Мульти топтама

Ералиева Қарлығаш Сайынқызы
М. Әуезов атындағы №2 ОЖББ мектептің мектепалды даярлық тобының тәрбиешісі
Чапаев ауылы
Ақжайық ауданы
Батыс Қазақстан облысы
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттің түрі: Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру.
Тақырыбы: «Пішіндер әлеміне саяхат»
Мақсаты:
1 Білімділігі: Балаларға пішіндер туралы түсінік беріп, математика пәнінен алған білім, білік дағдыларын шыңдай отырып, үйренгендерін пысықтау, жұмыс істей білуге үйрету, сабақ барысында геометриялық фигуралармен танысу.
Тәрбиелігі:
Ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту, өздігімен жұмыс істеуге дағдыландыру. Логикалық шапшандықтарын дамыту.
Дамытушылығы:
шапшаңдыққа, ұтқырлыққа, байқампаздыққа тәрбиелеу
Әдіс-тәсілдер:
әңгімелеу, көрнекілік, түсіндіру. Мульти топтама.
Көрнекілігі: суреттер, слайд, мульти топтама. АКТ -ны пайдалану.
Қос тілділік: шеңбер-круг, шаршы-квадрат, ұшбұрыш-треугольник.
Іс-әрекет
кезеңдері
Сәлеметсіздер ме! Балалар шеңберге тұрайық.
Бір -бірімізге қарап күлкі сыйлайықшы.
Қуан шаттан алақай!
Қуанатын күн бүгін
Қайырлы таң, қайырлы күн
Күліп шықты күн бүгін!
. Қызығушылықтарын ояту.
Сәлеметсіздерме
- 1. Шуақ шашқан күнге ұқсаймын көбірек,
Менің атым- (дөңгелек)
2. Барлық шатыр ұқсайды тек өзіме,
Бірден білер құлақ асқан сөзіме. (үшбұрыш)
3. Теледидар таныс екен баршаға,
Ал, пішіні ұқсайды ғой (шаршыға) .
- Шаршы бұл төрт жағы бірдей фигура
- Шеңбер осындай ол
дөңгелек
3. Үшбұрыш үш жағы бар үш төбесі бар
Ғажайыпстанға саяхат» мульти топтамасынан үзінді көрейік.
Балалар пішіндерді ауада жазып көрейікші.
Сергіту сәті. (Музыкамен) .
Оң қолымда бес саусақ,
Сол қолымда бес саусақ.
Алақанды ашайық,
Бесті беске қосайық.
Ал, санайық кел мұны,
Нешеу болды барлығы
Тақтамен жұмыс: «Адасқан пішіндер тап!»
Педагог суреттерді көрсетеді, балалар табады.
(дөңгелек)
(үшбұрыш)
(шаршыға) .
Балалар барі тамашалап қарайды
Балалар пішіндерді ауада жазады
(Музыкамен) .
(он)
Қорытынды
Балалар бүгін біз қандай пішіндермен таныстық
Олар неге ұқсайды?
Сабақ сендерге ұнадыма?
Күтілетін нәтиже:
Білім : Балалар геометриялық пішіндерді ажыратады
Білік : Заттардың қандай геометриялық пішіндерге ұқсайтынын.
Дағды: Пішіндер шеңбер, үшбұрыш және шаршы туралы түсінікті.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz