Оқушыларды фигуралар арқылы топтау

Сабақтың өтілетін күні
Пәні
Класс
Өткізетін мұғалім
Кабинет
Сабақтың өтілетін күні: 2. 04. 201 5.
Пәні: Алгебра
Класс: 8
Өткізетін мұғалім: Кушимбаева Гаусар Ванцетовна
Кабинет: 311
Сабақтың өтілетін күні: Сабақтың тақырыбы
Пәні: Параллелограмның ауданы.
Сабақтың өтілетін күні: Мақсаты
Пәні:
  • Параллелограмның ауданының формуласын қорыту, оларды есеп шығарғанда пайдалана білу
Сабақтың өтілетін күні: Міндеттері
Пәні:

Параллелограмм ауданының формуласын қорытып шығару және оны есеп шығаруда қолдана білу.

Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту, танымдық қызығушылығын арттыру.

Мұқияттылыққа, есептер шығаруда еңбексүйгіштікке, өз бетімен ізденуге тәрбиелеу.

зерделеу және қорытынды жасай алуын дамыту, топ алдында өз әрекетіне жауапкершілікпен қарауға тәрбиелеу

Сабақтың өтілетін күні: Оқыту нәтижесі
Пәні:
  • Параллелограмның ауданының формуласын қорытады, талдайды.

оларды есеп шығарғанда пайдалана біледі

Сабақтың өтілетін күні: Түйінді идеясы
Пәні:

Параллелограмның ауданының формуласы S( ABCD ) = аh

Параллелограмның ауданы қабырғасы мен сол қабырғаға түсірілген биіктігінің көбейтіндісіне тең.

Сабақтың өтілетін күні: Стратегиялар
Пәні: Топтау, топтық, жеке жұмыс, «Үш шапалақ», «Семантикалық кесте», «Топтастыру» «Бүгін мен . . . »
Сабақтың өтілетін күні: Уақыты
Пәні: Ресурсы
Класс: Сабақтың барысы
Сабақтың өтілетін күні: Мұғалімнің іс-әрекеті
Пәні: Оқушының іс - әрекеті
Сабақтың өтілетін күні:

2

мин

Пәні: Карточка
Класс:

Оқушыларды фигуралар арқылы топтау: Фигуралардың төрт түрі беріледі

Өткізетін мұғалім: Оқушылар фигуралардың төрт түріне байланысты топтасады, төрт топқа бөлінеді
Сабақтың өтілетін күні: 1Мин
Пәні: слайд
Класс:

«Адамның алдында ақылға апаратын үш жол бар:

Ұқсау жолы, бұл - ең жеңілі,

Ойлау жолы, бұл -ең жақсысы,

Жеке тәжірибе жолы, бұл- өте жауаптысы». Олай болса, біз сабақ барысында әрқайсымыз өзіміз таңдаған жолмен жұмыс жасайық.

Өткізетін мұғалім: Оқушылардың көңілі нақыл сөзге ауады, сабаққа деген қызығушылығы ашылады.
Сабақтың өтілетін күні: 2 мин
Пәні: Слайд
Класс: Оқушыларға «Топтастыру» тәсілі арқылы фигуралардың қасиеттері арқылы жаңа тақырыпты ашуға миға шабуыл жасалады.
Өткізетін мұғалім:

Оқушылар фигуралардың анықтамасы мен қасиеттерін пайдалану арқылы оларды топтастырады, бір - біріне түсіндіреді, диалогқа түседі, сұрақ қояды, жауап береді, өз пікірлерін ортаға салады, сыни тұрғыдан ойлайды, үнсіз оқушы ашылады, дарынды оқушы таланттылығын көрсетеді, мысалды талдайды, бірін - бірі тыңдайды, көбейткішке жіктеу алгоритмін құрайды

Сабақтың өтілетін күні: 3 мин
Пәні: Кесте
Класс:

фигуралардың қасиеттерін тексеру

Семантикалық кесте

Өткізетін мұғалім:

Оқушылар фигуралардың аудандарының қасиеттерін пайдалану арқылы, бір - біріне түсіндіреді, диалогқа түседі, сұрақ қояды, жауап береді, өз пікірлерін ортаға салады да, қорытындыға келеді

Сабақтың өтілетін күні: 2 мин
Пәні: Карточка
Класс:

Әр шешу тәсіліне топқа төрт немесе бес есептен беріледі:

Өткізетін мұғалім: Белгісіз фигуралардың ауданын табу үшін белгілі фигураларға дейін толықтырып, ауданын есептеуге болатынын түсіну
Сабақтың өтілетін күні: 10 мин
Пәні: Слайд
Класс: Жаңа сабақты меңгеру
Өткізетін мұғалім: Оқушылар фигуралардың қасиеттерін пайдаланып, оларды қайта құрастырады, жаңа тақырыпты ашады, бір - біріне түсіндіреді, диалогқа түседі, сұрақ қояды, жауап береді, өз пікірлерін ортаға салады, сыни тұрғыдан ойлайды, үнсіз оқушы ашылады, дарынды оқушы таланттылығын көрсетеді, бірін - бірі тыңдайды
Сабақтың өтілетін күні: 7 мин
Пәні: слайд
Класс:

№1. Параллелограмның бір қабырғасы 10 см, ал оған түсірілген биіктігі 6 см. Параллелограмының ауданын тап .
№2. Параллелограмның қабырғалары 12 см және биіктігі одан 5 см ұзын Параллелограмының ауданын тап .

№3. Алгоритмдік және практикалық мазмұнды қолданбалы есептер
Тіктөтбұрыш пішінді жер телімінің периметрі 1224 м. Оның бір қабырғасы екіншісінен 240 метр ұзын. Егер бір ағаш отырғызуға 2м 2 жер керек болса, берілген жер теліміне қанша ағаш отырғызуға болады?

Өткізетін мұғалім:

Бес топ бір мезгілде берілген есептерді шешіп, топ болып шығарылу жолын өзара топта талқылайды, бір - біріне түсіндіреді. Кейін барлық топ үшін жалпылай түсіндіреді, дәптерге түсіреді

Алгоритмдік және практикалық мазмұнды қолданбалы есептерді жекеленген оқушылар тақтаға шығарып түсіндіреді, дәптерге түсіріледі

Сабақтың өтілетін күні:

2

мин

Пәні:
Класс:

Сергіту сәті. «Аудан »

Аудан мен мектепте оқылатын пәндер арасындағы байланысты(ассоциация) атаңдар.

Өткізетін мұғалім: Оқушылар аудан мен мектепте оқылатын пәндер арасындағы байланысты(ассоциация) атайды. (География - мемлекеттердің ауданы; Химия - молекулалар байланысының ауданы және т. б. ) көңіл - күйлері көтеріледі, сергиді
Сабақтың өтілетін күні: 5 мин
Пәні: Постер
Класс:

«Танграм» (бас қатыру есебі)

Өткізетін мұғалім:

Ұқсас жұмыстар
Бейнелеудің қасиеттері. Қисықпен жұмыс жүргізу
Геометриялық фигуралардың ауданын табу
Эффект түрлері. Мәтін жасаудың тәсілдері
Көлемнің өлшем бірліктері
Күзгі киімдерді ата
Толағай
Электрқыздырғыш құралдар.қыздыру шамдары. қысқа тұйықталу. балқымалы сақтандырғыштар
Статистикалық мәліметтерді топтау және талдау
Кім не істейді
Кім қайда болды
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz