4-сыныпқа арналған Өзімшілдік пен көпшілдік тақырыбы бойынша сабақ жоспары

Өзін- өзі тану . 4-сынып.

Сабақтың тақырыбы: Өзімшілдік пен көпшілдік

Дәйек сөз.

Болмағын кекшіл, болсайшы көпшіл.

Абай.

Оқыту мен тәрбиелеудің міндеттері:

* «көпшілдік», «өзімшілдік» ұғымдары туралы түсінік беру;

* өзара сыйластық қарым-қатынастарын дамыту;

* көпшіл болуға тәрбиелеу.

Мақсаты: Оқушылардың «бірлік» құндылығы және «көпшілдік» адами қасиеті туралы түсініктерін кеңейту.

Күтілетін нәтижелер. Оқиғаның қалай өрбейтінін болжай алады. Өзімшіл адам түбінде жалғыз қалатынын түсіндіреді. Өзімшілдік және көпшіл адамдарға тән қасиеттерді ажыратып айта алады. Қызғаншақтық жақсы қасиет еместігіне мысал келтіре алады. Бүгінгі сабақтан өздеріне қорытынды жасай алады.

Керекті жабдықтар: Оқулық, , бағалау парағы, плакат, маркер, стикер

Сабақ барысы.

Кіріспе 10-минут

Балалар, бүгін өте қызықты сабақ,

Өткен тақырыпты еске түсірейік.

Балаларына айтқан әке өсиетінің мәні неде?

Әке өсиетін орындаған балалар қандай жетістікке жетті?

Балалардың бойынан қандай қасиеттерді байқадың?

Тұсау кесер. 10-минут.

Қызығушылықты ояту.

«Топтастыру» стратегиясы

Адамның бойындағы жақсы қасиеттерді топту

Енді осы жақсы қасиеттер бойынша 3 топқа бөліну.

Мәтінмен жұмыс.

Ж. Байбұланованың Қызғаныштың кесірі атты мәтінін оқушыларға 3 -топқа бөліп оқыту.

1-тапсырма: 5-мин

Маржан достарымен неліктен дұрыс ойнай алмады?

2-тапсырма:5-мин

Кестені толтыр.

Өзімшіл бала қандай болады? Көпшіл бала қандай болады?

:
:
:
:

Негізгі бөлім. 20- минут

3-тапсырма.

Алты ойлау қалпағы әдісімен жұмыс жасаймыз.

Ақ қалпақ тобы. Мәтіннен түсінгендеріңді айтыңдар.

Мәтіннің ішінен қажеттісіне назар аудар.

Сары қалпақ тобы. Маржанның жағымды жақтарын, жақсылықтарын айтасыңдар.

Қара қалпақ тобы. Маржанның жағымсыз жақтарын айтасыңдар.

Қызыл қалпақ тобы. Қыздар моншақты Назгүл алсын деп шешті, бірақ Маржан шешімді өзгертті осы шешімге қөзқарасың қандай?

Жасыл қалпақ тобы . Қызғаншақтық жақсы қасиет па?

Көк қалпақ тобы. Барлық қалпақтар тобының жұмысын бақылап, бағалап өз ойыңды ортаға сал.

Топтық жұмысты бағалау

Критерийлер
Баға
: 1
Критерийлер: Топтық ережені сақтауы
Баға:
: 2
Критерийлер: Топтық талқылауға қатысуы
Баға:
: 3
Критерийлер: Оз ойы мен ұсынысының болуы
Баға:

Қорытынды. 5- минут

4-тапсырма:

Мәтіннен мен не түйдім, нені өзіме қабылдауға болады, ал нені қабылдауға болмайды?

Қабылдаймын
Қабылдамаймын
Қабылдаймын:
Қабылдамаймын:

Ұқсас жұмыстар
Өзімшілдік пен көпшілдік: адамгершілік тәрбиесі
4-сыныпқа арналған құндылықтар негізіндегі тәрбие сабақтары: Жер-ана, Су - өмір көзі, Көпшілдік пен өзімшілдік, Еңбекқорлық пен еріншектік
Өзін-өзі тану пәні: Өзімшілдік пен көпшілдікке тәрбиелеу
Қазақстанның елордасы тақырыбы бойынша 4-сыныпқа арналған сабақ жоспары
Қос сөздер тақырыбы бойынша 4-сыныпқа арналған сабақ жоспары
4-сыныпқа арналған Ертегілер елінде тақырыбы бойынша сабақ жоспары
4-сыныпқа арналған Шығыс септік тақырыбы бойынша сабақ жоспары
4 сыныпқа арналған қазақ тілі: Сөйлем тақырыбы бойынша сабақ жоспары
4-сыныпқа арналған Шығыс шынары тақырыбы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
Қыс тақырыбы бойынша 4-сыныпқа арналған қазақ тілі пәнінің қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz