Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқытудың нәтижесі

<<Оқу мен оқытуда оқу үшін бағалаудың тиімділігі>> тақырыбындағы коучинг жоспары.

Батыс Қазақстан облысы
Жаңақала ауданы
С.Меңдешев ЖОББМ
Ағылшын тілі пәні мұғалімі
Каримова Арайлым Утегеновна
Апта 1
Күн:
Сабақ №1
Сабақтың тақырыбы
<<Оқу мен оқытуда оқу үшін бағалаудың тиімділігі>>
Сілтеме (дереккөз)
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық.104-109 бет. <<Үлестірме материалдар>>
Мақсаты
Мұғалімдерге нәтижеге қол жеткізуде оқу үшін бағалаудың тиімділігін түсіндіру. Сабақта қолдану дағдысын қалыптастыру.
Оқытудың нәтижесі
Мұғалім оқу үшін бағалауды қолданудың тиімділігіне көз жеткізеді. Түрлі ресурстармен қаруланады. Тәжірибеде қолдану дағдысы қалыптасады.
Негізгі идея
Оқыту үшін бағалау оқуды саралау емес, оқуды жақсарту негізінде оқушыға қолдау көрсете отырып бақылау боп табылады.Мұғалім оқытудың мақсатқа жеткен,жетпегенін нақты анықтай алады.Оқушы мен мұғалім,оқушы мен оқушы арасында шынайылылық басым болады.
Қолданылған материалдар

АКТ,үлестірме парақтар,смайликтер,табыс критерийілері.
Сергіту сәті
<<Қарлығаштар>> тақырыбындағы бейнеролик
Топқа бөлу
Шағын топқа бөлу. Оқу үшін бағалаудың 3 түрі.
Кіріспе тапсырмалар
Оқу үшін бағалаудың 3 түрін білдіретін суреттерді таңдатып, 3 топқа бөлемін. Парақтарына зер сала қарауын сұраймын

Тапсырмалар түрі
Коучтің іс-әрекеті
Әріптестердің іс-әрекеті
Уақыты

І тапсырма
Парақтарына зер сала қарап, таңдап алған суреттері туралы ойлануын сұраймын.
Мұғалімдер суреттерге қарап, тұжырым жасайды.



Кері байланыс
-Суреттегі іс-әрекетті қалай түсіндіңіз? Ол жөнінде не түйдіңіз?
Мұғалімдер ой бөліседі

10м

ІІ тапсырма
<<Менің қиялымдағы үй>> тақырыбына сурет салу үшін парақтар үлестіремін.Өз жұмысын смайликтер арқылы бағалауын және бір-бірін бағалауды сұраймын.
-өте жақсы
-жақсы
-орташа
-нашар

Мұғалімдер сәл ойланып, өз қиялындағы үйлерін салады.
Жұмыстарын өздері бағалайды, өзара бағалайды. Мұғалімдер ынтымақтастықпен әрекет жасайды. Жұмыстарымен таныстырып,неліктен мұндай бағаланғанын дәлелдейді.

10м

Кері байланыс
-Тапсырмадан кейін не істедіңіз?
-Өзіңізді бағалау жеңіл болды ма,әлде өзара бағалау жеңілірек тиді ме?
-Бұл әдістер туралы не ойлайсыз?
-Сандық бағалаудан айырмашылығы бар ма?
-Оқушы еңбегін бағалау үшін қайсысы тиімдірек?
Мұғалімдер кезекпен сұрақтарға жауап береді. Өз ойларын ортаға салады. Сандық бағалаумен салыстыра отырып,өздері айырмашылығын табады. Тәжірибесінен мысалдар келтіреді.

10м

ІІІ тапсырма
Топтардың ықпалымен 4 сатылы критерий анықтаймын.
Осы арқылы жұмыстарын бағалауды сұраймын.
0-нашар,1-орташа,2-жақсы,-3 өте жақсы

Мұғалімдер 4 түрлі критерий дайындайды. Өзара бағалап, есебін шығарады.

10м

Кері байланыс

-Бұл тәсілдің ерекшелігі қандай?
-Оқытуда осындай тәсілдерді қолдануға бола ма? Нәтижесі қандай болмақ?
-
Мұғалімдер өз ойларын ортаға салу арқылы оқыту үшін бағалау туралы түсінігі анықтала бастайды. Тақырыпты өздері ашады.

10м

ІV тапсырма

Слайд <<Оқыту үшін бағалаудың әдіс-тәсілдері мен қолдану тиімділігі>>

<<Бағалау>> термині <<жақын отыру>> деген мағынаны білдіреді.Себебі бір адам басқа адамның не айтып,не істегенін немесе өзін-өзі бақылау жағдайында өзінің дербес ойлауын, түсінігін бақылауы болып табылады. Бағалаудың 2 түрі бар:
1. Оқуды бағалау (суммативтік немесе жиынтық)
2. Оқыту үшін бағалау (формативтік немесе қалыптастырушы).
Оқыту үшін бағалаудың бірнеше түрі бар:
1. Өзін-өзі бағалау;
2. Өзара бағалау:
3. Топтық бағалау;
4. Критериалды бағалау.
Формативтік бағалаудың мақсаты: оқушының білімін жақсарту. Оқушының өзіне деген сенімділігі пайда болады, менің де қолымнан келеді деген ой қалыптасады. Өзінің білімінің қай деңгейде екенін біле отырып, <<жақсы оқуға>> ынтасы ауады. Ал,мұғалім қай бағытта жұмыс жасау керектігін білетін болады.
Формативтік оқуды бағалаудың тәсілдерімен таныстырамын.Тек баланың жұмысының нәтижесін ғана емес, еңбегін де бағалау маңызды. Себебі сіз ол үшін ең қажет нәрсе - қолдау бересіз!

Мұғалім тыңдайды, өзіне керегін түтіп алады. Тыңдай отырып, ойша өз тәжірибесін қолдану тиімділігін анықтайтын болады.

15м
Кері байланыс
Топтық бағалау.
Топ мүшелері бір ғана жестпен келесі топты бағалайды.

Қорытынды
Бейнеролик <<Баға түзету соншалықты қиын емес>>
Түйін: Оқушы бағаға бағынышты екендігін байқадық. Фоормативті бағалауды оқуда тиімді қолдана білсек, біз бұл <<кедергіні>> жоямыз.
Мұғалімдер бейнероликті тамашалайды.
Әріптестер сұраққа батыл жауап табады, нақты пікірлері қалыптасады. Тәжірибелерімен бөліседі. Керегін қағаз бетіне түртіп алады.


Рефлексия
2 жұлдыз, 1тілек
Стикермен әсерін жазады.

Қайталау тапсырмалары
Мұғалімдерге бірнеше ресурстар беремін. Оларды сабағына қолданып, келесі коучингке келгенде нәтижесін айтуын сұраймын.
Кейінгі қосымша оқу
МАН.

Ұқсас жұмыстар
"ж.қалдығараев атындағы орта мектеп" мм-нің 2014-2015 оқу жылына арнаған дамыту жоспары
Диалогтық оқытудың тиімді әдістері
Бағдарлы оқытудың оқушының жеке тұлғасын дамытудағы маңызы
Оқытудың функциялары
Өндірістік оқыту сабақтарын жоспарлау
Менің педагогикалық ұстанымым
Проблемалық оқыту
Оқушылар программа
Оқушылар бір - бірінің үлесін сынамайтын және сындарлылыққа негізделетін әңгіме түрі
Оқыту мен оқу үшін бағалау
Пәндер