Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Вашингтон қаласы
С.Меңдешев ЖОББМ
Ағылшын тілі пәні мұғалімі
Каримова Арайлым Утегеновна
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы:
The large cities of the USA. 6-сынып. Т.Аяпова
Жалпы мақсат:
АҚШ мемлекетінің ірі қалаларын салыстыра отырып, сипаттауға үйрету, сөздік қорын молайту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Оқыту нәтижелері:
АҚШ мемлеткетінің ірі қалалары туралы әңгімелеседі,қалаларды салыстыра отырып, Қазақстан туралы өз ойларын білдіреді, сөздік қоры жақсарады,сыни тұрғыдан ойлануға үйренеді.
Түйінді идеялар:
Мәліметтерді өздері жинақтайды,шығармашылықпен жұмыстанады.
Сабақта қолданылатын материалдар:
АКТ, постер, әртүрлі түстер,маркер,стикерлер,
парақтар, Американың картасы,бағалау парағы.
Блум таксономиясының 3 сатысы,
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Бағалау
Жас ерекшелігіне сай оқыту,
Сыни түрғыдан ойлауға үйрету
Мұғалім ұйымдастыру жұмысын жүргізеді. Топқа бөлді.
<<Түсін де, ұстап ал>> ойыны
Оқушылар топқа бөлінеді.
Оқушылар шеңбер құрып тұрып, тақырыпқа қатысты бір сөйлем айтты да допты қарсы адамға лақтырады, ол сөйлем тақырыпқа қатысты болса ұстап алады,қатысты болмаса ұстамайды.
3 мемлекеттің (Қазақстан, Ұлыбритания, АҚШ) тулары арқылы топқа бөлінеді.
Бағалау парағы беріледі.
Талдау
Оқыту үшін бағалау,
АКТ
Оқуды басқару және көшбасшылық,
Бірлескен оқу
Бейнероликтен қалалар туралы қосымша мәлімет береді,
Венн диаграммасы құруды ұсынады
Балалар бейнероликті тамашалап болған соң,
Венн диаграммасын жасайды.
1топ - Нью Иорк және Вашингтон,
2-топ - Сан Франсиско мен Лос Анжелес
3-топ - Бостон мен Чикаго
Салыстыру,айырмашылығын табу
Дескриптор
Ұпай
Айырмашылығын анықтады, ортақ ұқсастықты тапты, мәлімет жинақтай білді
3
Ұқсастықты тапты,айырмашылығын таба алмады,мәлімет аз берді
2
Тапсырманы орындауда қиналды
1
Жинақтау
Сыни ойлану
Оқытудағы жаңа тәсілдер:
бірлескен оқу,
оқу үшін бағалау
Өткен тақырыптардан сұрақтар қойды,
1. What kind of American large cities do you know?
2. Where is the Statue of Liberty?
3. What population of New York?
4. How do you think is Washington industrial city?
5. What do you want to see if you go to Chicago?
Постер құру:
1-топ << АҚШ-тың ірі қалалары>>
2-топ <<Вашингтон қаласы>>
3-топ <<Нью Иорк қаласы>>
Мұғалім сұрақтарына жауап бере отырып, оқушылар өткен білімді жаңғыртады.Ізденіп,тапқан мәліметтерін пайдаланады.
Топпен постер орындайды.
Көшбасшы оқушы жұмыстарын қорғайды.
Постермен жұмыс
Дескриптор
Ұпай
Нақты мәліметтер бере алды,ой бөлісті,жаза алды
3
Нақты мәлімет берді, ой бөліспеді,жаза алды
2
Нақты мәлімет бере алмады,ой бөліспеді,
жаза алды
1
Сергіту сәті
АКТ арқылы жаттығу жасатты
Жаттығуды көңілді орындайды,сергиді
Бағалау
Дарынды баламен жұмыс,
оқуды басқару және көшбасшылық
оқу үшін бағалау
Мұғалім критериймен бағалауды айтып өтіп, өздік диктант жазуды ұсынады. Диктантта өткен тақырыпқа қатысты сөздер мен сөйлемдер орындалуы керек екенін ескертті.
Оқушылар өткен мәліметтерді есіне түсіріп, ойларын жинақтап,жеке-жеке өздік диктант жазады.
Өздік диктант
Дескриптор
Ұпай
Бірнеше сөздер мен сөйлемдер жаза білді
3
Бірнеше сөз,1-2 сөйлем жазды
2
Тек ғана аз сөздер жазды
1
Тапсырманы орындауда қиналды
0
Үйге тапсырма
Рефлексия
<<Мен АҚШ туралы не білемін?..>> эссе орындау
2 жұлдыз, бір тілек
АҚШ қалалар туралы өз білгенін дәптерге түсіріп келеді.
2 жұлдыз,бір тілек арқылы кері байланыс жасайды.
Формативті бағалауды қорытындылай отырып, жиынтық бағалау жасалынады.
Ағылшын тілі пәні мұғалімі
Каримова Арайлым Утегеновна
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы:
The large cities of the USA. 6-сынып. Т.Аяпова
Жалпы мақсат:
АҚШ мемлекетінің ірі қалаларын салыстыра отырып, сипаттауға үйрету, сөздік қорын молайту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Оқыту нәтижелері:
АҚШ мемлеткетінің ірі қалалары туралы әңгімелеседі,қалаларды салыстыра отырып, Қазақстан туралы өз ойларын білдіреді, сөздік қоры жақсарады,сыни тұрғыдан ойлануға үйренеді.
Түйінді идеялар:
Мәліметтерді өздері жинақтайды,шығармашылықпен жұмыстанады.
Сабақта қолданылатын материалдар:
АКТ, постер, әртүрлі түстер,маркер,стикерлер,
парақтар, Американың картасы,бағалау парағы.
Блум таксономиясының 3 сатысы,
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Бағалау
Жас ерекшелігіне сай оқыту,
Сыни түрғыдан ойлауға үйрету
Мұғалім ұйымдастыру жұмысын жүргізеді. Топқа бөлді.
<<Түсін де, ұстап ал>> ойыны
Оқушылар топқа бөлінеді.
Оқушылар шеңбер құрып тұрып, тақырыпқа қатысты бір сөйлем айтты да допты қарсы адамға лақтырады, ол сөйлем тақырыпқа қатысты болса ұстап алады,қатысты болмаса ұстамайды.
3 мемлекеттің (Қазақстан, Ұлыбритания, АҚШ) тулары арқылы топқа бөлінеді.
Бағалау парағы беріледі.
Талдау
Оқыту үшін бағалау,
АКТ
Оқуды басқару және көшбасшылық,
Бірлескен оқу
Бейнероликтен қалалар туралы қосымша мәлімет береді,
Венн диаграммасы құруды ұсынады
Балалар бейнероликті тамашалап болған соң,
Венн диаграммасын жасайды.
1топ - Нью Иорк және Вашингтон,
2-топ - Сан Франсиско мен Лос Анжелес
3-топ - Бостон мен Чикаго
Салыстыру,айырмашылығын табу
Дескриптор
Ұпай
Айырмашылығын анықтады, ортақ ұқсастықты тапты, мәлімет жинақтай білді
3
Ұқсастықты тапты,айырмашылығын таба алмады,мәлімет аз берді
2
Тапсырманы орындауда қиналды
1
Жинақтау
Сыни ойлану
Оқытудағы жаңа тәсілдер:
бірлескен оқу,
оқу үшін бағалау
Өткен тақырыптардан сұрақтар қойды,
1. What kind of American large cities do you know?
2. Where is the Statue of Liberty?
3. What population of New York?
4. How do you think is Washington industrial city?
5. What do you want to see if you go to Chicago?
Постер құру:
1-топ << АҚШ-тың ірі қалалары>>
2-топ <<Вашингтон қаласы>>
3-топ <<Нью Иорк қаласы>>
Мұғалім сұрақтарына жауап бере отырып, оқушылар өткен білімді жаңғыртады.Ізденіп,тапқан мәліметтерін пайдаланады.
Топпен постер орындайды.
Көшбасшы оқушы жұмыстарын қорғайды.
Постермен жұмыс
Дескриптор
Ұпай
Нақты мәліметтер бере алды,ой бөлісті,жаза алды
3
Нақты мәлімет берді, ой бөліспеді,жаза алды
2
Нақты мәлімет бере алмады,ой бөліспеді,
жаза алды
1
Сергіту сәті
АКТ арқылы жаттығу жасатты
Жаттығуды көңілді орындайды,сергиді
Бағалау
Дарынды баламен жұмыс,
оқуды басқару және көшбасшылық
оқу үшін бағалау
Мұғалім критериймен бағалауды айтып өтіп, өздік диктант жазуды ұсынады. Диктантта өткен тақырыпқа қатысты сөздер мен сөйлемдер орындалуы керек екенін ескертті.
Оқушылар өткен мәліметтерді есіне түсіріп, ойларын жинақтап,жеке-жеке өздік диктант жазады.
Өздік диктант
Дескриптор
Ұпай
Бірнеше сөздер мен сөйлемдер жаза білді
3
Бірнеше сөз,1-2 сөйлем жазды
2
Тек ғана аз сөздер жазды
1
Тапсырманы орындауда қиналды
0
Үйге тапсырма
Рефлексия
<<Мен АҚШ туралы не білемін?..>> эссе орындау
2 жұлдыз, бір тілек
АҚШ қалалар туралы өз білгенін дәптерге түсіріп келеді.
2 жұлдыз,бір тілек арқылы кері байланыс жасайды.
Формативті бағалауды қорытындылай отырып, жиынтық бағалау жасалынады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz