. Денелердің беттесуі
4. Аттас зарядтар бірін-бірі
А. Тартады В. Тебеді С. Еш әрекет болмайды
5. Электр зарядының неше тегі бар?
А. Екі. Оң заряд В. Бір. Теріс С. Екі. Оң және теріс
6. Электр зарядының сақталу заңы
А. В. С.
7. Денелердің электрленгендігін білуге арналған прибор
А. Динамометр В. Калориметр С. Электроскоп
8. Электр заряды еркін қозғала алатын заттар не деп аталады?
А. Өткізгіштер В. Жартылай өткізгіштер С. Диэлектриктер
9. Электр заряды еркін қозғала алмайтын заттар не деп аталады?
А. Өткізгіштер В. Жартылай өткізгіштер С. Диэлектриктер
10. Жүнге үйкелген янтарьда болатын заряд.
А. Оң заряд В. Теріс С. Оң және теріс
Үйге тапсырма: §28,29
Білімдерін бағалау:Өзін-өзі бағалау парағы бойынша оқушыларды бағалау
Өзін-өзі бағалау парағы
№
Оқушының аты-жөні
Бұл саған таныс па?
Семантикалық карта
Мағына құру және өзін-өзі талдау
БББ
Сәйкестікті табу
Тест жұмысы
Қорытынды баға
1.
Қанатова Айнұр Сатыбалдықызы
І санатты физика пәні мұғалімі
Батыс Қазақстан облысы
Казталов ауданы
Сатыбалды орта жалпы білім беретін мектебі
сақталу заңы.
§ 29. Электроскоп. Электр өткізгіштер және электр тогын
өткізбейтіндер.
Білімділік мақсаты: Зарядталған бөлшектердің өзара әрекеттесуі мен қозғалысынан туындайтын құбылыстармен таныстыру.Алынған теориялық білімдерін бір жүйеге келтіріп, практикалық біліктіліктер дағдыларын қалыптастыру.Терең де тиянақты білім беру.
Тәрбиелік мақсаты: Техникалық шеберлік пен ұқыптылыққа баулу.Өзін-өзі бағалауға,достарымен ой бөлісе білуге тәрбиелеу.
Дамытушылық мақсаты: Оқушының көркемдік талғамын арттырып, өз ойларын сауатты қорытындылай білуге үйрету.
Сабақтың түрі: Жаңа тақырыпты меңгерту
Сабақтың әдісі: Түсіндірмелі, сұрақ-жауап,СТО элементтерін қолдану
Көрнекілігі: Үлестірмелі қағаздар, тірек сызбалар,интерактивті тақта
Сабақтың құрылымы: І. <<Қызығушылықты ояту>>
А) <<Бұл саған таныс па?>> тірек сөздер мен белгілер арқылы өткен тарау бойынша білімдерін тексеру;(Осы сөздерге қатысты не білетіндіктерін сұрау)
Ә) Семантикалық карта арқылы өткен тарау бойынша білімдерін тесеру
Семантикалық карта бойынша талдау:
№
Сұрақ
Сұйық
Газ
Қат-ты
Меншікті балқу жылуы
Меншікті булану жылуы
Меншікті жану жылуы
Изо-бара
лық
Изохо-ралық
Изотер-миялық
Адиа-баталық
1
Диффузия құбылысы қандай денелерде байқалады?
2
Диффузия құбылысы қандай денелерде тез жүреді?
3.
Заттың күйлері қайсысы?
4.
λ әріпімен белгіленеді
5.
q әріпімен белгіленеді
6.
r әріпімен белгіленеді
7.
T=const кезіндегі процесс
8.
V= const кезіндегі процесс
9.
p= const кезіндегі процесс
10.
Q=0 кезіндегі процесс
ІІ. <<Мағынаны тану>>
А) Жаңа тарау туралы қысқаша мағұламат беру
Ә) <<БББ>> стратегиясы бойынша осы тарау бойынша не білгілері келетіндіктерін сұрау
Білемін
Білгім келеді
Білдім
Б) Жаңа тақырыпты түсіндіру.Дәптерге тақырып жазылады.
<<Түртіп алу>> стратегиясы бойынша жаңа тақырыпты оқып шығу
˅
-
+
?
Егер сіздің оқып отырғаныңыз,сіз-дің білгеніңізбен сәйкес келсе не-месе сіз білемін деп ойлағандай болсаңыз
Егер сіздің оқып отырған ақпарат, сіз білген ақпа-ратпен сәйкес келмесе немесе басқаша болса
Егер сіздің оқып отырған ақпарат, сіз үшін жаңа,бұ-рын естілмеген болса
Егер ақпарат,сіз үшін күдікті не-месе сізді таңқал-дырса және осы тақырып бойынша терең білгіңіз келсе
Оқушылар оқулықпен жұмыстанып кестені толтырады.
Қосымша мұғалімнің қысқаша мәліметтері:
ІІІ. <<Ой толғау>>
Тест арқылы сабақты бекіту
Тақырыптық тест
1. Үйкелген дененің басқа денені тарту құбылысы алғаш қай жерде белгілі болды?
А. Англия В. Греция С. Ресей
2. Янтарь грек тілінен аударғанда қандай мағана білдіреді?
А. Элементар В. Электрон С. Эбонит
3. Бір-бірімен жанасқанда денелердің өзара әсерлесу құбылысы не деп атайды?
А. Денелердің электрленуі В. Денелердің әсерлесуі С. Денелердің беттесуі
4. Аттас зарядтар бірін-бірі
А. Тартады В. Тебеді С. Еш әрекет болмайды
5. Электр зарядының неше тегі бар?
А. Екі. Оң заряд В. Бір. Теріс С. Екі. Оң және теріс
6. Электр зарядының сақталу заңы
А. В. С.
7. Денелердің электрленгендігін білуге арналған прибор
А. Динамометр В. Калориметр С. Электроскоп
8. Электр заряды еркін қозғала алатын заттар не деп аталады?
А. Өткізгіштер В. Жартылай өткізгіштер С. Диэлектриктер
9. Электр заряды еркін қозғала алмайтын заттар не деп аталады?
А. Өткізгіштер В. Жартылай өткізгіштер С. Диэлектриктер
10. Жүнге үйкелген янтарьда болатын заряд.
А. Оң заряд В. Теріс С. Оң және теріс
Үйге тапсырма: §28,29
Білімдерін бағалау:Өзін-өзі бағалау парағы бойынша оқушыларды бағалау
Өзін-өзі бағалау парағы
№
Оқушының аты-жөні
Бұл саған таныс па?
Семантикалық карта
Мағына құру және өзін-өзі талдау
БББ
Сәйкестікті табу
Тест жұмысы
Қорытынды баға
1.
Қанатова Айнұр Сатыбалдықызы
І санатты физика пәні мұғалімі
Батыс Қазақстан облысы
Казталов ауданы
Сатыбалды орта жалпы білім беретін мектебі
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz