Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мульти топтама
Ералиева Қарлығаш Сайынқызы
М.Әуезов атындағы №2 ОЖББ мектептің мектепалды даярлық тобының тәрбиешісі
Чапаев ауылы
Ақжайық ауданы
Батыс Қазақстан облысы
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттің түрі: Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру.
Тақырыбы: <<Пішіндер әлеміне саяхат>>
Мақсаты:
1 Білімділігі:Балаларға пішіндер туралы түсінік беріп, математика пәнінен алған білім, білік дағдыларын шыңдай отырып, үйренгендерін пысықтау, жұмыс істей білуге үйрету, сабақ барысында геометриялық фигуралармен танысу.
Тәрбиелігі: Ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту, өздігімен жұмыс істеуге дағдыландыру. Логикалық шапшандықтарын дамыту.
Дамытушылығы: шапшаңдыққа, ұтқырлыққа, байқампаздыққа тәрбиелеу
Әдіс-тәсілдер: әңгімелеу, көрнекілік , түсіндіру.Мульти топтама.
Көрнекілігі: суреттер , слайд, мульти топтама.АКТ -ны пайдалану.
Қос тілділік: шеңбер-круг,шаршы-квадрат,ұшбұрыш-треугольник.
Іс-әрекет
кезеңдері
Тәрбиешінің әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Себепті қызығушылығын ояту кезеңі:
Сәлеметсіздер ме! Балалар шеңберге тұрайық.
Бір - бірімізге қарап күлкі сыйлайықшы.
Қуан шаттан алақай!
Қуанатын күн бүгін
Қайырлы таң, қайырлы күн
Күліп шықты күн бүгін!
Балалар шеңберде тұрып, тақпақ айтып шықты.
Ұйымдастырушылық ізденіс кезеңі
. Қызығушылықтарын ояту.
Сәлеметсіздерме
- 1.Шуақ шашқан күнге ұқсаймын көбірек,
Менің атым- (дөңгелек)
2. Барлық шатыр ұқсайды тек өзіме,
Бірден білер құлақ асқан сөзіме. (үшбұрыш)
3.Теледидар таныс екен баршаға,
Ал, пішіні ұқсайды ғой (шаршыға).
1. Шаршы бұл төрт жағы бірдей фигура
2. Шеңбер осындай ол
дөңгелек
3.Үшбұрыш үш жағы бар үш төбесі бар
Ғажайыпстанға саяхат>> мульти топтамасынан үзінді көрейік.
Балалар пішіндерді ауада жазып көрейікші.
Сергіту сәті. (Музыкамен).
Оң қолымда бес саусақ,
Сол қолымда бес саусақ.
Алақанды ашайық,
Бесті беске қосайық.
Ал, санайық кел мұны,
Нешеу болды барлығы
Тақтамен жұмыс: <<Адасқан пішіндер тап!>>
Педагог суреттерді көрсетеді,балалар табады.
(дөңгелек)
(үшбұрыш)
(шаршыға).
Балалар барі тамашалап қарайды
Балалар пішіндерді ауада жазады
(Музыкамен).
(он)
Іс-әрекеттің бағалау кезеңі
Қорытынды
Балалар бүгін біз қандай пішіндермен таныстық
Олар неге ұқсайды?
Сабақ сендерге ұнадыма?
Күтілетін нәтиже:
Білім: Балалар геометриялық пішіндерді ажыратады
Білік: Заттардың қандай геометриялық пішіндерге ұқсайтынын.
Дағды: Пішіндер шеңбер,үшбұрыш және шаршы туралы түсінікті.
М.Әуезов атындағы №2 ОЖББ мектептің мектепалды даярлық тобының тәрбиешісі
Чапаев ауылы
Ақжайық ауданы
Батыс Қазақстан облысы
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттің түрі: Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру.
Тақырыбы: <<Пішіндер әлеміне саяхат>>
Мақсаты:
1 Білімділігі:Балаларға пішіндер туралы түсінік беріп, математика пәнінен алған білім, білік дағдыларын шыңдай отырып, үйренгендерін пысықтау, жұмыс істей білуге үйрету, сабақ барысында геометриялық фигуралармен танысу.
Тәрбиелігі: Ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту, өздігімен жұмыс істеуге дағдыландыру. Логикалық шапшандықтарын дамыту.
Дамытушылығы: шапшаңдыққа, ұтқырлыққа, байқампаздыққа тәрбиелеу
Әдіс-тәсілдер: әңгімелеу, көрнекілік , түсіндіру.Мульти топтама.
Көрнекілігі: суреттер , слайд, мульти топтама.АКТ -ны пайдалану.
Қос тілділік: шеңбер-круг,шаршы-квадрат,ұшбұрыш-треугольник.
Іс-әрекет
кезеңдері
Тәрбиешінің әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Себепті қызығушылығын ояту кезеңі:
Сәлеметсіздер ме! Балалар шеңберге тұрайық.
Бір - бірімізге қарап күлкі сыйлайықшы.
Қуан шаттан алақай!
Қуанатын күн бүгін
Қайырлы таң, қайырлы күн
Күліп шықты күн бүгін!
Балалар шеңберде тұрып, тақпақ айтып шықты.
Ұйымдастырушылық ізденіс кезеңі
. Қызығушылықтарын ояту.
Сәлеметсіздерме
- 1.Шуақ шашқан күнге ұқсаймын көбірек,
Менің атым- (дөңгелек)
2. Барлық шатыр ұқсайды тек өзіме,
Бірден білер құлақ асқан сөзіме. (үшбұрыш)
3.Теледидар таныс екен баршаға,
Ал, пішіні ұқсайды ғой (шаршыға).
1. Шаршы бұл төрт жағы бірдей фигура
2. Шеңбер осындай ол
дөңгелек
3.Үшбұрыш үш жағы бар үш төбесі бар
Ғажайыпстанға саяхат>> мульти топтамасынан үзінді көрейік.
Балалар пішіндерді ауада жазып көрейікші.
Сергіту сәті. (Музыкамен).
Оң қолымда бес саусақ,
Сол қолымда бес саусақ.
Алақанды ашайық,
Бесті беске қосайық.
Ал, санайық кел мұны,
Нешеу болды барлығы
Тақтамен жұмыс: <<Адасқан пішіндер тап!>>
Педагог суреттерді көрсетеді,балалар табады.
(дөңгелек)
(үшбұрыш)
(шаршыға).
Балалар барі тамашалап қарайды
Балалар пішіндерді ауада жазады
(Музыкамен).
(он)
Іс-әрекеттің бағалау кезеңі
Қорытынды
Балалар бүгін біз қандай пішіндермен таныстық
Олар неге ұқсайды?
Сабақ сендерге ұнадыма?
Күтілетін нәтиже:
Білім: Балалар геометриялық пішіндерді ажыратады
Білік: Заттардың қандай геометриялық пішіндерге ұқсайтынын.
Дағды: Пішіндер шеңбер,үшбұрыш және шаршы туралы түсінікті.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz