Оқытудың нәтижесі

«Оқу мен оқытуда оқу үшін бағалаудың тиімділігі» тақырыбындағы коучинг жоспары.

Батыс Қазақстан облысы

Жаңақала ауданы

С. Меңдешев ЖОББМ

Ағылшын тілі пәні мұғалімі

Каримова Арайлым Утегеновна

Апта 1
Күн:

Сабақ №1

Апта 1: Сабақтың тақырыбы
Күн:: «Оқу мен оқытуда оқу үшін бағалаудың тиімділігі»
Апта 1: Сілтеме (дереккөз)
Күн:: Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 104-109 бет. «Үлестірме материалдар»
Апта 1: Мақсаты
Күн:: Мұғалімдерге нәтижеге қол жеткізуде оқу үшін бағалаудың тиімділігін түсіндіру. Сабақта қолдану дағдысын қалыптастыру.
Апта 1: Оқытудың нәтижесі
Күн:: Мұғалім оқу үшін бағалауды қолданудың тиімділігіне көз жеткізеді. Түрлі ресурстармен қаруланады. Тәжірибеде қолдану дағдысы қалыптасады.
Апта 1: Негізгі идея
Күн:: Оқыту үшін бағалау оқуды саралау емес, оқуды жақсарту негізінде оқушыға қолдау көрсете отырып бақылау боп табылады. Мұғалім оқытудың мақсатқа жеткен, жетпегенін нақты анықтай алады. Оқушы мен мұғалім, оқушы мен оқушы арасында шынайылылық басым болады.
Апта 1: Қолданылған материалдар
Күн:: АКТ, үлестірме парақтар, смайликтер, табыс критерийілері.
Апта 1: Сергіту сәті
Күн:: «Қарлығаштар» тақырыбындағы бейнеролик
Апта 1: Топқа бөлу
Күн:: Шағын топқа бөлу. Оқу үшін бағалаудың 3 түрі.
Апта 1: Кіріспе тапсырмалар
Күн:: Оқу үшін бағалаудың 3 түрін білдіретін суреттерді таңдатып, 3 топқа бөлемін. Парақтарына зер сала қарауын сұраймын
Апта 1: Тапсырмалар түрі
Күн:: Коучтің іс-әрекеті
Сабақ №1: Әріптестердің іс-әрекеті
Уақыты
Апта 1:
Апта 1: І тапсырма
Күн:: Парақтарына зер сала қарап, таңдап алған суреттері туралы ойлануын сұраймын.
Сабақ №1: Мұғалімдер суреттерге қарап, тұжырым жасайды.
Апта 1: Кері байланыс
Күн:: -Суреттегі іс-әрекетті қалай түсіндіңіз? Ол жөнінде не түйдіңіз?
Сабақ №1: Мұғалімдер ой бөліседі
10м
Апта 1: ІІ тапсырма
Күн::

«Менің қиялымдағы үй» тақырыбына сурет салу үшін парақтар үлестіремін. Өз жұмысын смайликтер арқылы бағалауын және бір-бірін бағалауды сұраймын.

http://ts1.mm.bing.net/th?id=HN.608018810572245394&pid=1.9&m=&w=300&h=300&p=0 -өте жақсы

http://ts1.mm.bing.net/th?id=HN.608043725677201258&pid=1.9&m=&w=300&h=300&p=0 -жақсы

http://ts1.mm.bing.net/th?id=HN.608029986078983699&pid=1.9&m=&w=300&h=300&p=0 -орташа

http://ts1.mm.bing.net/th?id=HN.608017921512442118&pid=1.9&m=&w=300&h=300&p=0 -нашар

Сабақ №1:

Мұғалімдер сәл ойланып, өз қиялындағы үйлерін салады.

Жұмыстарын өздері бағалайды, өзара бағалайды. Мұғалімдер ынтымақтастықпен әрекет жасайды. Жұмыстарымен таныстырып, неліктен мұндай бағаланғанын дәлелдейді.

D:\денгей оку\коучингтер\коучинг 1\20140404_172605.jpg

10м
Апта 1: Кері байланыс
Күн::

-Тапсырмадан кейін не істедіңіз?

-Өзіңізді бағалау жеңіл болды ма, әлде өзара бағалау жеңілірек тиді ме?

-Бұл әдістер туралы не ойлайсыз?

-Сандық бағалаудан айырмашылығы бар ма?

-Оқушы еңбегін бағалау үшін қайсысы тиімдірек?

Сабақ №1:

Мұғалімдер кезекпен сұрақтарға жауап береді. Өз ойларын ортаға салады. Сандық бағалаумен салыстыра отырып, өздері айырмашылығын табады. Тәжірибесінен мысалдар келтіреді.

D:\денгей оку\коучингтер\коучинг 1\DSCF0033.JPG

10м
Апта 1: ІІІ тапсырма
Күн::

Топтардың ықпалымен 4 сатылы критерий анықтаймын.

Осы арқылы жұмыстарын бағалауды сұраймын.

0-нашар, 1-орташа, 2-жақсы, -3 өте жақсы

Сабақ №1:

Мұғалімдер 4 түрлі критерий дайындайды. Өзара бағалап, есебін шығарады.

D:\денгей оку\коучингтер\коучинг 1\DSCF0025.JPG

10м
Апта 1: Кері байланыс
Күн::

-Бұл тәсілдің ерекшелігі қандай?

-Оқытуда осындай тәсілдерді қолдануға бола ма? Нәтижесі қандай болмақ?

-

Сабақ №1: Мұғалімдер өз ойларын ортаға салу арқылы оқыту үшін бағалау туралы түсінігі анықтала бастайды. Тақырыпты өздері ашады.
10м
Апта 1:

ІV тапсырма

Слайд «Оқыту үшін бағалаудың әдіс-тәсілдері мен қолдану тиімділігі»

Күн::

«Бағалау» термині «жақын отыру» деген мағынаны білдіреді. Себебі бір адам басқа адамның не айтып, не істегенін немесе өзін-өзі бақылау жағдайында өзінің дербес ойлауын, түсінігін бақылауы болып табылады. Бағалаудың 2 түрі бар:

  1. Оқуды бағалау (суммативтік немесе жиынтық)
  2. Оқыту үшін бағалау (формативтік немесе қалыптастырушы) .

Оқыту үшін бағалаудың бірнеше түрі бар:

  1. Өзін-өзі бағалау;
  2. Өзара бағалау:
  3. Топтық бағалау;
  4. Критериалды бағалау.

Формативтік бағалаудың мақсаты: оқушының білімін жақсарту. Оқушының өзіне деген сенімділігі пайда болады, менің де қолымнан келеді деген ой қалыптасады. Өзінің білімінің қай деңгейде екенін біле отырып, «жақсы оқуға» ынтасы ауады. Ал, мұғалім қай бағытта жұмыс жасау керектігін білетін болады.

Формативтік оқуды бағалаудың тәсілдерімен таныстырамын. Тек баланың жұмысының нәтижесін ғана емес, еңбегін де бағалау маңызды. Себебі сіз ол үшін ең қажет нәрсе - қолдау бересіз!

Сабақ №1:

Мұғалім тыңдайды, өзіне керегін түтіп алады. Тыңдай отырып, ойша өз тәжірибесін қолдану тиімділігін анықтайтын болады.

D:\денгей оку\коучингтер\коучинг 1\DSCF0036.JPG

15м
Апта 1: Кері байланыс
Күн:: Топтық бағалау.
Сабақ №1: Топ мүшелері бір ғана жестпен келесі топты бағалайды.
Апта 1: Қорытынды
Күн::

Бейнеролик «Баға түзету соншалықты қиын емес»

Түйін: Оқушы бағаға бағынышты екендігін байқадық. Фоормативті бағалауды оқуда тиімді қолдана білсек, біз бұл «кедергіні» жоямыз.

Сабақ №1:

Мұғалімдер бейнероликті тамашалайды.

Әріптестер сұраққа батыл жауап табады, нақты пікірлері қалыптасады. Тәжірибелерімен бөліседі. Керегін қағаз бетіне түртіп алады.

Апта 1: Рефлексия
Күн:: 2 жұлдыз, 1тілек
Сабақ №1: Стикермен әсерін жазады.
Апта 1: Қайталау тапсырмалары
Күн:: Мұғалімдерге бірнеше ресурстар беремін. Оларды сабағына қолданып, келесі коучингке келгенде нәтижесін айтуын сұраймын.
Апта 1: Кейінгі қосымша оқу
Күн:: МАН.

Ұқсас жұмыстар
"ж.қалдығараев атындағы орта мектеп" мм-нің 2014-2015 оқу жылына арнаған дамыту жоспары
Диалогтық оқытудың тиімді әдістері
Бағдарлы оқытудың оқушының жеке тұлғасын дамытудағы маңызы
Оқытудың функциялары
Өндірістік оқыту сабақтарын жоспарлау
Менің педагогикалық ұстанымым
Проблемалық оқыту
Оқушылар программа
Оқушылар бір - бірінің үлесін сынамайтын және сындарлылыққа негізделетін әңгіме түрі
Оқыту мен оқу үшін бағалау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz