Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Төреқұл мен Ағыбай арасындағы достық
Камшат Шарипкулова
Сыныбы: 5 Пәні: әдебиет
Сабақтың тақырыбы: Қабдеш Жұмаділов <<Қозыкүрең>> (<<Сәйгүліктер>> повесінен) Берілгені 3 сағат
3-ші сағат. Төреқұл мен Ағыбай арасындағы достық.
№
Ойлау деңгейі
Мақсат
Түрткі
(ашық сұрақ, жағдаят, тапсырма)
Нәтиже
Бағалау
Қалыптас-тырушы бағалау
талап критерий
дескриптор
ұпай
1
Білу
Өткен сабақтағы білімдерін саралау, талдау.
Үй тапсырмасын сұрау
Тапсырма:
Зымыран сұрақтары
(Топ бойынша кім бірінші жауап берсе, сол топ ұпай алады)
1.Ағыбайлар қырғыз досы Төреқұл ауылына бару сапарына неге ерекше мән берді?
2.Ағыбай мен Төреқұл достығы қашан, қалай басталған?
3.Төреғұл Ағыбайларды қалай қарсы алды?
4.Әңгімедегі Саяқбай жылқышы қандай адам?
5.Саяқбайдың Қозыкүреңді аман алып қалу үшін жасаған әрекетін, жануарды арулап көмуін қалай түсінуге болады?
6.<<Біздің арамыздағы достықты осы балалар
жалғастыратын болсын>> деген сөзді қалай түсінуге болады?
1.Ағыбайлар қырғыз досы Төреқұл ауылына бару сапарына неге ерекше мін бергенін айтады.
2. Ағыбай мен Төреқұл достығы қашан, қалай басталғаның айтты.
3. Төреғұл Ағыбайларды қалай қарсы алғанын айтады.
4. Әңгімедегі Саяқбай жылқышы қандай адам екенін айтады.
5. Саяқбайдың Қозыкүреңді аман алып қалу үшін жасаған әрекетін, жануарды арулап көмуінін себебін айту.
6. .<<Біздің арамыздағы достықты осы балалар
жалғастыратын болсын>> деген сөздің мағынасын түсіндіре алу.
Өзін өзі бағалау.
Топтық бағалау.
Мәтіннің мазмұның білуі;
Өз бетімен жұмыс жасауы;
Мәтіннің мазмұнын білуі
2
1
0
Жарты-лай біледі
2
1
0
Аз мөлшер-де
2
1
0
2
Түсіну
Қазақ пен қырғыз арасындағы достықты қадірлеу, білу.
Достық деген не? Халықтар достығы дегенімізді қалай түсінеміз?
1. Әңгімеде қандай халықтар арасындағы бауырластық, достық сипатталған?
2. Бір ененің емшегіне таласып емген егіз қозыдай деген теңеуді қалай түсінесіңдер?
Мақал-мәтелдер білеміңдер ме?
Мәтінді бүгінгі өмірмен салыстыр.
Достықтың не екенін айтады.
Шығармада-ғы достықтың көрініс табуы
Бірін-бірі бағалау
топпен бағалау
Шығарма-ның мазмұны не жайлы екенін түсінуі
түсінді
2
1
0
жарты-лай
2
1
0
түсінбеді
2
1
0
3
Қолдану
Шығарманы талқылау арқылы білімдерін кеңейту.
Қырғыз, қазақ халықтарының туыстығы туралы мәтінде не айтылған?
Ержанның ойларын мәтіннен тауып оқыңдар. <<Біздің арамыздағы достықты осы балалар жалғастыратын болсын>> деген сөзді қалай түсінуге болады?
Мәтіндегі әр сөзге талдау жасау арқылы мәтінді толық түсінуі
топпен бағалау
Мәтіндегі әр сөзге талдау жасау арқылы мәтінді толық түсінеді.
Толық түсінеді
2
1
0
Жарты-лай түсінді
2
1
0
Түсінбей-ді
2
1
0
4
Талдау
Өтілген шығарманы қаншалықты меңгерді.
Семантикалық картаны әр топ толтырады.
№
Үзінді
Саяқбай
Төреқұл
Ағыбай
1
2
3
4
5
6
oo Пәлі, мына қазақтарды қарай гөр!
oo Бұлар менің жиендерім....
oo Жігіттер, мен бірдеңе білсем, сендер осы қозыкүреңнен айырыласыңдар,-деді.
oo Жануарым - ай, аман-есен келген екенсің ғой! Айшылық жолды алты аттап, Алатауыңа жеткен екенсің- ау!....
oo <<Біздің арамыздағы достықты осы балалар жалғастыратын болсын...>>
oo Мынауың баға жетпес сый болды - ау, Төреқұл!
+
+
+
+
+
+
Семантика-лық картаны толтыра отырып, еске түсіреді, білімдерін жинақтайды
топпен бағалау
өзін-өзі бағалау
Сызбаға сала алуы
Орындай алды
Жарты-лай орындады
Орындай алмады
2
1
0
Сергіту сәті
5
Жинақтау
Тарихи жағдайға тоқталу.
Видео ролик көрсету.
Іздеу роль лошади в годы ВОВ
Ұлы Отан соғысы кезінде Орта Азия халықтарының шикізат жіберуде қосқан үлесі қандай болды?
Оқушыларға шикізат өнімдерімен бірге төрт түліктің де майданға жіберілгенін түсінуі.
Топпен бағалау
Оқушыларға шикізат өнімдерімен бірге төрт түліктің де майданға жіберілгенін түсінді.
Толық түсінді
Жарты-лай түсінді
Түсінбеді
2
1
0
6
Бағалау
Оқушының сөйлеу мәдениетін, ойын, шығармашылығын дамыту
<<Бәріміз де туыспыз>> деген тақырыпта шағын эссе
жазу.
Өз ойын жазбаша жіткізеді, сауатты жазуға тырысуы.
Топпен бағалау
Өз ойын жазбаша жіткізеді, сауатты жазуға тырысады.
Дәлелдей алды
2
Жарты-лай дәлелде-ді
1
Дәлелдей алмады
0
Бағалау парақшасы
5-сынып оқушыларының дайындық деңгейіне қойылатын талаптар
Пәндік нәтижелер бойынша 5-сыныптың соңында оқушылар:
халық ауыз әдебиетінің үлгілерін, әдеби мәтінді, өлеңдерді дұрыс, тез және мәнерлеп оқи білуі;
көркем мәтіндерді ауызша мазмұндап айта білуі;
бағдарламаға сәйкес 8-9 өлең мен (бұған поэмалардан үзінділер де кіреді), 3-4 прозалық туындылардан үзінділерді жатқа айта білуі;
әдеби шығармада бейнеленген оқиғалар мен кейіпкерлер әрекетіне өзіндік көзқарасын білдіре алуы;
отаңдық және шетелдік классикалық балалар әдебиеті үлгілерін мұғалім басшылығымен және өз бетімен ізденіп оқи білуі;
оқыған туындының тектік, жанрлық сипатын; әдебиет және фольклор туралы жалпы ұғымдарды анықтай білуі;
қазақ ауыз әдебиетінің басты жанрларының (тұрмыс-салт жырлары, мақал-мәтелдер, жұмбақтар, ертегілер, аңыз-әңгімелер, шешендік сөздер, эпостық жырлар, лиро-эпостық жырлар) негізгі белгілерін;
мәтінге қысқаша жоспар құра білуі;
оқыған шығарма сюжетінің ізімен немесе еркін тақырыпта әртүрлі шығармашылық жұмыс түрлерін (өлең, шағын әңгіме, ертегі, т.б.) құрастыра білуі тиіс.
Сыныбы: 5 Пәні: әдебиет
Сабақтың тақырыбы: Қабдеш Жұмаділов <<Қозыкүрең>> (<<Сәйгүліктер>> повесінен) Берілгені 3 сағат
3-ші сағат. Төреқұл мен Ағыбай арасындағы достық.
№
Ойлау деңгейі
Мақсат
Түрткі
(ашық сұрақ, жағдаят, тапсырма)
Нәтиже
Бағалау
Қалыптас-тырушы бағалау
талап критерий
дескриптор
ұпай
1
Білу
Өткен сабақтағы білімдерін саралау, талдау.
Үй тапсырмасын сұрау
Тапсырма:
Зымыран сұрақтары
(Топ бойынша кім бірінші жауап берсе, сол топ ұпай алады)
1.Ағыбайлар қырғыз досы Төреқұл ауылына бару сапарына неге ерекше мән берді?
2.Ағыбай мен Төреқұл достығы қашан, қалай басталған?
3.Төреғұл Ағыбайларды қалай қарсы алды?
4.Әңгімедегі Саяқбай жылқышы қандай адам?
5.Саяқбайдың Қозыкүреңді аман алып қалу үшін жасаған әрекетін, жануарды арулап көмуін қалай түсінуге болады?
6.<<Біздің арамыздағы достықты осы балалар
жалғастыратын болсын>> деген сөзді қалай түсінуге болады?
1.Ағыбайлар қырғыз досы Төреқұл ауылына бару сапарына неге ерекше мін бергенін айтады.
2. Ағыбай мен Төреқұл достығы қашан, қалай басталғаның айтты.
3. Төреғұл Ағыбайларды қалай қарсы алғанын айтады.
4. Әңгімедегі Саяқбай жылқышы қандай адам екенін айтады.
5. Саяқбайдың Қозыкүреңді аман алып қалу үшін жасаған әрекетін, жануарды арулап көмуінін себебін айту.
6. .<<Біздің арамыздағы достықты осы балалар
жалғастыратын болсын>> деген сөздің мағынасын түсіндіре алу.
Өзін өзі бағалау.
Топтық бағалау.
Мәтіннің мазмұның білуі;
Өз бетімен жұмыс жасауы;
Мәтіннің мазмұнын білуі
2
1
0
Жарты-лай біледі
2
1
0
Аз мөлшер-де
2
1
0
2
Түсіну
Қазақ пен қырғыз арасындағы достықты қадірлеу, білу.
Достық деген не? Халықтар достығы дегенімізді қалай түсінеміз?
1. Әңгімеде қандай халықтар арасындағы бауырластық, достық сипатталған?
2. Бір ененің емшегіне таласып емген егіз қозыдай деген теңеуді қалай түсінесіңдер?
Мақал-мәтелдер білеміңдер ме?
Мәтінді бүгінгі өмірмен салыстыр.
Достықтың не екенін айтады.
Шығармада-ғы достықтың көрініс табуы
Бірін-бірі бағалау
топпен бағалау
Шығарма-ның мазмұны не жайлы екенін түсінуі
түсінді
2
1
0
жарты-лай
2
1
0
түсінбеді
2
1
0
3
Қолдану
Шығарманы талқылау арқылы білімдерін кеңейту.
Қырғыз, қазақ халықтарының туыстығы туралы мәтінде не айтылған?
Ержанның ойларын мәтіннен тауып оқыңдар. <<Біздің арамыздағы достықты осы балалар жалғастыратын болсын>> деген сөзді қалай түсінуге болады?
Мәтіндегі әр сөзге талдау жасау арқылы мәтінді толық түсінуі
топпен бағалау
Мәтіндегі әр сөзге талдау жасау арқылы мәтінді толық түсінеді.
Толық түсінеді
2
1
0
Жарты-лай түсінді
2
1
0
Түсінбей-ді
2
1
0
4
Талдау
Өтілген шығарманы қаншалықты меңгерді.
Семантикалық картаны әр топ толтырады.
№
Үзінді
Саяқбай
Төреқұл
Ағыбай
1
2
3
4
5
6
oo Пәлі, мына қазақтарды қарай гөр!
oo Бұлар менің жиендерім....
oo Жігіттер, мен бірдеңе білсем, сендер осы қозыкүреңнен айырыласыңдар,-деді.
oo Жануарым - ай, аман-есен келген екенсің ғой! Айшылық жолды алты аттап, Алатауыңа жеткен екенсің- ау!....
oo <<Біздің арамыздағы достықты осы балалар жалғастыратын болсын...>>
oo Мынауың баға жетпес сый болды - ау, Төреқұл!
+
+
+
+
+
+
Семантика-лық картаны толтыра отырып, еске түсіреді, білімдерін жинақтайды
топпен бағалау
өзін-өзі бағалау
Сызбаға сала алуы
Орындай алды
Жарты-лай орындады
Орындай алмады
2
1
0
Сергіту сәті
5
Жинақтау
Тарихи жағдайға тоқталу.
Видео ролик көрсету.
Іздеу роль лошади в годы ВОВ
Ұлы Отан соғысы кезінде Орта Азия халықтарының шикізат жіберуде қосқан үлесі қандай болды?
Оқушыларға шикізат өнімдерімен бірге төрт түліктің де майданға жіберілгенін түсінуі.
Топпен бағалау
Оқушыларға шикізат өнімдерімен бірге төрт түліктің де майданға жіберілгенін түсінді.
Толық түсінді
Жарты-лай түсінді
Түсінбеді
2
1
0
6
Бағалау
Оқушының сөйлеу мәдениетін, ойын, шығармашылығын дамыту
<<Бәріміз де туыспыз>> деген тақырыпта шағын эссе
жазу.
Өз ойын жазбаша жіткізеді, сауатты жазуға тырысуы.
Топпен бағалау
Өз ойын жазбаша жіткізеді, сауатты жазуға тырысады.
Дәлелдей алды
2
Жарты-лай дәлелде-ді
1
Дәлелдей алмады
0
Бағалау парақшасы
5-сынып оқушыларының дайындық деңгейіне қойылатын талаптар
Пәндік нәтижелер бойынша 5-сыныптың соңында оқушылар:
халық ауыз әдебиетінің үлгілерін, әдеби мәтінді, өлеңдерді дұрыс, тез және мәнерлеп оқи білуі;
көркем мәтіндерді ауызша мазмұндап айта білуі;
бағдарламаға сәйкес 8-9 өлең мен (бұған поэмалардан үзінділер де кіреді), 3-4 прозалық туындылардан үзінділерді жатқа айта білуі;
әдеби шығармада бейнеленген оқиғалар мен кейіпкерлер әрекетіне өзіндік көзқарасын білдіре алуы;
отаңдық және шетелдік классикалық балалар әдебиеті үлгілерін мұғалім басшылығымен және өз бетімен ізденіп оқи білуі;
оқыған туындының тектік, жанрлық сипатын; әдебиет және фольклор туралы жалпы ұғымдарды анықтай білуі;
қазақ ауыз әдебиетінің басты жанрларының (тұрмыс-салт жырлары, мақал-мәтелдер, жұмбақтар, ертегілер, аңыз-әңгімелер, шешендік сөздер, эпостық жырлар, лиро-эпостық жырлар) негізгі белгілерін;
мәтінге қысқаша жоспар құра білуі;
оқыған шығарма сюжетінің ізімен немесе еркін тақырыпта әртүрлі шығармашылық жұмыс түрлерін (өлең, шағын әңгіме, ертегі, т.б.) құрастыра білуі тиіс.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz