Сауда саласындағы мамандықтар

Пәні
технология
Класы
9-класс
Пәні: Тақырып
технология: Жер шаруашылығы, мал шаруашылығы, сауда саласындағы мамандықтар.
Пәні: Мақсаты
технология: Ауыл шаруашылығы және сауда саласындағы мамандықтар туралы білімдерін толықтыру, осы мамандықтардың өзіндік ерекшеліктеріне тоқталып, өздерінің өмірлік жоспарларын құруға бейімдеу. Сыни тұрғыдан ойланып, өз ойын толықтай айта алатын тұлға қалыптастыру.
Пәні: Күтілетін нәтиже
технология: Тақырып бойынша білімдері толығады, сыни тұрғыдан ойлай білуге үйренеді, топта пікірлесіп, ортақ шешімге келуге дағдыланады, тақырыпқа орай -пікірін шығармашылықпен жеткізе біледі, өзін-өзі бағалай алады.
Пәні: Түйінді идея
технология:

«Пайда ойлама, ар ойла,

Талап қыл артық білуге » Абай

Пәні:

Кезеңдері

Уақыты

технология: Сабақтың мазмұны
Класы: Бағалау
9-класс: Ресурстар
Пәні: Мұғалімнің әрекеті
технология: Оқушының әрекеті
Пәні:

А(3мин)

Ұйымдас-тыру бөлімі

технология:

Амандасу. «Мен өмірді сүйемін . . . » деген аяқталмаған сөйлемді аяқтауға нұсқау бере отырып, топта ынтымақтастық қарым-қатынас орнатуға ықпал ету.

Бағалау парақшасы таратылады.

Класы: «Мен өмірді сүйемін, себебі мен білмейтін ғажайып сырлары көп» деген сияқты сөйлемді аяқтату арқылы топта жағымды қарым-қатынас орнату.
9-класс: Үш шапалақ
Слайд
Пәні:

Үй тапсырма-сы.

(7 мин)

Мағына-ны тану.

(13 мин)

Топтасты-ру стратегия-сы

Сергіту сәті (2мин)

Танысты-рылым.

(10-12мин)

Үйге тапсырма

технология:

. «Сен маған, мен саған» сұрақ-жауап арқылы тексеріледі. Сұрақтар:

Кәсіби маман дегенімізді қалай түсінесің?

«Адам-табиғат» типіне сипаттама бер.

«Адам- техника» типіне қандай ерекшелік тән?

«Адам-белгі жүйе» типін таңдаған адамнан не талап етіледі?

«Адам-өнер» типін қандай маман иелері иеленеді?

«Адам-адам» типтегі мамандықтың ерекшелігін атап өт.

Тамақ өнеркәсібі саласында қандай мамандықтар кездеседі?

Жеңіл өнеркәсіпке тән қандай мамандықтарды білесің?

Жеңіл өнеркәсіпте қандай өнімдер өндіреді?

Слайд арқылы суреттер көрсетіліп, сұрақ қойылады. Суреттен қандай мамандық иелерін көріп отырмыз? Бұл маман иелерін қандай салаға жатқызамыз?

Бүгінгі сабағымызда мал шаруашылығы және сауда саласындағы мамандықтар туралы білетін боламыз.

«ЖИГСО» әдісімен берілген тақырыппен өз бетімен танысады.

. «Ең жақсы ойыны».
Ең ақшасы көп . . . (банк қызметкері, экономист) .
Ең жасыл . . . (эколог, географ, бақташы, гүл өсіруші) .
Ең тәтті . . . (аспаз, кондитер) .
Ең күлкілі . . . (клоун, карикатурашы) .
Ең жауапты . . . (сот, бухгалтер) .
Ең салмақты . . . (мұғалім, заңгер) .
Ең қарым-қатынасы күшті . . . (биснесмен) .

1-жұп: Рөлдік ойын « Сатушы- кеңесші мен сатып алушы»

2-жұп: «Ауылым -алтын бесігім» таныстырылым жасап, қорғау.

Әбунасыр әл Фараби « . . . адам кез-келген жұмысқа жарамды бола бермейді . . . жұмысты неғұрлым жетік және жақсы атқарса білгір және шебер болып шығады. Қандай әрекет, қандай іс істесек те, содан рахмет табу, соның рахатын көру біздің мақсатымыз болып табылады» деген сөзімен бүгінгі сабағымызды аяқтағым келіп тұр.

Оқушыларға бағалау парақшасындағы ұпайлары жинақталып, баға қойылады.

«Мамандығым-мақтанышым» эссе жазып келу, әлемдегі қауіпті мамандықтар туралы мәлімет жинау.

Класы:

Күтілетін жауаптар:

Кәсіби маман өз кәсібінің қыр-сырын терең білетін, жан-жақты, өз мамандығын сүйетін адам.

«Адам-табиғат» типіне ауыл шаруашылығымен, тамақ өнеркәсібімен, медецинамен, ғылыми зерттеулермен байланысты мамандықтар. Кәсіптер:тұқымөсіруші, зоотехник, агроном, мал өсіруші т. б.
«Адам - техника». Техникалық обьектілердің ерекшелігі-олар көп белгілері бойынша қағидаға сай, дәл өлшенген болуы керек. Кәсіптер: үңгуші, ағаш шебері, инженер механик, сәулетші, электромонтаждаушы, құрылысшы, техник-металлург, радиомеханик, компьютер құраушы, телекоммуникациялар жөніндегі мамандар.

«Адам - белгілік жүйелер».
Осы типтегі ммандықтарға келесі жұмыс түрлері жатады: құжаттармен байланысты тіркеу жұмысын жасау, іс жүргізу, мәтіндерге талдау жасау немесе оларды өзгерту, қайта кодтау; еңбек құралы сандар, топтық арақатынастар болып табылатын мамандықтар. Кәсіптер: аудармашы, сызушы, инженер, топограф, машинист-хатшы, бағдарламашы және т. б.

«Адам -өнер». Бұл жерде негізгі, жетекші еңбек құралы - шығармашылық бейне, оны құру әдістері. Кәсіптер: әртіс, суретші, музыкант, дизайнер, тас қасаушы, әдеби қызметкер.

«Адам -адам». Бұл жерде негізгі, жетекші еңбек құралы адамдар болып табылады.
Кәсіптер: дәрігер, мұғалім, психолог, шаштаразшы, менеджер, экскурсия жетекшісі, көркем ұжымның жетекшісі және т. б.

Тамақ өнеркәсібі саласында мамандық түрлері өте көп: кондитер, инжинер-технолог, технолог т. б.

Жеңіл өнеркәсіпке


Ұқсас жұмыстар
Тамақ дайындау технологиясы
Банк жуйесі
Кәсіптік мамандықтар сыр шертеді
Мамандық таңдау
Ішкі бөкей ордасы
ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы қазақ халқының материалдық мәдениеті
Ғылыми білімдердің дамуы
Кештің тақырыбы
Мамандықтар туралы білетін тақпақтар айту
Мамандық таңдауым –маңызды мәселе
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz