Танып білу стратегиясы

Стратегиялық бағыт
1. «Еркін жауап» стратегиясы.
Берілетін сұрақтар:
- Әңгіме кімнің атынан баяндалады?
- Әңгімеге арқау болған қандай оқиға?
- Әңгімеге сендер қандай атау берер едіңдер?
- Қайсар қалыңдығын алып қашуға неге мәжбүр болды?
- Мәселені басқаша жолмен шешуге болмас па еді?
- «Түсіну» стратегиясы
Ғ. Мүсіреповтың өмірінен хронологиялық кесте
2.
4. «Талдап білу» стратегиясы. (Сатылай кешенді талдау) .
Сатылай кешенді талдау:
1. Шығарманың авторы: . . .
2. Тақырыбы: . . .
3. Идеясы: . . .
4. Жанрлық түрі: . . .
Компазициялық құрылым:.
1. Оқиғаның басталуы: . . .
2. Оқиғаның дамуы (Сюжеттік байланыс) : . . .
3. Оқиғаның шиеленісуі: . . .
4. Оқиғаның шарықтау шегі: . . .
5. Оқиғаның шешімі (аяқталуы) : . . .
5. «Түсініктеме күнделігі» стратегиясы. Салт-дәстүрге, әдет-ғұрыптарға байланысты ұғымдарды түсіну. Мәтіннен іздестіріп, жауап жаз.
1. Баланы сүндетке отырғызу;
2. Балаға сүндет ат беру;
3. Қыз айттыру;
4. Қалың мал беру;
5. Қыз алып қашу;
6. Ұзатылар қыздың қоштасуы;
7. Бата беру;
8. Келіншектің қайын інісіне ат қоюы;
9. Аңшылық;
6. «Пәнаралық байланыс» стратегиясы. Тапсырма: Графикалық диктант. Дисфемизм сөздерді эфемизм сөздермен алмастырып жаз.
1. Боқмұрын
2. Оттамасын
3. Иттің ғана баласы
4. Қатын
5. Өсекші.
. . .
Сөзжұмбақтың сұрақтары:
- Әңгіменің авторы кім?
- Қайсардың қалыңдығы
- Қыз алып қашу операциясы кімнің кесірінен сәтсіз аяқталды?
- Қасқырдың терілері қайда үйіліп жатыр?
- Қайсардың қимасы
- Жеті қазынаның бірі, Қайсардың сенімді серігі
7. «Кейіпкерлер» стратегиясы . Мақсаты: Кейіпкерлер бейнесін кесте арқылы жинақта.
1. Қайсар, Бала, Асылхан. (Ер балалар осы кейіпкерлерге сипаттама береді) .
2. Кәмен, Бәден апайдың, Кәменнің сіңлісі кішкентай шошақай қызға. (Қыз балалар осы кейіпкерлерге сипаттама бер) .
8. «Пікір алысу» стратегиясы.
Бағалау парағы:
Үй тапсырмасын сұрау
Сұрақтарға орынды жауап беруі
Хронологиялық кесте, семантикалық кесте
Сатылай кешенді талдау.
«Талдап білу»
«Танып білу» стратегиясы
Түсініктеме күнделігі
Пәнаралық байланыс жасау
Кейіпкерлерге сипаттама беру
Пікір алысу стратегиясы
Қорытынды баға
№54 жалпы орта мектебі
Сабақтың тақырыбы: Ғ. Мүсіреповтың «Боранды түнде» әңгімесі
Сынып 7-«А»
Орындаған: Жүсіпов А.
Шымкент 2014 жыл
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz