Түлкі мен тырна



Технологиялық карта
Білім беру саласы: Қатынас
Бөлімі: Тіл дамыту
Тақырыбы: Түлкі мен тырна
Мақсаты: 1.Ертегі туралы түсінік беру
2.Ертегі кейіпкерлеріне мінездеме
беруге үйрету арқылы сөздік қорын
Дамыту, байланыстырып сөйлеуге
үйрету.
3.Жануарларға деген
сүйіспеншіліктерін, қамқорлық сезімдерін қалып-
Тастыру, қайырымдылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Түлкі мен тырнаның, жабайы аңдардың
суреттері, үйдің макеті.
Әдіс - тәсілдері: Көрсету, сұрақ – жауап, түсіндіру.

| | | |
|Іс-әрекет |Тәрбиешінің |Балалардың |
|кезеңдері |іс- әрекеті |іс- әрекеті |
| Мотивациялық |Біздің топтың ұл –қыздары тату - |Үлкенге де сіз |
|қозғаушы |тәтті |Кішіге де сіз |
| |ойнайды. Әлемдегі бар адамға тек |Бәріңізді құрметтеп |
| |жақсылық ойлайды. |Бас иеміз біз! |
| | | |
| |Балалар бүгін бізге аңдар қонаққа | |
| |кел- | |
| |ген екен. Осы аңдардың қай ертегі | |
| |кейіпкерлері екенін табуымыз | |
| |керек. | |
| |«Мен қай ертегіденмін?» ойыны | |
| |Қасқыр Жеті лақ | |
| |т.б. | |
| |Аю Маша | |
| |мен аю | |
| |Қырғауыл Түлкі мен | |
| |қырғауыл | |
|Іздену ұйымдастырушы| Суретпен жұмыс| |
| |Балалар мен сендерге жабайы аң мен| |
| |құстың суретін әкелдім.Бұл қандай |Берілген сұрақтарға жауап |
| |пен аң деп ойлайсыңдар? Түлкі сөзі|Береді. |
| | | |
| |қандай дыбыстан басталып тұр? | |
| |Т дыбысын дыбыстату арқылы дауыс- | |
| |сыз дыбыс екенін тапқызамын. | |
| |Түлкі сөзі буынға бөлінеді. | |
| |етпен | |
| |біздің жерімізде |Түлкі туралы әңгімелейді. |
| |қоректенеді | |
| |кездеседі | |
| |ТҮЛКІ | |
| |жабайы аң | |
| |қу айлакер | |
| | | |
| |төрт аяқты | |
| | | |
| |Тырна сөзінің қандай дыбыстан |Тырна туралы әңгімелейді. |
| |басталып тұрғандығы сұралып, | |
| |тырна сөзі буынға бөлінеді. | |
| |Құс | |
| |сулы жерде |Түлкі мен тырна ертегісін |
| |мекендейді |тамашалайды. |
| |ТЫРНА | |
| |екі аяқты | |
| |тұмсығы ұзын | |
| | | |
| |қауырсыны, | |
| |қанаты бар |Берілген сұрақтарға жауап |
| | |береді. |
| |Олай болса біз «Түлкі мен тырна» | |
| |ертегісімен танысамыз. | |
| | | |
| |Кітаптың беті ашамыз. | |
| |Ертегі оқылып, ертегі бойынша | |
| |сұрақтар қойылады. | |
| |Түлкінің іс -әрекеті дұрыс па? | |
| |Түлкі тамақты қонағына қандай | |
| |ыдыспен берді? | |
| |Тырна түлкіге қалай жауап берді? | |
| |Балалар біз осы ертегіден | |
| |көріністі |Оқушылар ыдысты құрастырады|
| |тамашалайық. | |
| |«Түлкі мен тырна» ертегісінен | |
| |көрініс | |
| |Көрсетіледі. | |
| | | |
| |Түлкі мен тырнаға арнап ыдыстарды |Ойынға қатысады |
| |құрастырайық. | |
| | | |
| |түлкі | |
| |тарелка | |
| |тырна | |
| |құмыра | |
| | | |
| |Сергіту сәті | |
| |«Аңдар мен құстар» ойыны |Балалар өздерінің білетін |
| |Аңдар мен құстардың аты аталады. |жұмбақтарын, жаңылтпаштарын|
| |Балалар олардың аң немесе құс |айтады |
| |екенін | |
| |ажыратады. | |
| | | |
| |Біз осы түлкі мен тырна туралы | |
| |қандай жұмбактар, жаңылтпаштар, | |
| |тақпақтар, ертегілер білеміз? | |
| |Жаңылтпаш | |
| |Көп тырна | |
| |Көп тырна | |
| |Тыраулап тек | |
| |Көп тұрма | |
| | | |
| |Жұмбақ | |
| |Өзі бір қу | |
| |Жүрген жері айқай да шу | |
| |(түлкі) | |
| |Түлкі | |
| |Түлкі деген қу өткен | |
| |Жүрген жерін шу еткен | |
| |Түздің жылпос бұл аңы | |
| |Артында көп ылаңы. | |
| | | |
| |Тырна | |
| |Сирағы ұзын тырнамын | |
| |Тырнағы ұзын тырнамын | |
| |Балықты сүзбей | |
| |Ұстаймын шоқып | |
| |Тұмсығы біздей тырнамын. | |
|Рефлексивті |Венн диаграммасы | |
|коррекциялаушы | | |
| |түлкі | |
| |тырна | |
| |жабайы тірі | |
| |жабайы | |
| |аң табиғат | |
| |құс | |
| | | |
| | | |
| |Балалар біз «ертегілер» әнін | |
| |тамаша- | |
| |лайық Ән: Ертегілер | |

Күтілетін нәтиже:
Білуі тиіс: Ертегі кейіпкерлеріне мінездеме береді.
Түсінігі: Ертегі мазмұны туралы түсінік алады.
Көрсете білуі: Ертегі кейіпкерлерінің қимыл –қозғалысын , іс-
әрекетін көрсетеді, рөлдерде қызыға
ойнайды .

Ұқсас жұмыстар
Қош болыңыз Ертегі әжей
Айлакер түлкі
Балаларға өздеріне ұнаған ертегі кейіпкерлерінің суретін салғызу
Құстар жайлы
Ертегілер еліне саяхат
Құстардың көктемгі тіршілігі (дүниетану 1 сынып ашық сабақ жоспары)
Құрмалас сөйлемнің түрлерін ажырата алмауы
Мен және менің досым. Нәтиже сабақ
Өсімдіктер мен жануарлардың «қызыл кітабы»
Дала зонасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz