Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Түлкі мен тырна



Технологиялық карта
Білім беру саласы: Қатынас
Бөлімі: Тіл дамыту
Тақырыбы: Түлкі мен тырна
Мақсаты: 1.Ертегі туралы түсінік беру
2.Ертегі кейіпкерлеріне мінездеме
беруге үйрету арқылы сөздік қорын
Дамыту, байланыстырып сөйлеуге
үйрету.
3.Жануарларға деген
сүйіспеншіліктерін, қамқорлық сезімдерін қалып-
Тастыру, қайырымдылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Түлкі мен тырнаның, жабайы аңдардың
суреттері, үйдің макеті.
Әдіс - тәсілдері: Көрсету, сұрақ – жауап, түсіндіру.

| | | |
|Іс-әрекет |Тәрбиешінің |Балалардың |
|кезеңдері |іс- әрекеті |іс- әрекеті |
| Мотивациялық |Біздің топтың ұл –қыздары тату - |Үлкенге де сіз |
|қозғаушы |тәтті |Кішіге де сіз |
| |ойнайды. Әлемдегі бар адамға тек |Бәріңізді құрметтеп |
| |жақсылық ойлайды. |Бас иеміз біз! |
| | | |
| |Балалар бүгін бізге аңдар қонаққа | |
| |кел- | |
| |ген екен. Осы аңдардың қай ертегі | |
| |кейіпкерлері екенін табуымыз | |
| |керек. | |
| |«Мен қай ертегіденмін?» ойыны | |
| |Қасқыр Жеті лақ | |
| |т.б. | |
| |Аю Маша | |
| |мен аю | |
| |Қырғауыл Түлкі мен | |
| |қырғауыл | |
|Іздену ұйымдастырушы| Суретпен жұмыс| |
| |Балалар мен сендерге жабайы аң мен| |
| |құстың суретін әкелдім.Бұл қандай |Берілген сұрақтарға жауап |
| |пен аң деп ойлайсыңдар? Түлкі сөзі|Береді. |
| | | |
| |қандай дыбыстан басталып тұр? | |
| |Т дыбысын дыбыстату арқылы дауыс- | |
| |сыз дыбыс екенін тапқызамын. | |
| |Түлкі сөзі буынға бөлінеді. | |
| |етпен | |
| |біздің жерімізде |Түлкі туралы әңгімелейді. |
| |қоректенеді | |
| |кездеседі | |
| |ТҮЛКІ | |
| |жабайы аң | |
| |қу айлакер | |
| | | |
| |төрт аяқты | |
| | | |
| |Тырна сөзінің қандай дыбыстан |Тырна туралы әңгімелейді. |
| |басталып тұрғандығы сұралып, | |
| |тырна сөзі буынға бөлінеді. | |
| |Құс | |
| |сулы жерде |Түлкі мен тырна ертегісін |
| |мекендейді |тамашалайды. |
| |ТЫРНА | |
| |екі аяқты | |
| |тұмсығы ұзын | |
| | | |
| |қауырсыны, | |
| |қанаты бар |Берілген сұрақтарға жауап |
| | |береді. |
| |Олай болса біз «Түлкі мен тырна» | |
| |ертегісімен танысамыз. | |
| | | |
| |Кітаптың беті ашамыз. | |
| |Ертегі оқылып, ертегі бойынша | |
| |сұрақтар қойылады. | |
| |Түлкінің іс -әрекеті дұрыс па? | |
| |Түлкі тамақты қонағына қандай | |
| |ыдыспен берді? | |
| |Тырна түлкіге қалай жауап берді? | |
| |Балалар біз осы ертегіден | |
| |көріністі |Оқушылар ыдысты құрастырады|
| |тамашалайық. | |
| |«Түлкі мен тырна» ертегісінен | |
| |көрініс | |
| |Көрсетіледі. | |
| | | |
| |Түлкі мен тырнаға арнап ыдыстарды |Ойынға қатысады |
| |құрастырайық. | |
| | | |
| |түлкі | |
| |тарелка | |
| |тырна | |
| |құмыра | |
| | | |
| |Сергіту сәті | |
| |«Аңдар мен құстар» ойыны |Балалар өздерінің білетін |
| |Аңдар мен құстардың аты аталады. |жұмбақтарын, жаңылтпаштарын|
| |Балалар олардың аң немесе құс |айтады |
| |екенін | |
| |ажыратады. | |
| | | |
| |Біз осы түлкі мен тырна туралы | |
| |қандай жұмбактар, жаңылтпаштар, | |
| |тақпақтар, ертегілер білеміз? | |
| |Жаңылтпаш | |
| |Көп тырна | |
| |Көп тырна | |
| |Тыраулап тек | |
| |Көп тұрма | |
| | | |
| |Жұмбақ | |
| |Өзі бір қу | |
| |Жүрген жері айқай да шу | |
| |(түлкі) | |
| |Түлкі | |
| |Түлкі деген қу өткен | |
| |Жүрген жерін шу еткен | |
| |Түздің жылпос бұл аңы | |
| |Артында көп ылаңы. | |
| | | |
| |Тырна | |
| |Сирағы ұзын тырнамын | |
| |Тырнағы ұзын тырнамын | |
| |Балықты сүзбей | |
| |Ұстаймын шоқып | |
| |Тұмсығы біздей тырнамын. | |
|Рефлексивті |Венн диаграммасы | |
|коррекциялаушы | | |
| |түлкі | |
| |тырна | |
| |жабайы тірі | |
| |жабайы | |
| |аң табиғат | |
| |құс | |
| | | |
| | | |
| |Балалар біз «ертегілер» әнін | |
| |тамаша- | |
| |лайық Ән: Ертегілер | |

Күтілетін нәтиже:
Білуі тиіс: Ертегі кейіпкерлеріне мінездеме береді.
Түсінігі: Ертегі мазмұны туралы түсінік алады.
Көрсете білуі: Ертегі кейіпкерлерінің қимыл –қозғалысын , іс-
әрекетін көрсетеді, рөлдерде қызыға
ойнайды .

Ұқсас жұмыстар
Қош болыңыз Ертегі әжей
Айлакер түлкі
Балаларға өздеріне ұнаған ертегі кейіпкерлерінің суретін салғызу
Құстар жайлы
Ертегілер еліне саяхат
Құстардың көктемгі тіршілігі (дүниетану 1 сынып ашық сабақ жоспары)
Құрмалас сөйлемнің түрлерін ажырата алмауы
Мен және менің досым. Нәтиже сабақ
Өсімдіктер мен жануарлардың «қызыл кітабы»
Дала зонасы
Пәндер