Мәтін туралы түсінік

Бекітемін Келісемін Қаралды
№4 орта мектеп директоры Оқу ісінің мегерушісі Қаулы №
Е. Ж. Таңатаров Е. Л. Дайнашов Ж. Мусаева
«___» 2014ж «» 2014ж «__» 2014ж
ҚАЗАҚ ТІЛІНЕН 5 - СЫНЫПҚА АРНАЛҒАН
ОРТА МЕРЗІМДІ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
Пән мұғалімі: I деңгей қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі
Сарғожаева Асылхан Алымқызы
2014-2015 оқу жылы
ҚАЗАҚ ТІЛІ
(аптасына 3 сағаттан 102 сағат)
5-сынып
Орта мерзімді сабақ жоспары (1)
Сағат саны
Мерзімі
02/09/14ж
1. Сыныпта жылы атмосфера орнайды;
2. Оқушыларды топта бірге жұмыс жасау, көмектесу. 3. Барынша көп мағлұматты аз уақытта меңгереді.
Топтық жұмыс және жұптық жұмыстар.
2. Топтағы оқушылар арасында ақпараттар алмасуға, білім алуға жағдай жасау.
1. Ауызша бағалау:
«Өте жақсы», «Жарайсың»
Топтардың бірін-бірі бағалауы;
Формативті
бағалау
Г. Қосымова.
Ж. Дәулетбекова «Қазақ тілі»,
5- сынып
05, 08/09/14ж
1. Сыныпта жылы атмосфера орнады;
2. Оқушылар топтағы бірлескен әрекетке икемделеді
Сабақ жоспары
Білім стандарты
10/09/14ж
. Сыныпта жылы атмосфера орнайды;
Оқушылар жұптағы бірлескен әрекетке икемделеді.
Сабақ жоспары
Білім стандарты Г. Қосымова.
Ж. Дәулетбекова «Қазақ тілі»,
5- сынып
12/09/14ж
Сыныпта жылы атмосфера орнайды;
Оқушылар жұптағы бірлескен әрекетке икемделеді.
Өзін -өзі бағалау.
Формативті
бағалау
15/09/14ж
Мәтіндегі,
сөйлемдегі ойдың берілу тәсілдері туралы ұғымдары қалыптасады
Сыныпта жылы атмосфера орнайды;
Оқушылар жұптағы бірлескен әрекетке икемделеді.
Өзін -өзі бағалау.
Формативті
бағалау
Сыныпта жылы атмосфера орнайды;
Оқушылар жұптағы бірлескен әрекетке икемделеді.
Өзін -өзі бағалау.
Формативті
бағалау
19/09/14ж
Жазба жұмысын жүргізу арқылы оқушылар
дың сауттылығы анықталады
«Бекітемін» «Келісемін»
№4 мектеп директоры Оқу ісі бойынша директор орынбасары
Е. Ж. Таңатаров Е. Л. Дайнашов
«» 2014ж «» 2014ж
ҚАЗАҚ ТІЛІ
5-сынып
Орта мерзімді сабақ жоспары (2)
Сағат саны
Мерзімі
24/09/14ж
Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер: Сұрақ- жауап, диалог, СТО
Жұмыс түрлері: жеке, жұптық, топтық
Оқушылар өз жетістіктерін анықтай алды.
.
Формативті бағалау
Оқушылар өз жетістіктерін көрсету арқылы өздерін бағалауы.
26, 29/09/14ж
Сын тұрғысынан ойлауға үйренеді.
Шығармашылық қабілеттері өседі.
Зерттейді, салыстырады, ой бөліседі
Оқушылар топта бірге жұмыс жасап, бір-біріне көмектеседі.
Формативті
бағалау
01, 03/10/141ж
Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер:
Сұрақ- жауап, диалог, СТО
Ынталандыру,
жұптық, топтық
диалогтік
Формативті
бағалау,
бағдаршам арқылы бағалау
Тікелей назар аударға арналған ойлау құралы (ҚАҚ)
06/10/14ж
Барынша көп мағлұматты аз уақытта меңгерді;
оқушылардың логикалық ойлау қабілеттері дамиды.
Оқушылар оқыту нақты кретийлеріне сәйкес өздерін бағалай біледі.
Формативті
бағалау
Ауызша бағалау:
«Өте жақсы», «Жарайсың»
Әдістемелік нұсқаулық -
тар
08/10/14ж
10, 13/10/14ж
Суммативтік
бағалау
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz