Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Арифметикалық прогрессияның үшінші бесінші мүшесінің формуласын жазыңдар
Сынып: 9
Тақырыбы: Арифметикалық прогрессия. Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласы.
Сабақтың мақсаты:
білімділік: арифметикалық прогрессияның анықтамысы мен формуласын есеп шығаруда қолдана білу;
дамытушылық: жеке тұлғаның ақыл-ойының дамуына,шығармашылықпен айналасуна жағдай жасау ;
тәрбиелік: оқушылардың математикалық мәдениеттілігін, сауаттылығың есептеп шығару бары-сында қалыптастыру . Оқушылардың математикаға деген ынтасының болуын қамтамасыз ету.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың көрнекілігі: бағалау мониторингі ,бағалау шкаласы,плакат,конверттер, интерактивті тақта.
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі.Амандасу.Сынып оқушыларын, оқу құралдарын түгелдеу. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысу.
ІІ. Үй тапсырманын орындалуын топ жетекшілері тексеріп шығады.
ІІІ.Негізгі бөлім. Біздің бүгінгі мақсатымыз арифметикалық прогрессияның анықтамысы мен формуласын есеп шығаруда қолдана білу және формулаларды түрлендіре алу.
1-кезен. Математикалық диктант.
1-ші топ 2-ші топ
1.Арифметикалық прогрессияның
үшінші бесінші
мүшесінің формуласын жазыңдар.
2. Арифметикалық прогрессияның
жетекші мүшесінің n- мүшесінің
формуласын жазыңдар.
3. Тізбекті жалғастырындар:
6; 10; 14; 18;... 13; 8; 3;- 2;...
7; 14; 21; 28;... 5; 79; 7;...
Топ жетекшісі тексереді.
2-кезен. Деңгейлік есептер.
1. а) 1; 4; 7; 10; 13;...; ә) 3; 0;- 3;- 9;...; б) 4; 9; 16; 25;... тізбектерінің қайсысы арифметикалық прогрессия болып табылады? .2. - 10, 2;- 9, 5;- 8, 8;- 8, 1;... арифметикалық прогрессияның айрымын табыңыз .
3. 12, 5; 11, 2;... арифметикалық прогрессияның алғашқы теріс таңбалы мүшесін табыңдар.
4. 35 саны -25;-19;... арифметикалық прогрессияның мүшесі бола ма ?
Тапсырма ретіне қарай кұрделенеді.Тапсырманы әр топтан бір оқушы тақтаға шығып орындайды.Тақтадағы жұмыс орындалған кезде отырған оқушылардың жұмысы да тоқтатылады.Топ жетекшілері тексеру жұмысын жүргізеді.
IV. Өзіндік жұмыс.
1. Арифметикалық прогрессияның бірінші 12-ші мүшенін табыңыз, егер аn =7-3n .
2. Арифметикалық прогрессияның а1 және d табыңыз , егер а7=-5, а32=70 .
3. Арифметикалық прогрессияның соңғы мүшесін, табыңыз егер а1=10; d=4; n=11 .
4. 3; 7; 11;... арифметикалық прогрессияның алтыншы, отызыншы мүшесін табыңдар.
5. Бірінші мүшесі 130-ға, ал айырымы-3-ке тең арифметикалық прогрессияның 4-ші, 15-ші мүшесін табыңдар.
6. Арифметикалық прогрессияның үшінші мүшесі - 7-ге, ал 9-шы мүшесі 18-ге тең .
Бірінші және алтыншы мүшелерін табыңдар.
7. Арифметикалық прогрессияның бірінші мүшесі - 5-ге, ал айырымы 3-ке және n-ші мүшесі 16-ге тең . Номерін табыңыз
8. 116 саны 5; 14;... арифметикалық прогрессияның мүшесі бола ма? Прогрессия мүшесі болған жағдайда реттік номерін көрсетіңдер?
9. 115, 85; 55,... арифметикалық прогрессияның алғашқы теріс таңбалы мүшесін табыңдар;
10. -10, 2;-9, 5;... арифметикалық прогрессияның мәндері теріс болатың мүшелерінің номерін және алғашқы оң таңбалы мүшесін табыңдар.
11. Арифметикалық прогрессияның 8; 6,5; 5;... жетінші мүшесін анықта:
12. аn=n2-n тізбек жалпы түрінде берілген. Оның жетінші мүшесін анықтандар
Сабақтың мақсатына қалай қол жеткізгендігі туралы
РЕФЛЕКСИЯ:
Оқушыларды бағалау: Деңгейлік тапсырмалар және топтық жұмыс нәтижелері бойынша оқушыларды бағалау.
Үй жұмысы: № 180, 181 ,182 есептерді шығару. Оқулықтан тақырыпты қайталау.
Тақырыбы: Арифметикалық прогрессия. Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласы.
Сабақтың мақсаты:
білімділік: арифметикалық прогрессияның анықтамысы мен формуласын есеп шығаруда қолдана білу;
дамытушылық: жеке тұлғаның ақыл-ойының дамуына,шығармашылықпен айналасуна жағдай жасау ;
тәрбиелік: оқушылардың математикалық мәдениеттілігін, сауаттылығың есептеп шығару бары-сында қалыптастыру . Оқушылардың математикаға деген ынтасының болуын қамтамасыз ету.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың көрнекілігі: бағалау мониторингі ,бағалау шкаласы,плакат,конверттер, интерактивті тақта.
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі.Амандасу.Сынып оқушыларын, оқу құралдарын түгелдеу. Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысу.
ІІ. Үй тапсырманын орындалуын топ жетекшілері тексеріп шығады.
ІІІ.Негізгі бөлім. Біздің бүгінгі мақсатымыз арифметикалық прогрессияның анықтамысы мен формуласын есеп шығаруда қолдана білу және формулаларды түрлендіре алу.
1-кезен. Математикалық диктант.
1-ші топ 2-ші топ
1.Арифметикалық прогрессияның
үшінші бесінші
мүшесінің формуласын жазыңдар.
2. Арифметикалық прогрессияның
жетекші мүшесінің n- мүшесінің
формуласын жазыңдар.
3. Тізбекті жалғастырындар:
6; 10; 14; 18;... 13; 8; 3;- 2;...
7; 14; 21; 28;... 5; 79; 7;...
Топ жетекшісі тексереді.
2-кезен. Деңгейлік есептер.
1. а) 1; 4; 7; 10; 13;...; ә) 3; 0;- 3;- 9;...; б) 4; 9; 16; 25;... тізбектерінің қайсысы арифметикалық прогрессия болып табылады? .2. - 10, 2;- 9, 5;- 8, 8;- 8, 1;... арифметикалық прогрессияның айрымын табыңыз .
3. 12, 5; 11, 2;... арифметикалық прогрессияның алғашқы теріс таңбалы мүшесін табыңдар.
4. 35 саны -25;-19;... арифметикалық прогрессияның мүшесі бола ма ?
Тапсырма ретіне қарай кұрделенеді.Тапсырманы әр топтан бір оқушы тақтаға шығып орындайды.Тақтадағы жұмыс орындалған кезде отырған оқушылардың жұмысы да тоқтатылады.Топ жетекшілері тексеру жұмысын жүргізеді.
IV. Өзіндік жұмыс.
1. Арифметикалық прогрессияның бірінші 12-ші мүшенін табыңыз, егер аn =7-3n .
2. Арифметикалық прогрессияның а1 және d табыңыз , егер а7=-5, а32=70 .
3. Арифметикалық прогрессияның соңғы мүшесін, табыңыз егер а1=10; d=4; n=11 .
4. 3; 7; 11;... арифметикалық прогрессияның алтыншы, отызыншы мүшесін табыңдар.
5. Бірінші мүшесі 130-ға, ал айырымы-3-ке тең арифметикалық прогрессияның 4-ші, 15-ші мүшесін табыңдар.
6. Арифметикалық прогрессияның үшінші мүшесі - 7-ге, ал 9-шы мүшесі 18-ге тең .
Бірінші және алтыншы мүшелерін табыңдар.
7. Арифметикалық прогрессияның бірінші мүшесі - 5-ге, ал айырымы 3-ке және n-ші мүшесі 16-ге тең . Номерін табыңыз
8. 116 саны 5; 14;... арифметикалық прогрессияның мүшесі бола ма? Прогрессия мүшесі болған жағдайда реттік номерін көрсетіңдер?
9. 115, 85; 55,... арифметикалық прогрессияның алғашқы теріс таңбалы мүшесін табыңдар;
10. -10, 2;-9, 5;... арифметикалық прогрессияның мәндері теріс болатың мүшелерінің номерін және алғашқы оң таңбалы мүшесін табыңдар.
11. Арифметикалық прогрессияның 8; 6,5; 5;... жетінші мүшесін анықта:
12. аn=n2-n тізбек жалпы түрінде берілген. Оның жетінші мүшесін анықтандар
Сабақтың мақсатына қалай қол жеткізгендігі туралы
РЕФЛЕКСИЯ:
Оқушыларды бағалау: Деңгейлік тапсырмалар және топтық жұмыс нәтижелері бойынша оқушыларды бағалау.
Үй жұмысы: № 180, 181 ,182 есептерді шығару. Оқулықтан тақырыпты қайталау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz