Мәтіннің оқылуы

С. Меңдешев ЖОББМ
Ағылшын тілі пәні мұғалімі
Каримова Арайлым Утегеновна
Қысқа мерзімді жоспар
АҚШ мемлеткетінің ірі қалалары туралы білетін болады, сөздік қоры жақсарады, диалог жасай алады. Өзіне тіл білуге деген сенімі артады.
Аяқталған осы шақта сөйлем құруға үйренеді.
Тіл білу арқылы қарым-қатынасы, сөйлеу мәдениеті қалыптасады.
Елтанымы кеңейеді.
АКТ, постер, әртүрлі түстер, маркер, стикерлер,
парақтар, Американың картасы, бағалау парағы.
Блум таксономиясы,
7 модуль
Білу
Диалогтік оқу, АКТ,
Сыни ойлану
Үй тапсырмасы тексеріледі, диалог құрып, рөлге бөлініп орындау.
Бейнеролик арқылы мәлімет береді, жаңа сөздермен таныстырады.
Балалар диалог құрып келеді, рөлдерге бөліп ойнайды, түрлі сұрақтар қояды.
Балалар АКТ арқылы жаңа сөздерді айтып үйренеді.
Түсіну
Сыни ойлану
Оқытудағы жаңа тәсілдер:
бірлескен оқу,
оқу үшін бағалау
Топқа мәтінді өзара оқып, аудара отырып, түсіну тапсырмасын береді. Тақырыпшалар үлестіреді.
1. The population of Washington is not big. And the city itself is smaller in size than many other big American cities, such as New York, Chicago, Los Angeles and Detroit.
The buildings in Washington are not high. So, Washington is the city with no sky-scrapers.
2. Boston is the main city of the state of Massachusetts. It is also has historical value. Boston is one of the first towns which were founded on the Atlantic Ocean.
It is famous for such a historical event as the Boston Tea Party,
which grew into the War for Independence.
3. Chicago takes the 2 nd place in size after New York in the USA. This city is in the state of Illinois,
But it’s not the capitol of the state. At the beginning of the 20 th century. Now it is an important Transportation hub, as well as the
business, financial and cultural centre of the Midwest.
Мәтінді өзара оқиды, аударма жұмысын жасай отырып, түсінеді, бір-бірінің білімін толықтырады, көмектеседі.
Бір оқушы топ мүшелерін критериилермен бағалап отырады.
Табыс критерийімен бағалау
Мәтіннің оқылуы.
Мәтінді аудару және түсіну
Қолдану
Дарынды баламен жұмыс,
оқуды басқару және көшбасшылық
оқу үшін бағалау
Мұғалім оқушыларды топқа бөліп, деңгейлік тапсырмалар береді.
1-деңгей - Қалаларды, көрнекті жерлер атауын топтастыр
2. have-has модальді етістігін дұрыс қолдан.
3. Сұхбаттаса отырып, Қазақстан туралы мәлімет
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz