Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сауда саласындағы мамандықтар

Пәні
технология
Класы
9-класс
Тақырып
Жер шаруашылығы, мал шаруашылығы, сауда саласындағы мамандықтар.
Мақсаты

Ауыл шаруашылығы және сауда саласындағы мамандықтар туралы білімдерін толықтыру, осы мамандықтардың өзіндік ерекшеліктеріне тоқталып, өздерінің өмірлік жоспарларын құруға бейімдеу. Сыни тұрғыдан ойланып, өз ойын толықтай айта алатын тұлға қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже
Тақырып бойынша білімдері толығады, сыни тұрғыдан ойлай білуге үйренеді, топта пікірлесіп, ортақ шешімге келуге дағдыланады, тақырыпқа орай -пікірін шығармашылықпен жеткізе біледі, өзін-өзі бағалай алады.

Түйінді идея
<<Пайда ойлама, ар ойла,
Талап қыл артық білуге>> Абай

Кезеңдері
Уақыты
Сабақтың мазмұны
Бағалау
Ресурстар

Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті

А(3мин)
Ұйымдас-тыру бөлімі
Амандасу. <<Мен өмірді сүйемін...>> деген аяқталмаған сөйлемді аяқтауға нұсқау бере отырып, топта ынтымақтастық қарым-қатынас орнатуға ықпал ету.
Бағалау парақшасы таратылады.
<<Мен өмірді сүйемін, себебі мен білмейтін ғажайып сырлары көп>> деген сияқты сөйлемді аяқтату арқылы топта жағымды қарым-қатынас орнату.
Үш шапалақ
Слайд

Үй тапсырма-сы.
(7 мин)

Мағына-ны тану.
(13 мин)
Топтасты-ру стратегия-сы

Сергіту сәті (2мин)

Танысты-рылым.
(10-12мин)

Үйге тапсырма
. <<Сен маған, мен саған>> сұрақ-жауап арқылы тексеріледі. Сұрақтар:
Кәсіби маман дегенімізді қалай түсінесің?
<<Адам-табиғат>> типіне сипаттама бер.
<<Адам- техника>> типіне қандай ерекшелік тән?
<<Адам-белгі жүйе>> типін таңдаған адамнан не талап етіледі?
<<Адам-өнер>> типін қандай маман иелері иеленеді?
<<Адам-адам>> типтегі мамандықтың ерекшелігін атап өт.
Тамақ өнеркәсібі саласында қандай мамандықтар кездеседі?
Жеңіл өнеркәсіпке тән қандай мамандықтарды білесің?
Жеңіл өнеркәсіпте қандай өнімдер өндіреді?

Слайд арқылы суреттер көрсетіліп,сұрақ қойылады. Суреттен қандай мамандық иелерін көріп отырмыз? Бұл маман иелерін қандай салаға жатқызамыз?
Бүгінгі сабағымызда мал шаруашылығы және сауда саласындағы мамандықтар туралы білетін боламыз.
<<ЖИГСО>> әдісімен берілген тақырыппен өз бетімен танысады.
. <<Ең жақсы ойыны>>.
Ең ақшасы көп .......(банк қызметкері, экономист).
Ең жасыл ......(эколог, географ, бақташы, гүл өсіруші).
Ең тәтті ......(аспаз, кондитер).
Ең күлкілі ......(клоун, карикатурашы).
Ең жауапты .....(сот, бухгалтер).
Ең салмақты ......(мұғалім, заңгер).
Ең қарым-қатынасы күшті ...(биснесмен).

1-жұп: Рөлдік ойын << Сатушы- кеңесші мен сатып алушы>>
2-жұп: <<Ауылым - алтын бесігім>> таныстырылым жасап, қорғау.

Әбунасыр әл Фараби <<... адам кез-келген жұмысқа жарамды бола бермейді... жұмысты неғұрлым жетік және жақсы атқарса білгір және шебер болып шығады. Қандай әрекет, қандай іс істесек те, содан рахмет табу, соның рахатын көру біздің мақсатымыз болып табылады>> деген сөзімен бүгінгі сабағымызды аяқтағым келіп тұр.
Оқушыларға бағалау парақшасындағы ұпайлары жинақталып, баға қойылады.
<<Мамандығым-мақтанышым>> эссе жазып келу, әлемдегі қауіпті мамандықтар туралы мәлімет жинау.
Күтілетін жауаптар:
Кәсіби маман өз кәсібінің қыр-сырын терең білетін, жан-жақты, өз мамандығын сүйетін адам.
<<Адам-табиғат>> типіне ауыл шаруашылығымен, тамақ өнеркәсібімен,медецинамен, ғылыми зерттеулермен байланысты мамандықтар.Кәсіптер:тұқымөсіруші,зоотехник,агроном, мал өсіруші т.б.
<<Адам - техника>>. Техникалық обьектілердің ерекшелігі-олар көп белгілері бойынша қағидаға сай,дәл өлшенген болуы керек. Кәсіптер: үңгуші, ағаш шебері, инженер механик, сәулетші, электромонтаждаушы, құрылысшы, техник-металлург, радиомеханик, компьютер құраушы, телекоммуникациялар жөніндегі мамандар.

<<Адам - белгілік жүйелер>>.
Осы типтегі ммандықтарға келесі жұмыс түрлері жатады: құжаттармен байланысты тіркеу жұмысын жасау, іс жүргізу, мәтіндерге талдау жасау немесе оларды өзгерту, қайта кодтау; еңбек құралы сандар, топтық арақатынастар болып табылатын мамандықтар. Кәсіптер: аудармашы, сызушы, инженер, топограф, машинист-хатшы, бағдарламашы және т.б.
<<Адам - өнер>>. Бұл жерде негізгі, жетекші еңбек құралы - шығармашылық бейне, оны құру әдістері. Кәсіптер: әртіс, суретші, музыкант, дизайнер, тас қасаушы, әдеби қызметкер.
<<Адам - адам>>. Бұл жерде негізгі, жетекші еңбек құралы адамдар болып табылады.
Кәсіптер: дәрігер, мұғалім, психолог, шаштаразшы, менеджер, экскурсия жетекшісі, көркем ұжымның жетекшісі және т.б.
Тамақ өнеркәсібі саласында мамандық түрлері өте көп: кондитер, инжинер-технолог, технолог т.б.
Жеңіл өнеркәсіпке иіруші, тоқымашы, конструктор-модельер, суретші- модельер, пішуші, тігінші т.б.
Жеңіл өнеркәсіпте тігін, тоқыма, аяқкиім өндірісі, былғары өндіру т.б. өндіріледі.

Күтілетін жауаптар: агроном, мал дәрігері, фермер, бақташы, механизатор, т.б.
Ауыл шаруашылығының мамандары.
1.Сауда саласындағы мамандықтар.
2.Егіншілік пен мал шаруашылығындағы мамандықтар.
Жұппен талқылап, А3 қағазына ойларын жазып, тақтаға шығып түсіндіреді.

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Оқушылар рөлге еніп, киім дүкеніндегі көріністі көрсетеді.
Ауыл шаруашылығындағы мамандықтардың қиыншылықтары мен артықшылықтарын салыстыра отырып, болашақта ауылды қала өмірімен теңестіруге болжам жобасын қорғайды.
Бағалау парақшасына белгіленіп отырады.

Үш шапалақ

Екі жұлдыз, бір тілек.

Слайд,интер белсенді тақта

Түрлі журналдар, қайшы, клей, А3 қағазы,
маркер

слайд

Кері байланыс

Үлестірме қағаздарға бүгінгі сабақ бойынша <<Пікірім, сұрағым, ұсынысым>> стикерге жазылып, білім ағашына ілінеді.

Облыстық туберкулез-санаториясы мектеп-интернаты

Ашық сабақ:
<<Жер шаруашылығы,мал шаруашылығы, сауда саласындағы мамандықтар>>
9-класс

Пән Мұғалімі: Мамбетова К.Ш

2013-2014 оқу жылы

Ұқсас жұмыстар
Тамақ дайындау технологиясы
Банк жуйесі
Кәсіптік мамандықтар сыр шертеді
Мамандық таңдау
Ішкі бөкей ордасы
ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы қазақ халқының материалдық мәдениеті
Ғылыми білімдердің дамуы
Кештің тақырыбы
Мамандықтар туралы білетін тақпақтар айту
Мамандық таңдауым –маңызды мәселе
Пәндер