Оқушыларды фигуралар арқылы топтау

- Параллелограмның ауданының формуласын қорыту, оларды есеп шығарғанда пайдалана білу
Параллелограмм ауданының формуласын қорытып шығару және оны есеп шығаруда қолдана білу.
Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту, танымдық қызығушылығын арттыру.
Мұқияттылыққа, есептер шығаруда еңбексүйгіштікке, өз бетімен ізденуге тәрбиелеу.
зерделеу және қорытынды жасай алуын дамыту, топ алдында өз әрекетіне жауапкершілікпен қарауға тәрбиелеу
- Параллелограмның ауданының формуласын қорытады, талдайды.
оларды есеп шығарғанда пайдалана біледі
Параллелограмның ауданының формуласы S( ABCD ) = аh
Параллелограмның ауданы қабырғасы мен сол қабырғаға түсірілген биіктігінің көбейтіндісіне тең.
2
мин
Оқушыларды фигуралар арқылы топтау: Фигуралардың төрт түрі беріледі
«Адамның алдында ақылға апаратын үш жол бар:
Ұқсау жолы, бұл - ең жеңілі,
Ойлау жолы, бұл -ең жақсысы,
Жеке тәжірибе жолы, бұл- өте жауаптысы». Олай болса, біз сабақ барысында әрқайсымыз өзіміз таңдаған жолмен жұмыс жасайық.
Оқушылар фигуралардың анықтамасы мен қасиеттерін пайдалану арқылы оларды топтастырады, бір - біріне түсіндіреді, диалогқа түседі, сұрақ қояды, жауап береді, өз пікірлерін ортаға салады, сыни тұрғыдан ойлайды, үнсіз оқушы ашылады, дарынды оқушы таланттылығын көрсетеді, мысалды талдайды, бірін - бірі тыңдайды, көбейткішке жіктеу алгоритмін құрайды
фигуралардың қасиеттерін тексеру
Семантикалық кесте
Оқушылар фигуралардың аудандарының қасиеттерін пайдалану арқылы, бір - біріне түсіндіреді, диалогқа түседі, сұрақ қояды, жауап береді, өз пікірлерін ортаға салады да, қорытындыға келеді
Әр шешу тәсіліне топқа төрт немесе бес есептен беріледі:
№1.
Параллелограмның бір қабырғасы 10 см, ал оған түсірілген биіктігі 6 см. Параллелограмының ауданын тап
.
№2.
Параллелограмның қабырғалары 12 см және биіктігі одан 5 см ұзын Параллелограмының ауданын тап
.
№3. Алгоритмдік және практикалық мазмұнды қолданбалы есептер
Тіктөтбұрыш пішінді жер телімінің периметрі 1224 м. Оның бір қабырғасы екіншісінен 240 метр ұзын. Егер бір ағаш отырғызуға 2м
2
жер керек болса, берілген жер теліміне қанша ағаш отырғызуға болады?
Бес топ бір мезгілде берілген есептерді шешіп, топ болып шығарылу жолын өзара топта талқылайды, бір - біріне түсіндіреді. Кейін барлық топ үшін жалпылай түсіндіреді, дәптерге түсіреді
Алгоритмдік және практикалық мазмұнды қолданбалы есептерді жекеленген оқушылар тақтаға шығарып түсіндіреді, дәптерге түсіріледі
2
мин
Сергіту сәті. «Аудан »
Аудан мен мектепте оқылатын пәндер арасындағы байланысты(ассоциация) атаңдар.
«Танграм» (бас қатыру есебі)
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz