Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мәтін туралы түсінік
Бекітемін Келісемін Қаралды
№4 орта мектеп директоры Оқу ісінің мегерушісі Қаулы №
________ Е.Ж. Таңатаров _____ Е.Л.Дайнашов _______Ж.Мусаева
<<___>> ___________ 2014ж <<_____>> ______ 2014ж <<__>> ______ 2014ж
ҚАЗАҚ ТІЛІНЕН 5 - СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН
ОРТА МЕРЗІМДІ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
Пән мұғалімі: I деңгей қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі
Сарғожаева Асылхан Алымқызы
2014-2015 оқу жылы
ҚАЗАҚ ТІЛІ
(аптасына 3 сағаттан 102 сағат)
5-сынып
Орта мерзімді сабақ жоспары (1)
№
Тарау және тақырыптар
Сағат саны
Мерзімі
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары
Оқып үйренудің нәтижесі
Қолданыла-тын әдіс - тәсілдер
Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау
Негізгі дерек көздер
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
І тоқсан
1
Ана тілінің қызметі
1
02/09/14ж
Ана тілінің қызметі туралы ұғымдарын қалыптастыру
Ана тілінің қызметі туралы ұғымдар қалыптасады
ЖИГСО әдісі,топтастыру әдісі,
1.Сыныпта жылы атмосфера орнайды;
2. Оқушыларды топта бірге жұмыс жасау, көмектесу. 3.Барынша көп мағлұматты аз уақытта меңгереді.
Топтық жұмыс және жұптық жұмыстар.
2. Топтағы оқушылар арасында ақпараттар алмасуға,білім алуға жағдай жасау.
1. Ауызша бағалау:
<<Өте жақсы>>, <<Жарайсың>>
Топтардың бірін-бірі бағалауы;
Формативті
бағалау
Г.Қосымова.
Ж.Дәулетбекова <<Қазақ тілі>> ,
5- сынып
Әдеби тіл туралы түсінік
2
Ауызша және жазбаша тіл
2
05,08/09/14ж
Әдеби тілдің ауызша және жазбаша түрін түсіндіру
Әдеби тілдің ауызша және жазбаша түрінтуралы білімді меңгереді
ББҮ әдісі,жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі
1.Сыныпта жылы атмосфера орнады;
2. Оқушылар топтағы бірлескен әрекетке икемделеді
Топпен, жұппен
Формативті, өзін- өзі бағалау
Сабақ жоспары
Білім стандарты
3
Мәтін туралы түсінік
1
10/09/14ж
Мәтін және оның түрлері туралы білімдерін кеңейту
Мәтін және оның түрлері туралы кеңінен білім алады.
ББҮ әдісі,жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі
. Сыныпта жылы атмосфера орнайды;
Оқушылар жұптағы бірлескен әрекетке икемделеді.
Топпен, жұппен
Формативті, өзін- өзі бағалау
Сабақ жоспары
Білім стандарты Г.Қосымова.
Ж.Дәулетбекова <<Қазақ тілі>> ,
5- сынып
4
Жазбаша мәтіндер
1
12/09/14ж
Мәтіннің құрылысы туралы түсінік беру
Мәтіннің құрылысы туралы толық мағұлмат ала алады
ББҮ әдісі,жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі
Сыныпта жылы атмосфера орнайды;
Оқушылар жұптағы бірлескен әрекетке икемделеді.
Топтық, жұптық жұмыс, диалог
Өзін - өзі бағалау.
Формативті
бағалау
Әдістемелік нұсқаулық, ғаламтор беттері
5
Мәтін туралы қосымша түсінік
1
15/09/14ж
Ойдың берілу тәсілдері туралы ұғымдарын қалыптастыру
Мәтіндегі,
сөйлемдегі ойдың берілу тәсілдері туралы ұғымдары қалыптасады
Карусель әдісі
Сыныпта жылы атмосфера орнайды;
Оқушылар жұптағы бірлескен әрекетке икемделеді.
Топтық, жұптық жұмыс, диалог
Өзін - өзі бағалау.
Формативті
бағалау
Әдістемелік нұсқаулық, ғаламтор беттері
6
Абзац. Сөйлемдердің байланысы
1
17/09/14ж
Абзац деген не,сөйлемдредің байланысы туралы түсінік беру
Абзац деген не,сөйлемдердің байланысы туралы түсініктері қалыптасады.
ББҮ әдісі,жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі
Сыныпта жылы атмосфера орнайды;
Оқушылар жұптағы бірлескен әрекетке икемделеді.
Топтық, жұптық жұмыс, диалог
Өзін - өзі бағалау.
Формативті
бағалау
Әдістемелік нұсқаулық, ғаламтор беттері
7
Диктант
1
19/09/14ж
Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту
Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылар
дың сауттылығы анықталады
Метатану үрдісі
Жеке жұмыс
Жеке жұмыс
Суммативтік бағалау
Диктанттар жинағы
8
Қорытынды қайталау (тест)
1
22/09/14ж
Алған білімдерін жинақтайды
Пысықтайды, талдайды
Метатану үрдісі
Жеке жұмыс
Жеке жұмыс
Суммативтік бағалау
Тест
<<Бекітемін>> <<Келісемін>>
№4 мектеп директоры Оқу ісі бойынша директор орынбасары
_________Е.Ж. Таңатаров __________ Е.Л.Дайнашов
<<_____>> _________ 2014ж <<_____>> __________ 2014ж
ҚАЗАҚ ТІЛІ
5-сынып
Орта мерзімді сабақ жоспары (2)
№
Тарау және тақырыптар
Сағат саны
Мерзімі
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары
Оқып үйренудің нәтижесі
Қолданылатын әдіс - тәсілдер
Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау
Негізгі дерек көздер
Сөз және оның мағынасы (28 сағат)
1
Лексика туралы түсінік
1
24/09/14ж
Ұлттық тіліміздің өркендеуіне үлес қосуға, ана тілімізді сүюге бағыттай отырып, ана тілін аяққа баспай мәртебесін биік ұстау жөнінде түсіндіру, әр оқушының өзіндік ой - қиялына ерік беріп, өзінше ой қорытуға, ой түюге баули отырып,шығармашылық жұмысқа жұмылдыру арқылы таным - түсініктерін дамытуға жұмыстануға үйрету
Лексика белгілі бір тілдегі сөздердің жиынтығы екендігін меңгереді
Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер: Сұрақ- жауап, диалог, СТО
Жұмыс түрлері: жеке, жұптық, топтық
Оқушылар өз жетістіктерін анықтай алды.
.
Ынталандыру, топтық жұмыс және жұптық жұмыстар (<<Бірлесіп ойлау>> мақсатында оқушылар арасында қарым қатынасты ынталландыру)
Формативті бағалау
Оқушылар өз жетістіктерін көрсету арқылы өздерін бағалауы.
Қазақ тілін оқыту әдістемесі
2
Сөз және оның мағынасы
2
26,29/09/14ж
Сөйлеу тілін жетілдіріп, шешендік өнерге баули отырып, сөз өнеріне деген қызығушылығын арттыру, ой еркіндігіне, ізденімпаздыққа баулу, сөйлеу мәдениетін жетілдіру, өз бетімен әрекеттенуге үйрету.
Сын тұрғысынан ойлауға үйренеді.
Шығармашылық қабілеттері өседі.
Зерттейді, салыстырады, ой бөліседі
Оқушылар топта бірге жұмыс жасап, бір-біріне көмектеседі.
Сұрақ- жауап, диалог, СТО
Орындалған тапсырмаларды салыстыру
Топтық, жұптық жұмыс, диалог.
Формативті
бағалау
Методикалық нұсқаулық
3
Тура және ауыспалы мағына
2
01,03/10/141ж
Тура және ауыспалы мағынаның ерекшеліктеріне тоқталу
Сөздің тура және ауыспалы мағынасы туралы түсініктері қалыптасады
Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер:
Сұрақ- жауап, диалог, СТО
Өзіндік ой- пікірін жүйелі жеткізу. Сыныпта жылы атмосфера орнайды; Оқушыларды топта бірге жұмыс жасау, көмектесу.
Ынталандыру,
жұптық,топтық
диалогтік
Формативті
бағалау,
бағдаршам арқылы бағалау
Тікелей назар аударға арналған ойлау құралы (ҚАҚ)
Методикалық басылымдар
4
Көп мағыналы сөздер
1
06/10/14ж
Көп мағыналы сөздер туралы мағлұматтарын кеңейту
Көп мағыналы сөздер туралы кеңінен түсінік алады.
ЖИГСО әдісі,топтастыру әдісі,
Барынша көп мағлұматты аз уақытта меңгерді;
оқушылардың логикалық ойлау қабілеттері дамиды.
Оқушылар оқыту нақты кретийлеріне сәйкес өздерін бағалай біледі.
Топтық жұмыс және жұптық жұмыстар (<<Бірлесіп ойлау>> мақсатында оқушылар арасында қарым қатынасты ынталандыру)
Формативті
бағалау
Ауызша бағалау:
<<Өте жақсы>>, <<Жарайсың>>
Әдістемелік нұсқаулық -
тар
5
Қорытынды қайталау (тест)
1
08/10/14ж
Алған білімдерін жинақтайды
Пысықтайды, талдайды
Метатану үрдісі
Жеке жұмыс
Жеке жұмыс
Суммативтік бағалау
Тест сұрақтары
6
Бақылау диктанты
2
10,13/10/14ж
Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту
Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылардың сауттылығы анықталады
Ойын жүйелі, сауатты жазу
Жеке жұмыс
Жеке жұмыс
Суммативтік
бағалау
Диктанттар жинағы
<<Бекітемін>> <<Келісемін>>
№4 мектеп директоры Оқу ісі бойынша директор орынбасары
_________Е.Ж. Таңатаров __________ Е.Л.Дайнашов
<<_____>> _________ 2014ж <<_____>> __________ 2014ж
ҚАЗАҚ ТІЛІ
5-сынып
Орта мерзімді сабақ жоспары (3)
№
Тарау және тақырыптар
Сағат саны
Мерзімі
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары
Оқып үйренудің нәтижесі
Қолданылатын әдіс - тәсілдер
Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау
Негізгі дерек көздер
Сөз және оның мағынасы (28 сағат)
1
Омонимдер
2
15,17/10/14ж
Омонимдер туралы түсінік беріп, өзіндік жұмыс түрлерін орындату арқылы ой - өрістерін кеңейту, шығармашылық тапсырмалар арқылы сөйлеу тілдерін дамыту.
Омоним сөздер туралы түсініктері қалыптасады.
Сын тұрғысынан ойлауға үйренеді.
Шығармашылық қабілеттері өседі.
Зерттейді, салыстырады, ой бөліседі
Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер:
Сұрақ- жауап, диалог, Венн диаграммасы
Оқушылар өз жетістіктерін анықтай алды.
.
Ынталандыру,
топтық жұмыс және жұптық жұмыстар (<<Бірлесіп ойлау>> мақсатында оқушылар арасында қарым қатынасты ынталландыру)
Формативті
бағалау
Оқушылар өз жетістіктерін көрсету арқылы өздерін бағалауы.
Қазақ тілін оқыту әдістемесі
2
Синонимдер
1
20/10/14ж
Синоним сөздер туралы мағлұмат беру, сөйлеу тілін жетілдіре отырып, шешендік өнерге үйрету
Синоним,синонимдік қатар туралы толық мағұлматты өз беттерінше оқу арқылы меңгереді
ББҮ әдісі, Жигсо әдісі
Орындалған тапсырмаларды салыстыру
Топтық, жұптық жұмыс, диалог. Топтағы оқушылар арасында ақпараттар алмасуға , ақпараттарды өңдеу және қорыту арқылы білім алуға жағдай жасау
Формативті
бағалау
Критериалды бағалау
(Әр тапсырма бойынша бағалау критерийлерін және дескриптор
ларын дайындау)
Методикалық нұсқаулық
3
Синонимдік қатар.
2
22,24/10/14ж
Оқушыларды сөз мағынасына мән беруге, сөздерді лексикалық жолмен талдай білуге үйрету, ойлау, пайымдау қабілеттерін дамыту, сөйлеу шеберлігіне, ой ұшқырлығына баулу.
Синоним,синонимдік қатар туралы толық мағлұматты өз беттерінше оқу арқылы меңгереді
Венн диаграммасы, Топтастыру стратегиясы
Орындалған тапсырмаларды салыстыру
Топтық, жұптық жұмыс, диалог. Топтағы оқушылар арасында ақпараттар алмасуға , ақпараттарды өңдеу және қорыту арқылы білім алуға жағдай жасау
Формативті
бағалау
Методикалық нұсқаулық
4
Антонимдер
1
27/10/14ж
Антоним сөздер туралы мәлімет беру, білім деңгейін көтеру, тереңдету. Сөйлемдегі қолданысын, ойлау, іздену, табу, қиялдау, елестету, ой қорыту дағдыларын шыңдау және бір - біріне қарама қарсы мәнде айтылған сөздердің айырмашылығын анықтауға үйрету
Антоним сөздер туралы жеке жұмыс түрлерін орындай отырып, меңгереді
Қызығушы
лықты ояту, топтастыру стратегиясы.
Ой қорыту, пікір білдіру
Ынталандыру,
жұптық,топтық
диалогтік
Формативті
бағалау
Қазақ тілін оқыту әдістемесі
5
Қорытынды қайталау (тест)
1
29/10/14ж
Алған білімдерін жинақтайды
Пысықтайды, талдайды
Метатану үрдісі
Жеке жұмыс
Жеке жұмыс
Суммативтік бағалау
Тест сұрақтары
6
Бақылау диктанты
2
31,03/11/14ж
Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту
Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылардың сауттылығы анықталады
Ойын жүйелі, сауатты жазу
Жеке жұмыс
Жеке жұмыс
Суммативтік
бағалау
Диктанттар жинағы
<<Бекітемін>> <<Келісемін>>
№4 мектеп директоры Оқу ісі бойынша директор орынбасары
_________Е.Ж. Таңатаров __________ Е.Л.Дайнашов
<<_____>> _________ 2014ж <<_____>> __________ 2014ж
ҚАЗАҚ ТІЛІ
5-сынып
Орта мерзімді сабақ жоспары (4)
№
Тарау және тақырыптар
Сағат саны
Мерзімі
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары
Оқып үйренудің нәтижесі
Қолданылатын әдіс - тәсілдер
Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау
Негізгі дерек көздер
Сөз және оның мағынасы (28 сағат)
1
Табу
1
12/11/14ж
Табу сөздердің ерекшелігін ұғындыру, оқушыларға табу туралы және оның мағыналық, құрамдық түрлері жайында лингвистикалық білім беру.
1. Оқушылар табу арқылы тыйым сөздердің мағынасын түсінеді.
2. Табу сөзінің мағынасы жайлы өз ойларын айтады.
Сын тұрғысынан ойлау стратегиясының элементтері, диалогтық оқыту
Ой қорыту, пікір білдіру
Ынталандыру,
жұптық,топтық
диалогтік
Формативті
бағалау
Қазақ тілін оқыту әдістемесі
2
Эвфемизм . Дисфемизм
2
14,17/11/14ж
Эвфемизм мен дисфемизм сөздер туралы мағлұматтарын кеңейту
Эвфемизм мен дисфемизм сөздер туралы мағұлмат алып, екеуінің ара жігін ажырата білуге үйренеді
Сын тұрғысынан ойлау стратегиясының элементтері, диалогтық оқыту
Орындалған тапсырмаларды салыстыру
Топтық, жұптық жұмыс, диалог
Формативті
бағалау
Методикалық нұсқаулық
Қазақ әдебиеті және мемлекеттік тіл №4/2012ж
3
Тұрақты сөз тіркестері
1
19/11/14ж
Тұрақты тіркестер, оның ерекшелігі туралы түсінік беру
Тұрақты тіркестер туралы мәліметті жеке жұмыс түрлерін орындау арқылы ала алады
ЖИГСО әдісі,топтастыру әдісі,
Ой қорыту, пікір білдіру
Ынталандыру,
жұптық,топтық,
диалогтік
Формативті
бағалау
Қазақ тілін оқыту әдістемесі
4
Қорытынды қайталау (тест)
1
21/11/14ж
Алған білімдерін жинақтайды
Пысықтайды, талдайды
Метатану үрдісі
Жеке жұмыс
Жеке жұмыс
Суммативтік бағалау
Тест сұрақтары
5
Бақылау диктанты
2
24,26/11/14ж
Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту
Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылардың сауттылығы анықталады
Ойын жүйелі, сауатты жазу
Жеке жұмыс
Жеке жұмыс
Суммативтік
бағалау
Диктанттар жинағы
№4 орта мектеп директоры Оқу ісінің мегерушісі Қаулы №
________ Е.Ж. Таңатаров _____ Е.Л.Дайнашов _______Ж.Мусаева
<<___>> ___________ 2014ж <<_____>> ______ 2014ж <<__>> ______ 2014ж
ҚАЗАҚ ТІЛІНЕН 5 - СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН
ОРТА МЕРЗІМДІ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
Пән мұғалімі: I деңгей қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі
Сарғожаева Асылхан Алымқызы
2014-2015 оқу жылы
ҚАЗАҚ ТІЛІ
(аптасына 3 сағаттан 102 сағат)
5-сынып
Орта мерзімді сабақ жоспары (1)
№
Тарау және тақырыптар
Сағат саны
Мерзімі
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары
Оқып үйренудің нәтижесі
Қолданыла-тын әдіс - тәсілдер
Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау
Негізгі дерек көздер
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
І тоқсан
1
Ана тілінің қызметі
1
02/09/14ж
Ана тілінің қызметі туралы ұғымдарын қалыптастыру
Ана тілінің қызметі туралы ұғымдар қалыптасады
ЖИГСО әдісі,топтастыру әдісі,
1.Сыныпта жылы атмосфера орнайды;
2. Оқушыларды топта бірге жұмыс жасау, көмектесу. 3.Барынша көп мағлұматты аз уақытта меңгереді.
Топтық жұмыс және жұптық жұмыстар.
2. Топтағы оқушылар арасында ақпараттар алмасуға,білім алуға жағдай жасау.
1. Ауызша бағалау:
<<Өте жақсы>>, <<Жарайсың>>
Топтардың бірін-бірі бағалауы;
Формативті
бағалау
Г.Қосымова.
Ж.Дәулетбекова <<Қазақ тілі>> ,
5- сынып
Әдеби тіл туралы түсінік
2
Ауызша және жазбаша тіл
2
05,08/09/14ж
Әдеби тілдің ауызша және жазбаша түрін түсіндіру
Әдеби тілдің ауызша және жазбаша түрінтуралы білімді меңгереді
ББҮ әдісі,жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі
1.Сыныпта жылы атмосфера орнады;
2. Оқушылар топтағы бірлескен әрекетке икемделеді
Топпен, жұппен
Формативті, өзін- өзі бағалау
Сабақ жоспары
Білім стандарты
3
Мәтін туралы түсінік
1
10/09/14ж
Мәтін және оның түрлері туралы білімдерін кеңейту
Мәтін және оның түрлері туралы кеңінен білім алады.
ББҮ әдісі,жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі
. Сыныпта жылы атмосфера орнайды;
Оқушылар жұптағы бірлескен әрекетке икемделеді.
Топпен, жұппен
Формативті, өзін- өзі бағалау
Сабақ жоспары
Білім стандарты Г.Қосымова.
Ж.Дәулетбекова <<Қазақ тілі>> ,
5- сынып
4
Жазбаша мәтіндер
1
12/09/14ж
Мәтіннің құрылысы туралы түсінік беру
Мәтіннің құрылысы туралы толық мағұлмат ала алады
ББҮ әдісі,жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі
Сыныпта жылы атмосфера орнайды;
Оқушылар жұптағы бірлескен әрекетке икемделеді.
Топтық, жұптық жұмыс, диалог
Өзін - өзі бағалау.
Формативті
бағалау
Әдістемелік нұсқаулық, ғаламтор беттері
5
Мәтін туралы қосымша түсінік
1
15/09/14ж
Ойдың берілу тәсілдері туралы ұғымдарын қалыптастыру
Мәтіндегі,
сөйлемдегі ойдың берілу тәсілдері туралы ұғымдары қалыптасады
Карусель әдісі
Сыныпта жылы атмосфера орнайды;
Оқушылар жұптағы бірлескен әрекетке икемделеді.
Топтық, жұптық жұмыс, диалог
Өзін - өзі бағалау.
Формативті
бағалау
Әдістемелік нұсқаулық, ғаламтор беттері
6
Абзац. Сөйлемдердің байланысы
1
17/09/14ж
Абзац деген не,сөйлемдредің байланысы туралы түсінік беру
Абзац деген не,сөйлемдердің байланысы туралы түсініктері қалыптасады.
ББҮ әдісі,жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі
Сыныпта жылы атмосфера орнайды;
Оқушылар жұптағы бірлескен әрекетке икемделеді.
Топтық, жұптық жұмыс, диалог
Өзін - өзі бағалау.
Формативті
бағалау
Әдістемелік нұсқаулық, ғаламтор беттері
7
Диктант
1
19/09/14ж
Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту
Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылар
дың сауттылығы анықталады
Метатану үрдісі
Жеке жұмыс
Жеке жұмыс
Суммативтік бағалау
Диктанттар жинағы
8
Қорытынды қайталау (тест)
1
22/09/14ж
Алған білімдерін жинақтайды
Пысықтайды, талдайды
Метатану үрдісі
Жеке жұмыс
Жеке жұмыс
Суммативтік бағалау
Тест
<<Бекітемін>> <<Келісемін>>
№4 мектеп директоры Оқу ісі бойынша директор орынбасары
_________Е.Ж. Таңатаров __________ Е.Л.Дайнашов
<<_____>> _________ 2014ж <<_____>> __________ 2014ж
ҚАЗАҚ ТІЛІ
5-сынып
Орта мерзімді сабақ жоспары (2)
№
Тарау және тақырыптар
Сағат саны
Мерзімі
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары
Оқып үйренудің нәтижесі
Қолданылатын әдіс - тәсілдер
Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау
Негізгі дерек көздер
Сөз және оның мағынасы (28 сағат)
1
Лексика туралы түсінік
1
24/09/14ж
Ұлттық тіліміздің өркендеуіне үлес қосуға, ана тілімізді сүюге бағыттай отырып, ана тілін аяққа баспай мәртебесін биік ұстау жөнінде түсіндіру, әр оқушының өзіндік ой - қиялына ерік беріп, өзінше ой қорытуға, ой түюге баули отырып,шығармашылық жұмысқа жұмылдыру арқылы таным - түсініктерін дамытуға жұмыстануға үйрету
Лексика белгілі бір тілдегі сөздердің жиынтығы екендігін меңгереді
Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер: Сұрақ- жауап, диалог, СТО
Жұмыс түрлері: жеке, жұптық, топтық
Оқушылар өз жетістіктерін анықтай алды.
.
Ынталандыру, топтық жұмыс және жұптық жұмыстар (<<Бірлесіп ойлау>> мақсатында оқушылар арасында қарым қатынасты ынталландыру)
Формативті бағалау
Оқушылар өз жетістіктерін көрсету арқылы өздерін бағалауы.
Қазақ тілін оқыту әдістемесі
2
Сөз және оның мағынасы
2
26,29/09/14ж
Сөйлеу тілін жетілдіріп, шешендік өнерге баули отырып, сөз өнеріне деген қызығушылығын арттыру, ой еркіндігіне, ізденімпаздыққа баулу, сөйлеу мәдениетін жетілдіру, өз бетімен әрекеттенуге үйрету.
Сын тұрғысынан ойлауға үйренеді.
Шығармашылық қабілеттері өседі.
Зерттейді, салыстырады, ой бөліседі
Оқушылар топта бірге жұмыс жасап, бір-біріне көмектеседі.
Сұрақ- жауап, диалог, СТО
Орындалған тапсырмаларды салыстыру
Топтық, жұптық жұмыс, диалог.
Формативті
бағалау
Методикалық нұсқаулық
3
Тура және ауыспалы мағына
2
01,03/10/141ж
Тура және ауыспалы мағынаның ерекшеліктеріне тоқталу
Сөздің тура және ауыспалы мағынасы туралы түсініктері қалыптасады
Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер:
Сұрақ- жауап, диалог, СТО
Өзіндік ой- пікірін жүйелі жеткізу. Сыныпта жылы атмосфера орнайды; Оқушыларды топта бірге жұмыс жасау, көмектесу.
Ынталандыру,
жұптық,топтық
диалогтік
Формативті
бағалау,
бағдаршам арқылы бағалау
Тікелей назар аударға арналған ойлау құралы (ҚАҚ)
Методикалық басылымдар
4
Көп мағыналы сөздер
1
06/10/14ж
Көп мағыналы сөздер туралы мағлұматтарын кеңейту
Көп мағыналы сөздер туралы кеңінен түсінік алады.
ЖИГСО әдісі,топтастыру әдісі,
Барынша көп мағлұматты аз уақытта меңгерді;
оқушылардың логикалық ойлау қабілеттері дамиды.
Оқушылар оқыту нақты кретийлеріне сәйкес өздерін бағалай біледі.
Топтық жұмыс және жұптық жұмыстар (<<Бірлесіп ойлау>> мақсатында оқушылар арасында қарым қатынасты ынталандыру)
Формативті
бағалау
Ауызша бағалау:
<<Өте жақсы>>, <<Жарайсың>>
Әдістемелік нұсқаулық -
тар
5
Қорытынды қайталау (тест)
1
08/10/14ж
Алған білімдерін жинақтайды
Пысықтайды, талдайды
Метатану үрдісі
Жеке жұмыс
Жеке жұмыс
Суммативтік бағалау
Тест сұрақтары
6
Бақылау диктанты
2
10,13/10/14ж
Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту
Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылардың сауттылығы анықталады
Ойын жүйелі, сауатты жазу
Жеке жұмыс
Жеке жұмыс
Суммативтік
бағалау
Диктанттар жинағы
<<Бекітемін>> <<Келісемін>>
№4 мектеп директоры Оқу ісі бойынша директор орынбасары
_________Е.Ж. Таңатаров __________ Е.Л.Дайнашов
<<_____>> _________ 2014ж <<_____>> __________ 2014ж
ҚАЗАҚ ТІЛІ
5-сынып
Орта мерзімді сабақ жоспары (3)
№
Тарау және тақырыптар
Сағат саны
Мерзімі
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары
Оқып үйренудің нәтижесі
Қолданылатын әдіс - тәсілдер
Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау
Негізгі дерек көздер
Сөз және оның мағынасы (28 сағат)
1
Омонимдер
2
15,17/10/14ж
Омонимдер туралы түсінік беріп, өзіндік жұмыс түрлерін орындату арқылы ой - өрістерін кеңейту, шығармашылық тапсырмалар арқылы сөйлеу тілдерін дамыту.
Омоним сөздер туралы түсініктері қалыптасады.
Сын тұрғысынан ойлауға үйренеді.
Шығармашылық қабілеттері өседі.
Зерттейді, салыстырады, ой бөліседі
Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер:
Сұрақ- жауап, диалог, Венн диаграммасы
Оқушылар өз жетістіктерін анықтай алды.
.
Ынталандыру,
топтық жұмыс және жұптық жұмыстар (<<Бірлесіп ойлау>> мақсатында оқушылар арасында қарым қатынасты ынталландыру)
Формативті
бағалау
Оқушылар өз жетістіктерін көрсету арқылы өздерін бағалауы.
Қазақ тілін оқыту әдістемесі
2
Синонимдер
1
20/10/14ж
Синоним сөздер туралы мағлұмат беру, сөйлеу тілін жетілдіре отырып, шешендік өнерге үйрету
Синоним,синонимдік қатар туралы толық мағұлматты өз беттерінше оқу арқылы меңгереді
ББҮ әдісі, Жигсо әдісі
Орындалған тапсырмаларды салыстыру
Топтық, жұптық жұмыс, диалог. Топтағы оқушылар арасында ақпараттар алмасуға , ақпараттарды өңдеу және қорыту арқылы білім алуға жағдай жасау
Формативті
бағалау
Критериалды бағалау
(Әр тапсырма бойынша бағалау критерийлерін және дескриптор
ларын дайындау)
Методикалық нұсқаулық
3
Синонимдік қатар.
2
22,24/10/14ж
Оқушыларды сөз мағынасына мән беруге, сөздерді лексикалық жолмен талдай білуге үйрету, ойлау, пайымдау қабілеттерін дамыту, сөйлеу шеберлігіне, ой ұшқырлығына баулу.
Синоним,синонимдік қатар туралы толық мағлұматты өз беттерінше оқу арқылы меңгереді
Венн диаграммасы, Топтастыру стратегиясы
Орындалған тапсырмаларды салыстыру
Топтық, жұптық жұмыс, диалог. Топтағы оқушылар арасында ақпараттар алмасуға , ақпараттарды өңдеу және қорыту арқылы білім алуға жағдай жасау
Формативті
бағалау
Методикалық нұсқаулық
4
Антонимдер
1
27/10/14ж
Антоним сөздер туралы мәлімет беру, білім деңгейін көтеру, тереңдету. Сөйлемдегі қолданысын, ойлау, іздену, табу, қиялдау, елестету, ой қорыту дағдыларын шыңдау және бір - біріне қарама қарсы мәнде айтылған сөздердің айырмашылығын анықтауға үйрету
Антоним сөздер туралы жеке жұмыс түрлерін орындай отырып, меңгереді
Қызығушы
лықты ояту, топтастыру стратегиясы.
Ой қорыту, пікір білдіру
Ынталандыру,
жұптық,топтық
диалогтік
Формативті
бағалау
Қазақ тілін оқыту әдістемесі
5
Қорытынды қайталау (тест)
1
29/10/14ж
Алған білімдерін жинақтайды
Пысықтайды, талдайды
Метатану үрдісі
Жеке жұмыс
Жеке жұмыс
Суммативтік бағалау
Тест сұрақтары
6
Бақылау диктанты
2
31,03/11/14ж
Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту
Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылардың сауттылығы анықталады
Ойын жүйелі, сауатты жазу
Жеке жұмыс
Жеке жұмыс
Суммативтік
бағалау
Диктанттар жинағы
<<Бекітемін>> <<Келісемін>>
№4 мектеп директоры Оқу ісі бойынша директор орынбасары
_________Е.Ж. Таңатаров __________ Е.Л.Дайнашов
<<_____>> _________ 2014ж <<_____>> __________ 2014ж
ҚАЗАҚ ТІЛІ
5-сынып
Орта мерзімді сабақ жоспары (4)
№
Тарау және тақырыптар
Сағат саны
Мерзімі
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары
Оқып үйренудің нәтижесі
Қолданылатын әдіс - тәсілдер
Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау
Негізгі дерек көздер
Сөз және оның мағынасы (28 сағат)
1
Табу
1
12/11/14ж
Табу сөздердің ерекшелігін ұғындыру, оқушыларға табу туралы және оның мағыналық, құрамдық түрлері жайында лингвистикалық білім беру.
1. Оқушылар табу арқылы тыйым сөздердің мағынасын түсінеді.
2. Табу сөзінің мағынасы жайлы өз ойларын айтады.
Сын тұрғысынан ойлау стратегиясының элементтері, диалогтық оқыту
Ой қорыту, пікір білдіру
Ынталандыру,
жұптық,топтық
диалогтік
Формативті
бағалау
Қазақ тілін оқыту әдістемесі
2
Эвфемизм . Дисфемизм
2
14,17/11/14ж
Эвфемизм мен дисфемизм сөздер туралы мағлұматтарын кеңейту
Эвфемизм мен дисфемизм сөздер туралы мағұлмат алып, екеуінің ара жігін ажырата білуге үйренеді
Сын тұрғысынан ойлау стратегиясының элементтері, диалогтық оқыту
Орындалған тапсырмаларды салыстыру
Топтық, жұптық жұмыс, диалог
Формативті
бағалау
Методикалық нұсқаулық
Қазақ әдебиеті және мемлекеттік тіл №4/2012ж
3
Тұрақты сөз тіркестері
1
19/11/14ж
Тұрақты тіркестер, оның ерекшелігі туралы түсінік беру
Тұрақты тіркестер туралы мәліметті жеке жұмыс түрлерін орындау арқылы ала алады
ЖИГСО әдісі,топтастыру әдісі,
Ой қорыту, пікір білдіру
Ынталандыру,
жұптық,топтық,
диалогтік
Формативті
бағалау
Қазақ тілін оқыту әдістемесі
4
Қорытынды қайталау (тест)
1
21/11/14ж
Алған білімдерін жинақтайды
Пысықтайды, талдайды
Метатану үрдісі
Жеке жұмыс
Жеке жұмыс
Суммативтік бағалау
Тест сұрақтары
5
Бақылау диктанты
2
24,26/11/14ж
Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту
Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылардың сауттылығы анықталады
Ойын жүйелі, сауатты жазу
Жеке жұмыс
Жеке жұмыс
Суммативтік
бағалау
Диктанттар жинағы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz