Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Критерийалды бағалау
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 09.07.2010 жылғы №367 бұйрығымен бекітілген
Бағдарлама авторлары: Аяпова Т. Т., Бұқабаева Б. Е., Атейбек С. Т.
Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін жалпы білім беретін мектептің 5 - 9 сыныптарына арналған <<Ағылшын тілі>> оқу бағдарламасы. - Астана, 2010. - 31 б.
(C) Ы.Алтынсарин атындағы
Ұлттық білім беру академиясы, 2010
І. ТҮСІНІК ХАТ
Ұсынылып отырған <<Шетел тілі>> (ағылшын тілі) оқу пәні білім берудің <<Тіл және әдебиет>> саласына кіреді. Оқу пәні тіл материалын (фонетика, лексика, грамматика), сөз әрекетінің түрлерін (тыңдап түсіну, сөйлеу, оқу және жазу), оқытылып отырған тілдің мәдениетаралық-коммуникативтік қызметін қамтиды.
<<Шетел тілі>> пәнінің мектептегі басқа пәндерден ерекшелігі сол, ол тек тілдік білім жүйесін (фонетикалық, лексикалық, грамматикалық) оқытумен шектелмейді, ең бастысы шетел тіліндегі сөз әрекетін мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде меңгертіп, нәтижесінде көптілдік және көптүрлі мәдениетті түсінетін тұлғаны қалыптастырудағы рөлімен дәйектеледі.
Оқытуда екінші тілдік тұлғаны қалыптастыруға септігін тигізетін тіл формасы мен мазмұнының ара қатысы, тіл мен мәдениеттің, тіл мен ойдың өзара тікелей байланысы аталған пәннің негізгі заңдылықтарының негізін қалайды.
Оқу пәні ретінде шетел тіліне басқа пәндермен өзара пәнаралық байланыс тән, себебі шетел тіліндегі сөйлеудің пәндік мазмұны басқа білім салаларынан алынатын мағлұматтарға сүйенеді. Пәнаралық байланыстарды жүзеге асырудың білімдік әрекеттік нәтижесі оқушылардың универсалды сипаттағы білімдерін кеңейтуде, шеттілдік қарым-қатынастың пәндік мазмұндық аспектісін байытуда, оқу мотивациясын арттыруда, жеке тұлғаны және оның білім алу мен өзін-өзі жетілдіруін дамытуда көрінеді.
Негізгі мектепке арналған ағылшын тілі курсы жалпы орта білім беру деңгейінде білім алуға дайындауға бағытталады, яғни ол шетел тілін меңгерудің жалпы европалық деңгейлеріне (А1), (А2) сәйкес келеді. Ағылшын тілін оқыту тәрбиелеу, басқа ұлт мәдениетін және өкілдерін танып (ұғынып) өзара әрекет ету құралы ретінде, шетел тілін әрі қарай меңгеруін дамытуға бағытталған: негізгі орта мектеп (5-9 сыныптар). Осыған сәйкес негізгі орта мектепте ағылшын тілін оқытудың мақсаттары мен міндеттері анықталады.
Оқу пәнінің жалпы мақсаттары:
Шетел тілін оқытуда 2-4 сыныпта қол жеткен оқытудың бастапқы деңгейін негізге ала отырып, негізгі орта білім беру деңгейінің үздіксіздік ұстанымына сәйкес шеттілдік біліктіліктердің ары қарай тереңінен қалыптасуы мен дамуын көздейді. Оқушылардың шетел тілі бойынша дайындығының негізгі (жалпы білім беру) деңгейінің мазмұны А1 және А2 деңгейіне сәйкес келеді.
<<Шетел тілі>> оқу пәнінің жалпы мақсаттары:
* көптілдік тұлғаны қалыптастыру: әлемдік мәдени құндылықтарды бағалау, мәдениет диалогы арқылы өз елінің мәдениеті туралы білімін кеңейту, дүниеге гуманистік көзқарасты тәрбиелеу;
* мәдениетаралық коммуникативтік біліктіліктер мен оның құрамдық бөліктерін қалыптастыру: тілдік - тілдік құралдарды және оларды шеттілдік қарым-қатынас жасауда қолдану ережелерін меңгеру, сөздік - сөз әрекетінің 4 түрінде шетел тілінде қарым-қатынасты жүзеге асыру, әлеуметтік-мәдени, лингвомәдени, компенсаторлық - лингвистикалық құрал ретінде вербальды (синонимдер, антонимдер, парафразалар, дефиниция) және вербальды емес (ым-ишара, мимика, дене қозғалысы) жолдарын қолдана алу қабілетін қалыптастыру;
* жалпы европалық деңгейлер шеңберінде (А1, А2) оқушылардың тілін оқып отырған елдің мәдени нормаларын, салт дәстүрлерін өз елі мәдениетінің ұлттық салт дәстүрлерімен салыстыра отырып меңгерту;
* оқу-тілдік жағдаяттарында дұрыс лингвомәдени қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру;
* тілді тек қана коммуникативтік мақсатта ғана емес, сонымен қатар әлемдік шеттілдік ортаны тану құралы ретінде қолдану; ағылшын тілі құралдары арқылы оқушылардың танымдық әрекеттерін ары қарай дамыту: ойлау, есте сақтау, назар аудару, ерік-жігер қасиеттері және шетел тілін ары қарай меңгеру мен білімен жетілдіру үшін қызығушылығын арттыру;
* ағылшын тілін меңгеруде спецификалық іскерліктерді қалыптастыру: қостілдік, түсіндірме сөздіктермен, шеттілдік мәтіндермен, сөздік және грамматикалық минимуммен жұмыс істеу, ақпараттық коммуникациялық технологияларды меңгеру.
5-9 сыныптарда <<Шетел тілі>> (ағылшын тілі) оқу пәнінің міндеттері:
* мәдениетаралық коммуникативтік біліктіліктерді барлық құрамды бөліктерімен жалпы европалық деңгейлік стандартқа сәйкес (А1, А2 деңгейлері) ары қарай дамыту;
* жеке тұлғаға бағытталған, біліктілік, жүйелілік, лингвомәдени және проблемалық тәсілдер негізінде шеттілдік білім беруді жүзеге асыру;
* проблемалық сипаттағы тапсырмаларды шешу, оқып отырған тіл құралдарын қолдана отырып өз бетінше шешім қабылдау іскерліктерін қалыптастыру;
* оқушыларда шетел тілін меңгеруде өзін-өзі бағалау іскерліктерін қалыптастыру: өз ісіне талдау жасау, өзін-өзі бағалау, білім алуға талпыну;
* шетел тілін оқыту және тілін оқып отырған ел мен өз елінің мәдениет диалогы процесінде интеллектуалдық және шығармашылық қабілетерін дамыту.
Ағылшын тілі пәні бойынша орта мерзімді (тарауға) жоспарлау
5 сынып
Өтілу мерзімі
Сағат саны
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты
Күтілетін нәтиже
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Орыс және ағылшын тілін үйренудегі тіл тосқауылын жеңу
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Үйрену барысын бағалау (сабақтағы формативті және тарау бойынша суммативті бағалау)
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Unit 1.
Белгілі артикль `a, an', белгісіз есімдік <>, сілтеу есімдіктері this>>, <> ажыратып, <> туралы бұрынғы білімдерін негізге ала отырып болымды, болымсыз және сұраулы сөйлемдерде қолдана білуге үйрету;
өтініш және бас тарту мақсатында модал етістігі <> ажыратып, салыстыру;
жаңа сөздікті меңгерту.
Зат есімнің көпше түрінің жасалу жолын үйрету.
-Белгілі артикль <> ажыратады және қолдана біледі;
- сілтеу есімдіктері this>>, <> қолда-нып сұрақ қоя алады, оған жауап бере алады,
-<> етістігін болымды, болымсыз және сұраулы сөйлемдерде қолдана алады; - өтініш және бас тарту мақсатында модал етістігі <> қолданып жаза да айта алады; жаңа сөздікті қолдана алады.
Диалог әдісі, топпен жұмыс, жеке жұмыс, сыныппен жұмыс, сыни ойлау стратегиялары, сурет салу,
Визуаландыру, болжау, түсіндіру, сұрақ-жауап, демонстрациялау,
Видео және аудио материалдар визуаландыру, сөздік беру, сөйлемді немесе сөзді аударып беру
Топтық ережені құру деңгейіне сәйкес тапсырмалар, постер дайындау, презентация, мәртебелі сұрақтар, компьютерде жұмыс атқару.
Суммативті бағалау: тест, диктант, Критериалды бағалау: (бағалау критерийлерін анықтау) Формативті бағалау: топтық, өзара, жеке бағалау; жетон жинау, мадақтау, сағат тілімен бағалау, сенім білдіру, болжам жасамау.
Аяпова Т.М. т.б. Ағылшын тілі, 5 сынып, Алматы, Атамұра 2010. Интерактивті тақта, электрондық оқулық, флипчарт, маркер, түрлі түсті бояу,
11.10.12
1
1 сабақ. Тақырыбы: What's this?
Мақсаты:
oo A\an артиклі қай кезде қолданылады. That, this сілтеу есімдігі туралы түсінік беру, қолданылу, екеуінің айырмашылығын түсіндіру;
oo Жаңа лексикалық сөздермен таныстыру, жұмыс істеу. <<Бұл не?>> сұрағының сөйлемде қолданылуына жаттығу жумыстарын жүргізу;
- Артиклді түсінеді, ажырата біледі;
- Тапсырмаларды түсінеді, түсіндіреді;
- Қайда, қалай қолдану керектігін үйренеді;
- Алған білімін бекітеді.
Топқа жеміс-жидектер арқылы бөлу; Жеке жұмыс, топпен жұмыс, пікір алмасу,
<<Уақыт шеңбері>> стратегиясы
Сөздікпен жұмыс, аудио, видео тыңдау.
Оқушыларға А, В, С деңгейіндегі тапсырма беру.
А) Сөйлем құрастыру
В) Суреттегі сөздердің аудармасын табу
С) сәйкестендіру
Постер дайындау, үлестірмелі топшамалар.
<<Өзін-өзі бағалау>> стратегиясы, сабақ кезеңдері бойынша өздерін бағалау.
Компьютер, флипчарт, маркер, түрлі түсті бояу, қарындаш, эктрондық оқулық
18.10.12
3 сабақ. How many stamps have you got?
Мақсаты:
oo Зат есімнің көпше түрінің жасалуын түсіндіру;
oo Have, has етістіктерінің айырмашылықтарын үйрету;
oo Жаңа сөздерді енгізу.
oo Зат есімнің көпше түрін ажырата алады, тиісті жұрнақты жалғайды, біреуге көмектеседі, талқылайды, өз ойын айтады;
oo Арнайы сұрақты орынды қолдана алады;
oo Пікір алмаса алады.
диалог әдісі (жұптық әңгіме), АКТ, жеке, топтық,
<<Жұптық әңгіме>>, <<Қарлы кесек>>
Сөйлемді аударып беру, суреттерді бейнелеу, аудио жазбалар.
Оқушыларға А, В, С деңгейіндегі тапсырма беру.
А)Жаңа сөздерден сөйлем құрастыру
В) Диалог құрастыру
С) <<Зерттеушілік әңгіме>> топпен жұмыс.
Постер дайындау
Өзін-өзі бағалау: Жұптық бағалау
Компьютер, электрондық оқулық, суреттер, флипчарт, маркер, бояулар, кесте
23.10.12
2 сабақ. Have you got a Camera?
Мақсаты:
oo Have туралы бұрын білгендерін қайталау, еске түсіру;
oo Have you got a camera? Сұрағымен Yes, I have No, I haven't болымды, болымсыз жауаптарды еңгізу, айтуға үйрету;
oo Саn модаль етістігін қолданысын түсіндіру;
oo Оқушылардың уақытын тиімді пайдалануын үйрету.
oo
oo Грамматикалық құрылымды түсінеді, оларды қолданады;
oo Жаңа сөздерді үйрену арқылы сөздік қорын байытады;
oo Мысалдар келтіреді, суреттейді;
oo Бала өз қатесін түсінеді, әрі қарай ынталанады.
АКТ қолдану, диалог әдісі: топпен, жұппен жұмыс,
<<Сұрақтар шеңбері>>
Визуалдандыру, сөздікпен жұмыс, видео
Деңгейлік тапсырмалар.
А) диалог аудару
В) жаңа сөздерден сөйлем құрастыру
С)шатастырылған әріптер
Постер дайындау.
<<Өзін-өзі бағалау>> старатегиясы,
сенім білдіру, мадақтау.
Компьютер, флипчарт, маркер, түрлі түсті бояу, қарындаш, грамматикалық кесте.
27.10
1
Step 4. Whose T-shirt is this?
oo Сілтеу есімдігінің көпше түрі <> ажырату;
oo өздік жіктеу есімдіктерінің қолануға үйрету;
oo жаңа сөздікпен таныстыру.
oo Сілтеу есім-дігінің көпше түрі <> ажыратады және қолданады;
oo өздік жіктеу есімдіктерінің қолданады;
oo жаңа сөздікті ауызекі тілде айтады және жаза алды
Топпен, жеке, жұппен жұмыс, <<Уақыт шеңбері>>,
<<жұптас-ойлан- бөліс>> стратегиясы,
Венн диаграммасы
Визуаланды-ру, сөздік беру, сөйлемді немесе сөзді аударып беру
Деңгейлік тапсырмалар:
А)
Сөздерді толықтыру
В)
Сөйлемдер
құрастыру
С) Мәтін бойынша сұрақтар қою.
Ролдік ойындар
Өзін-өзі бағалау. Критерийалды бағалау. <<Оқушылардың арнай қателерді бағалауы>>
Не дұрыс емес?
Неліктен дұрыс емес?
Қалай түзетуге болады?
<<екі жұлдыз бір ұсыныс.>>
Оқулық, интерактив-ті тақта, флипчарт, маркер, түрлі түсті бояу
БҚО
Казталов ауданы
Бостандық ОЖББ мектебінінің ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
Жалмуханбетова Жазира Серікбайқызы
Бағдарлама авторлары: Аяпова Т. Т., Бұқабаева Б. Е., Атейбек С. Т.
Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін жалпы білім беретін мектептің 5 - 9 сыныптарына арналған <<Ағылшын тілі>> оқу бағдарламасы. - Астана, 2010. - 31 б.
(C) Ы.Алтынсарин атындағы
Ұлттық білім беру академиясы, 2010
І. ТҮСІНІК ХАТ
Ұсынылып отырған <<Шетел тілі>> (ағылшын тілі) оқу пәні білім берудің <<Тіл және әдебиет>> саласына кіреді. Оқу пәні тіл материалын (фонетика, лексика, грамматика), сөз әрекетінің түрлерін (тыңдап түсіну, сөйлеу, оқу және жазу), оқытылып отырған тілдің мәдениетаралық-коммуникативтік қызметін қамтиды.
<<Шетел тілі>> пәнінің мектептегі басқа пәндерден ерекшелігі сол, ол тек тілдік білім жүйесін (фонетикалық, лексикалық, грамматикалық) оқытумен шектелмейді, ең бастысы шетел тіліндегі сөз әрекетін мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде меңгертіп, нәтижесінде көптілдік және көптүрлі мәдениетті түсінетін тұлғаны қалыптастырудағы рөлімен дәйектеледі.
Оқытуда екінші тілдік тұлғаны қалыптастыруға септігін тигізетін тіл формасы мен мазмұнының ара қатысы, тіл мен мәдениеттің, тіл мен ойдың өзара тікелей байланысы аталған пәннің негізгі заңдылықтарының негізін қалайды.
Оқу пәні ретінде шетел тіліне басқа пәндермен өзара пәнаралық байланыс тән, себебі шетел тіліндегі сөйлеудің пәндік мазмұны басқа білім салаларынан алынатын мағлұматтарға сүйенеді. Пәнаралық байланыстарды жүзеге асырудың білімдік әрекеттік нәтижесі оқушылардың универсалды сипаттағы білімдерін кеңейтуде, шеттілдік қарым-қатынастың пәндік мазмұндық аспектісін байытуда, оқу мотивациясын арттыруда, жеке тұлғаны және оның білім алу мен өзін-өзі жетілдіруін дамытуда көрінеді.
Негізгі мектепке арналған ағылшын тілі курсы жалпы орта білім беру деңгейінде білім алуға дайындауға бағытталады, яғни ол шетел тілін меңгерудің жалпы европалық деңгейлеріне (А1), (А2) сәйкес келеді. Ағылшын тілін оқыту тәрбиелеу, басқа ұлт мәдениетін және өкілдерін танып (ұғынып) өзара әрекет ету құралы ретінде, шетел тілін әрі қарай меңгеруін дамытуға бағытталған: негізгі орта мектеп (5-9 сыныптар). Осыған сәйкес негізгі орта мектепте ағылшын тілін оқытудың мақсаттары мен міндеттері анықталады.
Оқу пәнінің жалпы мақсаттары:
Шетел тілін оқытуда 2-4 сыныпта қол жеткен оқытудың бастапқы деңгейін негізге ала отырып, негізгі орта білім беру деңгейінің үздіксіздік ұстанымына сәйкес шеттілдік біліктіліктердің ары қарай тереңінен қалыптасуы мен дамуын көздейді. Оқушылардың шетел тілі бойынша дайындығының негізгі (жалпы білім беру) деңгейінің мазмұны А1 және А2 деңгейіне сәйкес келеді.
<<Шетел тілі>> оқу пәнінің жалпы мақсаттары:
* көптілдік тұлғаны қалыптастыру: әлемдік мәдени құндылықтарды бағалау, мәдениет диалогы арқылы өз елінің мәдениеті туралы білімін кеңейту, дүниеге гуманистік көзқарасты тәрбиелеу;
* мәдениетаралық коммуникативтік біліктіліктер мен оның құрамдық бөліктерін қалыптастыру: тілдік - тілдік құралдарды және оларды шеттілдік қарым-қатынас жасауда қолдану ережелерін меңгеру, сөздік - сөз әрекетінің 4 түрінде шетел тілінде қарым-қатынасты жүзеге асыру, әлеуметтік-мәдени, лингвомәдени, компенсаторлық - лингвистикалық құрал ретінде вербальды (синонимдер, антонимдер, парафразалар, дефиниция) және вербальды емес (ым-ишара, мимика, дене қозғалысы) жолдарын қолдана алу қабілетін қалыптастыру;
* жалпы европалық деңгейлер шеңберінде (А1, А2) оқушылардың тілін оқып отырған елдің мәдени нормаларын, салт дәстүрлерін өз елі мәдениетінің ұлттық салт дәстүрлерімен салыстыра отырып меңгерту;
* оқу-тілдік жағдаяттарында дұрыс лингвомәдени қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру;
* тілді тек қана коммуникативтік мақсатта ғана емес, сонымен қатар әлемдік шеттілдік ортаны тану құралы ретінде қолдану; ағылшын тілі құралдары арқылы оқушылардың танымдық әрекеттерін ары қарай дамыту: ойлау, есте сақтау, назар аудару, ерік-жігер қасиеттері және шетел тілін ары қарай меңгеру мен білімен жетілдіру үшін қызығушылығын арттыру;
* ағылшын тілін меңгеруде спецификалық іскерліктерді қалыптастыру: қостілдік, түсіндірме сөздіктермен, шеттілдік мәтіндермен, сөздік және грамматикалық минимуммен жұмыс істеу, ақпараттық коммуникациялық технологияларды меңгеру.
5-9 сыныптарда <<Шетел тілі>> (ағылшын тілі) оқу пәнінің міндеттері:
* мәдениетаралық коммуникативтік біліктіліктерді барлық құрамды бөліктерімен жалпы европалық деңгейлік стандартқа сәйкес (А1, А2 деңгейлері) ары қарай дамыту;
* жеке тұлғаға бағытталған, біліктілік, жүйелілік, лингвомәдени және проблемалық тәсілдер негізінде шеттілдік білім беруді жүзеге асыру;
* проблемалық сипаттағы тапсырмаларды шешу, оқып отырған тіл құралдарын қолдана отырып өз бетінше шешім қабылдау іскерліктерін қалыптастыру;
* оқушыларда шетел тілін меңгеруде өзін-өзі бағалау іскерліктерін қалыптастыру: өз ісіне талдау жасау, өзін-өзі бағалау, білім алуға талпыну;
* шетел тілін оқыту және тілін оқып отырған ел мен өз елінің мәдениет диалогы процесінде интеллектуалдық және шығармашылық қабілетерін дамыту.
Ағылшын тілі пәні бойынша орта мерзімді (тарауға) жоспарлау
5 сынып
Өтілу мерзімі
Сағат саны
Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты
Күтілетін нәтиже
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Орыс және ағылшын тілін үйренудегі тіл тосқауылын жеңу
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Үйрену барысын бағалау (сабақтағы формативті және тарау бойынша суммативті бағалау)
Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Unit 1.
Белгілі артикль `a, an', белгісіз есімдік <
өтініш және бас тарту мақсатында модал етістігі <
жаңа сөздікті меңгерту.
Зат есімнің көпше түрінің жасалу жолын үйрету.
-Белгілі артикль <> ажыратады және қолдана біледі;
- сілтеу есімдіктері this>>, <
-<
Диалог әдісі, топпен жұмыс, жеке жұмыс, сыныппен жұмыс, сыни ойлау стратегиялары, сурет салу,
Визуаландыру, болжау, түсіндіру, сұрақ-жауап, демонстрациялау,
Видео және аудио материалдар визуаландыру, сөздік беру, сөйлемді немесе сөзді аударып беру
Топтық ережені құру деңгейіне сәйкес тапсырмалар, постер дайындау, презентация, мәртебелі сұрақтар, компьютерде жұмыс атқару.
Суммативті бағалау: тест, диктант, Критериалды бағалау: (бағалау критерийлерін анықтау) Формативті бағалау: топтық, өзара, жеке бағалау; жетон жинау, мадақтау, сағат тілімен бағалау, сенім білдіру, болжам жасамау.
Аяпова Т.М. т.б. Ағылшын тілі, 5 сынып, Алматы, Атамұра 2010. Интерактивті тақта, электрондық оқулық, флипчарт, маркер, түрлі түсті бояу,
11.10.12
1
1 сабақ. Тақырыбы: What's this?
Мақсаты:
oo A\an артиклі қай кезде қолданылады. That, this сілтеу есімдігі туралы түсінік беру, қолданылу, екеуінің айырмашылығын түсіндіру;
oo Жаңа лексикалық сөздермен таныстыру, жұмыс істеу. <<Бұл не?>> сұрағының сөйлемде қолданылуына жаттығу жумыстарын жүргізу;
- Артиклді түсінеді, ажырата біледі;
- Тапсырмаларды түсінеді, түсіндіреді;
- Қайда, қалай қолдану керектігін үйренеді;
- Алған білімін бекітеді.
Топқа жеміс-жидектер арқылы бөлу; Жеке жұмыс, топпен жұмыс, пікір алмасу,
<<Уақыт шеңбері>> стратегиясы
Сөздікпен жұмыс, аудио, видео тыңдау.
Оқушыларға А, В, С деңгейіндегі тапсырма беру.
А) Сөйлем құрастыру
В) Суреттегі сөздердің аудармасын табу
С) сәйкестендіру
Постер дайындау, үлестірмелі топшамалар.
<<Өзін-өзі бағалау>> стратегиясы, сабақ кезеңдері бойынша өздерін бағалау.
Компьютер, флипчарт, маркер, түрлі түсті бояу, қарындаш, эктрондық оқулық
18.10.12
3 сабақ. How many stamps have you got?
Мақсаты:
oo Зат есімнің көпше түрінің жасалуын түсіндіру;
oo Have, has етістіктерінің айырмашылықтарын үйрету;
oo Жаңа сөздерді енгізу.
oo Зат есімнің көпше түрін ажырата алады, тиісті жұрнақты жалғайды, біреуге көмектеседі, талқылайды, өз ойын айтады;
oo Арнайы сұрақты орынды қолдана алады;
oo Пікір алмаса алады.
диалог әдісі (жұптық әңгіме), АКТ, жеке, топтық,
<<Жұптық әңгіме>>, <<Қарлы кесек>>
Сөйлемді аударып беру, суреттерді бейнелеу, аудио жазбалар.
Оқушыларға А, В, С деңгейіндегі тапсырма беру.
А)Жаңа сөздерден сөйлем құрастыру
В) Диалог құрастыру
С) <<Зерттеушілік әңгіме>> топпен жұмыс.
Постер дайындау
Өзін-өзі бағалау: Жұптық бағалау
Компьютер, электрондық оқулық, суреттер, флипчарт, маркер, бояулар, кесте
23.10.12
2 сабақ. Have you got a Camera?
Мақсаты:
oo Have туралы бұрын білгендерін қайталау, еске түсіру;
oo Have you got a camera? Сұрағымен Yes, I have No, I haven't болымды, болымсыз жауаптарды еңгізу, айтуға үйрету;
oo Саn модаль етістігін қолданысын түсіндіру;
oo Оқушылардың уақытын тиімді пайдалануын үйрету.
oo
oo Грамматикалық құрылымды түсінеді, оларды қолданады;
oo Жаңа сөздерді үйрену арқылы сөздік қорын байытады;
oo Мысалдар келтіреді, суреттейді;
oo Бала өз қатесін түсінеді, әрі қарай ынталанады.
АКТ қолдану, диалог әдісі: топпен, жұппен жұмыс,
<<Сұрақтар шеңбері>>
Визуалдандыру, сөздікпен жұмыс, видео
Деңгейлік тапсырмалар.
А) диалог аудару
В) жаңа сөздерден сөйлем құрастыру
С)шатастырылған әріптер
Постер дайындау.
<<Өзін-өзі бағалау>> старатегиясы,
сенім білдіру, мадақтау.
Компьютер, флипчарт, маркер, түрлі түсті бояу, қарындаш, грамматикалық кесте.
27.10
1
Step 4. Whose T-shirt is this?
oo Сілтеу есімдігінің көпше түрі <
oo өздік жіктеу есімдіктерінің қолануға үйрету;
oo жаңа сөздікпен таныстыру.
oo Сілтеу есім-дігінің көпше түрі <
oo өздік жіктеу есімдіктерінің қолданады;
oo жаңа сөздікті ауызекі тілде айтады және жаза алды
Топпен, жеке, жұппен жұмыс, <<Уақыт шеңбері>>,
<<жұптас-ойлан- бөліс>> стратегиясы,
Венн диаграммасы
Визуаланды-ру, сөздік беру, сөйлемді немесе сөзді аударып беру
Деңгейлік тапсырмалар:
А)
Сөздерді толықтыру
В)
Сөйлемдер
құрастыру
С) Мәтін бойынша сұрақтар қою.
Ролдік ойындар
Өзін-өзі бағалау. Критерийалды бағалау. <<Оқушылардың арнай қателерді бағалауы>>
Не дұрыс емес?
Неліктен дұрыс емес?
Қалай түзетуге болады?
<<екі жұлдыз бір ұсыныс.>>
Оқулық, интерактив-ті тақта, флипчарт, маркер, түрлі түсті бояу
БҚО
Казталов ауданы
Бостандық ОЖББ мектебінінің ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
Жалмуханбетова Жазира Серікбайқызы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz