Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Танып білу стратегиясы

Стратегиялық бағыт
1. <<Еркін жауап>> стратегиясы.
Берілетін сұрақтар:
- Әңгіме кімнің атынан баяндалады?
- Әңгімеге арқау болған қандай оқиға?
- Әңгімеге сендер қандай атау берер едіңдер?
- Қайсар қалыңдығын алып қашуға неге мәжбүр болды?
- Мәселені басқаша жолмен шешуге болмас па еді?
1. <<Түсіну>> стратегиясы
Ғ. Мүсіреповтың өмірінен хронологиялық кесте
Мерзімі
Болған оқиғалар
1902 жыл

1923-1926 жыл

1926-1927 жыл

1958 жыл

1974 жыл

2.
Шығармалары
Поэма
Қара сөз
Роман
Әңгіме
Өлең
Проза
Пьеса
Повесть
Аударма
Баллада
<<Ананың анасы>>

<<Қазақ солдаты>>

<<Боранды түнде>>

<<Аманкелді>>

<<Ақлима>>

<<Өлімді жеңген ана>>

<<Қыз Жібек>>

<<Ашынған ана>>

<<Оянған өлке>>

<<Кездеспей кеткен бір бейне>>

<<Жапон балладасы>>

<<Ақан сері-Ақтоқты>>

<<Ұлпан>>

4.<<Талдап білу>> стратегиясы. (Сатылай кешенді талдау).
Сатылай кешенді талдау:
1.Шығарманың авторы: ......................
2.Тақырыбы: .......................
3.Идеясы: .....................
4. Жанрлық түрі: ......................
Компазициялық құрылым:.
1.Оқиғаның басталуы: ...........................
2.Оқиғаның дамуы (Сюжеттік байланыс): .................................
3.Оқиғаның шиеленісуі: .....................................................
4.Оқиғаның шарықтау шегі: .................................
5.Оқиғаның шешімі (аяқталуы): .............................................

5.<<Түсініктеме күнделігі>> стратегиясы. Салт-дәстүрге, әдет-ғұрыптарға байланысты ұғымдарды түсіну. Мәтіннен іздестіріп, жауап жаз.
1. Баланы сүндетке отырғызу;
2. Балаға сүндет ат беру;
3. Қыз айттыру;
4. Қалың мал беру;
5. Қыз алып қашу;
6. Ұзатылар қыздың қоштасуы;
7. Бата беру;
8. Келіншектің қайын інісіне ат қоюы;
9. Аңшылық;

6.<<Пәнаралық байланыс>> стратегиясы.Тапсырма: Графикалық диктант. Дисфемизм сөздерді эфемизм сөздермен алмастырып жаз.
1. Боқмұрын
2. Оттамасын
3. Иттің ғана баласы
4. Қатын
5. Өсекші.

..................................................................................................................
Сөзжұмбақтың сұрақтары:
1. Әңгіменің авторы кім?

1

2

3

4

5

6

2. Қайсардың қалыңдығы
3. Қыз алып қашу операциясы кімнің кесірінен сәтсіз аяқталды?
4. Қасқырдың терілері қайда үйіліп жатыр?
5. Қайсардың қимасы
6. Жеті қазынаның бірі, Қайсардың сенімді серігі

7.<<Кейіпкерлер>> стратегиясы. Мақсаты: Кейіпкерлер бейнесін кесте арқылы жинақта.
1. Қайсар, Бала, Асылхан. (Ер балалар осы кейіпкерлерге сипаттама береді).

Іс-әрекеті
Мінезі
Кейіпкер мінезін толықтыру

2.Кәмен, Бәден апайдың, Кәменнің сіңлісі кішкентай шошақай қызға. (Қыз балалар осы кейіпкерлерге сипаттама бер).

8. <<Пікір алысу>> стратегиясы.

Шығарма несімен ұнады?
Сүйікті кейіпкерлерің
Кейіпкерге хат
Жасалған қорытынды

Бағалау парағы:
Оқушының аты-жөні
Үй тапсырмасын сұрау
Сұрақтарға орынды жауап беруі
Хронологиялық кесте, семантикалық кесте
Сатылай кешенді талдау.
<<Талдап білу>>
<<Танып білу>> стратегиясы
Түсініктеме күнделігі
Пәнаралық байланыс жасау
Кейіпкерлерге сипаттама беру
Пікір алысу стратегиясы
Қорытынды баға

№54 жалпы орта мектебі

Сабақтың тақырыбы: Ғ.Мүсіреповтың <<Боранды түнде>> әңгімесі

Сынып 7-<<А>>

Орындаған: Жүсіпов А.

Шымкент 2014 жыл

Ұқсас жұмыстар
Кейіпкерлер стратегиясы
Біржан сал шығармашылығы
Зейін
Оқу үрдісінде жеті модульді қолдану жолдары
Қалыптастырушы бағалау
Тұздар гидролизі 9 сынып
Жоңғар шапқыншылығына қарсы күрес
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын барлық пәндерде қолдануға болады
Қазақстан - өлең жолдарында М.Мақатаевтың Аққулар ұйықтағанда поэмасы
Қасым Аманжолов Өзім туралы өлеңі
Пәндер