Мульти топтама

Ералиева Қарлығаш Сайынқызы

М. Әуезов атындағы №2 ОЖББ мектептің мектепалды даярлық тобының тәрбиешісі

Чапаев ауылы

Ақжайық ауданы

Батыс Қазақстан облысы

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы

Білім беру саласы: Таным

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттің түрі: Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру.

Тақырыбы: «Пішіндер әлеміне саяхат»

Мақсаты:

1 Білімділігі: Балаларға пішіндер туралы түсінік беріп, математика пәнінен алған білім, білік дағдыларын шыңдай отырып, үйренгендерін пысықтау, жұмыс істей білуге үйрету, сабақ барысында геометриялық фигуралармен танысу.

Тәрбиелігі: Ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту, өздігімен жұмыс істеуге дағдыландыру. Логикалық шапшандықтарын дамыту.
Дамытушылығы: шапшаңдыққа, ұтқырлыққа, байқампаздыққа тәрбиелеу
Әдіс-тәсілдер: әңгімелеу, көрнекілік, түсіндіру. Мульти топтама.

Көрнекілігі: суреттер, слайд, мульти топтама. АКТ -ны пайдалану.

Қос тілділік: шеңбер-круг, шаршы-квадрат, ұшбұрыш-треугольник.

Іс-әрекет

кезеңдері

Тәрбиешінің әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Іс-әрекеткезеңдері: Себепті қызығушылығын ояту кезеңі :
Тәрбиешінің әрекеті:

Сәлеметсіздер ме! Балалар шеңберге тұрайық.

Бір -бірімізге қарап күлкі сыйлайықшы.
Қуан шаттан алақай!

Қуанатын күн бүгін

Қайырлы таң, қайырлы күн

Күліп шықты күн бүгін!

Балалардың іс-әрекеті: Балалар шеңберде тұрып, тақпақ айтып шықты.
Іс-әрекеткезеңдері: Ұйымдастырушылық ізденіс кезеңі
Тәрбиешінің әрекеті:

. Қызығушылықтарын ояту.

Сәлеметсіздерме
- 1. Шуақ шашқан күнге ұқсаймын көбірек,
Менің атым- (дөңгелек)

2. Барлық шатыр ұқсайды тек өзіме,
Бірден білер құлақ асқан сөзіме. (үшбұрыш)

3. Теледидар таныс екен баршаға,
Ал, пішіні ұқсайды ғой (шаршыға) .

  1. Шаршы бұл төрт жағы бірдей фигура
  2. Шеңбер осындай ол

дөңгелек

3. Үшбұрыш үш жағы бар үш төбесі бар

Ғажайыпстанға саяхат» мульти топтамасынан үзінді көрейік.

Балалар пішіндерді ауада жазып көрейікші.

http://www.clear-mind-meditation-techniques.com/image-files/500x250xsimple-colored-shapes.jpg.pagespeed.ic.b4WJq-f9lt.jpg

Сергіту сәті. (Музыкамен) .

Оң қолымда бес саусақ,

Сол қолымда бес саусақ.

Алақанды ашайық,

Бесті беске қосайық.

Ал, санайық кел мұны,

Нешеу болды барлығы

Тақтамен жұмыс: «Адасқан пішіндер тап!»

Педагог суреттерді көрсетеді, балалар табады.

Балалардың іс-әрекеті:

(дөңгелек)

(үшбұрыш)

(шаршыға) .

Балалар барі тамашалап қарайды

Балалар пішіндерді ауада жазады

(Музыкамен) .

(он)

Іс-әрекеткезеңдері: Іс-әрекеттің бағалау кезеңі
Тәрбиешінің әрекеті:

Қорытынды

Балалар бүгін біз қандай пішіндермен таныстық

Олар неге ұқсайды?

Сабақ сендерге ұнадыма?

Балалардың іс-әрекеті:

Күтілетін нәтиже:

Білім : Балалар геометриялық пішіндерді ажыратады

Білік : Заттардың қандай геометриялық пішіндерге ұқсайтынын.

Дағды: Пішіндер шеңбер, үшбұрыш және шаршы туралы түсінікті.


Ұқсас жұмыстар
Тәрбиешінің әрекеті
Математикалық сауаттылықты дамытуға арналған тапсырмалар
LEGO(R) Digital Designer бағдарламасында роботтың негізгі үлгісін модельдеу 2 бөлім. II. Сабақтың мақсаты
Фонограф программасы
Сын есім. қазақ тілі 3 класс
Есептеуіш техникасының даму тарихы
Наурыз қазақтың шын мағынасындағы ұлттық мейрамы
Қадыр мырза әлі. «қазақ пен қонақ»
Презентацияларды құру. безендіру шаблондары. 6-сынып
Практикалық жұмыс Дыбыс жазу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz