Тірі ағзаларда кездесетін металдар

Мұғалімнің аты-жөні
Елеуова А. С.
М. Маметова атындағы №27 физика-математика бағытындағы мектеп-лицей
Мұғалімнің аты-жөні: Айы: ақпан
Елеуова А. С.: Күні: 29. 02. 2016ж
М. Маметова атындағы №27 физика-математика бағытындағы мектеп-лицей: Сабақ: №45
Мұғалімнің аты-жөні: Тақырыбы
Елеуова А. С.: «Металдар және оның қосылыстарының табиғаттағы және тірі ағзалардағы рөлі (биогендер және ластағыштар) .
Мұғалімнің аты-жөні: Жалпы мақсаты:
Елеуова А. С.: Металдар және оның қосылыстарының табиғаттағы және тірі ағзалардағы рөлі туралы нақты мағлұмат беру.
Мұғалімнің аты-жөні: Күтілетін нәтижелер
Елеуова А. С.:

Оқушылар металдар және оның қосылыстарының табиғаттағы және тірі ағзалардағы рөлі туралы нақты мағлұмат алады;

Алған білімдерін күнделікті өмірде тиімді қолдану үшін өз ойларын тұжырымдайды;

Топпен бірлесе жұмыстану және жеке жұмыстана білу дағдылары қалыптасады;

Мұғалімнің аты-жөні: 7 модульдің қолданылуы
Елеуова А. С.: АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Мұғалімнің аты-жөні: Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Елеуова А. С.: «Кім шапшаң» әдісі, сұрақ-жауап
Мұғалімнің аты-жөні: Қолданылатын ресурстар
Елеуова А. С.: Презентация, маркерлер, постерлер, стикерлер, бейнефильм, зертханалық құрал-жабдықтар;
Мұғалімнің аты-жөні: Сабақ кезеңдері
Елеуова А. С.: Тапсырма
М. Маметова атындағы №27 физика-математика бағытындағы мектеп-лицей: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Мұғалімнің аты-жөні:

Ұйымдастыру кезеңі

Тренинг

Топқа бөлу

Үй тапсырмасы

Елеуова А. С.:

Үй тапсырмасына берілген «металдар» тарауы бойынша нақты, тез жауап берілетін сұрақ дайындау тапсырмасын орындап келген үш оқушыға сұрақ қойғызу арқылы жауап берген оқушыларға түсті стикерлерді беру арқылы өз топтарын құрғызу. Топ ережесін еске түсіре отырып, топ басшыларына бағалау парақтарын тапсыру.

Үйге берілген есептердің (3) шығарылғандығын тексеру және тақтаға 3 оқушыға орындату. Өткен тақырып бойына үй тапсырмасына байланысты сұрақтар интерактивті тақтада көрсетіледі. Ауызша сұраулар:

  1. Табиғаттағы металдар туралы білесіңдер?
  2. Металдарды алуды қандай әдістерімен таныстық?
  3. Құйма дегеніміз не? Ол не үшін қажет?Оны қалай алады? Қандай құймаларды білесіңдер?
  4. Металдар ҚР аумағының қай жерлерінде кездеседі? (картаны пайдалану «Қазақстанның металл кен орындары»)
  5. ҚР металдар өндіретін қандай ірі кен орындары бар?
  6. Қандай металдар өндіруден ҚР әлемде алдыңғы орындарда?
М. Маметова атындағы №27 физика-математика бағытындағы мектеп-лицей:

Оқушылардың бір-біріне сұрақтар қойып, топқа бөлінуін және сұрақ-жауап арқылы олардың диалогқа түсуін ұйымдастырады.

Топ ережесін еске түсіруге ықпал ету және топ басшыларына бағалау парақтарын үлестіреді.

Үй тапсырмаларын тексеру:

1. Есептер тексеруде жұптық жұмыстарды ұйымдастырады.

2. Ауызша сұраулар береді (жеке жұмыс)

Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.

Топ ережесін еске түсіреді.

Оқушылар дәптерлерін көршілерімен алмастырып, бір-бірін тексереді. Үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап береді.

Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады.

Қызығушы-лықтарын ояту

Оқушылардың назарын тақтаға аудару:

-«Жез қармақтай майысып», «Жез таңдай», «Күміс көмей», «Қолдары алтын», «Темірдей тәртіп», «Сынаптай сырғып . . . »т. б.

Сұрақ: -Бұл теңеулер неге байланысты айтылған?

-Ал, олардың зияны бар ма? Тірі ағзаларға зиянын тигізуі мүмкін бе?

Сұрақ: -Металдар туралы ақын-жазушылардың қандай өлеңдерін, теңеулерін естідіңдер?

Тапсырма: Өлең шумақтарында сөз болған элементтер адам ағзасында кездесе ме?

-Ал, металдар ірі ағзаларға зиянын тигізуі мүмкін бе?

-Металдар біздің ағзамызға қалай келеді?

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушылардың назарын интерактивті тақтаға аудару арқылы сұрақтар беріледі.
Қойылған сұрақтар бойынша өз ойларын білдіру.
Қызығушы-лықтарын ояту: Мағынаны тану.
Оқушылардың назарын тақтаға аудару:-«Жез қармақтай майысып», «Жез таңдай», «Күміс көмей», «Қолдары алтын», «Темірдей тәртіп», «Сынаптай сырғып . . . »т. б.Сұрақ: -Бұл теңеулер неге байланысты айтылған?-Ал, олардың зияны бар ма? Тірі ағзаларға зиянын тигізуі мүмкін бе?Сұрақ: -Металдар туралы ақын-жазушылардың қандай өлеңдерін, теңеулерін естідіңдер?Тапсырма: Өлең шумақтарында сөз болған элементтер адам ағзасында кездесе ме?-Ал, металдар ірі ағзаларға зиянын тигізуі мүмкін бе?-Металдар біздің ағзамызға қалай келеді?:

Жаңа тақырып:

«Металдар және оның қосылыстарының табиғаттағы және тірі ағзалардағы рөлі (биогендер және ластағыштар) ».

Топтық тапсырма:

І топ. «Тірі ағзаларда кездесетін металдар»

Фотосинтез процесі.

Ақуыз- тіршілік көзі (мәлімет беру)

Зертханалық жұмыс «Ауыр металдардың ақуызға әсері»

Сөздікпен жұмыс «Денатурация» (мәлімет беру) .

ІІ топ. «Металдардың ағзада жетіспеушілігі немесе шамадан тыс артып кетуінен пайда болатын өзгерістер»

-Металдар біздің ағзамызға қалай келеді?

ІІІ. «Құрамында ағзаға қажетті металдары бар тағам түрлері»

Постер арқылы әр топ өз жұмыстарын қорғайды.

биогендер және ластағыштар» дегеніміз не?

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушылардың назарын интерактивті тақтаға аудару арқылы сұрақтар беріледі.:

Топтық жұмыстарды ұйымдастырады.

Түсіндіру арқылы зертханалық жұмыс жасатады және өздікпен жұмыс оздырылады.

Топтық жұмыстардан соң қалыптастырушы бағалау, яғни, түсті стикерлер арқылы топ мүшелерінің бірі-бірі бағалауын тапсырады.

Жаңа тақырыпты одан әрі ашу мақсатында сұрақтар қояды және қосымша түсіндірулер жүргізіледі.

Қойылған сұрақтар бойынша өз ойларын білдіру.:

Топ мүшелері өз тобымен жұмыла жұмыс жасау арқылы тапсырмаларын орындай отырып, қорғайды, өз ойларын ортаға салады.

Фотосинтез процесінің химиялық теңдеуін жазып, түсіндіреді.

Зертханалық жұмыс жасайды.

Сөздікпен жұмысты жүзеге асырылады.

Топтар бір-бірінің жұмысын стикерлер арқылы (қызыл, сары, жасыл) бағалайды.

Қойылған сұрақтарға жауап береді және қосымша мәлімет алады.

Қызығушы-лықтарын ояту:

Ой толғау

Кері байланыс

Оқушылардың назарын тақтаға аудару:-«Жез қармақтай майысып», «Жез таңдай», «Күміс көмей», «Қолдары алтын», «Темірдей тәртіп», «Сынаптай сырғып . . . »т. б.Сұрақ

Ұқсас жұмыстар
Адам ағзасын құратын химиялық элементтер
Металдар мен бейметалдардың табиғаттағы жәре тірі ағзалардағы маңызы
Магний және кальций қосылыстары
Металдардың қолданылуы
Металдардың адам өміріндегі және табиғи ортадағы маңызы
Сілтілік металдар
Темірдің құймалары
Табиғаттағы металдар. Қазақстанда кендерден металл алу. Металдардың маңызы
Цитология және оның органоидтары
Металдар тарауын қайталау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz