Танып білу стратегиясы

Стратегиялық бағыт

1. «Еркін жауап» стратегиясы.

Берілетін сұрақтар:

- Әңгіме кімнің атынан баяндалады?

- Әңгімеге арқау болған қандай оқиға?

- Әңгімеге сендер қандай атау берер едіңдер?

- Қайсар қалыңдығын алып қашуға неге мәжбүр болды?

- Мәселені басқаша жолмен шешуге болмас па еді?

  1. «Түсіну» стратегиясы

Ғ. Мүсіреповтың өмірінен хронологиялық кесте

Мерзімі
Болған оқиғалар
Мерзімі: 1902 жыл
Болған оқиғалар:
Мерзімі: 1923-1926 жыл
Болған оқиғалар:
Мерзімі: 1926-1927 жыл
Болған оқиғалар:
Мерзімі: 1958 жыл
Болған оқиғалар:
Мерзімі: 1974 жыл
Болған оқиғалар:

2.

Шығармалары
Поэма
Қара сөз
Роман
Әңгіме
Өлең
Проза
Пьеса
Повесть
Аударма
Баллада
Шығармалары: «Ананың анасы»
Поэма:
Қара сөз:
Роман:
Әңгіме:
Өлең:
Проза:
Пьеса:
Повесть:
Аударма:
Баллада:
Шығармалары: «Қазақ солдаты»
Поэма:
Қара сөз:
Роман:
Әңгіме:
Өлең:
Проза:
Пьеса:
Повесть:
Аударма:
Баллада:
Шығармалары: «Боранды түнде»
Поэма:
Қара сөз:
Роман:
Әңгіме:
Өлең:
Проза:
Пьеса:
Повесть:
Аударма:
Баллада:
Шығармалары: «Аманкелді»
Поэма:
Қара сөз:
Роман:
Әңгіме:
Өлең:
Проза:
Пьеса:
Повесть:
Аударма:
Баллада:
Шығармалары: «Ақлима»
Поэма:
Қара сөз:
Роман:
Әңгіме:
Өлең:
Проза:
Пьеса:
Повесть:
Аударма:
Баллада:
Шығармалары: «Өлімді жеңген ана»
Поэма:
Қара сөз:
Роман:
Әңгіме:
Өлең:
Проза:
Пьеса:
Повесть:
Аударма:
Баллада:
Шығармалары: «Қыз Жібек»
Поэма:
Қара сөз:
Роман:
Әңгіме:
Өлең:
Проза:
Пьеса:
Повесть:
Аударма:
Баллада:
Шығармалары: «Ашынған ана»
Поэма:
Қара сөз:
Роман:
Әңгіме:
Өлең:
Проза:
Пьеса:
Повесть:
Аударма:
Баллада:
Шығармалары: «Оянған өлке»
Поэма:
Қара сөз:
Роман:
Әңгіме:
Өлең:
Проза:
Пьеса:
Повесть:
Аударма:
Баллада:
Шығармалары: «Кездеспей кеткен бір бейне»
Поэма:
Қара сөз:
Роман:
Әңгіме:
Өлең:
Проза:
Пьеса:
Повесть:
Аударма:
Баллада:
Шығармалары: «Жапон балладасы»
Поэма:
Қара сөз:
Роман:
Әңгіме:
Өлең:
Проза:
Пьеса:
Повесть:
Аударма:
Баллада:
Шығармалары: «Ақан сері-Ақтоқты»
Поэма:
Қара сөз:
Роман:
Әңгіме:
Өлең:
Проза:
Пьеса:
Повесть:
Аударма:
Баллада:
Шығармалары: «Ұлпан»
Поэма:
Қара сөз:
Роман:
Әңгіме:
Өлең:
Проза:
Пьеса:
Повесть:
Аударма:
Баллада:

4. «Талдап білу» стратегиясы. (Сатылай кешенді талдау) .

Сатылай кешенді талдау:

1. Шығарманың авторы: . . .

2. Тақырыбы: . . .

3. Идеясы: . . .

4. Жанрлық түрі: . . .

Компазициялық құрылым:.

1. Оқиғаның басталуы: . . .

2. Оқиғаның дамуы (Сюжеттік байланыс) : . . .

3. Оқиғаның шиеленісуі: . . .

4. Оқиғаның шарықтау шегі: . . .

5. Оқиғаның шешімі (аяқталуы) : . . .

5. «Түсініктеме күнделігі» стратегиясы. Салт-дәстүрге, әдет-ғұрыптарға байланысты ұғымдарды түсіну. Мәтіннен іздестіріп, жауап жаз.

1. Баланы сүндетке отырғызу;

2. Балаға сүндет ат беру;

3. Қыз айттыру;

4. Қалың мал беру;

5. Қыз алып қашу;

6. Ұзатылар қыздың қоштасуы;

7. Бата беру;

8. Келіншектің қайын інісіне ат қоюы;

9. Аңшылық;

6. «Пәнаралық байланыс» стратегиясы. Тапсырма: Графикалық диктант. Дисфемизм сөздерді эфемизм сөздермен алмастырып жаз.

1. Боқмұрын

2. Оттамасын

3. Иттің ғана баласы

4. Қатын

5. Өсекші.

. . .

Сөзжұмбақтың сұрақтары:

  1. Әңгіменің авторы кім?
1
:
: 2
1:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
: 3
:
1:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
1:
: 4
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
1: 5
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
1:
: 6
:
:
:
:
:
:
:
:
:
  1. Қайсардың қалыңдығы
  2. Қыз алып қашу операциясы кімнің кесірінен сәтсіз аяқталды?
  3. Қасқырдың терілері қайда үйіліп жатыр?
  4. Қайсардың қимасы
  5. Жеті қазынаның бірі, Қайсардың сенімді серігі

7. «Кейіпкерлер» стратегиясы . Мақсаты: Кейіпкерлер бейнесін кесте арқылы жинақта.

1. Қайсар, Бала, Асылхан. (Ер балалар осы кейіпкерлерге сипаттама береді) .

Іс-әрекеті
Мінезі
Кейіпкер мінезін толықтыру
Іс-әрекеті:
Мінезі:
Кейіпкер мінезін толықтыру:

2. Кәмен, Бәден апайдың, Кәменнің сіңлісі кішкентай шошақай қызға. (Қыз балалар осы кейіпкерлерге сипаттама бер) .

8. «Пікір алысу» стратегиясы.

Шығарма несімен ұнады?
Сүйікті кейіпкерлерің
Кейіпкерге хат
Жасалған қорытынды
Шығарма несімен ұнады?:
Сүйікті кейіпкерлерің:
Кейіпкерге хат:
Жасалған қорытынды:

Бағалау парағы:

Оқушының аты-жөні

Үй тапсырмасын сұрау

Сұрақтарға орынды жауап беруі

Хронологиялық кесте, семантикалық кесте

Сатылай кешенді талдау.

«Талдап білу»

«Танып білу» стратегиясы

Түсініктеме күнделігі

Пәнаралық байланыс жасау

Кейіпкерлерге сипаттама беру

Пікір алысу стратегиясы

Қорытынды баға

Оқушының аты-жөні:
Үй тапсырмасын сұрау:
Сұрақтарға орынды жауап беруі:
Хронологиялық кесте, семантикалық кесте:
Сатылай кешенді талдау.«Талдап білу»:
«Танып білу» стратегиясы:
Түсініктеме күнделігі:
Пәнаралық байланыс жасау:
Кейіпкерлерге сипаттама беру:
Пікір алысу стратегиясы:
Қорытынды баға:

№54 жалпы орта мектебі

http://www.inform.kz/fotoarticles/20120315184118.jpg

Сабақтың тақырыбы: Ғ. Мүсіреповтың «Боранды түнде» әңгімесі

Сынып 7-«А»

Орындаған: Жүсіпов А.

Шымкент 2014 жыл


Ұқсас жұмыстар
Кейіпкерлер стратегиясы
Біржан сал шығармашылығы
Зейін
Оқу үрдісінде жеті модульді қолдану жолдары
Қалыптастырушы бағалау
Тұздар гидролизі 9 сынып
Жоңғар шапқыншылығына қарсы күрес
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын барлық пәндерде қолдануға болады
Қазақстан - өлең жолдарында М.Мақатаевтың Аққулар ұйықтағанда поэмасы
Қасым Аманжолов Өзім туралы өлеңі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz