Практикалық жұмыс Дыбыс жазу

D:\фота\фотки\Я\41010.jpg Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы: Практикалық жұмыс Дыбыс жазу

Сабақтың мақсаты: Дыбыс жазу программасының қызметін меңгере отырып, өз ойларын талдап, жинақтай және бағалай алу.

Күтілетін нәтиже;

  • Дыбыс жазу программасында дыбыс жазуды, дыбыс реттегішті пайдалана алады
  • Бірлесіп жұмыс істей отырып, пікірлерін ортаға салады.
  • Бір-бірін тыңдай алады.
  • алған білімдері бойынша ойларын жинақтай алады;
  • жұптық, топтық жұмыс жасауда бірін-бірі бағалай алады

Қолданылатын модульдер;

  • оқыту мен оқуда жаңа тәсілдер
  • сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
  • оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
  • оқыту мен оқуда АКТ - ны пайдалану
  • талантты және дарынды балаларды оқыту
  • оқытуды басқару және көшбасшылық

Әдіс-тәсілдер: «Жұбыңды тексер, бағала», «Сергіту сәті», «Топтық жұмыс», «Ортадағы қаламсап», «Ыстық орындық», «Практикалық жұмыс», рефлексия, «Жеке жұмыс»

Сабақ уақыты
Кезең, оның мазмұны

Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Оқыту үшін бағалау, оқу үшін бағалау
Ресурстар
Сабақ уақыты: 5 мин
Кезең, оның мазмұны:

Кіріспе

«Кездесу» ойыны

Мақсаты: тұлға аралық қарым - қатынас орнату.

Топқа бөліну

Оқушылардың сабаққа деген зейіндерін тұрақтандыру

Мұғалімніңіс-әрекеті:

Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама - қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады.

«Шар» арқылы оқушыларды екі топқа бөлу. Топқа ат қою және топ басшыларын сайлауын ұсынамын.

Алтын ережені еске түсіремін

Оқушыныңіс-әрекеті:

Ортаға шығып екі шеңбер болып тұрып, әуен тоқтағанда бір- біріне қарап қасиеттерін айту.

Шар таңдау арқылы топқа бөлініп отыру.

Кезең бойынша кезекпен кезек алтын ережені айту.

Оқыту үшін бағалау, оқу үшін бағалау:

«Өте жақсы»

«Тамаша»

«Жарайсыңдар!»

Ресурстар:

Музыка

Шар

«Алтын ереже»

Сабақ уақыты: 10 мин
Кезең, оның мазмұны:

Тұсаукесер

«Жұбыңды тексер, бағала» әдісі

Мақсаты:

.

Мұғалімніңіс-әрекеті: Оқушыларға бір бірінің даптерлерін алып жазған тест жұмыстарын тексеруді ұсынамын.
Оқушыныңіс-әрекеті: Оқушылар бір -бірінің қателерін тексереді.
Оқыту үшін бағалау, оқу үшін бағалау:

Жұптар бір-бірін бағалау. әрекеті жүзеге асыру.

«5» - қатесіз орындалған жұмысқа

«4»- 1 қатеге

«3»- 2, 3 қатеге

«2» - 4 қатеге

Ресурстар:

Слайд №

Смайлик

Сабақ уақыты: 20 мин
Кезең, оның мазмұны:

Негізгі бөлім

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру

Қызығушылықты ояту

Мақсаты; орнында отырған оқушылармен жұмыс

Практикалық тапсырма

Сергіту сәті «Көз жаттығуы»

Мақсаты: Жаттығуды орындарында отырып орындау

«Ортадағы қаламсап» әдісі

Мақсаты: дарынды оқушыларды анықтау

Топтық жұмыс

Мұғалімніңіс-әрекеті:

Сабақтың тақырыбын даптерлеріне жазып алуды ұсыну

Оқушыларға қиманы түсіндіріп, таратып беру
Қималарды біріктіргенде геометриялық кескін құралады, оларды атау керек.
Кескін сұрақтары:
Цилиндр кескінінде: Лазерлік ойнатқыш терезесінің элементтерін ата
Фонограф бағдарламасында дыбыс құру ұзақтығы қандай?
Ромб кескіні: Лазерлік ойнатқыш көмегімен қандай жұмыстар
орындауға болады?
Фонограф терезесінің басқару элементтерін ата.

Компьютердегі тәжірибелік тапсырма ұсынамын

Дыбысты құжатқа енгізу.

  1. WordPad редакторында «Шалқан» ертегесінің мәтінін толтырыңдар.
  2. «Тартып-тартып, шығара алмайды» тіркестерін теріп, файлды өз бумаларыңда «шалқан» деген атаумен сақтаңдар
  3. Дыбысты құжатқа қосу үшінкірістіру => нысан, файлдан құрубұйрығын орындаңдар.
  4. «Шалқан» файлын ерекшелеп, ОК шертіңдер
  5. Мәтінде дыбыстыңтаңбашасы шығады. Ойнату үшін осы таңбашаны екі рет шертіңдер.

Оқушыларға орындарында отырып сергіту сәтін орындауды ұсынамын

Техникалық диктант (интербелсенді тақтада орындау)

Мульти көп. Медиа мәтін дыбыс, бейне қолданылатын бұқаралық ақпарат құралдарының жалпы аты. CD-ROM музыка ойнату үшін қолданылады. Фонограф - бұл дыбысты жазуға және ойнатуға арналған бағдарлама. Дыбыс еңгізу микрофонмен орындалады. Ақпарат WAV кеңейтілуі бар файлға жазылады.

Екі топқа «Фонограф» тақырыбын беріп постерде қорғау. Екі топ бір- біріне түсіндіру.

Оқушыныңіс-әрекеті:

Дәптерлеріне жазып алу

Таратып берілген қималарды құрастырып артында жазылған сұрақтарға жауап беру.

Оқушылар Дыбыс жазу туралы білімдерін толықтырады. .

Оқушылар интербелсенді тақтада көрсетілген таныстырылыға қарап көз жаттығуларын орындайды

Оқушылармен кезектесін тапсырманы тақтада орындайды.

Екі топ тақырыпты постерге түсіріп қорғайды

Оқыту үшін бағалау, оқу үшін бағалау:

«Жарайсыңдар білімпаздар»

Фигулар арқылы бағалау

«Басбармақ»

MSOfficePNG(8)

«Епті екенсіңдер!»

Екі топ бір-бірін «2 жұлдыз, 1 тілек» арқылы бағалау

Ресурстар:

Ұқсас жұмыстар
Сандық ақпаратты өңдеу. 5 сынып
Сұраққа жауап беру
Эем-де сөзбен әуендерді жазу және ойнату. фонограф
Күнделікке жазу
Фонограф программасы
Компьютердің қосымша құрылғылары. 7 сынып
Мәтімді пішімдеу
Paint программасын іске қосу командасы
Сурет саламын. Қайталау
Көмекші сыныпта оқытудың маңызы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz