Топ басшының бағалау парағы арқылы бағалауы

Қысқа мерзімді жоспар
«Тексерілді»
Директордың оқу ісі жөніндегі
орынбасары. . . . . . . . . . . . . . .
Сәлемдесу.
Оқушыларды түгелдеу.
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында «Жаңбырдан кейінгі сезім» атты сергіту сәтін ұйымдастыру.
Топқа бөлу
Сәлемдеседі.
Мұғалімнің жаңбырдың дыбысына негізделген қимылын қайталайды.
Суреттер арқылы топқа бөлінеді.
Топ ережесін құрады.
Сыныпта ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады.
Оқушылар бірлесе жұмыс жасау нәтижесінде танымдық, эмоциялық, әлеуметтік қабілеттері қалыптасады.
Мәтіннің қалып кеткен негізгі ұғымын толықтырады.
Дұрыстығын слайдтан тексереді.
Бейнефильм көрсету.
- Көшпелі және отырықшы мәдениеттің байланысы қандай?
- Екі мәдениет арасындағы еш уақытта үзілмейтін байланысты қалай түсінесің?
-сұраққа сыни тұрғыдан ойлана алады;
-өз ойын еркін жеткізе алады;
Топқа берілген тапсырма бойынша алғашында жұптаса тақырыпты оқиды, ойын ортаға салады, постерге түсіреді.
Таныстырылымға тақтаға шығады.
«Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау .
1 3
2 4
-ақпаратты өз бетінше ұғынады;
-сыныптастарымен тұжырымға келе алады;
-ақпаратты қысқа-да нұсқа, жазбаша түрде бере алады;
7 мин
3 мин
«Роун-Робин» әдісі арқылы тақырыпты пысықтау.
Сабақты қорытындылау.
Үйге тапсырма беру.
Кері байланыс.
Тақырып бойынша бірін-бірі қайталамай, тұжырымды ой айту.
Үйге берілген тапсырманы белгілеп алады.
Стикерге кері байланысты жазып, жапсырады.
«Бармақ» арқылы бағалау
Жиынтық бағалау
Мәтіннен нақтылықты ажырата алады.
Өз ойын еркін жеткізе алады.
Қысқа мерзімді жоспар
«Тексерілді»
Директордың оқу ісі жөніндегі
орынбасары. . . . . . . . . . . . . . .
Сәлемдесу.
Оқушыларды түгелдеу.
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында «Жақсы тілек» атты сергіту сәтін ұйымдастыру.
Топқа бөлу .
Сәлемдеседі.
Шаттық шеңбері бойында тұрып, айтылған тілектің соңғы әріпінен жаңа тілек айтады.
1, 2, 3, 4 сандарын қайталай отырып топқа бөлінеді.
Топ ережесін құрады.
Ынтымақтастық және сенім орнайды.
Бірлесе жұмыс жасауға дағдыланады.
Оқулық, карта, жұмыс дәптері
1, 2, 3, 4 сандары
5 минут
3 минут
«Домино» әдісі арқылы үй тапсырмасын жаңа сабақпен байланыстыру.
Мәдениет дегеніміз не?
Қала мен дала
тұрғындарының материалдық мәдениетінің айырмашылығы қандай?
Домино тастары үлгісіндегі қағазға сұрақ, келесі қағазға жауабын жазады. Сәйкестендіру үшін келесі топқа береді.
Өз ойларын өмірімен байланыстыра айтады.
Ойын арқылы білімдерін пысықтайды.
-сұраққа сыни тұрғыдан ойлана алады;
-өз ойын еркін жеткізе алады;
18 минут
2 минут
5 минут
Мағынаны тану
Сергіту сәті
«РАФТ» әдісі бойынша топтарға тапсырма беру.
«Көңілді қимылдар»
«Тапқырлық» әдісі бойынша тапсырма беру
Топқа берілген мәтінмен жұмыс жасап, ойларын ортаға салып, рольге енеді. Мәліметті дәптерге жазады. Ортадағы орындыққа автор ретінде отырып оқиды.
Оқушылар сұрақтар қояды.
Сұраққа тек мұғалім көрсеткен әріптен басталатын сөзбен жауап беру керек.
Смайликтер арқылы бағалау .
Бармақ арқылы бағалау
-ақпаратты өз бетінше ұғынады;
-сыныптастарымен тұжырымға келе алады;
-ақпаратты қысқа-да нұсқа, жазбаша түрде бере алады;
-рольге ене алады
-оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау дағдылары қалыптасады.
-танымдық қабілеттері қалыптасады.
Оқулық, жұмыс дәптері
Түрлі әріптер
5 мин
2 мин
Венн диаграммасы тапсырмасы.
Сабақты қорытындылау.
Үйге тапсырма беру.
Кері байланыс.
Ұқсастығы мен айырмашылығын ажыратады.
Үйге берілген тапсырманы белгілеп алады.
БББ кестесін толтырады
Жұлдызша арқылы бағалау
Жиынтық бағалау
Жұмыс дәптері
Стикерлер
Қысқа мерзімді жоспар
«Тексерілді»
Директордың оқу ісі жөніндегі
орынбасары. . . . . . . . . . . . . . .
Сәлемдесу.
Оқушыларды түгелдеу.
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында «Комплимент» атты сергіту сәтін ұйымдастыру.
Топқа бөлу .
Сәлемдеседі.
Шаттық шеңбері бойында тұрып, қасындағы сыныптасына мақтау сөз айтады.
Конфет түстеріне қарай топқа бөлінеді.
Топ ережесін танысады.
Ынтымақтастық және сенім орнайды.
Бірлесе жұмыс жасауға дағдыланады.
Ұжымдық сезім қалыптасады.
Карта, оқулық, жұмыс дәптері.
4 түрлі конфеттер
7 минут
3 минут
«Сұраққа-жауап, жауапқа-сұрақ» әдісі арқылы үй тапсырмасын жаңа сабақпен байланыстыру.
Бейнефильм көрсету
Өнер дегеніміз не?
Өнердің қандай түрлері бар?
Қызыл қағазға - сұрақ, жасыл қағазға- жауабын жазады. Сәйкестендіру үшін келесі топқа береді.
Фильмнен қандай ой түйгендерін айтады.
Өз ойларын өмірімен байланыстыра айтады.
Өтілген тақырыпты жаңа біліммен ұштастырады. .
-сұраққа сыни тұрғыдан ойлана алады;
-өз ойын еркін жеткізе алады;
20 минут
3 минут
Мағынаны тану
Сергіту сәті
«Топтық тергеу» әдісі бойынша топтарға тапсырма беру.
«Көңілді қимылдар»
1-топ-Орналастыр (картамен жұмыс)
ІІ топ- Жүйеле (Кесте құру)
ІІІ топ - Бейнеле (Сурет салу)
ІV топ- Талда (Қалай жасалған? Неден тұрады?)
-ақпаратты өз бетінше ұғынады;
-сыныптастарымен тұжырымға келе алады;
-ақпаратты қысқа-да нұсқа, жазбаша түрде бере алады;
5 мин
2 мин
«Интервью» әдісі бойынша
Тапсырма беру.
Сабақты қорытындылау.
Үйге тапсырма беру.
Кері байланыс.
Топтан тілші шығып, келесі топтан тақырып бойынша интервью алады.
Үйге берілген тапсырманы белгілеп алады.
Жұлдызша арқылы бағалау.
Жиынтық бағалау
-мәтіннен нақтылықты ажырата алады;
-сұрақ қою мәдениетін үйренеді;
Микрофон,
Стикерлер
Қысқа мерзімді жоспар
«Тексерілді»
Директордың оқу ісі жөніндегі
орынбасары. . . . . . . . . . . . . . .
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz