Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Танып білу стратегиясы
Стратегиялық бағыт
1. <<Еркін жауап>> стратегиясы.
Берілетін сұрақтар:
- Әңгіме кімнің атынан баяндалады?
- Әңгімеге арқау болған қандай оқиға?
- Әңгімеге сендер қандай атау берер едіңдер?
- Қайсар қалыңдығын алып қашуға неге мәжбүр болды?
- Мәселені басқаша жолмен шешуге болмас па еді?
1. <<Түсіну>> стратегиясы
Ғ. Мүсіреповтың өмірінен хронологиялық кесте
Мерзімі
Болған оқиғалар
1902 жыл
1923-1926 жыл
1926-1927 жыл
1958 жыл
1974 жыл
2.
Шығармалары
Поэма
Қара сөз
Роман
Әңгіме
Өлең
Проза
Пьеса
Повесть
Аударма
Баллада
<<Ананың анасы>>
<<Қазақ солдаты>>
<<Боранды түнде>>
<<Аманкелді>>
<<Ақлима>>
<<Өлімді жеңген ана>>
<<Қыз Жібек>>
<<Ашынған ана>>
<<Оянған өлке>>
<<Кездеспей кеткен бір бейне>>
<<Жапон балладасы>>
<<Ақан сері-Ақтоқты>>
<<Ұлпан>>
4.<<Талдап білу>> стратегиясы. (Сатылай кешенді талдау).
Сатылай кешенді талдау:
1.Шығарманың авторы: ......................
2.Тақырыбы: .......................
3.Идеясы: .....................
4. Жанрлық түрі: ......................
Компазициялық құрылым:.
1.Оқиғаның басталуы: ...........................
2.Оқиғаның дамуы (Сюжеттік байланыс): .................................
3.Оқиғаның шиеленісуі: .....................................................
4.Оқиғаның шарықтау шегі: .................................
5.Оқиғаның шешімі (аяқталуы): .............................................
5.<<Түсініктеме күнделігі>> стратегиясы. Салт-дәстүрге, әдет-ғұрыптарға байланысты ұғымдарды түсіну. Мәтіннен іздестіріп, жауап жаз.
1. Баланы сүндетке отырғызу;
2. Балаға сүндет ат беру;
3. Қыз айттыру;
4. Қалың мал беру;
5. Қыз алып қашу;
6. Ұзатылар қыздың қоштасуы;
7. Бата беру;
8. Келіншектің қайын інісіне ат қоюы;
9. Аңшылық;
6.<<Пәнаралық байланыс>> стратегиясы.Тапсырма: Графикалық диктант. Дисфемизм сөздерді эфемизм сөздермен алмастырып жаз.
1. Боқмұрын
2. Оттамасын
3. Иттің ғана баласы
4. Қатын
5. Өсекші.
..................................................................................................................
Сөзжұмбақтың сұрақтары:
1. Әңгіменің авторы кім?
1
2
3
4
5
6
2. Қайсардың қалыңдығы
3. Қыз алып қашу операциясы кімнің кесірінен сәтсіз аяқталды?
4. Қасқырдың терілері қайда үйіліп жатыр?
5. Қайсардың қимасы
6. Жеті қазынаның бірі, Қайсардың сенімді серігі
7.<<Кейіпкерлер>> стратегиясы. Мақсаты: Кейіпкерлер бейнесін кесте арқылы жинақта.
1. Қайсар, Бала, Асылхан. (Ер балалар осы кейіпкерлерге сипаттама береді).
Іс-әрекеті
Мінезі
Кейіпкер мінезін толықтыру
2.Кәмен, Бәден апайдың, Кәменнің сіңлісі кішкентай шошақай қызға. (Қыз балалар осы кейіпкерлерге сипаттама бер).
8. <<Пікір алысу>> стратегиясы.
Шығарма несімен ұнады?
Сүйікті кейіпкерлерің
Кейіпкерге хат
Жасалған қорытынды
Бағалау парағы:
Оқушының аты-жөні
Үй тапсырмасын сұрау
Сұрақтарға орынды жауап беруі
Хронологиялық кесте, семантикалық кесте
Сатылай кешенді талдау.
<<Талдап білу>>
<<Танып білу>> стратегиясы
Түсініктеме күнделігі
Пәнаралық байланыс жасау
Кейіпкерлерге сипаттама беру
Пікір алысу стратегиясы
Қорытынды баға
№54 жалпы орта мектебі
Сабақтың тақырыбы: Ғ.Мүсіреповтың <<Боранды түнде>> әңгімесі
Сынып 7-<<А>>
Орындаған: Жүсіпов А.
Шымкент 2014 жыл
1. <<Еркін жауап>> стратегиясы.
Берілетін сұрақтар:
- Әңгіме кімнің атынан баяндалады?
- Әңгімеге арқау болған қандай оқиға?
- Әңгімеге сендер қандай атау берер едіңдер?
- Қайсар қалыңдығын алып қашуға неге мәжбүр болды?
- Мәселені басқаша жолмен шешуге болмас па еді?
1. <<Түсіну>> стратегиясы
Ғ. Мүсіреповтың өмірінен хронологиялық кесте
Мерзімі
Болған оқиғалар
1902 жыл
1923-1926 жыл
1926-1927 жыл
1958 жыл
1974 жыл
2.
Шығармалары
Поэма
Қара сөз
Роман
Әңгіме
Өлең
Проза
Пьеса
Повесть
Аударма
Баллада
<<Ананың анасы>>
<<Қазақ солдаты>>
<<Боранды түнде>>
<<Аманкелді>>
<<Ақлима>>
<<Өлімді жеңген ана>>
<<Қыз Жібек>>
<<Ашынған ана>>
<<Оянған өлке>>
<<Кездеспей кеткен бір бейне>>
<<Жапон балладасы>>
<<Ақан сері-Ақтоқты>>
<<Ұлпан>>
4.<<Талдап білу>> стратегиясы. (Сатылай кешенді талдау).
Сатылай кешенді талдау:
1.Шығарманың авторы: ......................
2.Тақырыбы: .......................
3.Идеясы: .....................
4. Жанрлық түрі: ......................
Компазициялық құрылым:.
1.Оқиғаның басталуы: ...........................
2.Оқиғаның дамуы (Сюжеттік байланыс): .................................
3.Оқиғаның шиеленісуі: .....................................................
4.Оқиғаның шарықтау шегі: .................................
5.Оқиғаның шешімі (аяқталуы): .............................................
5.<<Түсініктеме күнделігі>> стратегиясы. Салт-дәстүрге, әдет-ғұрыптарға байланысты ұғымдарды түсіну. Мәтіннен іздестіріп, жауап жаз.
1. Баланы сүндетке отырғызу;
2. Балаға сүндет ат беру;
3. Қыз айттыру;
4. Қалың мал беру;
5. Қыз алып қашу;
6. Ұзатылар қыздың қоштасуы;
7. Бата беру;
8. Келіншектің қайын інісіне ат қоюы;
9. Аңшылық;
6.<<Пәнаралық байланыс>> стратегиясы.Тапсырма: Графикалық диктант. Дисфемизм сөздерді эфемизм сөздермен алмастырып жаз.
1. Боқмұрын
2. Оттамасын
3. Иттің ғана баласы
4. Қатын
5. Өсекші.
..................................................................................................................
Сөзжұмбақтың сұрақтары:
1. Әңгіменің авторы кім?
1
2
3
4
5
6
2. Қайсардың қалыңдығы
3. Қыз алып қашу операциясы кімнің кесірінен сәтсіз аяқталды?
4. Қасқырдың терілері қайда үйіліп жатыр?
5. Қайсардың қимасы
6. Жеті қазынаның бірі, Қайсардың сенімді серігі
7.<<Кейіпкерлер>> стратегиясы. Мақсаты: Кейіпкерлер бейнесін кесте арқылы жинақта.
1. Қайсар, Бала, Асылхан. (Ер балалар осы кейіпкерлерге сипаттама береді).
Іс-әрекеті
Мінезі
Кейіпкер мінезін толықтыру
2.Кәмен, Бәден апайдың, Кәменнің сіңлісі кішкентай шошақай қызға. (Қыз балалар осы кейіпкерлерге сипаттама бер).
8. <<Пікір алысу>> стратегиясы.
Шығарма несімен ұнады?
Сүйікті кейіпкерлерің
Кейіпкерге хат
Жасалған қорытынды
Бағалау парағы:
Оқушының аты-жөні
Үй тапсырмасын сұрау
Сұрақтарға орынды жауап беруі
Хронологиялық кесте, семантикалық кесте
Сатылай кешенді талдау.
<<Талдап білу>>
<<Танып білу>> стратегиясы
Түсініктеме күнделігі
Пәнаралық байланыс жасау
Кейіпкерлерге сипаттама беру
Пікір алысу стратегиясы
Қорытынды баға
№54 жалпы орта мектебі
Сабақтың тақырыбы: Ғ.Мүсіреповтың <<Боранды түнде>> әңгімесі
Сынып 7-<<А>>
Орындаған: Жүсіпов А.
Шымкент 2014 жыл
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz