Топ басшының бағалау парағы арқылы бағалауы

Қысқа мерзімді жоспар

«Тексерілді»

Директордың оқу ісі жөніндегі

орынбасары. . . . . . . . . . . . . . .

Күні: 07. 10. 2014ж
Күні: 07. 10. 2014ж: Пәні: Қазақстан тарихы
Күні: 07. 10. 2014ж: Сыныбы: 7 «А»
Күні: 07. 10. 2014ж: Сабақтың тақырыбы: Көшпелі және отырықшы мәдениеттердің өзара әсері.
Күні: 07. 10. 2014ж: Сабақтың мақсаты: Көшпелі мен отырықшы мәдениеттердің байланысын білу.
Күні: 07. 10. 2014ж: Қамтылатын модульдер:Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс тәсілдер, АКТ, Оқыту мен оқудағы басқару және көшбасшылық. Сын тұрғысынан ойлау, Оқу үшін және оқуды бағалау.
Күні: 07. 10. 2014ж: Сабақта қолданатын әдіс-тәсілдер: «Тарихи сынақ хат», «Миға шабуыл», «Джиксо», «Роун-Робин» әдісі
Күні: 07. 10. 2014ж: Күтілетін нәтиже: Көшпелі мәдениеттің негізінде отырықшы мәдениетттің қалыптасқандығын біледі.
Уақыты
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Күтілетін нәтиже
Ресурстар
Уақыты: 5 минут
Сабақ кезеңдері: Ұйымдастыру
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сәлемдесу.

Оқушыларды түгелдеу.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында «Жаңбырдан кейінгі сезім» атты сергіту сәтін ұйымдастыру.

Топқа бөлу

Оқушының іс-әрекеті:

Сәлемдеседі.

Мұғалімнің жаңбырдың дыбысына негізделген қимылын қайталайды.

Суреттер арқылы топқа бөлінеді.

Топ ережесін құрады.

Бағалау:
Күтілетін нәтиже:

Сыныпта ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады.

Оқушылар бірлесе жұмыс жасау нәтижесінде танымдық, эмоциялық, әлеуметтік қабілеттері қалыптасады.

Ресурстар:
Уақыты: 5 минут
Сабақ кезеңдері: Үй тапсырмасын сұрау
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Тарихи сынақ хат» әдісі арқылы үй тапсырмасын пысықтау.
Оқушының іс-әрекеті:

Мәтіннің қалып кеткен негізгі ұғымын толықтырады.

Дұрыстығын слайдтан тексереді.

Бағалау: Топ басшының бағалау парағы арқылы бағалауы
Күтілетін нәтиже: Үйге берілген тапсырмадан білімдерін пысықтайды.
Ресурстар:
Уақыты: 5 минут
Сабақ кезеңдері: Қызығушылықты ояту
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Бейнефильм көрсету.

  1. Көшпелі және отырықшы мәдениеттің байланысы қандай?
  2. Екі мәдениет арасындағы еш уақытта үзілмейтін байланысты қалай түсінесің?
Оқушының іс-әрекеті: Бейнефильмнен түйген ойларын айту.
Бағалау: Смайликтер арқылы бағалау
Күтілетін нәтиже:

-сұраққа сыни тұрғыдан ойлана алады;

-өз ойын еркін жеткізе алады;

Ресурстар:
Уақыты: 20 минут
Сабақ кезеңдері: Мағынаны тану
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Джиксо» әдісі арқылы топтарға тапсырма беру.
Оқушының іс-әрекеті:

Топқа берілген тапсырма бойынша алғашында жұптаса тақырыпты оқиды, ойын ортаға салады, постерге түсіреді.

Таныстырылымға тақтаға шығады.

Бағалау:

http://www.on.kz/userdata/45796/blogpost_photos/72058fcc1d0ee5fccb1b67892383301b.jpg «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау .

1 3

2 4

Күтілетін нәтиже:

-ақпаратты өз бетінше ұғынады;

-сыныптастарымен тұжырымға келе алады;

-ақпаратты қысқа-да нұсқа, жазбаша түрде бере алады;

Ресурстар:
Уақыты:

7 мин

3 мин

Сабақ кезеңдері: Рефлексия
Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Роун-Робин» әдісі арқылы тақырыпты пысықтау.

Сабақты қорытындылау.

Үйге тапсырма беру.

Кері байланыс.

Оқушының іс-әрекеті:

Тақырып бойынша бірін-бірі қайталамай, тұжырымды ой айту.

Үйге берілген тапсырманы белгілеп алады.

Стикерге кері байланысты жазып, жапсырады.

Бағалау:

«Бармақ» арқылы бағалау

Жиынтық бағалау

Күтілетін нәтиже:

Мәтіннен нақтылықты ажырата алады.

Өз ойын еркін жеткізе алады.

Ресурстар:

Қысқа мерзімді жоспар

«Тексерілді»

Директордың оқу ісі жөніндегі

орынбасары. . . . . . . . . . . . . . .

Күні: 09. 10. 2014 ж
Күні: 09. 10. 2014 ж: Пәні: Қазақстан тарихы
Күні: 09. 10. 2014 ж: Сыныбы: 7 «А»
Күні: 09. 10. 2014 ж: Сабақтың тақырыбы: Отырықшы және көшпелілердің материалдық мәдениеті.
Күні: 09. 10. 2014 ж: Сабақтың мақсаты: Екі мәдениеттің арасындағы ерекшеліктерді білу.
Күні: 09. 10. 2014 ж: Қамтылатын модульдер:Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс тәсілдер. Оқыту мен оқудағы басқару және көшбасшылық. Сын тұрғысынан ойлау. Оқу үшін және оқуды бағалау. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
Күні: 09. 10. 2014 ж: Сабақта қолданатын әдіс-тәсілдер: «Домино», «Ой қозғау», «РАФТ», «Тапқырлық» «Венн диаграммасы» әдісі.
Күні: 09. 10. 2014 ж: Күтілетін нәтиже: Отырықшы мен көшпелі мәдениеттердің айырмашылығын және үздіксіз байланысын біледі .
Уақыты
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Күтілетін нәтиже
Ресурстар
Уақыты: 5 минут
Сабақ кезеңдері: Ұйымдастыру
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сәлемдесу.

Оқушыларды түгелдеу.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында «Жақсы тілек» атты сергіту сәтін ұйымдастыру.

Топқа бөлу .

Оқушының іс-әрекеті:

Сәлемдеседі.

Шаттық шеңбері бойында тұрып, айтылған тілектің соңғы әріпінен жаңа тілек айтады.

1, 2, 3, 4 сандарын қайталай отырып топқа бөлінеді.

Топ ережесін құрады.

Бағалау:
Күтілетін нәтиже:

Ынтымақтастық және сенім орнайды.

Бірлесе жұмыс жасауға дағдыланады.

Ресурстар:

Оқулық, карта, жұмыс дәптері

1, 2, 3, 4 сандары

Уақыты:

5 минут

3 минут

Сабақ кезеңдері: Қызығушылықты ояту
Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Домино» әдісі арқылы үй тапсырмасын жаңа сабақпен байланыстыру.

Мәдениет дегеніміз не?

Қала мен дала

тұрғындарының материалдық мәдениетінің айырмашылығы қандай?

Оқушының іс-әрекеті:

Домино тастары үлгісіндегі қағазға сұрақ, келесі қағазға жауабын жазады. Сәйкестендіру үшін келесі топқа береді.

Өз ойларын өмірімен байланыстыра айтады.

Бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек»
Күтілетін нәтиже:

Ойын арқылы білімдерін пысықтайды.

-сұраққа сыни тұрғыдан ойлана алады;

-өз ойын еркін жеткізе алады;

Ресурстар: Домино тасы үлгісіндегі қағаздар
Уақыты:

18 минут

2 минут

5 минут

Сабақ кезеңдері:

Мағынаны тану

Сергіту сәті

Мұғалімнің іс-әрекеті:

«РАФТ» әдісі бойынша топтарға тапсырма беру.

«Көңілді қимылдар»

«Тапқырлық» әдісі бойынша тапсырма беру

Оқушының іс-әрекеті:

Топқа берілген мәтінмен жұмыс жасап, ойларын ортаға салып, рольге енеді. Мәліметті дәптерге жазады. Ортадағы орындыққа автор ретінде отырып оқиды.

Оқушылар сұрақтар қояды.

Сұраққа тек мұғалім көрсеткен әріптен басталатын сөзбен жауап беру керек.

Бағалау:

Смайликтер арқылы бағалау .

Бармақ арқылы бағалау

Күтілетін нәтиже:

-ақпаратты өз бетінше ұғынады;

-сыныптастарымен тұжырымға келе алады;

-ақпаратты қысқа-да нұсқа, жазбаша түрде бере алады;

-рольге ене алады

-оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау дағдылары қалыптасады.

-танымдық қабілеттері қалыптасады.

Ресурстар:

Оқулық, жұмыс дәптері

Түрлі әріптер

Уақыты:

5 мин

2 мин

Сабақ кезеңдері: Рефлексия
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Венн диаграммасы тапсырмасы.

Сабақты қорытындылау.

Үйге тапсырма беру.

Кері байланыс.

Оқушының іс-әрекеті:

Ұқсастығы мен айырмашылығын ажыратады.

Үйге берілген тапсырманы белгілеп алады.

БББ кестесін толтырады

Бағалау:

Жұлдызша арқылы бағалау

Жиынтық бағалау

Күтілетін нәтиже: Мәтіннен нақтылықты ажырата алады.
Ресурстар:

Жұмыс дәптері

Стикерлер

Қысқа мерзімді жоспар

«Тексерілді»

Директордың оқу ісі жөніндегі

орынбасары. . . . . . . . . . . . . . .

Күні: 11. 10. 2014 ж
Күні: 11. 10. 2014 ж: Пәні: Қазақстан тарихы
Күні: 11. 10. 2014 ж: Сыныбы: 7 «А»
Күні: 11. 10. 2014 ж: Сабақтың тақырыбы: Сәулет өнері және өнер.
Күні: 11. 10. 2014 ж: Сабақтың мақсаты: VІ-ІX ғасырлардағы архитектуралық құрылыстармен танысу.
Күні: 11. 10. 2014 ж: Қамтылатын модульдер:Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс тәсілдер. Оқыту мен оқудағы басқару және көшбасшылық. Сын тұрғысынан ойлау. Оқу үшін және оқуды бағалау. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
Күні: 11. 10. 2014 ж: Сабақта қолданатын әдіс-тәсілдер: «Сұраққа-жауап, жауапқа-сұрақ», «Миға шабуыл», «Топтық тергеу», «Кезбе тілші» әдісі.
Күні: 11. 10. 2014 ж: Күтілетін нәтиже: Архитектуралық құрылыстардың құндылығын біледі .
Уақыты
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Күтілетін нәтиже
Ресурстар
Уақыты: 5 минут
Сабақ кезеңдері: Ұйымдастыру
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сәлемдесу.

Оқушыларды түгелдеу.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында «Комплимент» атты сергіту сәтін ұйымдастыру.

Топқа бөлу .

Оқушының іс-әрекеті:

Сәлемдеседі.

Шаттық шеңбері бойында тұрып, қасындағы сыныптасына мақтау сөз айтады.

Конфет түстеріне қарай топқа бөлінеді.

Топ ережесін танысады.

Бағалау:
Күтілетін нәтиже:

Ынтымақтастық және сенім орнайды.

Бірлесе жұмыс жасауға дағдыланады.

Ұжымдық сезім қалыптасады.

Ресурстар:

Карта, оқулық, жұмыс дәптері.

4 түрлі конфеттер

Уақыты:

7 минут

3 минут

Сабақ кезеңдері: Қызығушылықты ояту
Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Сұраққа-жауап, жауапқа-сұрақ» әдісі арқылы үй тапсырмасын жаңа сабақпен байланыстыру.

Бейнефильм көрсету

Өнер дегеніміз не?

Өнердің қандай түрлері бар?

Оқушының іс-әрекеті:

Қызыл қағазға - сұрақ, жасыл қағазға- жауабын жазады. Сәйкестендіру үшін келесі топқа береді.

Фильмнен қандай ой түйгендерін айтады.

Өз ойларын өмірімен байланыстыра айтады.

Бағалау: «Сэндвич»
Күтілетін нәтиже:

Өтілген тақырыпты жаңа біліммен ұштастырады. .

-сұраққа сыни тұрғыдан ойлана алады;

-өз ойын еркін жеткізе алады;

Ресурстар: Ойынға қажетті қызыл, жасыл парақшалар.
Уақыты:

20 минут

3 минут

Сабақ кезеңдері:

Мағынаны тану

Сергіту сәті

Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Топтық тергеу» әдісі бойынша топтарға тапсырма беру.

«Көңілді қимылдар»

Оқушының іс-әрекеті:

1-топ-Орналастыр (картамен жұмыс)

ІІ топ- Жүйеле (Кесте құру)

ІІІ топ - Бейнеле (Сурет салу)

ІV топ- Талда (Қалай жасалған? Неден тұрады?)

Бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бағалау .
Күтілетін нәтиже:

-ақпаратты өз бетінше ұғынады;

-сыныптастарымен тұжырымға келе алады;

-ақпаратты қысқа-да нұсқа, жазбаша түрде бере алады;

Ресурстар: Оқулық, жұмыс дәптері, постер, маркер, карта.
Уақыты:

5 мин

2 мин

Сабақ кезеңдері: Рефлексия
Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Интервью» әдісі бойынша

Тапсырма беру.

Сабақты қорытындылау.

Үйге тапсырма беру.

Кері байланыс.

Оқушының іс-әрекеті:

Топтан тілші шығып, келесі топтан тақырып бойынша интервью алады.

Үйге берілген тапсырманы белгілеп алады.

Бағалау:

Жұлдызша арқылы бағалау.

Жиынтық бағалау

Күтілетін нәтиже:

-мәтіннен нақтылықты ажырата алады;

-сұрақ қою мәдениетін үйренеді;

Ресурстар:

Микрофон,

Стикерлер

Қысқа мерзімді жоспар

«Тексерілді»

Директордың оқу ісі жөніндегі

орынбасары. . . . . . . . . . . . . . .


Ұқсас жұмыстар
Ұлыбритания. Мемлекеттің құрамы мен құрылымы. Табиғат жағдайлары мен ресурстары
Қазақстан- малшаруашылықты аймақ
Жаңа сабақ бойынша бір сұрақ
Ақмола тарихы
Топ басшысының бағалауы. Сабақтың мақсаты
Шылау. оның түлері туралы түсініктерін қалыптастыру
Әнші құс
Жұмыс. қуат. энергия
Құстардың королі (литван халық ертегісі)
Ч. дарвиннің эволюциялы туралы ілімі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz