Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Гүл туралы бес жолды өлең жаздыру
Бейнелеу және технология пәні мұғалімі
Шатанова Ақкенже Науанқызы
№42 << Ақ ниет>> гимназиясы
Орал қаласы
Батыс Қазақстан облысы
Сабақтың тақырыбы:Капроннан роза гүлін жасау
Сабақтың мақсаты:а) Оқушыларға қолөнер туралы білім беру.Капронмен жұмыс жасауда білім ,
Білік дағдыларын қалыптастыру.Қолөнер бұйымын жасау.
б )Теориялық білімдерін іс-жүзінде шығармашылық қабілеттерімен ұштастыру,
алған білімдерін,іс жүзінде қолдана білуге дағдыландыру.
В)Қолөнер бұйымдарын жасауға деген қызығушылықтарын ояту,эстетикалық
сезімдерін арттыру, еңбексүйгіштікке,шеберлікке тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: капрон, қайшы,сым, жіп,таяқша,дайын үлгі.
Күтілетін нәтиже:капроннан гүл жасау жолын меңгереді.Алған білімдерін іс жүзінде жасап көрсетеді.Гүл жасау кезінде іскерлік,ұқыптылық,,талғампаздық қабілеттері оянады.
Қызығушылықты ояту
Оқушыларға тапсырмалар беріледі.Көп нүктенің орнына тиісті гүлдің атын жазып 1-2 минутта орындау.Мұндағы мақсат оқушылардың қандай гүлдерді білетіндіктерін байқау әрі негізгі жауабы раушан гүлі екенін білдіру,бір ғана раушан гүлінің әр елде әртүрлі бағаланатынын ұғындыру.
1-тапсырма Бағзы заманнан бұл гүл гүлдердің патшайымы болып есептеледі.Индияда бұл .... гүлді патшаға кім әкелсе ,сол адам патшадан қалағанын алатын болыпты.
2-тапсырма Мұсылмандар аңызында жердің бүкіл өсімдіктері Алладан өте паң Лотос гүлінің орнына басқа бұйырушы беруін сұрағанда,Аллаһ оларға ең керемет осы ..... гүлін жіберіпті.
3-тапсырма Персияда осы ....... гүлін өте жақсы көретіндіктен,сол елдің Гүлістан аталуына себепші болыпты.
4-тапсырма Ал гректер осы бір әсемде хош иісті ....... гүлінің жаратылысы мен солуын өмірдің тым қысқалығының символы деп қарайды.
5-тапсырма Осы гүлдің ақ немесе қызылының жапырағының тұнбасы өкпе, тыныс жолы ауруларына қарсы емдік қасиеті бар.
6-тапсырма Қазақстанда Жапониядан алдырылған көк немесе сары түсті осы .....гүлдерін араластырып гибрид алуға тәжірибе жасалуда.
Ирандық қазақтар осы.... гүлінің шырынын сәбізге қосып тосап (варенье) қайнатады екен.
Гүлдердің түрлерін слайд арқылы көрсету.
Капрон талшығы туралы оқушылардың білімдерін пысықтау,оқушыларды екі топқа бөліп топтастыруға байланысты сұрақтар беру.
1)Капрон қандай талшыққа жатады,неден алынады
2)Капронның пайдасы мен зиянды жағы
Жоғары молекулалық зат капрон смоласынан мақтаға қарағанда берік
Капрон
суда ісінбейді қара күйеге желінбейді өте бағалы
пайдасы зияны
иілгіш берік тез кебеді балық аулайтын заттар ылғал сіңірмейді тершеңдік аллергия пластмасса үтіктемейміз киімдер
Мағынаны тану
Бүгінгі сабағымызда біз капроннан гүлдер жасаймыз.Гүлдер - бұл табиғаттың әсем бір бөлшегі. Олар әр түрлі, түрлі- түсті әдемі ,нәзік болып келеді.Гүл адамға қуаныш сыйлайды.Гүлді бір-бірімізді қуанту үшін сыйлаймыз.Кейбір адамдар үшін құшақ толы гүл сыйлау әсерлі болса ал біреулерге бір раушан гүлі де жетіп жатыр.Ең маңыздысы гүл сыйлап қою ғана емес,гүл арқылы сол жанға деген ізгі ниетін,ерекше ықыласын білдіру. Ал енді раушан гүлінің жасалу жолымен ,қажетті құрал-жабдықтармен танысайық.Интерактивті тақтаны пайдаланып слайд арқылы көрсету.
Р.с
Нұсқау карта
Құрал-жабдықтар
1.
Дөңгелек қалыптарды айналдыра орап шеңберлер жасау.
Дайын қалып,сым,қысқаш
2.
Сымға капронды кигізе тартып орау.
Сым,капрон,қысқаш
3.
Оралған капронның түбінен жіппен қысып орау,байлау,артық капронды қиып тастау.
Жіп,капрон, қысқаш,қайшы
4.
Дайын күлтешелерді сабағына бір-бірлеп жіппен байлай отырып бекітеміз ,түбін гүлге арналған скотчпен әдемілеп ораймыз.
Жіп,капрон,қысқаш,скотч
5.
Жапырақтарын да осы әдіспен жасаймыз.
Капрон,қайшы,жіп
1)Дөңгелек қалыптарды айналдыра орап шеңберлер жасау.
2)Сымға капронды кигізе тартып орау.
3)Оралған капронның түбінен жіппен қысып орау,байлау,артық капронды қиып тастау.
4)Дайын күлтешелерді сабағына бір-бірлеп жіппен байлай отырып бекітеміз ,түбін гүлге арналған скотчпен әдемілеп ораймыз.
5)Жапырақтарын да осы әдіспен жасаймыз.
Қауіпсіздік ережесімен таныстыру .
-сымды ораған кезде абай болу,
-сымды қысқышпен қию,
-жіпті қайшымен қию,
Балалар жұмыстанып жатырғанда қадағалап бағыт беру.
Толғаныс
Гүл туралы бес жолды өлең жаздыру.
1)НЕ гүл
2)Қандай Әдемі,нәзік
3)Не істейді Өседі,гүл атады,қурайды
4)Гүл адамға қуаныш сыйлайды.
5)синоним. Өсімдік
Көңіл қойсаң қолдан келмейтін іс жоқ дегендей міне біз раушан гүлін капроннан жасау жолын меңгердік ,сабаққа өте жақсы қатысқандарыңыз үшін рахмет айта отырып қолдарыңдағы гүлдеріңді жақсы тілек айта отырып ыдысқа салуларыңызды сұраймын.
Оқушыларды бағалау.
Шатанова Ақкенже Науанқызы
№42 << Ақ ниет>> гимназиясы
Орал қаласы
Батыс Қазақстан облысы
Сабақтың тақырыбы:Капроннан роза гүлін жасау
Сабақтың мақсаты:а) Оқушыларға қолөнер туралы білім беру.Капронмен жұмыс жасауда білім ,
Білік дағдыларын қалыптастыру.Қолөнер бұйымын жасау.
б )Теориялық білімдерін іс-жүзінде шығармашылық қабілеттерімен ұштастыру,
алған білімдерін,іс жүзінде қолдана білуге дағдыландыру.
В)Қолөнер бұйымдарын жасауға деген қызығушылықтарын ояту,эстетикалық
сезімдерін арттыру, еңбексүйгіштікке,шеберлікке тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: капрон, қайшы,сым, жіп,таяқша,дайын үлгі.
Күтілетін нәтиже:капроннан гүл жасау жолын меңгереді.Алған білімдерін іс жүзінде жасап көрсетеді.Гүл жасау кезінде іскерлік,ұқыптылық,,талғампаздық қабілеттері оянады.
Қызығушылықты ояту
Оқушыларға тапсырмалар беріледі.Көп нүктенің орнына тиісті гүлдің атын жазып 1-2 минутта орындау.Мұндағы мақсат оқушылардың қандай гүлдерді білетіндіктерін байқау әрі негізгі жауабы раушан гүлі екенін білдіру,бір ғана раушан гүлінің әр елде әртүрлі бағаланатынын ұғындыру.
1-тапсырма Бағзы заманнан бұл гүл гүлдердің патшайымы болып есептеледі.Индияда бұл .... гүлді патшаға кім әкелсе ,сол адам патшадан қалағанын алатын болыпты.
2-тапсырма Мұсылмандар аңызында жердің бүкіл өсімдіктері Алладан өте паң Лотос гүлінің орнына басқа бұйырушы беруін сұрағанда,Аллаһ оларға ең керемет осы ..... гүлін жіберіпті.
3-тапсырма Персияда осы ....... гүлін өте жақсы көретіндіктен,сол елдің Гүлістан аталуына себепші болыпты.
4-тапсырма Ал гректер осы бір әсемде хош иісті ....... гүлінің жаратылысы мен солуын өмірдің тым қысқалығының символы деп қарайды.
5-тапсырма Осы гүлдің ақ немесе қызылының жапырағының тұнбасы өкпе, тыныс жолы ауруларына қарсы емдік қасиеті бар.
6-тапсырма Қазақстанда Жапониядан алдырылған көк немесе сары түсті осы .....гүлдерін араластырып гибрид алуға тәжірибе жасалуда.
Ирандық қазақтар осы.... гүлінің шырынын сәбізге қосып тосап (варенье) қайнатады екен.
Гүлдердің түрлерін слайд арқылы көрсету.
Капрон талшығы туралы оқушылардың білімдерін пысықтау,оқушыларды екі топқа бөліп топтастыруға байланысты сұрақтар беру.
1)Капрон қандай талшыққа жатады,неден алынады
2)Капронның пайдасы мен зиянды жағы
Жоғары молекулалық зат капрон смоласынан мақтаға қарағанда берік
Капрон
суда ісінбейді қара күйеге желінбейді өте бағалы
пайдасы зияны
иілгіш берік тез кебеді балық аулайтын заттар ылғал сіңірмейді тершеңдік аллергия пластмасса үтіктемейміз киімдер
Мағынаны тану
Бүгінгі сабағымызда біз капроннан гүлдер жасаймыз.Гүлдер - бұл табиғаттың әсем бір бөлшегі. Олар әр түрлі, түрлі- түсті әдемі ,нәзік болып келеді.Гүл адамға қуаныш сыйлайды.Гүлді бір-бірімізді қуанту үшін сыйлаймыз.Кейбір адамдар үшін құшақ толы гүл сыйлау әсерлі болса ал біреулерге бір раушан гүлі де жетіп жатыр.Ең маңыздысы гүл сыйлап қою ғана емес,гүл арқылы сол жанға деген ізгі ниетін,ерекше ықыласын білдіру. Ал енді раушан гүлінің жасалу жолымен ,қажетті құрал-жабдықтармен танысайық.Интерактивті тақтаны пайдаланып слайд арқылы көрсету.
Р.с
Нұсқау карта
Құрал-жабдықтар
1.
Дөңгелек қалыптарды айналдыра орап шеңберлер жасау.
Дайын қалып,сым,қысқаш
2.
Сымға капронды кигізе тартып орау.
Сым,капрон,қысқаш
3.
Оралған капронның түбінен жіппен қысып орау,байлау,артық капронды қиып тастау.
Жіп,капрон, қысқаш,қайшы
4.
Дайын күлтешелерді сабағына бір-бірлеп жіппен байлай отырып бекітеміз ,түбін гүлге арналған скотчпен әдемілеп ораймыз.
Жіп,капрон,қысқаш,скотч
5.
Жапырақтарын да осы әдіспен жасаймыз.
Капрон,қайшы,жіп
1)Дөңгелек қалыптарды айналдыра орап шеңберлер жасау.
2)Сымға капронды кигізе тартып орау.
3)Оралған капронның түбінен жіппен қысып орау,байлау,артық капронды қиып тастау.
4)Дайын күлтешелерді сабағына бір-бірлеп жіппен байлай отырып бекітеміз ,түбін гүлге арналған скотчпен әдемілеп ораймыз.
5)Жапырақтарын да осы әдіспен жасаймыз.
Қауіпсіздік ережесімен таныстыру .
-сымды ораған кезде абай болу,
-сымды қысқышпен қию,
-жіпті қайшымен қию,
Балалар жұмыстанып жатырғанда қадағалап бағыт беру.
Толғаныс
Гүл туралы бес жолды өлең жаздыру.
1)НЕ гүл
2)Қандай Әдемі,нәзік
3)Не істейді Өседі,гүл атады,қурайды
4)Гүл адамға қуаныш сыйлайды.
5)синоним. Өсімдік
Көңіл қойсаң қолдан келмейтін іс жоқ дегендей міне біз раушан гүлін капроннан жасау жолын меңгердік ,сабаққа өте жақсы қатысқандарыңыз үшін рахмет айта отырып қолдарыңдағы гүлдеріңді жақсы тілек айта отырып ыдысқа салуларыңызды сұраймын.
Оқушыларды бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz