Сабақ жоспары 8 сынып ағылшын тілі
Күні: 2012 жыл Сынып: 8 «а, б»
Сабақтың тақырыбы:
Өмірдің рахаты
Сабақтың тақырыбы::
Сілтеме:
Өмірдің рахаты:
Т. Д. Кузнецова English, 8 сынып оқулық, Мектеп баспасы.
Сабақтың тақырыбы::
Жалпы мақсаттары:
Өмірдің рахаты:
Оқушылар өзінің рахаттары туралы айтуға білімін жетілдіру, практикамен ұштастыра отырып, ауызекі сөйлеу, жазу және есте сақтау қабілетін дамыту. Тыңдау мәдениетін қалыптастыру. Грамматика . Сhange Active into Passive.
Сабақтың тақырыбы::
Оқыту нәтижесі:
Өмірдің рахаты:
-
Жаңа сөздердің аудармасын дұрыс беру.
-
Топта жұмыс атқару.
-
Грамматиканы дұрыс қолдану.
Сабақтың тақырыбы::
Түйінді идеялар:
Өмірдің рахаты:
Оқушылар сөздік қорын байыта отырып, ауызекі сөйлеу қабілетін дамытады, Рахатану деген нені білдіреді? Өмірде неден рахат алуға болады? Деген сұраққа жауап беруді үйренеді және топта жұмыс жасауға дағдыланады.
Сабақтың тақырыбы::
Жаттығулар:
Өмірдің рахаты:
1. Жаңа сөздермен жұмыс.
2. Суретке қарап отырып мәтін құрастыру.
3. Диалогтық жұмыс.
4. Грамматикалық жаттығулар
Сабақтың тақырыбы::
Рефлексия:
Өмірдің рахаты:
Нені білдім?
Нені үйрендім?
Сабақтың тақырыбы::
Тапсырмалар:
Өмірдің рахаты:
Е. 3р. 77 Е. 1-4 р. 78
Сабақтың тақырыбы::
Оқуға арналған тапсырма:
Өмірдің рахаты:
Ex. 2 p. 77
1. Ұйымдастыру кезеңі:
Топқа бөлу, психологиялық ахуалын қалыптастыру
3-5мин
1. Ұйымдастыру кезеңі::
2. Сөздікпен жұмыс:
Топқа бөлу, психологиялық ахуалын қалыптастыру:
Жаңа сөздерді аудару, оқулықпен және сөздікпен жұмыс.
3-5мин:
5-13мин
1. Ұйымдастыру кезеңі::
3. Мәтін құрастыру:
Топқа бөлу, психологиялық ахуалын қалыптастыру:
Суретке қарап мәтін құрастырады және қорғайды.
3-5мин:
13-20мин
1. Ұйымдастыру кезеңі::
4. Диалогтық жұмыс:
Топқа бөлу, психологиялық ахуалын қалыптастыру:
Ex 1. P. 77:
-The pleasure is all mine.
-Thank you for doing it.
- It’s a pleasure
3-5мин:
20-40мин
1. Ұйымдастыру кезеңі::
5. Қорытынды:
Топқа бөлу, психологиялық ахуалын қалыптастыру:
Кері байланыс жазу.
3-5мин:
40-45мин
Күні: 2012 жыл Сынып: 8 «а, б»
Сабақтың тақырыбы:
Мейрамдар. Christmas.
Сабақтың тақырыбы::
Сілтеме:
Мейрамдар. Christmas.:
Т. Д. Кузнецова English, 8 сынып оқулық, Мектеп баспасы.
Сабақтың тақырыбы::
Жалпы мақсаттары:
Мейрамдар. Christmas.:
Оқушыларды мейрамдар туралы айтуға білімін жетілдіру, практикамен ұштастыра отырып, ауызекі сөйлеу, жазу және есте сақтау қабілетін дамыту. Тыңдау мәдениетін қалыптастыру.
Сабақтың тақырыбы::
Оқыту нәтижесі:
Мейрамдар. Christmas.:
-
Жаңа сөздердің аудармасын дұрыс беру.
-
Топта жұмыс атқару.
-
Мәтіндердін мағнасын түсүну
Сабақтың тақырыбы::
Түйінді идеялар:
Мейрамдар. Christmas.:
Оқушылар сөздік қорын байыта отырып, ауызекі сөйлеу қабілетін дамытады. Мейрамдар жайлы не біледі? Мейрамдар адамдардың өмірінде қандай рөль атқарарады? Қандай мейрамдарды Ұлыбританияда мерекелейді?Деген сұраққа жауап беруді үйренеді және топта жұмыс жасауға дағдыланады.
Сабақтың тақырыбы::
Жаттығулар:
Мейрамдар. Christmas.:
1. Жаңа сөздермен жұмыс.
2. Суретке қарап отырып мәтін құрастыру.
3. Мәтіндермен жұмыс.
4. Ашық хат жазып үйрену
Сабақтың тақырыбы::
Рефлексия:
Мейрамдар. Christmas.:
Нені білдім?
Нені үйрендім?
Сабақтың тақырыбы::
Тапсырмалар:
Мейрамдар. Christmas.:
Ex. 1, 2 p. 82
Сабақтың тақырыбы::
Оқуға арналған тапсырма:
Мейрамдар. Christmas.:
Ex. 3 p. 82
1. Ұйымдастыру кезеңі:
Топқа бөлу, психологиялық ахуалын қалыптастыру
3-5мин
1. Ұйымдастыру кезеңі::
2. Сөздікпен жұмыс:
Топқа бөлу, психологиялық ахуалын қалыптастыру:
Жаңа сөздерді аудару, оқулықпен және сөздікпен жұмыс.
3-5мин:
5-13мин
1. Ұйымдастыру кезеңі::
3. Мәтін құрастыру:
Топқа бөлу, психологиялық ахуалын қалыптастыру:
Суретке қарап мәтін құрастырады және қорғайды.
3-5мин:
13-20мин
1. Ұйымдастыру кезеңі::
4. Мәтіндермен жұмыс:
Топқа бөлу, психологиялық ахуалын қалыптастыру:
Ex 4. P. 83: -Holidays. Christmas.
3-5мин:
20-40мин
1. Ұйымдастыру кезеңі::
5. Қорытынды:
Топқа бөлу, психологиялық ахуалын қалыптастыру:
Кері байланыс жазу.
3-5мин:
40-45мин
Күні: 2012 жыл Сынып: 8 «а, б»
Сабақтың тақырыбы:
Мейрамдар. Наурыз.
Сабақтың тақырыбы::
Сілтеме:
Мейрамдар. Наурыз.:
Т. Д. Кузнецова English, 8 сынып оқулық, Мектеп баспасы.
Сабақтың тақырыбы::
Жалпы мақсаттары:
Мейрамдар. Наурыз.:
Оқушыларды мейрамдар туралы айтуға білімін жетілдіру, практикамен ұштастыра отырып, ауызекі сөйлеу, жазу және есте сақтау қабілетін дамыту. Тыңдау мәдениетін қалыптастыру.
Сабақтың тақырыбы::
Оқыту нәтижесі:
Мейрамдар. Наурыз.:
-
Жаңа сөздердің аудармасын дұрыс беру.
-
Топта жұмыс атқару.
-
Мәтінді толық түсүну
Сабақтың тақырыбы::
Түйінді идеялар:
Мейрамдар. Наурыз.:
Оқушылар сөздік қорын байыта отырып, ауызекі сөйлеу қабілетін дамытады. Қазақтың мейрамдары жайлы не біледі? Қандай мейрамдарды Қазақстанда мерекелейді?Деген сұраққа жауап беруді үйренеді және топта жұмыс жасауға дағдыланады.
Сабақтың тақырыбы::
Жаттығулар:
Мейрамдар. Наурыз.:
1. Жаңа сөздермен жұмыс.
2. Суретке қарап отырып мәтін құрастыру.
3. Мәтінмен жұмыс.
Сабақтың тақырыбы::
Рефлексия:
Мейрамдар. Наурыз.:
Нені білдім?
Нені үйрендім?
Сабақтың тақырыбы::
Тапсырмалар:
Мейрамдар. Наурыз.:
Ex. 1 p. 85
Сабақтың тақырыбы::
Оқуға арналған тапсырма:
Мейрамдар. Наурыз.:
Ex. 2 p. 85
1. Ұйымдастыру кезеңі:
Топқа бөлу, психологиялық ахуалын қалыптастыру
3-5мин
1. Ұйымдастыру кезеңі::
2. Сөздікпен жұмыс:
Топқа бөлу, психологиялық ахуалын қалыптастыру:
Жаңа сөздерді аудару, оқулықпен және сөздікпен жұмыс.
3-5мин:
5-13мин
1. Ұйымдастыру кезеңі::
3. Мәтін құрастыру:
Топқа бөлу, психологиялық ахуалын қалыптастыру:
Суретке қарап мәтін құрастырады және қорғайды.
3-5мин:
13-20мин
1. Ұйымдастыру кезеңі::
4. Мәтінмен жұмыс:
Топқа бөлу, психологиялық ахуалын қалыптастыру:
Ex 1. P. 84: -Holidays. Nauryz.
3-5мин:
20-40мин
1. Ұйымдастыру кезеңі::
5. Қорытынды:
Топқа бөлу, психологиялық ахуалын қалыптастыру:
Кері байланыс жазу.
3-5мин:
40-45мин
Күні: 2012 жыл Сынып: 8 «а, б»
Сабақтың тақырыбы:
Музыка.
Сабақтың тақырыбы::
Сілтеме:
Музыка.:
Т. Д. Кузнецова English, 8 сынып оқулық, Мектеп баспасы.
Сабақтың тақырыбы::
Жалпы мақсаттары:
Музыка.:
Оқушыларды музыка жайлы айтуға білімін жетілдіру, практикамен ұштастыра отырып, ауызекі сөйлеу, жазу және есте сақтау қабілетін дамыту. Тыңдау мәдениетін қалыптастыру.
Сабақтың тақырыбы::
Оқыту нәтижесі:
Музыка.:
-
Жаңа сөздердің аудармасын дұрыс беру.
-
Топта жұмыс атқару.
-
Мәтінің мағынасын түсүну
Сабақтың тақырыбы::
Түйінді идеялар:
Музыка.:
Оқушылар сөздік қорын байыта отырып, ауызекі сөйлеу қабілетін дамытады. Классикалық музыка, поп, рок-н ролл жайлы не біледі? Қандай басқа музыка турлерін біледі?деген сұраққа жауап беруді үйренеді және топта жұмыс жасауға дағдыланады.
Сабақтың тақырыбы::
Жаттығулар:
Музыка.:
1. Жаңа сөздермен жұмыс.
2. Суретке қарап отырып мәтін құрастыру.
3. Мәтінмен жұмыс.
Сабақтың тақырыбы::
Рефлексия:
Музыка.:
Нені білдім?
Нені үйрендім?
Сабақтың тақырыбы::
Тапсырмалар:
Музыка.:
Ex. 3-5 p. 86-87
Сабақтың тақырыбы::
Оқуға арналған тапсырма:
Музыка.:
Ex. 1-2 p. 86
1. Ұйымдастыру кезеңі:
Топқа бөлу, психологиялық ахуалын қалыптастыру
3-5мин
1. Ұйымдастыру кезеңі::
2. Сөздікпен жұмыс:
Топқа бөлу, психологиялық ахуалын қалыптастыру:
Жаңа сөздерді аудару, оқулықпен және сөздікпен жұмыс.
3-5мин:
5-13мин
1. Ұйымдастыру кезеңі::
3. Мәтін құрастыру:
Топқа бөлу, психологиялық ахуалын қалыптастыру:
Суретке қарап мәтін құрастырады және қорғайды.
3-5мин:
13-20мин
1. Ұйымдастыру кезеңі::
4. Мәтінмен жұмыс:
Топқа бөлу, психологиялық ахуалын қалыптастыру:
Ex 3. P. 87: -What kind of events is text about?
3-5мин:
20-40мин
1. Ұйымдастыру кезеңі::
5. Қорытынды:
Топқа бөлу, психологиялық ахуалын қалыптастыру:
Кері байланыс жазу.
3-5мин:
40-45мин
Күні: 2012 жыл Сынып: 8 «а, б»
Сабақтың тақырыбы:
Театрда.
Сабақтың тақырыбы::
Сілтеме:
Театрда.:
Т. Д. Кузнецова English, 8 сынып оқулық, Мектеп баспасы.
Сабақтың тақырыбы::
Жалпы мақсаттары:
Театрда.:
Оқушыларды музыка жайлы айтуға білімін жетілдіру, практикамен ұштастыра отырып, ауызекі сөйлеу, жазу және есте сақтау қабілетін дамыту. Тыңдау мәдениетін қалыптастыру. Грамматика.
Сабақтың тақырыбы::
Оқыту нәтижесі:
Театрда.:
-
Жаңа сөздердің аудармасын дұрыс беру.
-
Топта жұмыс атқару.
-
Мәтінің мағынасын түсүну
Сабақтың тақырыбы::
Түйінді идеялар:
Театрда.:
Оқушылар сөздік қорын байыта отырып, ауызекі сөйлеу қабілетін дамытады. Театр жайлы не біледі? Қандай театрлардын турлерін біледі?деген сұраққа жауап беруді үйренеді және топта жұмыс жасауға дағдыланады.
Сабақтың тақырыбы::
Жаттығулар:
Театрда.:
1. Жаңа сөздермен жұмыс.
2. Суретке қарап отырып мәтін құрастыру.
3. Мәтінмен жұмыс.
Сабақтың тақырыбы::
Рефлексия:
Театрда.:
Нені білдім?
Нені үйрендім?
Сабақтың тақырыбы::
Тапсырмалар:
Театрда.:
Ex. 2 p. 88-89
Сабақтың тақырыбы::
Оқуға арналған тапсырма:
Театрда.:
Ex. 3p. 89
1. Ұйымдастыру кезеңі:
Топқа бөлу, психологиялық ахуалын қалыптастыру
3-5мин
1. Ұйымдастыру кезеңі::
2. Сөздікпен жұмыс:
Топқа бөлу, психологиялық ахуалын қалыптастыру:
Жаңа сөздерді аудару, оқулықпен және сөздікпен жұмыс.
3-5мин:
5-13мин
1. Ұйымдастыру кезеңі::
3. Мәтін құрастыру:
Топқа бөлу, психологиялық ахуалын қалыптастыру:
Суретке қарап мәтін құрастырады және қорғайды.
3-5мин:
13-20мин
1. Ұйымдастыру кезеңі::
4. Мәтінмен жұмыс:
Топқа бөлу, психологиялық ахуалын қалыптастыру:
Ex 1. P. 87: -At the theatre
3-5мин:
20-40мин
1. Ұйымдастыру кезеңі::
5. Қорытынды:
Топқа бөлу, психологиялық ахуалын қалыптастыру:
Кері байланыс жазу.
3-5мин:
40-45мин
Күні: 2012 жыл Сынып: 8 «а, б»
Сабақтың тақырыбы:
Грамматика. Төлеу сөз
Сабақтың тақырыбы::
Сілтеме:
Грамматика. Төлеу сөз:
Т. Д. Кузнецова English, 8 сынып оқулық, Мектеп баспасы. Direct and Indirect Speech.
Сабақтың тақырыбы::
Жалпы мақсаттары:
Грамматика. Төлеу сөз:
Оқушылар сөйлемдерді төлеу сөзде айтуға білімін жетілдіру, практикамен ұштастыра отырып, ауызекі сөйлеу, жазу және есте сақтау қабілетін дамыту. Тыңдау мәдениетін қалыптастыру. Грамматика . Direct and Indirect Speech.
Сабақтың тақырыбы::
Оқыту нәтижесі:
Грамматика. Төлеу сөз:
-
Жаңа сөздердің аудармасын дұрыс беру.
-
Топта жұмыс атқару.
-
Грамматиканы дұрыс қолдану.
Сабақтың тақырыбы::
Түйінді идеялар:
Грамматика. Төлеу сөз:
Оқушылар сөздік қорын байыта отырып, ауызекі сөйлеу қабілетін дамытады. Direct and Indirect Speech нені білдіреді? Қолдануы және сұрақтарға жауап беруді үйренеді, топта жұмыс жасауға дағдыланады.
Сабақтың тақырыбы::
Жаттығулар:
Грамматика. Төлеу сөз:
1. Жаңа сөздермен жұмыс.
2. Суретке қарап отырып мәтін құрастыру.
3. Диалогтық жұмыс.
4. Грамматикалық жаттығулар
Сабақтың тақырыбы::
Рефлексия:
Грамматика. Төлеу сөз:
Нені білдім?
Нені үйрендім?
Сабақтың тақырыбы::
Тапсырмалар:
Грамматика. Төлеу сөз:
Е. 1р. 89-90
Сабақтың тақырыбы::
Оқуға арналған тапсырмалар:
Грамматика. Төлеу сөз:
Ex. 2 p. 90-91
Е. 4 р. 92, P. 185-187
1. Ұйымдастыру кезеңі:
Топқа бөлу, психологиялық ахуалын қалыптастыру
3-5мин
1. Ұйымдастыру кезеңі::
2. Сөздікпен жұмыс:
Топқа бөлу, психологиялық ахуалын қалыптастыру:
Жаңа сөздерді аудару, оқулықпен және сөздікпен жұмыс.
3-5мин:
5-13мин
1. Ұйымдастыру кезеңі::
3. Мәтін құрастыру:
Топқа бөлу, психологиялық ахуалын қалыптастыру:
Суретке қарап мәтін құрастырады және қорғайды.
3-5мин:
13-20мин
1. Ұйымдастыру кезеңі::
4. Диалогтық жұмыс:
Топқа бөлу, психологиялық ахуалын қалыптастыру:
Ex 3. P. 91:Tell the jokes to your partners using the Indirect Speech.
3-5мин:
20-40мин
1. Ұйымдастыру кезеңі::
5. Қорытынды:
Топқа бөлу, психологиялық ахуалын қалыптастыру:
Кері байланыс жазу.
3-5мин:
40-45мин
Күні: 2012 жыл Сынып: 8 «а, б»
Сабақтың тақырыбы:
Грамматика. Used to
Сабақтың тақырыбы::
Сілтеме:
Грамматика. Used to:
Т. Д. Кузнецова English, 8 сынып оқулық, Мектеп баспасы.
Сабақтың тақырыбы::
Жалпы мақсаттары:
Грамматика. Used to:
Оқушылар сөйлемдерде осы құрылымды айтуға білімін жетілдіру, практикамен ұштастыра отырып, ауызекі сөйлеу, жазу және есте сақтау қабілетін дамыту. Тыңдау мәдениетін қалыптастыру. Грамматика Used to
Сабақтың тақырыбы::
Оқыту нәтижесі:
Грамматика. Used to:
-
Жаңа сөздердің аудармасын дұрыс беру.
-
Топта жұмыс атқару.
-
Грамматиканы дұрыс қолдану.
Сабақтың тақырыбы::
Түйінді идеялар:
Грамматика. Used to:
Оқушылар сөздік қорын байыта отырып, ауызекі сөйлеу қабілетін дамытады. Used to нені білдіреді? Used to қолдану. Сұрақтарға жауап беруді үйренеді және топта жұмыс жасауға дағдыланады.
Сабақтың тақырыбы::
Жаттығулар:
Грамматика. Used to:
1. Жаңа сөздермен жұмыс.
2. Суретке қарап отырып мәтін құрастыру.
3. Мысалдармен жұмыс
4. Грамматикалық жаттығулар
Сабақтың тақырыбы::
Рефлексия:
Грамматика. Used to:
Нені білдім?
Нені үйрендім?
Сабақтың тақырыбы::
Тапсырмалар:
Грамматика. Used to:
Е. 1, 2р. 93
Сабақтың тақырыбы::
Оқуға арналған тапсырма:
Грамматика. Used to:
Ex. 2 p. 93-94
1. Ұйымдастыру кезеңі:
Топқа бөлу, психологиялық ахуалын қалыптастыру
3-5мин
1. Ұйымдастыру кезеңі::
2. Сөздікпен жұмыс:
Топқа бөлу, психологиялық ахуалын қалыптастыру:
Жаңа сөздерді аудару, оқулықпен және сөздікпен жұмыс.
3-5мин:
5-13мин
1. Ұйымдастыру кезеңі::
3. Мәтін құрастыру:
Топқа бөлу, психологиялық ахуалын қалыптастыру:
Суретке қарап мәтін құрастырады және қорғайды.
3-5мин:
13-20мин
1. Ұйымдастыру кезеңі::
4. Мысалдармен (Басни) жұмыс:
Топқа бөлу, психологиялық ахуалын қалыптастыру:
Ex 2. P. 93-94: Aesop’s fables
Discuss the main idea of each fable.
3-5мин:
20-40мин
1. Ұйымдастыру кезеңі::
5. Қорытынды:
Топқа бөлу, психологиялық ахуалын қалыптастыру:
Кері байланыс жазу.
3-5мин:
40-45мин
Күні: 2012 жыл Сынып: 8 «а, б»
Сабақтың тақырыбы:
Кенес беру
Сабақтың тақырыбы::
Сілтеме:
Кенес беру:
Т. Д. Кузнецова English, 8 сынып оқулық, Мектеп баспасы.
Сабақтың тақырыбы::
Жалпы мақсаттары:
Кенес беру:
Оқушыларды туралы айтуға білімін жетілдіру, практикамен ұштастыра отырып, ауызекі сөйлеу, жазу және есте сақтау қабілетін дамыту. Тыңдау мәдениетін қалыптастыру.
Сабақтың тақырыбы::
Оқыту нәтижесі:
Кенес беру:
-
Жаңа сөздердің аудармасын дұрыс беру.
-
Топта жұмыс атқару.
-
Мәтінің мағынасын түсүну
-
Диалогты рөлде ойнау
Сабақтың тақырыбы::
Түйінді идеялар:
Кенес беру:
Оқушылар сөздік қорын байыта отырып, ауызекі сөйлеу қабілетін дамытады. Қандай кенес беруге болады? Досына қандай кенес бересің?деген сұраққа жауап беруді үйренеді және топта жұмыс жасауға дағдыланады.
Сабақтың тақырыбы::
Жаттығулар:
Кенес беру:
1. Жаңа сөздермен жұмыс.
2. Суретке қарап отырып мәтін құрастыру.
3. Мәтінмен жұмыс.
4. Диалог құрастыру және рөлде ойнау.
Сабақтың тақырыбы::
Рефлексия:
Кенес беру:
Нені білдім?
Нені үйрендім?
Сабақтың тақырыбы::
Тапсырмалар:
Кенес беру:
Ex. 2-3 p. 96-97
Сабақтың тақырыбы::
Оқуға арналған тапсырма:
Кенес беру:
Ex. 1-2 p. 97-98
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс