Төреқұл мен Ағыбай арасындағы достық

Камшат Шарипкулова

Сыныбы: 5 Пәні: әдебиет

Сабақтың тақырыбы: Қабдеш Жұмаділов «Қозыкүрең» («Сәйгүліктер» повесінен) Берілгені 3 сағат

3-ші сағат. Төреқұл мен Ағыбай арасындағы достық.

Ойлау деңгейі

Мақсат

Түрткі

(ашық сұрақ, жағдаят, тапсырма)

Нәтиже
Бағалау
Қалыптас-тырушы бағалау
талап критерий
дескриптор
ұпай
№: 1
Ойлау деңгейі:

Білу

Мақсат: Өткен сабақтағы білімдерін саралау, талдау.
Түрткі(ашық сұрақ, жағдаят, тапсырма):

Үй тапсырмасын сұрау

Тапсырма:

Зымыран сұрақтары

(Топ бойынша кім бірінші жауап берсе, сол топ ұпай алады)

1. Ағыбайлар қырғыз досы Төреқұл ауылына бару сапарына неге ерекше мән берді?
2. Ағыбай мен Төреқұл достығы қашан, қалай басталған?
3. Төреғұл Ағыбайларды қалай қарсы алды?
4. Әңгімедегі Саяқбай жылқышы қандай адам?
5. Саяқбайдың Қозыкүреңді аман алып қалу үшін жасаған әрекетін, жануарды арулап көмуін қалай түсінуге болады?
6. «Біздің арамыздағы достықты осы балалар

жалғастыратын болсын» деген сөзді қалай түсінуге болады?

Нәтиже:

1. Ағыбайлар қырғыз досы Төреқұл ауылына бару сапарына неге ерекше мін бергенін айтады.

2. Ағыбай мен Төреқұл достығы қашан, қалай басталғаның айтты.

3. Төреғұл Ағыбайларды қалай қарсы алғанын айтады.

4. Әңгімедегі Саяқбай жылқышы қандай адам екенін айтады.

5. Саяқбайдың Қозыкүреңді аман алып қалу үшін жасаған әрекетін, жануарды арулап көмуінін себебін айту.

6. . «Біздің арамыздағы достықты осы балалар

жалғастыратын болсын» деген сөздің мағынасын түсіндіре алу.

Бағалау:

Өзін өзі бағалау.

Топтық бағалау.

Мәтіннің мазмұның білуі;

Өз бетімен жұмыс жасауы;

Мәтіннің мазмұнын білуі

2

1

0

№: Жарты-лай біледі
Ойлау деңгейі:

2

1

0

№: Аз мөлшер-де
Ойлау деңгейі:

2

1

0

№: 2
Ойлау деңгейі:

Түсіну

Мақсат: Қазақ пен қырғыз арасындағы достықты қадірлеу, білу.
Түрткі(ашық сұрақ, жағдаят, тапсырма):

Достық деген не? Халықтар достығы дегенімізді қалай түсінеміз?

1. Әңгімеде қандай халықтар арасындағы бауырластық, достық сипатталған?

2. Бір ененің емшегіне таласып емген егіз қозыдай деген теңеуді қалай түсінесіңдер?

Мақал-мәтелдер білеміңдер ме?

Мәтінді бүгінгі өмірмен салыстыр.

Нәтиже:

Достықтың не екенін айтады.

Шығармада-ғы достықтың көрініс табуы

Бағалау:

Бірін-бірі бағалау

топпен бағалау

Шығарма-ның мазмұны не жайлы екенін түсінуі
түсінді

2

1

0

№: жарты-лай
Ойлау деңгейі:

2

1

0

№: түсінбеді
Ойлау деңгейі:

2

1

0

№: 3
Ойлау деңгейі:

Қолдану

Мақсат: Шығарманы талқылау арқылы білімдерін кеңейту.
Түрткі(ашық сұрақ, жағдаят, тапсырма):

Қырғыз, қазақ халықтарының туыстығы туралы мәтінде не айтылған?

Ержанның ойларын мәтіннен тауып оқыңдар. «Біздің арамыздағы достықты осы балалар жалғастыратын болсын» деген сөзді қалай түсінуге болады?

Нәтиже: Мәтіндегі әр сөзге талдау жасау арқылы мәтінді толық түсінуі
Бағалау: топпен бағалау
Мәтіндегі әр сөзге талдау жасау арқылы мәтінді толық түсінеді.
Толық түсінеді

2

1

0

№: Жарты-лай түсінді
Ойлау деңгейі:

2

1

0

№: Түсінбей-ді
Ойлау деңгейі:

2

1

0

№:
Ойлау деңгейі:
Мақсат:
Түрткі(ашық сұрақ, жағдаят, тапсырма):
Нәтиже:
Бағалау:
№: 4
Ойлау деңгейі:

Талдау

Мақсат: Өтілген шығарманы қаншалықты меңгерді.
Түрткі(ашық сұрақ, жағдаят, тапсырма):

Семантикалық картаны әр топ толтырады.

:
:
:
:
:
Нәтиже:
Бағалау: Үзінді
Саяқбай
Төреқұл
Ағыбай

1

2

3

4

5

6

  • Пәлі, мына қазақтарды қарай гөр!
  • Бұлар менің жиендерім . . .
  • Жігіттер, мен бірдеңе білсем, сендер осы қозыкүреңнен айырыласыңдар, -деді.
  • Жануарым - ай, аман-есен келген екенсің ғой! Айшылық жолды алты аттап, Алатауыңа жеткен екенсің- ау! . . .
  • «Біздің арамыздағы достықты осы балалар жалғастыратын болсын . . . »
  • Мынауың баға жетпес сый болды - ау, Төреқұл!

+

+

+

+

+

+

Семантика-лық картаны толтыра отырып, еске түсіреді, білімдерін жинақтайды

топпен бағалау

өзін-өзі бағалау

Сызбаға сала алуы

Орындай алды

Жарты-лай орындады

Орындай алмады

2

1

0

№:
Ойлау деңгейі:
Мақсат:
Түрткі(ашық сұрақ, жағдаят, тапсырма):
Нәтиже:
№:
Ойлау деңгейі:
Мақсат:
Түрткі(ашық сұрақ, жағдаят, тапсырма):
Нәтиже:
№: Сергіту сәті
№:
Ойлау деңгейі:
Мақсат:
Түрткі(ашық сұрақ, жағдаят, тапсырма):
Нәтиже:
Бағалау:
№: 5
Ойлау деңгейі:

Жинақтау

Мақсат: Тарихи жағдайға тоқталу.
Түрткі(ашық сұрақ, жағдаят, тапсырма):

Видео ролик көрсету.

Іздеу роль лошади в годы ВОВ

Ұлы Отан соғысы кезінде Орта Азия халықтарының шикізат жіберуде қосқан үлесі қандай болды?

Нәтиже: Оқушыларға шикізат өнімдерімен бірге төрт түліктің де майданға жіберілгенін түсінуі.
Бағалау: Топпен бағалау
Оқушыларға шикізат өнімдерімен бірге төрт түліктің де майданға жіберілгенін түсінді.

Толық түсінді

Жарты-лай түсінді

Түсінбеді

2

1

0

№: 6
Ойлау деңгейі:

Бағалау

Мақсат: Оқушының сөйлеу мәдениетін, ойын, шығармашылығын дамыту
Түрткі(ашық сұрақ, жағдаят, тапсырма):

«Бәріміз де туыспыз» деген тақырыпта шағын эссе

жазу.

Нәтиже: Өз ойын жазбаша жіткізеді, сауатты жазуға тырысуы.
Бағалау: Топпен бағалау
Өз ойын жазбаша жіткізеді

Ұқсас жұмыстар
Сабақтың көрнекілігі. Сабақтың тақырыбы
Төреқұлдың тағылымды әңгімесі
Топпен бағалау
Сәкен жүнісов «ақырғы бәйге». 5 сынып
Бөгенбай кім
Ақжолтай Ағыбай батыр
"ана тілі" пәні бойынша
Әкесі құрдастың баласы құрдас
Екінші сөйлем
837-1847 жылдардағы кенесары қасымұлы бастаған көтеріліс
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz