Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сандарды табу
Сыныбы: 5 a <<Бекітілді>>
Сабақтың тақырыбы: Практикалық жұмыс
Сабақтың мақсаты:
1) білімділік: Оқушыларға калькулятор бағдарламасын пайдаланып, арифметикалық және
алгебралық амалдарды қолданып есептер шығару.
2) тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, жеке жұмыс жасауға, жауапкершілікті сезіне білуге, нәтижеге жетуге ұмтылуға, өзінше ізденімпаздыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу
3) дамытушылық: Оқушыларды стандартты функциялармен калькулятор қолданбасында жұмысқа дағдыландыру, есептер шығару барысында қызығушылығын арттыру
Сабақтың түрі: Практикалық сабақ
Сабақтың көрнекілігі:Слайдтар, Калькулятор
Техникалық құралдар:ДК-лер, бейнепроектор, интерактивті тақта
І. Ұйымдастыру бөлімі
Оқушылармен амандасу, оларды түгендеу, сабаққа дайындықтарын тексеру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
1. Калькуляторды қалай іске қосамыз?
2. Калькулятордың неше түрі бар?
3. Блокнот бағдарламасы не үшін қолданылады?
4. Арифметикалық өрнек түрлерін ата
5. Тек қосу амалдарын пайдаланып, бес екіліктің көмегімен 28 санын, сегіз сегіздіктің көмегімен 1000 санын жазыңдар?
Жауабы: 1000=888+88+8+8+8; 28=22+2+2+2
ІІІ. Практикалық жұмыс
MC - жадты тазалау
MR - жадтағы санды енгізу өрісіне беру
M+ - жадтағы санға енгізу өрісіндегі санды қосу
MS - енгізу өрісіндегі санды жадқа енгізу
1 тапсырма. Тауардың әр түрінің құнын $ доллар курсы бойынша теңгемен есептеңдер.
Курс 1$=??? теңге
№
Тауар аты
$бағасымын
Теңге бағасымен
1
"City men" eр костюмі
150
?
2
<<Былғары империясы>> күртешесі
450
?
3
"Lumix" көйлегі
210
?
4
"Lumix" көйлегі
210
?
5
<<Сәт>> қолғабы
40
?
6
<<Акцент>> фирмасының түлкі терісінен жасаған тоны
800
?
Барлығы
2350
?
Фирма қызметінің ақысы
?
?
2 тапсырма. Сандарды табу
42=
342=
3342=
33342=
333342=
3333342=
33333342=
333333342=
3333333342=
3 тапсырма. Жазбалардың екі бөлігін өзара салыстыр.
37*(3+7)=370 33+73=370 147*(14+7)=3087 143+73=3087
48*(4+8)=576 43+83=576 111*(11+1)=1332 113+13=1332
12*42=504 13*62=806
21*24=504 31*26=806
IV. Жаңа сабақты бекіту
Калькулятордың функционалдық батырмалары
Оқушылар бос торкөздерге терезе элементтерінің атын және калькулятор батырмаларының атын жазып шығады.
Ақпараттық диктант
Компьютердің сандық ақпаратпен жұмыс істеуін WindowsXP-дің ................................ қолданбасының көмегімен көрсетуге болады. Жүйеде калькулятордың екі түрі бар: .................................. және ......................................... .
Калькуляторды іске қосу үшін, мына тізбекті орындаймыз:
.......................... - Все программы - Стандлартные ............................................ . Егер калькулятор бірінші рет қосылса, онда ........................................................ калькулятор шығады.
V. Үйге тапсырма беру
§27, 28 оқу
VI. Қорытынды. Сабақты қорытындылау, оқушыларды бағалау
Сабақтың тақырыбы: Практикалық жұмыс
Сабақтың мақсаты:
1) білімділік: Оқушыларға калькулятор бағдарламасын пайдаланып, арифметикалық және
алгебралық амалдарды қолданып есептер шығару.
2) тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, жеке жұмыс жасауға, жауапкершілікті сезіне білуге, нәтижеге жетуге ұмтылуға, өзінше ізденімпаздыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу
3) дамытушылық: Оқушыларды стандартты функциялармен калькулятор қолданбасында жұмысқа дағдыландыру, есептер шығару барысында қызығушылығын арттыру
Сабақтың түрі: Практикалық сабақ
Сабақтың көрнекілігі:Слайдтар, Калькулятор
Техникалық құралдар:ДК-лер, бейнепроектор, интерактивті тақта
І. Ұйымдастыру бөлімі
Оқушылармен амандасу, оларды түгендеу, сабаққа дайындықтарын тексеру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
1. Калькуляторды қалай іске қосамыз?
2. Калькулятордың неше түрі бар?
3. Блокнот бағдарламасы не үшін қолданылады?
4. Арифметикалық өрнек түрлерін ата
5. Тек қосу амалдарын пайдаланып, бес екіліктің көмегімен 28 санын, сегіз сегіздіктің көмегімен 1000 санын жазыңдар?
Жауабы: 1000=888+88+8+8+8; 28=22+2+2+2
ІІІ. Практикалық жұмыс
MC - жадты тазалау
MR - жадтағы санды енгізу өрісіне беру
M+ - жадтағы санға енгізу өрісіндегі санды қосу
MS - енгізу өрісіндегі санды жадқа енгізу
1 тапсырма. Тауардың әр түрінің құнын $ доллар курсы бойынша теңгемен есептеңдер.
Курс 1$=??? теңге
№
Тауар аты
$бағасымын
Теңге бағасымен
1
"City men" eр костюмі
150
?
2
<<Былғары империясы>> күртешесі
450
?
3
"Lumix" көйлегі
210
?
4
"Lumix" көйлегі
210
?
5
<<Сәт>> қолғабы
40
?
6
<<Акцент>> фирмасының түлкі терісінен жасаған тоны
800
?
Барлығы
2350
?
Фирма қызметінің ақысы
?
?
2 тапсырма. Сандарды табу
42=
342=
3342=
33342=
333342=
3333342=
33333342=
333333342=
3333333342=
3 тапсырма. Жазбалардың екі бөлігін өзара салыстыр.
37*(3+7)=370 33+73=370 147*(14+7)=3087 143+73=3087
48*(4+8)=576 43+83=576 111*(11+1)=1332 113+13=1332
12*42=504 13*62=806
21*24=504 31*26=806
IV. Жаңа сабақты бекіту
Калькулятордың функционалдық батырмалары
Оқушылар бос торкөздерге терезе элементтерінің атын және калькулятор батырмаларының атын жазып шығады.
Ақпараттық диктант
Компьютердің сандық ақпаратпен жұмыс істеуін WindowsXP-дің ................................ қолданбасының көмегімен көрсетуге болады. Жүйеде калькулятордың екі түрі бар: .................................. және ......................................... .
Калькуляторды іске қосу үшін, мына тізбекті орындаймыз:
.......................... - Все программы - Стандлартные ............................................ . Егер калькулятор бірінші рет қосылса, онда ........................................................ калькулятор шығады.
V. Үйге тапсырма беру
§27, 28 оқу
VI. Қорытынды. Сабақты қорытындылау, оқушыларды бағалау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz