6 сыныпқа арналған Оң және теріс сандарға есептер шығару қысқа мерзімді сабақ жоспары

Оң сандар және теріс сандарға есептер шығару
тақырыбына қысқа мерзімді жоспар
Ақмола облысы
Жарқайың ауданы
Кен орта мектебі
- Оқушылардың алған білімдерін жүйелеу
- Тақырып бойынша ой-қорытындылар жасау
- Күнделікті өмірде қолдана білу, мәндерін ажырата білу
- Оқуға бағыт-бағдар беру;
- Топта жұмыс істеу арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу;
- Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау;
- Оң және теріс сандарды ажырата білуді үйрете отырып, білім негізін қалау
Ұйымдастыру
кезеңі
Сәлемдесу тренингі
Салем достым! (амандасады)
Сен қалдайсың? (иықтарынан қағады)
Қайда болдың? (құлақтарынан тартады)
Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды)
Сен келдің (қолдарын жаяды)
Жақсы болды (құшақтайды)
Қағазға жазылған сандарды таңдап алуларына байланысты «оң сан» алғандар 1-топқа «теріс санды» алғандар 2-топқа орналасады.
2 топқа оқушылар топтасады.
Бағалау критерийі:
- Білімділігі
- Ойлау жылдамдығы
- Математикалық тілі
- Топпен жұмыс жасауы
- Жекелей жұмыс жасауы
Бағалау парағы
2 мин
Ой-қозғау-3мин.
Бұл кезеңде үйге берген тапсырманы талдаймыз. Оқушылар үйден жазып келген оң сандар және теріс сандарға тиісті жауаптарын оқиды.
Гауһар, Айжан, Мадина-теріс сандарға 3мысалдан жазып келеді.
Қуаныш, Жақсылық, Алмас оң сандарға 3 мысалдан жазып келіп оқиды.
Топпен жұмыс-7мин.
1-топқа «Топтастыру стратегиясы» беріледі. Сандардың түрлерін және олардың қасиеттерін жазу қажет.
2-топқа кестемен жұмыс
2012 жыл 11 қазан күні Қазақстан қалаларының ауа -райы.
1-топ
2-топ
Деңгейлік тапсырмалар 20мин.
А деңгейінің есебі
№288 №289 (Мадина, Алмас, Жақсылық, Қуаныш, Айжан, Гауһар)
В деңгейінің есебі
№296 №297 №299 (Айжан, Қуаныш, Гауһар, Алмас, Жақсылық, Мадина)
С деңгейінің есебі
№300 №301 (Гауһар, Қуаныш, Айжан)
Қосымша есеп №303
Әр оқушы өз деңгейінің есебін шығарады.
Оқулықпен және тақтамен жұмыс қатар жүріп отырады.
1-топ оқущылары жұмбақ жасырады
- Нәрселерді санағанда,
Керек ол бізге ауадай
Айтыңдаршы бұл қандай сан
Жан-жағыңа қарамай (Натурал сан)
- Бүтін сан, бөлшек сан
Барлығы да бар онда
Бұл қандай сан айтыңдаршы
Оң, теріс сан бәрі сонда (Рационал сан)
- Егіз туған қос жүйрік
Жарыса шауып терлейді
Бірін-бірі көрмейді
Дамылсыз қанша шапса да (Параллель түзу)
2-топ оқушылары мақалдарды жалғастыруды береді
- Білікті бірді жығады, . . .
Білімді мыңды жығады.
- Бір кісі қазған құдықтан, . . .
Мың кісі су ішеді.
- Елу жылда, . . .
ел жаңа
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz