Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушыларды фигуралар арқылы топтау

Сабақтың өтілетін күні
Пәні
Класс
Өткізетін мұғалім
Кабинет
2.04.201 5.
Алгебра
8
Кушимбаева Гаусар Ванцетовна
311
Сабақтың тақырыбы
Параллелограмның ауданы.

Мақсаты
o Параллелограмның ауданының формуласын қорыту, оларды есеп шығарғанда пайдалана білу

Міндеттері
Параллелограмм ауданының формуласын қорытып шығару және оны есеп шығаруда қолдана білу.
Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту,танымдық қызығушылығын арттыру.
Мұқияттылыққа, есептер шығаруда еңбексүйгіштікке,өз бетімен ізденуге тәрбиелеу.
зерделеу және қорытынды жасай алуын дамыту, топ алдында өз әрекетіне жауапкершілікпен қарауға тәрбиелеу
Оқыту нәтижесі
o Параллелограмның ауданының формуласын қорытады, талдайды.
оларды есеп шығарғанда пайдалана біледі

Түйінді идеясы
Параллелограмның ауданының формуласы S(ABCD )= аh
Параллелограмның ауданы қабырғасы мен сол қабырғаға түсірілген биіктігінің көбейтіндісіне тең.
Стратегиялар
Топтау, топтық, жеке жұмыс, <<Үш шапалақ>>, <<Семантикалық кесте>>, <<Топтастыру>> <<Бүгін мен....>>
Уақыты
Ресурсы
Сабақтың барысы

Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
2
мин
Карточка
Оқушыларды фигуралар арқылы топтау: Фигуралардың төрт түрі беріледі
Оқушылар фигуралардың төрт түріне байланысты топтасады, төрт топқа бөлінеді
1Мин

слайд
<<Адамның алдында ақылға апаратын үш жол бар:
Ұқсау жолы,бұл - ең жеңілі,
Ойлау жолы,бұл - ең жақсысы,
Жеке тәжірибе жолы,бұл- өте жауаптысы>>. Олай болса,біз сабақ барысында әрқайсымыз өзіміз таңдаған жолмен жұмыс жасайық.

Оқушылардың көңілі нақыл сөзге ауады, сабаққа деген қызығушылығы ашылады.
2 мин
Слайд
Оқушыларға <<Топтастыру>> тәсілі арқылы фигуралардың қасиеттері арқылы жаңа тақырыпты ашуға миға шабуыл жасалады.

Оқушылар фигуралардың анықтамасы мен қасиеттерін пайдалану арқылы оларды топтастырады, бір - біріне түсіндіреді, диалогқа түседі, сұрақ қояды, жауап береді, өз пікірлерін ортаға салады, сыни тұрғыдан ойлайды, үнсіз оқушы ашылады, дарынды оқушы таланттылығын көрсетеді, мысалды талдайды, бірін - бірі тыңдайды, көбейткішке жіктеу алгоритмін құрайды
3 мин
Кесте
фигуралардың қасиеттерін тексеру
Семантикалық кесте

Оқушылар фигуралардың аудандарының қасиеттерін пайдалану арқылы, бір - біріне түсіндіреді, диалогқа түседі, сұрақ қояды, жауап береді, өз пікірлерін ортаға салады да, қорытындыға келеді
2 мин
Карточка
Әр шешу тәсіліне топқа төрт немесе бес есептен беріледі:

Белгісіз фигуралардың ауданын табу үшін белгілі фигураларға дейін толықтырып, ауданын есептеуге болатынын түсіну

10 мин
Слайд
Жаңа сабақты меңгеру
Оқушылар фигуралардың қасиеттерін пайдаланып, оларды қайта құрастырады, жаңа тақырыпты ашады, бір - біріне түсіндіреді, диалогқа түседі, сұрақ қояды, жауап береді, өз пікірлерін ортаға салады, сыни тұрғыдан ойлайды, үнсіз оқушы ашылады, дарынды оқушы таланттылығын көрсетеді, бірін - бірі тыңдайды
7 мин
слайд
№1. Параллелограмның бір қабырғасы 10 см, ал оған түсірілген биіктігі 6 см. Параллелограмының ауданын тап.
№2. Параллелограмның қабырғалары 12 см және биіктігі одан 5 см ұзын Параллелограмының ауданын тап.

№3. Алгоритмдік және практикалық мазмұнды қолданбалы есептер
Тіктөтбұрыш пішінді жер телімінің периметрі 1224 м. Оның бір қабырғасы екіншісінен 240 метр ұзын. Егер бір ағаш отырғызуға 2м2 жер керек болса, берілген жер теліміне қанша ағаш отырғызуға болады?
Бес топ бір мезгілде берілген есептерді шешіп, топ болып шығарылу жолын өзара топта талқылайды, бір - біріне түсіндіреді. Кейін барлық топ үшін жалпылай түсіндіреді, дәптерге түсіреді
Алгоритмдік және практикалық мазмұнды қолданбалы есептерді жекеленген оқушылар тақтаға шығарып түсіндіреді, дәптерге түсіріледі

2
мин

Сергіту сәті. <<Аудан >>
Аудан мен мектепте оқылатын пәндер арасындағы байланысты(ассоциация) атаңдар.
Оқушылар аудан мен мектепте оқылатын пәндер арасындағы байланысты(ассоциация) атайды. (География - мемлекеттердің ауданы; Химия - молекулалар байланысының ауданы және т.б.) көңіл - күйлері көтеріледі, сергиді
5 мин

Постер
<<Танграм>> (бас қатыру есебі)

Әр топ шешу алгоритмін пайдаланып, тапсырмаларды орындайды, берілген қателіктер болса тексереді, түзету енгізеді, дәптерге түсіреді
Атақты қытай квадраты, оның құрамындағы жеті фигура, <<танграм>> (бас қатыру есебі) туралы мағлұмат беріледі. Жеті фигура арқылы түрлі адамның, заттардың бейнесін құрастыруға болатындығын көрсету.
5 мин
Слайд
4 - тапсырма: <<Сиқырлы сұрақ>> әдісімен қорытындылайды
Слайдта көрсетілген сұрақтарды оқиды, ойланады, жауап береді, қайталайды, есте сақтайды
3 мин

Кері байланыс үшін <<Бүгін мен ...>> әдісін қолданады.
Оқушылар бүгінгі сабақтан не білгенін, көңіл - күйін, көңілінде туындаған сұрақтарын <<Бүгін мен ...>> әдісімен өз ойын жеткізеді
3
мин

Оқушыларды сабақ барысында өздерін бағалау парағын толтырады.
Үйге тапсырма
№252, 253
Қосымша тапсырма
Өлшемі 6 м х 5,5 м болатын бөлменің еденін әрқайсысының өлшемі 30 см х 5см тіктөртбұрыш пішіндес паркетпен жабу керек. Еденді жабу үшін осындай қанша паркет тақтай керек?

Ұқсас жұмыстар
Бейнелеудің қасиеттері. Қисықпен жұмыс жүргізу
Геометриялық фигуралардың ауданын табу
Эффект түрлері. Мәтін жасаудың тәсілдері
Көлемнің өлшем бірліктері
Күзгі киімдерді ата
Толағай
Электрқыздырғыш құралдар.қыздыру шамдары. қысқа тұйықталу. балқымалы сақтандырғыштар
Статистикалық мәліметтерді топтау және талдау
Кім не істейді
Кім қайда болды
Пәндер