Оқытудың нәтижесі

«Оқу мен оқытуда оқу үшін бағалаудың тиімділігі» тақырыбындағы коучинг жоспары.
Батыс Қазақстан облысы
Жаңақала ауданы
С. Меңдешев ЖОББМ
Ағылшын тілі пәні мұғалімі
Каримова Арайлым Утегеновна
Сабақ №1
«Менің қиялымдағы үй» тақырыбына сурет салу үшін парақтар үлестіремін. Өз жұмысын смайликтер арқылы бағалауын және бір-бірін бағалауды сұраймын.
-өте жақсы
-жақсы
-орташа
-нашар
Мұғалімдер сәл ойланып, өз қиялындағы үйлерін салады.
Жұмыстарын өздері бағалайды, өзара бағалайды. Мұғалімдер ынтымақтастықпен әрекет жасайды. Жұмыстарымен таныстырып, неліктен мұндай бағаланғанын дәлелдейді.
-Тапсырмадан кейін не істедіңіз?
-Өзіңізді бағалау жеңіл болды ма, әлде өзара бағалау жеңілірек тиді ме?
-Бұл әдістер туралы не ойлайсыз?
-Сандық бағалаудан айырмашылығы бар ма?
-Оқушы еңбегін бағалау үшін қайсысы тиімдірек?
Мұғалімдер кезекпен сұрақтарға жауап береді. Өз ойларын ортаға салады. Сандық бағалаумен салыстыра отырып, өздері айырмашылығын табады. Тәжірибесінен мысалдар келтіреді.
Топтардың ықпалымен 4 сатылы критерий анықтаймын.
Осы арқылы жұмыстарын бағалауды сұраймын.
0-нашар, 1-орташа, 2-жақсы, -3 өте жақсы
Мұғалімдер 4 түрлі критерий дайындайды. Өзара бағалап, есебін шығарады.
-Бұл тәсілдің ерекшелігі қандай?
-Оқытуда осындай тәсілдерді қолдануға бола ма? Нәтижесі қандай болмақ?
-
ІV тапсырма
Слайд «Оқыту үшін бағалаудың әдіс-тәсілдері мен қолдану тиімділігі»
«Бағалау» термині «жақын отыру» деген мағынаны білдіреді. Себебі бір адам басқа адамның не айтып, не істегенін немесе өзін-өзі бақылау жағдайында өзінің дербес ойлауын, түсінігін бақылауы болып табылады. Бағалаудың 2 түрі бар:
- Оқуды бағалау (суммативтік немесе жиынтық)
- Оқыту үшін бағалау (формативтік немесе қалыптастырушы) .
Оқыту үшін бағалаудың бірнеше түрі бар:
- Өзін-өзі бағалау;
- Өзара бағалау:
- Топтық бағалау;
- Критериалды бағалау.
Формативтік бағалаудың мақсаты: оқушының білімін жақсарту. Оқушының өзіне деген сенімділігі пайда болады, менің де қолымнан келеді деген ой қалыптасады. Өзінің білімінің қай деңгейде екенін біле отырып, «жақсы оқуға» ынтасы ауады. Ал, мұғалім қай бағытта жұмыс жасау керектігін білетін болады.
Формативтік оқуды бағалаудың тәсілдерімен таныстырамын. Тек баланың жұмысының нәтижесін ғана емес, еңбегін де бағалау маңызды. Себебі сіз ол үшін ең қажет нәрсе - қолдау бересіз!
Мұғалім тыңдайды, өзіне керегін түтіп алады. Тыңдай отырып, ойша өз тәжірибесін қолдану тиімділігін анықтайтын болады.
Бейнеролик «Баға түзету соншалықты қиын емес»
Түйін: Оқушы бағаға бағынышты екендігін байқадық. Фоормативті бағалауды оқуда тиімді қолдана білсек, біз бұл «кедергіні» жоямыз.
Мұғалімдер бейнероликті тамашалайды.
Әріптестер сұраққа батыл жауап табады, нақты пікірлері қалыптасады. Тәжірибелерімен бөліседі. Керегін қағаз бетіне түртіп алады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz