Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақ мақсаттары. Қартқожаның туған жері

Пән: Әдебиеттік оқу
Менің туған өлкем
Күні:
Сынып: 2ә

Мұғалімнің аты-жөні: Кенеспаева Г.И.
Қатысқандар саны: 20
Қатыспағандар саны: 0
Сабақ тақырыбы:
Қартқожаның туған жері
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
2.2.3.1 мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау
2.2.6.1 кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау.
2.3.2.1 шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет/ калиграмма/ аппликация/ фотосуреттер арқылы ұсыну
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар:мұғалімніңкөмегіменмәтінніңтақырыбы мен негізгіойын анықтайды.
Көптеген оқушылар: кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттайды, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалайды.
Кейбір оқушылар: Иллюстрация бойынша мәтіннің мазмұнын болжап әңгімелейді, дәлелдейді, шығармашылық жұмысын тұжырымды оймен, суретте бейнелеу ,эссе,өлең арқылы ұсынады.
Тілдік мақсат
Үй басы,ашамай,ет бауыр жақын,шерсіз,жетесіз.
Бағалау критерийлері:

Құндылықтарды дарыту:

Өзара көмек,ынтымақтастық,достық,жауапкершілік,туған жерге деген сүйіспеншілік.
Пән аралық байланыстар:
Көркем еңбек,дүниетану
АКТ қолдану дағдылары
1 оқушы Ж.Аймауытов туралы шағын мәлімет дайындайды.
Бастапқы білім

Туған жер,Отан туралы біледі,мақал - мәтелдер біледі.
Сабақбарысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:

Ресурстар:
Сабақтың басы

Сәлемдесу.
Психологиялық жағдаят тудыру:
(Пазлы таратамын,пазлыны құрастырғанда өлең жолдары шығады):

Отан - менің ата - анам,
Отан - досым, бауырым.
Отан - өлкем, астанам,
Отан - туған ауылым.
(Әуенімен ,хормен қайталайды)

Сабақтың ортасы

О
(Т) Сөзжұмбақ шешу.
Т
1
А
2
3
Н
4
1.Қалың ағаш өсетін жер қалай аталады?
2.Отбасындағы әке атауы.
3.Ел сөзін басқаша қалай айтуға болады?
4.Мемлекеттік рәміздердің бірі.

1) Шыққан сөзді дауыстап оқыту.
2) ОТАН сөзін басқаша қалай айтуға болады?
3) Отаным,туған жерім,атамекенім,туған өлкем, туған елім сөздері басқаша қалай аталады?
4) Көп нүктенің орнына қарамен жазылған сөздерді қойып дауыстап кезектесіп оқиды.

Менің . . . . . . . - Қазақстан.

(тапсырма орындаған оқушылардың орындау деңгейлеріне байланысты жұлдызша, төртбұрыш, үшбұрыш үлестіріп бағалап тұрамын)

(М): Олай болса бүгінгі тақырып атауы не туралы екені белгілі болды ма?
(О) : Туған жер туралы.
(М): Туған жер,Отан туралы мақал - мәтелдер айтайық.
Оқушылар мақал - мәтелдер айтады.

(М): Сонымен бүгінгі тақырыбымыз Ж.Аймауытовтың <<Қартқожаның туған жері>> мәтіні. Мәтін авторы Ж.Аймауытов.
Бір оқушыға алдын - ала Ж.Аймауытов туралы алдын ала тапсырма берілген болатын.
(О): Жинақтаған мәліметтері туралы дайындаған оқушы таныстырады:

Ж.Аймауытов

(Ұ) Мәтін <<Қартқожаның туған жері>> тізбектеп оқыту. Мәтін оқу барысында <<түртіп алу>> кестесін пайдаланады.
<<Инсерт>> кестесін пайдалану арқылы сөздік жұмысы жүргізіледі.

Үй басы - әр үй.
Ашамай - балаға арналып,алдыңғы,артқы қастары айқастырылып жасалған ер
Ет бауыр жақын - өте жақын туыс.
Шерсіз - қайғы - уайымсыз.
Жетесіз - ақылсыз,ақымақ.

(М): Сонымен мәтіндегі негізгі ой не туралы?
(О): Туған жерге деген сүйіспеншілік,сағыныш.

Сергіту сәті:
<<Қаражорға>> әуенімен би қимылдарын жасайды.

(ҚБ),(Т):
І топ:
Туған жерге деген өз сезімдерін көркем сөздермен қағаз бетіне түсіреді.
ІІ топ:
<<Туған жерім>> тақырыбына сурет салады.
ІІІ топ:
<<Менің елім - Қазақстан>> тақырыбына эссе жазады.
ІV топ:
<<Менің Отаным>> тақырыбына өлең құрастырады

Дескриптор:
1) Көркем сөздерді пайдаланып,өз ойларын жеткізеді.
2 ) Шығармашылық жұмысын суретпен бейнелейді.
3) Шығармашылық жұмысын эссе арқылы береді.
4) Отанына сүйіспеншілігін өлең жолдарымен береді.

сөзжұмбақ

сөздер жазылған парақтар

сызба

<<Инсерт>> кестесі

<<Қаражорға>> әуені

Сабақтың соңы
Кері байланыс:
1. Жазушының туған жеріне деген сезімін білдіретін сөздерді тап.
2. Мәтінде кешкі ауыл туралы не айтылған?
3. Қартқожаға не қатты әсер етті? Іс әрекетін бағала.
4. Өзіңнің туған жерге деген сезіміңді білдір.

Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Иллюстрация бойынша мәтіннің мазмұнын болжап әңгімелейді, дәлелдейді, шығармашылық жұмысын тұжырымды оймен, суретте бейнелеу ,эссе,өлең арқылы ұсынады.
<<Бақыт ағашына>> туған жерге деген тілектерін жазып апарып іледі. Егер жасыл түске жазса,түсінді.Қызыл түске жазса,сұрақтары бар. Сары түске жазса,түсінбеді.

.
Сергіту сәті: <<Қаражорға>>
Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?
1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?
1:

2:

Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?

Ұқсас жұмыстар
Қартқожаның туған жері
Кімнің мекені жақсы? і бөлім. 2 сынып
Мұздық бөгеті
Астана К.Ахметова
Сабақ мақсаттары жүзеге асты
Сабақ басы
Ж.Аймауытовтың Қартқожа романы
Қобыланды батыр жыры
Дарабоз тақырыбында сабақ жоспары
Модуль Жеке адамға қатысты іс қағаздары (Өмірбаян, түйіндеме рәсімдеу)
Пәндер