Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. Сабақтың тақырыбы
Маңғыстау облысы
Жаңаөзен қаласы
№18 орта мектебінің
математика пәнінің
мұғалімі
Нурмуханова Гулара Мухамметгалыевна
Қысқа мерзімді сабақ жоспары.
Күні: 30.11.2015 ж 8-<< ә >> сынып Пәні: Алгебра
Сабақтың тақырыбы
§ 7 Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары
Сілтеме
8-сынып Алгебра,(Әбілқасымова.А.)оқулық беттері.ОМЖ.Слайдтар.
Мақсаты
Келтірілген квадрат теңдеу және толық квадрат теңдеу түбірлерінің формуласын білу, дискриминант ұғымымен танысып, дискриминанттың мәніне байланысты квадрат теңдеудің түбірлер санын анықтауды, түбірлердің формулаларын қолданып, квадрат теңдеуді шешуді үйрену
Оқыту нәтижесі
Келтірілген квадрат теңдеу және толық квадрат теңдеу түбірлерінің формуласын біледі, дискриминант ұғымымен танысып, дискриминанттың мәніне байланысты квадрат теңдеудің түбірлер санын анықтауды, түбірлердің формулаларын қолданып, квадрат теңдеуді шешуду үйренеді
Түйінді идеялар
1) Тақырыппен жұмыс жасау оқушылардың тәуелсіз ойлауына және олардың ой қорыту, өзіндік түсініктеме беру қабілетіне ықпалын тигізеді.
2) Сыни тұрғыдан ойлау балалардың өз идеясын сенімді түрде білдіруіне, түрлі көзқарастарға көңіл бөлуге және оларды бағалауға мүмкіндік береді.
3) Балалардың жауабын бақылау, жазып алу мен талқылау сауатты оқытуға ықпал етеді.
Блум таксаномиясы
7 модуль
ресурстар
Сабақтың мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Білу
Топтастыру
Ұйымдастыру.Топтарға бөледі.
Үй жұмысын тексеру. № 126
ах2 - вх+с=0
ах2+вх=0
Х2+рх+q=0 қандай теңдеулер?
Түсті стикерлер таңдау арқылы топтарға бөлінеді.Оқушылар 5 топқа бөлінеді. Өз білетіндерін топтастырады.Қайталайды, сұрақтарына жауап береді. Формулаларды жазып көрсетеді.
Топтастыру әдісі
Ынтымақтастық атмосферасын құрады. Түрлендірудің қажеттілігін түсіндіріңдер? Алдыңғы тақырыпта қандай теңдеулерді шешіп үйрендіңдер
Бір-біріне жақсы көңіл-күй тілейді.
Топтық жұмысты талқылауға үйренеді. Оқушылар критерий шығаруды үйренеді.
Квадрат теңдеуді шығару үшін үшмүшеден екімүшенің толық квадратын айыру түрлндіруін қолданады.
Түсіну
Сыни ойлау
Интернет, оқыту нұсқауы стратегиясы
Әр топқа тақырып бойынша тапсырмалар беріледі. Сұрақтар беріледі.
Сабақ үстінде ауызша сұрақ-жауап сыни көзбен қарауға дағдыланады . х2 + рх +q =0 қандай теңдеу?
Мысал келтір? Мысалдарды орындау кезінде қолданылған түрлендірулерді атаңдар.
І топ. Тақырыптың идеясын ашады.
ІІ топ. Композициялық құрылысын табады.
ІІІ топ.Салыстырады.
IV топ. Ережені қолданып шешеді.
Vтоп. Есептер шығарады.
Х1;2 = - в +-в2-4ас2а формуласын қолданады.
АКТ-ны қолдану
сергіту
Сергіту сәтін ұйымдастырады.
жаттығу жасайды.
Қолдану
Диалог
Оқулық
Тапсырмалар орындалады.
Оқушылар бір-біріне сұрақтар қояды.? Жауабын түсіндіріңдер.
Толымсыз квадрат теңдеу мен квадрат теңдеудің айырмашылығы неде?
Жаңа білімдерді қолданады. Ортақ ұқсастығын айтады. Оқулықтан есептер шығарады.№ 128,134,141
Талдау
АКТ-ы қолдану
Түртіп алу стратгиясы
ах2 + вх + с =0 толық квадрат теңдеуінен келтірілген квадрат теңдеуді қалай алуға болады?
Қатты әсер еткен жері: в2 - 4ас өрнегі (4) теңдеудің дискриминанты деп аталады.
Жинақтау
АКТ-ны қолдану
қолдану
Түртіп алу стратгиясы
Келтірілген квадрат теңдеу түбірлеріні формуласының жалпы түрдегі квадрат теңдеу түбірлерінің формуласынан қандай айырмашылығы бар?
ах2=0 ах2+вх=0; ах2+с=0 квадрат теңдеулері неліктен толымсыз квадрат теңдеулер>> деп аталады?
Жаңа білімдерді қолданып есеп құрастырады. Толық квадрат теңдеуден келтірілген квадрат теңеуге өзгертуді үйренеді.
Үй тапсырмасын беру. № 129
Квадрат теңдеудің қанша түбірі болатынын қалай анықтауға болады?
Өз-өзін бағалайды, оқушының өздігінен ізденуі, бір-бірін бағалайды, сыни көзбен байқайды, өз-өзін салыстыра біледі. Өз деңгейін анықтайды.
Бағалау
Оқыту үшін бағалау
Неліктен Д<0 жағдайында квадрат теңдеудің түбірі болмайды?
Сабақта кері байланыс жасауды үйренеді. Оқушылар парақшаларды толтырады.
Не білдім? Не үйрендім? Не ұнамады? Сабақ несімен ұнады?
№ 18 орта мектеп
Ашық сабақ
Тақырыбы: Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары
Математика пәні мұғалімі: Нурмуханова Г. М
2015-2016 оқу жылы
Жаңаөзен қаласы
№18 орта мектебінің
математика пәнінің
мұғалімі
Нурмуханова Гулара Мухамметгалыевна
Қысқа мерзімді сабақ жоспары.
Күні: 30.11.2015 ж 8-<< ә >> сынып Пәні: Алгебра
Сабақтың тақырыбы
§ 7 Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары
Сілтеме
8-сынып Алгебра,(Әбілқасымова.А.)оқулық беттері.ОМЖ.Слайдтар.
Мақсаты
Келтірілген квадрат теңдеу және толық квадрат теңдеу түбірлерінің формуласын білу, дискриминант ұғымымен танысып, дискриминанттың мәніне байланысты квадрат теңдеудің түбірлер санын анықтауды, түбірлердің формулаларын қолданып, квадрат теңдеуді шешуді үйрену
Оқыту нәтижесі
Келтірілген квадрат теңдеу және толық квадрат теңдеу түбірлерінің формуласын біледі, дискриминант ұғымымен танысып, дискриминанттың мәніне байланысты квадрат теңдеудің түбірлер санын анықтауды, түбірлердің формулаларын қолданып, квадрат теңдеуді шешуду үйренеді
Түйінді идеялар
1) Тақырыппен жұмыс жасау оқушылардың тәуелсіз ойлауына және олардың ой қорыту, өзіндік түсініктеме беру қабілетіне ықпалын тигізеді.
2) Сыни тұрғыдан ойлау балалардың өз идеясын сенімді түрде білдіруіне, түрлі көзқарастарға көңіл бөлуге және оларды бағалауға мүмкіндік береді.
3) Балалардың жауабын бақылау, жазып алу мен талқылау сауатты оқытуға ықпал етеді.
Блум таксаномиясы
7 модуль
ресурстар
Сабақтың мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Білу
Топтастыру
Ұйымдастыру.Топтарға бөледі.
Үй жұмысын тексеру. № 126
ах2 - вх+с=0
ах2+вх=0
Х2+рх+q=0 қандай теңдеулер?
Түсті стикерлер таңдау арқылы топтарға бөлінеді.Оқушылар 5 топқа бөлінеді. Өз білетіндерін топтастырады.Қайталайды, сұрақтарына жауап береді. Формулаларды жазып көрсетеді.
Топтастыру әдісі
Ынтымақтастық атмосферасын құрады. Түрлендірудің қажеттілігін түсіндіріңдер? Алдыңғы тақырыпта қандай теңдеулерді шешіп үйрендіңдер
Бір-біріне жақсы көңіл-күй тілейді.
Топтық жұмысты талқылауға үйренеді. Оқушылар критерий шығаруды үйренеді.
Квадрат теңдеуді шығару үшін үшмүшеден екімүшенің толық квадратын айыру түрлндіруін қолданады.
Түсіну
Сыни ойлау
Интернет, оқыту нұсқауы стратегиясы
Әр топқа тақырып бойынша тапсырмалар беріледі. Сұрақтар беріледі.
Сабақ үстінде ауызша сұрақ-жауап сыни көзбен қарауға дағдыланады . х2 + рх +q =0 қандай теңдеу?
Мысал келтір? Мысалдарды орындау кезінде қолданылған түрлендірулерді атаңдар.
І топ. Тақырыптың идеясын ашады.
ІІ топ. Композициялық құрылысын табады.
ІІІ топ.Салыстырады.
IV топ. Ережені қолданып шешеді.
Vтоп. Есептер шығарады.
Х1;2 = - в +-в2-4ас2а формуласын қолданады.
АКТ-ны қолдану
сергіту
Сергіту сәтін ұйымдастырады.
жаттығу жасайды.
Қолдану
Диалог
Оқулық
Тапсырмалар орындалады.
Оқушылар бір-біріне сұрақтар қояды.? Жауабын түсіндіріңдер.
Толымсыз квадрат теңдеу мен квадрат теңдеудің айырмашылығы неде?
Жаңа білімдерді қолданады. Ортақ ұқсастығын айтады. Оқулықтан есептер шығарады.№ 128,134,141
Талдау
АКТ-ы қолдану
Түртіп алу стратгиясы
ах2 + вх + с =0 толық квадрат теңдеуінен келтірілген квадрат теңдеуді қалай алуға болады?
Қатты әсер еткен жері: в2 - 4ас өрнегі (4) теңдеудің дискриминанты деп аталады.
Жинақтау
АКТ-ны қолдану
қолдану
Түртіп алу стратгиясы
Келтірілген квадрат теңдеу түбірлеріні формуласының жалпы түрдегі квадрат теңдеу түбірлерінің формуласынан қандай айырмашылығы бар?
ах2=0 ах2+вх=0; ах2+с=0 квадрат теңдеулері неліктен толымсыз квадрат теңдеулер>> деп аталады?
Жаңа білімдерді қолданып есеп құрастырады. Толық квадрат теңдеуден келтірілген квадрат теңеуге өзгертуді үйренеді.
Үй тапсырмасын беру. № 129
Квадрат теңдеудің қанша түбірі болатынын қалай анықтауға болады?
Өз-өзін бағалайды, оқушының өздігінен ізденуі, бір-бірін бағалайды, сыни көзбен байқайды, өз-өзін салыстыра біледі. Өз деңгейін анықтайды.
Бағалау
Оқыту үшін бағалау
Неліктен Д<0 жағдайында квадрат теңдеудің түбірі болмайды?
Сабақта кері байланыс жасауды үйренеді. Оқушылар парақшаларды толтырады.
Не білдім? Не үйрендім? Не ұнамады? Сабақ несімен ұнады?
№ 18 орта мектеп
Ашық сабақ
Тақырыбы: Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары
Математика пәні мұғалімі: Нурмуханова Г. М
2015-2016 оқу жылы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz