Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. Сабақтың тақырыбы

C:\Разия 50\SAM_1084.JPG

Маңғыстау облысы

Жаңаөзен қаласы

№18 орта мектебінің

математика пәнінің

мұғалімі

Нурмуханова Гулара Мухамметгалыевна

Қысқа мерзімді сабақ жоспары.

Күні: 30. 11. 2015 ж 8-« ә » сынып Пәні: Алгебра
Күні: 30. 11. 2015 ж 8-« ә » сынып Пәні: Алгебра: Сабақтың тақырыбы
§ 7 Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары
Күні: 30. 11. 2015 ж 8-« ә » сынып Пәні: Алгебра: Сілтеме
8-сынып Алгебра, (Әбілқасымова. А. ) оқулық беттері. ОМЖ. Слайдтар.
Күні: 30. 11. 2015 ж 8-« ә » сынып Пәні: Алгебра: Мақсаты
Келтірілген квадрат теңдеу және толық квадрат теңдеу түбірлерінің формуласын білу, дискриминант ұғымымен танысып, дискриминанттың мәніне байланысты квадрат теңдеудің түбірлер санын анықтауды, түбірлердің формулаларын қолданып, квадрат теңдеуді шешуді үйрену
Күні: 30. 11. 2015 ж 8-« ә » сынып Пәні: Алгебра: Оқыту нәтижесі
Келтірілген квадрат теңдеу және толық квадрат теңдеу түбірлерінің формуласын біледі, дискриминант ұғымымен танысып, дискриминанттың мәніне байланысты квадрат теңдеудің түбірлер санын анықтауды, түбірлердің формулаларын қолданып, квадрат теңдеуді шешуду үйренеді
Күні: 30. 11. 2015 ж 8-« ә » сынып Пәні: Алгебра: Түйінді идеялар

1) Тақырыппен жұмыс жасау оқушылардың тәуелсіз ойлауына және олардың ой қорыту, өзіндік түсініктеме беру қабілетіне ықпалын тигізеді.

2) Сыни тұрғыдан ойлау балалардың өз идеясын сенімді түрде білдіруіне, түрлі көзқарастарға көңіл бөлуге және оларды бағалауға мүмкіндік береді.

3) Балалардың жауабын бақылау, жазып алу мен талқылау сауатты оқытуға ықпал етеді.

Күні: 30. 11. 2015 ж 8-« ә » сынып Пәні: Алгебра: Блум таксаномиясы
7 модуль
ресурстар
Сабақтың мазмұны
Күні: 30. 11. 2015 ж 8-« ә » сынып Пәні: Алгебра: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Күні: 30. 11. 2015 ж 8-« ә » сынып Пәні: Алгебра:

Білу

Топтастыру

Ұйымдастыру. Топтарға бөледі.

Үй жұмысын тексеру. № 126

ах 2 -вх+с=0

ах 2 +вх=0

Х 2 +рх+q=0 қандай теңдеулер?

Түсті стикерлер таңдау арқылы топтарға бөлінеді. Оқушылар 5 топқа бөлінеді. Өз білетіндерін топтастырады. Қайталайды, сұрақтарына жауап береді. Формулаларды жазып көрсетеді.
Күні: 30. 11. 2015 ж 8-« ә » сынып Пәні: Алгебра:
Топтастыру әдісі
Ынтымақтастық атмосферасын құрады. Түрлендірудің қажеттілігін түсіндіріңдер? Алдыңғы тақырыпта қандай теңдеулерді шешіп үйрендіңдер

Бір-біріне жақсы көңіл-күй тілейді.

Топтық жұмысты талқылауға үйренеді. Оқушылар критерий шығаруды үйренеді.

Квадрат теңдеуді шығару үшін үшмүшеден екімүшенің толық квадратын айыру түрлндіруін қолданады.

Күні: 30. 11. 2015 ж 8-« ә » сынып Пәні: Алгебра:

Түсіну

Сыни ойлау
Интернет, оқыту нұсқауы стратегиясы

Әр топқа тақырып бойынша тапсырмалар беріледі. Сұрақтар беріледі.

Сабақ үстінде ауызша сұрақ-жауап сыни көзбен қарауға дағдыланады . х 2 + рх +q =0 қандай теңдеу?

Мысал келтір? Мысалдарды орындау кезінде қолданылған түрлендірулерді атаңдар.

І топ. Тақырыптың идеясын ашады.

ІІ топ. Композициялық құрылысын табады.

ІІІ топ. Салыстырады.

IV топ. Ережені қолданып шешеді.

Vтоп. Есептер шығарады.

Х 1; 2 = в ± в 2 4 а с 2 а \frac{- \ в\ \pm \sqrt{в^{2} - 4ас}}{2а} формуласын қолданады.

Күні: 30. 11. 2015 ж 8-« ә » сынып Пәні: Алгебра:
АКТ-ны қолдану
сергіту
Сергіту сәтін ұйымдастырады.
жаттығу жасайды.
Күні: 30. 11. 2015 ж 8-« ә » сынып Пәні: Алгебра:

Қолдану

Диалог
Оқулық

Тапсырмалар орындалады.

Оқушылар бір-біріне сұрақтар қояды. ? Жауабын түсіндіріңдер.

Толымсыз квадрат теңдеу мен квадрат теңдеудің айырмашылығы неде?

Жаңа білімдерді қолданады. Ортақ ұқсастығын айтады. Оқулықтан есептер шығарады. № 128, 134, 141
Күні: 30. 11. 2015 ж 8-« ә » сынып Пәні: Алгебра:

Талдау

АКТ-ы қолдану
Түртіп алу стратгиясы
ах 2 + вх + с =0 толық квадрат теңдеуінен келтірілген квадрат теңдеуді қалай алуға болады?
Қатты әсер еткен жері: в 2 - 4ас өрнегі (4) теңдеудің дискриминанты деп аталады.
Күні: 30. 11. 2015 ж 8-« ә » сынып Пәні: Алгебра:

Жинақтау

АКТ-ны қолдану

қолдану

Түртіп алу стратгиясы
Келтірілген квадрат теңдеу түбірлеріні формуласының жалпы түрдегі квадрат теңдеу түбірлерінің формуласынан қандай айырмашылығы бар?

ах 2 =0 ах 2 +вх=0; ах 2 +с=0 квадрат теңдеулері неліктен толымсыз квадрат теңдеулер» деп аталады?

Жаңа білімдерді қолданып есеп құрастырады. Толық квадрат теңдеуден келтірілген квадрат теңеуге өзгертуді үйренеді.

Күні: 30. 11. 2015 ж 8-« ә » сынып Пәні: Алгебра:

Үй тапсырмасын беру. № 129

Квадрат теңдеудің қанша түбірі болатынын қалай анықтауға болады?

Өз-өзін бағалайды, оқушының өздігінен ізденуі, бір-бірін бағалайды, сыни көзбен байқайды, өз-өзін салыстыра біледі. Өз деңгейін анықтайды.
Күні: 30. 11. 2015 ж 8-« ә » сынып Пәні: Алгебра:

Бағалау

Оқыту үшін бағалау
Неліктен Д<0 жағдайында квадрат теңдеудің түбірі болмайды?

Сабақта кері байланыс жасауды үйренеді. Оқушылар парақшаларды толтырады.

Не білдім? Не үйрендім? Не ұнамады? Сабақ несімен ұнады?

№ 18 орта мектеп

Ашық сабақ

Тақырыбы: Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары

Математика пәні мұғалімі: Нурмуханова Г. М

2015-2016 оқу жылы


Ұқсас жұмыстар
Квадрат түбірлердің формулалары
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. 8 сынып
Математикадан ашық сабақ. квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласы
Виет теоремасы Кері теорема
Квадрат теңдеу түбірлерінің формуласы
Квадрат теңдеулер. Формулаларды пайдалана отырып квадрат теңдеулерді шешу
Келтірілген квадрат теңдеулер
Квадрат теңдеулер түрлері
Квадрат теңдеудің түбірлерінің формулаларын жаз
Квадраттық теңдеу түбірлерінің формулалары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz