Мәтін туралы түсінік

Бекітемін Келісемін Қаралды

№4 орта мектеп директоры Оқу ісінің мегерушісі Қаулы №

Е. Ж. Таңатаров Е. Л. Дайнашов Ж. Мусаева

«___» 2014ж «» 2014ж «__» 2014ж

ҚАЗАҚ ТІЛІНЕН 5 - СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН

ОРТА МЕРЗІМДІ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ

Пән мұғалімі: I деңгей қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі

Сарғожаева Асылхан Алымқызы

2014-2015 оқу жылы

ҚАЗАҚ ТІЛІ

(аптасына 3 сағаттан 102 сағат)

5-сынып

Орта мерзімді сабақ жоспары (1)

№:
Тарау және тақырыптар: Тарау және тақырыптар
Сағат саны:

Сағат саны

Мерзімі:

Мерзімі

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Оқып үйренудің негізгі мақсаттары
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқып үйренудің нәтижесі
Қолданыла-тын әдіс - тәсілдер: Қолданыла-тын әдіс - тәсілдер
Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу: Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту: Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау
Негізгі дерек көздер: Негізгі дерек көздер
№: 1
Тарау және тақырыптар: 2
Сағат саны: 3
Мерзімі: 4
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: 5
Оқып үйренудің нәтижесі: 6
Қолданыла-тын әдіс - тәсілдер: 7
Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу: 8
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту: 9
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: 10
Негізгі дерек көздер: 11
№:
Тарау және тақырыптар: І тоқсан
Сағат саны:
Мерзімі:
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары:
Оқып үйренудің нәтижесі:
Қолданыла-тын әдіс - тәсілдер:
Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу:
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту:
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:
Негізгі дерек көздер:
№: 1
Тарау және тақырыптар: Ана тілінің қызметі
Сағат саны: 1
Мерзімі:

02/09/14ж

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Ана тілінің қызметі туралы ұғымдарын қалыптастыру
Оқып үйренудің нәтижесі: Ана тілінің қызметі туралы ұғымдар қалыптасады
Қолданыла-тын әдіс - тәсілдер: ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,
Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу:

1. Сыныпта жылы атмосфера орнайды;

2. Оқушыларды топта бірге жұмыс жасау, көмектесу. 3. Барынша көп мағлұматты аз уақытта меңгереді.

Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту:

Топтық жұмыс және жұптық жұмыстар.

2. Топтағы оқушылар арасында ақпараттар алмасуға, білім алуға жағдай жасау.

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:

1. Ауызша бағалау:

«Өте жақсы», «Жарайсың»

Топтардың бірін-бірі бағалауы;

Формативті

бағалау

Негізгі дерек көздер:

Г. Қосымова.

Ж. Дәулетбекова «Қазақ тілі»,

5- сынып

№: Әдеби тіл туралы түсінік
№: 2
Тарау және тақырыптар: Ауызша және жазбаша тіл
Сағат саны: 2
Мерзімі:

05, 08/09/14ж

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Әдеби тілдің ауызша және жазбаша түрін түсіндіру
Оқып үйренудің нәтижесі: Әдеби тілдің ауызша және жазбаша түрінтуралы білімді меңгереді
Қолданыла-тын әдіс - тәсілдер: ББҮ әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі
Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу:

1. Сыныпта жылы атмосфера орнады;

2. Оқушылар топтағы бірлескен әрекетке икемделеді

Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту: Топпен, жұппен
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Формативті, өзін- өзі бағалау
Негізгі дерек көздер:

Сабақ жоспары

Білім стандарты

№: 3
Тарау және тақырыптар: Мәтін туралы түсінік
Сағат саны: 1
Мерзімі:

10/09/14ж

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Мәтін және оның түрлері туралы білімдерін кеңейту
Оқып үйренудің нәтижесі: Мәтін және оның түрлері туралы кеңінен білім алады.
Қолданыла-тын әдіс - тәсілдер: ББҮ әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі
Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу:

. Сыныпта жылы атмосфера орнайды;

Оқушылар жұптағы бірлескен әрекетке икемделеді.

Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту: Топпен, жұппен
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Формативті, өзін- өзі бағалау
Негізгі дерек көздер:

Сабақ жоспары

Білім стандарты Г. Қосымова.

Ж. Дәулетбекова «Қазақ тілі»,

5- сынып

№: 4
Тарау және тақырыптар: Жазбаша мәтіндер
Сағат саны: 1
Мерзімі:

12/09/14ж

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Мәтіннің құрылысы туралы түсінік беру
Оқып үйренудің нәтижесі: Мәтіннің құрылысы туралы толық мағұлмат ала алады
Қолданыла-тын әдіс - тәсілдер: ББҮ әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі
Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу:

Сыныпта жылы атмосфера орнайды;

Оқушылар жұптағы бірлескен әрекетке икемделеді.

Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту: Топтық, жұптық жұмыс, диалог
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:

Өзін -өзі бағалау.

Формативті

бағалау

Негізгі дерек көздер: Әдістемелік нұсқаулық, ғаламтор беттері
№: 5
Тарау және тақырыптар: Мәтін туралы қосымша түсінік
Сағат саны: 1
Мерзімі:

15/09/14ж

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Ойдың берілу тәсілдері туралы ұғымдарын қалыптастыру
Оқып үйренудің нәтижесі:

Мәтіндегі,

сөйлемдегі ойдың берілу тәсілдері туралы ұғымдары қалыптасады

Қолданыла-тын әдіс - тәсілдер: Карусель әдісі
Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу:

Сыныпта жылы атмосфера орнайды;

Оқушылар жұптағы бірлескен әрекетке икемделеді.

Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту: Топтық, жұптық жұмыс, диалог
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:

Өзін -өзі бағалау.

Формативті

бағалау

Негізгі дерек көздер: Әдістемелік нұсқаулық, ғаламтор беттері
№: 6
Тарау және тақырыптар: Абзац. Сөйлемдердің байланысы
Сағат саны: 1
Мерзімі: 17/09/14ж
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Абзац деген не, сөйлемдредің байланысы туралы түсінік беру
Оқып үйренудің нәтижесі: Абзац деген не, сөйлемдердің байланысы туралы түсініктері қалыптасады.
Қолданыла-тын әдіс - тәсілдер: ББҮ әдісі, жуан және жіңішке сұрақ қою әдісі
Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу:

Сыныпта жылы атмосфера орнайды;

Оқушылар жұптағы бірлескен әрекетке икемделеді.

Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту: Топтық, жұптық жұмыс, диалог
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:

Өзін -өзі бағалау.

Формативті

бағалау

Негізгі дерек көздер: Әдістемелік нұсқаулық, ғаламтор беттері
№: 7
Тарау және тақырыптар: Диктант
Сағат саны: 1
Мерзімі:

19/09/14ж

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту
Оқып үйренудің нәтижесі:

Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылар

дың сауттылығы анықталады

Қолданыла-тын әдіс - тәсілдер: Метатану үрдісі
Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу: Жеке жұмыс
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту: Жеке жұмыс
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Суммативтік бағалау
Негізгі дерек көздер: Диктанттар жинағы
№: 8
Тарау және тақырыптар: Қорытынды қайталау (тест)
Сағат саны: 1
Мерзімі: 22/09/14ж
Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Алған білімдерін жинақтайды
Оқып үйренудің нәтижесі: Пысықтайды, талдайды
Қолданыла-тын әдіс - тәсілдер: Метатану үрдісі
Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу: Жеке жұмыс
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту: Жеке жұмыс
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Суммативтік бағалау
Негізгі дерек көздер: Тест

«Бекітемін» «Келісемін»

№4 мектеп директоры Оқу ісі бойынша директор орынбасары

Е. Ж. Таңатаров Е. Л. Дайнашов

«» 2014ж «» 2014ж

ҚАЗАҚ ТІЛІ

5-сынып

Орта мерзімді сабақ жоспары (2)

№:
Тарау және тақырыптар: Тарау және тақырыптар
Сағат саны:

Сағат саны

Мерзімі:

Мерзімі

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Оқып үйренудің негізгі мақсаттары
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқып үйренудің нәтижесі
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: Қолданылатын әдіс - тәсілдер
Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу: Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту: Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау
Негізгі дерек көздер: Негізгі дерек көздер
№: Сөз және оның мағынасы (28 сағат)
№: 1
Тарау және тақырыптар: Лексика туралы түсінік
Сағат саны: 1
Мерзімі:

24/09/14ж

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Ұлттық тіліміздің өркендеуіне үлес қосуға, ана тілімізді сүюге бағыттай отырып, ана тілін аяққа баспай мәртебесін биік ұстау жөнінде түсіндіру, әр оқушының өзіндік ой - қиялына ерік беріп, өзінше ой қорытуға, ой түюге баули отырып, шығармашылық жұмысқа жұмылдыру арқылы таным - түсініктерін дамытуға жұмыстануға үйрету
Оқып үйренудің нәтижесі: Лексика белгілі бір тілдегі сөздердің жиынтығы екендігін меңгереді
Қолданылатын әдіс - тәсілдер:

Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер: Сұрақ- жауап, диалог, СТО

Жұмыс түрлері: жеке, жұптық, топтық

Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу:

Оқушылар өз жетістіктерін анықтай алды.

.

Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту: Ынталандыру, топтық жұмыс және жұптық жұмыстар («Бірлесіп ойлау» мақсатында оқушылар арасында қарым қатынасты ынталландыру)
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:

Формативті бағалау

Оқушылар өз жетістіктерін көрсету арқылы өздерін бағалауы.

Негізгі дерек көздер: Қазақ тілін оқыту әдістемесі
№: 2
Тарау және тақырыптар: Сөз және оның мағынасы
Сағат саны: 2
Мерзімі:

26, 29/09/14ж

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Сөйлеу тілін жетілдіріп, шешендік өнерге баули отырып, сөз өнеріне деген қызығушылығын арттыру, ой еркіндігіне, ізденімпаздыққа баулу, сөйлеу мәдениетін жетілдіру, өз бетімен әрекеттенуге үйрету.
Оқып үйренудің нәтижесі:

Сын тұрғысынан ойлауға үйренеді.

Шығармашылық қабілеттері өседі.

Зерттейді, салыстырады, ой бөліседі

Оқушылар топта бірге жұмыс жасап, бір-біріне көмектеседі.

Қолданылатын әдіс - тәсілдер: Сұрақ- жауап, диалог, СТО
Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу: Орындалған тапсырмаларды салыстыру
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту: Топтық, жұптық жұмыс, диалог.
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:

Формативті

бағалау

Негізгі дерек көздер: Методикалық нұсқаулық
№: 3
Тарау және тақырыптар: Тура және ауыспалы мағына
Сағат саны: 2
Мерзімі:

01, 03/10/141ж

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Тура және ауыспалы мағынаның ерекшеліктеріне тоқталу
Оқып үйренудің нәтижесі: Сөздің тура және ауыспалы мағынасы туралы түсініктері қалыптасады
Қолданылатын әдіс - тәсілдер:

Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер:

Сұрақ- жауап, диалог, СТО

Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу: Өзіндік ой- пікірін жүйелі жеткізу. Сыныпта жылы атмосфера орнайды; Оқушыларды топта бірге жұмыс жасау, көмектесу.
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту:

Ынталандыру,

жұптық, топтық

диалогтік

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:

Формативті

бағалау,

бағдаршам арқылы бағалау

Тікелей назар аударға арналған ойлау құралы (ҚАҚ)

Негізгі дерек көздер: Методикалық басылымдар
№: 4
Тарау және тақырыптар: Көп мағыналы сөздер
Сағат саны: 1
Мерзімі:

06/10/14ж

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Көп мағыналы сөздер туралы мағлұматтарын кеңейту
Оқып үйренудің нәтижесі: Көп мағыналы сөздер туралы кеңінен түсінік алады.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі,
Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу:

Барынша көп мағлұматты аз уақытта меңгерді;

оқушылардың логикалық ойлау қабілеттері дамиды.

Оқушылар оқыту нақты кретийлеріне сәйкес өздерін бағалай біледі.

Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту: Топтық жұмыс және жұптық жұмыстар («Бірлесіп ойлау» мақсатында оқушылар арасында қарым қатынасты ынталандыру)
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:

Формативті

бағалау

Ауызша бағалау:

«Өте жақсы», «Жарайсың»

Негізгі дерек көздер:

Әдістемелік нұсқаулық -

тар

№: 5
Тарау және тақырыптар: Қорытынды қайталау (тест)
Сағат саны: 1
Мерзімі:

08/10/14ж

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Алған білімдерін жинақтайды
Оқып үйренудің нәтижесі: Пысықтайды, талдайды
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: Метатану үрдісі
Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу: Жеке жұмыс
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту: Жеке жұмыс
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Суммативтік бағалау
Негізгі дерек көздер: Тест сұрақтары
№: 6
Тарау және тақырыптар: Бақылау диктанты
Сағат саны: 2
Мерзімі:

10, 13/10/14ж

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары: Жазба жұмысына қойылатын талаптарды меңгерту
Оқып үйренудің нәтижесі: Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылардың сауттылығы анықталады
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: Ойын жүйелі, сауатты жазу
Тақырыптарды үйренудегі кедергілерді жеңу: Жеке жұмыс
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту: Жеке жұмыс
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау:

Суммативтік

бағалау

Негізгі дерек көздер: Диктанттар жинағы

Ұқсас жұмыстар
Сөз мағыналары
Сөйлем туралы түсінік
Шешуіндегі сөзден мәтін құра
Редакторды ашу жолдары
Менің пәтерім. фонетикадан өткенді қайталау, пысықтау
Мәтінді теру және түзету ережелері
Біздің отбасымыз. фонетика
Қағаздан ыдыс құрастыру
Сөз құрамы. Біріккен сөздер
Математикалық сауаттылық
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz