2014-2015 оқу жылы 5-сыныпқа арналған қазақ тілі пәнінің орта мерзімді сабақ жоспарлары

Бекітемін Келісемін Қаралды

№4 орта мектеп директоры Оқу ісінің мегерушісі Қаулы №

Е. Ж. Таңатаров Е. Л. Дайнашов Ж. Мусаева

«___» 2014ж «» 2014ж «__» 2014ж

ҚАЗАҚ ТІЛІНЕН 5 - СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН

ОРТА МЕРЗІМДІ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

Пән мұғалімі: I деңгей қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі

Сарғожаева Асылхан Алымқызы

2014-2015 оқу жылы

ҚАЗАҚ ТІЛІ

(аптасына 3 сағаттан 102 сағат)

5-сынып

Орта мерзімді сабақ жоспары (1)

№:
Тарау және тақырыптар: Тарау және тақырыптар
Сағат саны:

Сағат саны

Мерзімі:

Мерзімі

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Оқып үйренудің негізгі мақсаттары
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқып үйренудің нәтижесі
Қолданыла-тын әдіс - тәсілдер: Қолданыла-тын әдіс - тәсілдер
Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу: Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту: Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау
Негізгі дерек көздер: Негізгі дерек көздер
№: 1
Тарау және тақырыптар: 2
Сағат саны: 3
Мерзімі: 4
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: 5
Оқып үйренудің нәтижесі: 6
Қолданыла-тын әдіс - тәсілдер: 7
Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу: 8
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту: 9
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: 10
Негізгі дерек көздер: 11
№:
Тарау және тақырыптар: І тоқсан
Сағат саны:
Мерзімі:
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары:
Оқып үйренудің нәтижесі:
Қолданыла-тын әдіс - тәсілдер:
Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу:
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту:
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:
Негізгі дерек көздер:
№: 1
Тарау және тақырыптар: Ана тілінің қызметі
Сағат саны: 1
Мерзімі:

02/09/14ж

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Ана тілінің қызметі туралы ұғымдарын қалыптастыру
Оқып үйренудің нәтижесі: Ана тілінің қызметі туралы ұғымдар қалыптасады
Қолданыла-тын әдіс - тәсілдер: ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,
Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу:

1. Сыныпта жылы атмосфера орнайды;

2. Оқушыларды топта бірге жұмыс жасау, көмектесу. 3. Барынша көп мағлұматты аз уақытта меңгереді.

Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту:

Топтық жұмыс және жұптық жұмыстар.

2. Топтағы оқушылар арасында ақпараттар алмасуға, білім алуға жағдай жасау.

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:

1. Ауызша бағалау:

«Өте жақсы», «Жарайсың»

Топтардың бірін-бірі бағалауы;

Формативті

бағалау

Негізгі дерек көздер:

Г. Қосымова.

Ж. Дәулетбекова «Қазақ тілі»,

5- сынып

№: Әдеби тіл туралы түсінік
№: 2
Тарау және тақырыптар: Ауызша және жазбаша тіл
Сағат саны: 2
Мерзімі:

05, 08/09/14ж

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Әдеби тілдің ауызша және жазбаша түрін түсіндіру
Оқып үйренудің нәтижесі: Әдеби тілдің ауызша және жазбаша түрінтуралы білімді меңгереді
Қолданыла-тын әдіс - тәсілдер: ББҮ әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі
Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу:

1. Сыныпта жылы атмосфера орнады;

2. Оқушылар топтағы бірлескен әрекетке икемделеді

Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту: Топпен, жұппен
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Формативті, өзін- өзі бағалау
Негізгі дерек көздер:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

№: 3
Тарау және тақырыптар: Мәтін туралы түсінік
Сағат саны: 1
Мерзімі:

10/09/14ж

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Мәтін және оның түрлері туралы білімдерін кеңейту
Оқып үйренудің нәтижесі: Мәтін және оның түрлері туралы кеңінен білім алады.
Қолданыла-тын әдіс - тәсілдер: ББҮ әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі
Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу:

. Сыныпта жылы атмосфера орнайды;

Оқушылар жұптағы бірлескен әрекетке икемделеді.

Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту: Топпен, жұппен
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Формативті, өзін- өзі бағалау
Негізгі дерек көздер:

Сабақ жоспары

Білім стандарты Г. Қосымова.

Ж. Дәулетбекова «Қазақ тілі»,

5- сынып

№: 4
Тарау және тақырыптар: Жазбаша мәтіндер
Сағат саны: 1
Мерзімі:

12/09/14ж

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Мәтіннің құрылысы туралы түсінік беру
Оқып үйренудің нәтижесі: Мәтіннің құрылысы туралы толық мағұлмат ала алады
Қолданыла-тын әдіс - тәсілдер: ББҮ әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі
Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу:

Сыныпта жылы атмосфера орнайды;

Оқушылар жұптағы бірлескен әрекетке икемделеді.

Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту: Топтық, жұптық жұмыс, диалог
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:

Өзін -өзі бағалау.

Формативті

бағалау

Негізгі дерек көздер: Әдістемелік нұсқаулық, ғаламтор беттері
№: 5
Тарау және тақырыптар: Мәтін туралы қосымша түсінік
Сағат саны: 1
Мерзімі:

15/09/14ж

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Ойдың берілу тәсілдері туралы ұғымдарын қалыптастыру
Оқып үйренудің нәтижесі:

Мәтіндегі,

сөйлемдегі ойдың берілу тәсілдері туралы ұғымдары қалыптасады

Қолданыла-тын әдіс - тәсілдер: Карусель әдісі
Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу:

Сыныпта жылы атмосфера орнайды;

Оқушылар жұптағы бірлескен әрекетке икемделеді.

Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту: Топтық, жұптық жұмыс, диалог
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:

Өзін -өзі бағалау.

Формативті

бағалау

Негізгі дерек көздер: Әдістемелік нұсқаулық, ғаламтор беттері
№: 6
Тарау және тақырыптар: Абзац. Сөйлемдердің байланысы
Сағат саны: 1
Мерзімі: 17/09/14ж
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Абзац деген не, сөйлемдредің байланысы туралы түсінік беру
Оқып үйренудің нәтижесі: Абзац деген не, сөйлемдердің байланысы туралы түсініктері қалыптасады.
Қолданыла-тын әдіс - тәсілдер: ББҮ әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі
Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу:

Сыныпта жылы атмосфера орнайды;

Оқушылар жұптағы бірлескен әрекетке икемделеді.

Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту: Топтық, жұптық жұмыс, диалог
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:

Өзін -өзі бағалау.

Формативті

бағалау

Негізгі дерек көздер: Әдістемелік нұсқаулық, ғаламтор беттері
№: 7
Тарау және тақырыптар: Диктант
Сағат саны: 1
Мерзімі:

19/09/14ж

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту
Оқып үйренудің нәтижесі:

Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылар

дың сауттылығы анықталады

Қолданыла-тын әдіс - тәсілдер: Метатану үрдісі
Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу: Жеке жұмыс
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту: Жеке жұмыс
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Суммативтік бағалау
Негізгі дерек көздер: Диктанттар жинағы
№: 8
Тарау және тақырыптар: Қорытынды қайталау (тест)
Сағат саны: 1
Мерзімі: 22/09/14ж
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Алған білімдерін жинақтайды
Оқып үйренудің нәтижесі: Пысықтайды, талдайды
Қолданыла-тын әдіс - тәсілдер: Метатану үрдісі
Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу: Жеке жұмыс
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту: Жеке жұмыс
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Суммативтік бағалау
Негізгі дерек көздер: Тест

«Бекітемін» «Келісемін»

№4 мектеп директоры Оқу ісі бойынша директор орынбасары

Е. Ж. Таңатаров Е. Л. Дайнашов

«» 2014ж «» 2014ж

ҚАЗАҚ ТІЛІ

5-сынып

Орта мерзімді сабақ жоспары (2)

№:
Тарау және тақырыптар: Тарау және тақырыптар
Сағат саны:

Сағат саны

Мерзімі:

Мерзімі

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Оқып үйренудің негізгі мақсаттары
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқып үйренудің нәтижесі
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: Қолданылатын әдіс - тәсілдер
Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу: Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту: Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау
Негізгі дерек көздер: Негізгі дерек көздер
№: Сөз және оның мағынасы (28 сағат)
№: 1
Тарау және тақырыптар: Лексика туралы түсінік
Сағат саны: 1
Мерзімі:

24/09/14ж

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Ұлттық тіліміздің өркендеуіне үлес қосуға, ана тілімізді сүюге бағыттай отырып, ана тілін аяққа баспай мәртебесін биік ұстау жөнінде түсіндіру, әр оқушының өзіндік ой - қиялына ерік беріп, өзінше ой қорытуға, ой түюге баули отырып, шығармашылық жұмысқа жұмылдыру арқылы таным - түсініктерін дамытуға жұмыстануға үйрету
Оқып үйренудің нәтижесі: Лексика белгілі бір тілдегі сөздердің жиынтығы екендігін меңгереді
Қолданылатын әдіс - тәсілдер:

Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер: Сұрақ- жауап, диалог, СТО

Жұмыс түрлері: жеке, жұптық, топтық

Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу:

Оқушылар өз жетістіктерін анықтай алды.

.

Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту: Ынталандыру, топтық жұмыс және жұптық жұмыстар («Бірлесіп ойлау» мақсатында оқушылар арасында қарым қатынасты ынталландыру)
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:

Формативті бағалау

Оқушылар өз жетістіктерін көрсету арқылы өздерін бағалауы.

Негізгі дерек көздер: Қазақ тілін оқыту әдістемесі
№: 2
Тарау және тақырыптар: Сөз және оның мағынасы
Сағат саны: 2
Мерзімі:

26, 29/09/14ж

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Сөйлеу тілін жетілдіріп, шешендік өнерге баули отырып, сөз өнеріне деген қызығушылығын арттыру, ой еркіндігіне, ізденімпаздыққа баулу, сөйлеу мәдениетін жетілдіру, өз бетімен әрекеттенуге үйрету.
Оқып үйренудің нәтижесі:

Сын тұрғысынан ойлауға үйренеді.

Шығармашылық қабілеттері өседі.

Зерттейді, салыстырады, ой бөліседі

Оқушылар топта бірге жұмыс жасап, бір-біріне көмектеседі.

Қолданылатын әдіс - тәсілдер: Сұрақ- жауап, диалог, СТО
Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу: Орындалған тапсырмаларды салыстыру
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту: Топтық, жұптық жұмыс, диалог.
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:

Формативті

бағалау

Негізгі дерек көздер: Методикалық нұсқаулық
№: 3
Тарау және тақырыптар: Тура және ауыспалы мағына
Сағат саны: 2
Мерзімі:

01, 03/10/141ж

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Тура және ауыспалы мағынаның ерекшеліктеріне тоқталу
Оқып үйренудің нәтижесі: Сөздің тура және ауыспалы мағынасы туралы түсініктері қалыптасады
Қолданылатын әдіс - тәсілдер:

Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер:

Сұрақ- жауап, диалог, СТО

Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу: Өзіндік ой- пікірін жүйелі жеткізу. Сыныпта жылы атмосфера орнайды; Оқушыларды топта бірге жұмыс жасау, көмектесу.
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту:

Ынталандыру,

жұптық, топтық

диалогтік

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:

Формативті

бағалау,

бағдаршам арқылы бағалау

Тікелей назар аударға арналған ойлау құралы (ҚАҚ)

Негізгі дерек көздер: Методикалық басылымдар
№: 4
Тарау және тақырыптар: Көп мағыналы сөздер
Сағат саны: 1
Мерзімі:

06/10/14ж

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Көп мағыналы сөздер туралы мағлұматтарын кеңейту
Оқып үйренудің нәтижесі: Көп мағыналы сөздер туралы кеңінен түсінік алады.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,
Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу:

Барынша көп мағлұматты аз уақытта меңгерді;

оқушылардың логикалық ойлау қабілеттері дамиды.

Оқушылар оқыту нақты кретийлеріне сәйкес өздерін бағалай біледі.

Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту: Топтық жұмыс және жұптық жұмыстар («Бірлесіп ойлау» мақсатында оқушылар арасында қарым қатынасты ынталандыру)
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:

Формативті

бағалау

Ауызша бағалау:

«Өте жақсы», «Жарайсың»

Негізгі дерек көздер:

Әдістемелік нұсқаулық -

тар

№: 5
Тарау және тақырыптар: Қорытынды қайталау (тест)
Сағат саны: 1
Мерзімі:

08/10/14ж

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Алған білімдерін жинақтайды
Оқып үйренудің нәтижесі: Пысықтайды, талдайды
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: Метатану үрдісі
Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу: Жеке жұмыс
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту: Жеке жұмыс
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Суммативтік бағалау
Негізгі дерек көздер: Тест сұрақтары
№: 6
Тарау және тақырыптар: Бақылау диктанты
Сағат саны: 2
Мерзімі:

10, 13/10/14ж

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту
Оқып үйренудің нәтижесі: Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылардың сауттылығы анықталады
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: Ойын жүйелі, сауатты жазу
Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу: Жеке жұмыс
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту: Жеке жұмыс
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:

Суммативтік

бағалау

Негізгі дерек көздер: Диктанттар жинағы

Ұқсас жұмыстар
5-сыныпқа арналған қазақ тілі пәнінің 2013-2014 оқу жылы күнтізбелік-тақырыптық жоспары
8-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: сұраулы және лепті сөйлемдер (2014-2015 оқу жылы)
2014-2015 оқу жылы: 7-сынып Г тобына арналған қазақ тілі пәнінің Lesson Study зерттеу жоспары
4-сынып ана тілі пәні: Сатқын жапалақ ертегісіне арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары (2014-2015 оқу жылы)
Түймекент орта мектебі. Керимқулова Улбике Молдашқызының 8-сыныпқа арналған 2014-2015 оқу жылы қысқа мерзімді жоспары: Сөйлем және сөйлем түрлері (хабарлы, сұраулы, бұйрықты)
А.Иманов атындағы лицей-мектептің 5-сыныпқа арналған Астрофизика факультативті курс бағдарламасы (2014-2015 оқу жылы)
2015-2016 оқу жылы үшін 5-сыныпқа арналған Қазақстан тарихы пәнінің тақырыптық күнтізбелік жоспары
9 А сыныпқа арналған қазақ тілі пәнінің 2015-2016 оқу жылы жылдық күнтізбелік-тақырыптық жоспары (136 сағат)
5-сыныпқа арналған қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің ІІ жартыжылдығы үшін орта мерзімді жоспар
2014 ж. 6-сыныпқа арналған Қазақ әдебиеті пәнінің орта мерзімді сабақ жоспары (68 сағат)
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz