Ақпаратты өңдеу тәсілдер

Апта: 1

Күні: 02. 09. 14

Пәні

Информатика

Мұғалім аты-жөні

Өмірзақов Н. Т.

Астана қаласы

№48 мектеп-лицей

7 «а, ә, б, в, г» - сыныптары

Оқу-ісінің меңгерушісі

Мұқатова Ж. М.

Апта:1Күні:02. 09. 14: Сабақтың тақырыбы: Кіріспе. Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру.
Апта:1Күні:02. 09. 14: Сілтеме:
ПәніИнформатика:
  • 7-сынып оқулығы;
  • Стендтер.
Апта:1Күні:02. 09. 14: Сабақтың мақсаты:
Апта:1Күні:02. 09. 14: Білімділік мәні:
ПәніИнформатика: Информатика кабинетіндегі қойылатын талаптар, міндеттер, шаршаған жағдайда қолданылатын жаттығулар және техника қауіпсіздігін сақтау ережелерін үйрету.
Апта:1Күні:02. 09. 14: Дамытушылық мәні:
ПәніИнформатика: Практикалық дағдыларын дамыту, өз бетінше жұмыс жасауда білімдерін пайдалана білуге, пәнге деген қызығушылығын қалыптастыру.
Апта:1Күні:02. 09. 14: Тәрбиелік мәні:
ПәніИнформатика: Ұқыптылыққа, ізденімпаздыққа, шығармашылыққа тәрбиелеу
Апта:1Күні:02. 09. 14: Нәтиже:
ПәніИнформатика:
  • Жұмыс істеу алдындағы қауіпсіздік ережелерін біледі
  • Компьютермен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтайды
  • Компьютерде жұмысты аяқтаған кездегі қауіпсіздік ережелерін сақтайды.
  • Ұжыммен бірігіп жұмыс істеу ережесін біледі.
  • Аппаттық жағдайлардағы қауіпсіздік ережелерін үйренеді.
  • Арнайы көзге жаттығу ережелерін жасап үйренеді.
Апта:1Күні:02. 09. 14: Түйінді идеялар:
ПәніИнформатика:
  • Жұмыс істеу алдындағы қауіпсіздік ережелері
  • Компьютермен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережелері
  • Компьютерде жұмысты аяқтаған кездегі қауіпсіздік ережелері
  • Ұжыммен бірігіп жұмыс істеу ережесі
  • Аппаттық жағдайлардағы қауіпсіздік ережелері
  • Арнайы көзге жаттығу ережелері
Апта:1Күні:02. 09. 14: Сабақтың түрі:
ПәніИнформатика: Жаңа сабақ
Апта:1Күні:02. 09. 14: Әдіс-тәсілдері:
ПәніИнформатика: АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту
Апта:1Күні:02. 09. 14: Пәнаралық байланыс:
ПәніИнформатика:
Апта:1Күні:02. 09. 14: Ұйымдастыру кезеңі (2 мин. )
Апта:1Күні:02. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:1Күні:02. 09. 14:
  1. Сәлемдесу.
  2. Ұйымдастыру.
  3. Топқа бөлу.
  4. Сабақ барысымен таныстыру.
  5. Бағалау парағын таныстыру.
  6. Балалардың назарын сабаққа шоғырландыру
ПәніИнформатика:
  • Сәлемдесу
  • Өздерін ретке келтіру
  • Топқа бөліну
  • Кітап құралдарын, дәптерлерін, қалам қарындаштарын дайындыққа келтіру
Апта:1Күні:02. 09. 14:

Үй тапсырмасын тексеру (7 мин. )

(сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі)

Апта:1Күні:02. 09. 14:
  • Өткенді қайталау
Апта:1Күні:02. 09. 14: Қызығушылықты ояту (2 мин. )
Апта:1Күні:02. 09. 14: 7-сыныпқа арналған электронды оқулықтан «Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру» тақырыбына арналған бейне материал қосылады. Ол материалда: мәтін, сурет, анимация, тарихи деректер және дыбыстық түсіндіру қамтылған.
ПәніИнформатика: Оқушылар зейін қойып тыңдайды
Апта:1Күні:02. 09. 14:

Мағынаны тану

(Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады. )

Апта:1Күні:02. 09. 14: ББҮ (2 мин. )
Апта:1Күні:02. 09. 14: ББҮ-ны толтыру
ПәніИнформатика: ББ бойынша флипчартта жазу
Апта:1Күні:02. 09. 14: Білемін?
ПәніИнформатика: Білгім келеді?
Мұғалім аты-жөніӨмірзақов Н. Т.: Үйрендім?
Апта:1Күні:02. 09. 14: Сабақтың негізгі бөлімі (20 мин. )
Апта:1Күні:02. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:1Күні:02. 09. 14:

Сыныпты Пирамида, Бәйтерек және «Мәңгілік ел» суреттер қиындысы арқылы 3 топқа бөлу, топ басшыларын сайлау.

Топтағы әрбір оқушының қолына «бағалау парағын» беру. Сабақтың өтілу шартын түсіндіру.

7-сынып оқулығында «Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру» тақырыбын оқыту.

ПәніИнформатика:

Оқушылар белсене қатысады. Суреттерді құрастыру арқылы үш топқа бөлініп отырады.

Оқушылар үш топқа бөлініп сабақ құрылымымен таныстырылады. Топтағы әрбір оқушының қолдарына «бағалау парағы» беріледі.

Оқушылар бірін-бірі бақылап топта жұмыс жасайды.

Топтағы әрбір оқушы «Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру» тақырыбын бөліп алып оқиды.

Оқушылар өздері оқыған ақпарат туралы топқа түсіндіреді.

Апта:1Күні:02. 09. 14: Ой толғаныс (4 мин. )
Апта:1Күні:02. 09. 14: Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру
ПәніИнформатика: Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру
Апта:1Күні:02. 09. 14: Қорыту. Күтілетін нәтиже (3 мин . )
Апта:1Күні:02. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:1Күні:02. 09. 14: Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу, басқаға бағыттау)
ПәніИнформатика: Сұрақтарға жауап береді.
Апта:1Күні:02. 09. 14: Бағалау (2 мин. )
Апта:1Күні:02. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:1Күні:02. 09. 14:

Бақылайды, бағалайды.

Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан ортақ баға қояды.

ПәніИнформатика: Оқушылар өзін-өзі бағалау парағын толтырады. Оқушылар өз топтарындағы көшбасшыларды анықтайды.
Апта:1Күні:02. 09. 14: Үйге тапсырма (1 мин. )
Апта:1Күні:02. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:1Күні:02. 09. 14: Үйге 5-9 беттердегі §1. «Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру» тақырыбын оқып келу.
ПәніИнформатика: Тапсырманы күнделіктеріне белгілеп алады.
Апта:1Күні:02. 09. 14: Рефлексия (2 мин. )
Апта:1Күні:02. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:1Күні:02. 09. 14: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату. Екі жұлдыз - бір тілек әдісін ұсыну.
ПәніИнформатика: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу. Екі жұлдыз - бір тілек әдісімен толтырады.

Апта: 2

Күні: 08. 09. 14

Пәні

Информатика

Мұғалім аты-жөні

Өмірзақов Н. Т.

Астана қаласы

№48 мектеп-лицей

7 «а, ә, б, в, г» - сыныптары

Оқу-ісінің меңгерушісі

Мұқатова Ж. М.

Апта:2Күні:08. 09. 14: Сабақтың тақырыбы: Информатика және ақпарат. Ақпараттық алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері.
Апта:2Күні:08. 09. 14: Сілтеме:
ПәніИнформатика:
  • 7-сынып оқулығы;
  • 7-сынып электронды оқулығы;
  • Стендтер.
Апта:2Күні:08. 09. 14: Сабақтың мақсаты:
Апта:2Күні:08. 09. 14: Білімділік мәні:
ПәніИнформатика: Ақпарат ұғымы, ақпаратты қабылдау, сақтау және жіберу құралдарын, ақпаратпен жұмыс істеу тәсілдерін үйрету.
Апта:2Күні:08. 09. 14: Дамытушылық мәні:
ПәніИнформатика: Оқушылардың есте сақтау және зейіндік қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығьш арттыру.
Апта:2Күні:08. 09. 14: Тәрбиелік мәні:
ПәніИнформатика: Ұқыптылыққа, ізденімпаздыққа, шығармашылыққа тәрбиелеу
Апта:2Күні:08. 09. 14: Нәтиже:
ПәніИнформатика:
  • Ақпаратың түрлерімен танысады.
  • Адам ақпаратты қалай қабылдайды.
  • Ақпаратты өңдеу құралдарын біледі.
  • Ақпаратты жөнелту арналарын біледі.
  • Ақпаратпен жұмыс істеу тәсілдерін үйренеді
  • Ақпаратты сақтау құралдарын біледі.
Апта:2Күні:08. 09. 14: Түйінді идеялар:
ПәніИнформатика:
  • Адам ақпаратпен не істейді.
  • Ақпарат түрлері.
  • Ақпаратты жөнелту.
  • Ақпаратты өңдеу.
  • Ежелгі және қазіргі уақыттағы ақпарат сақтау және тасымалдаушылар
Апта:2Күні:08. 09. 14: Сабақтың түрі:
ПәніИнформатика: Жаңа сабақ
Апта:2Күні:08. 09. 14: Әдіс-тәсілдері:
ПәніИнформатика: АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту
Апта:2Күні:08. 09. 14: Пәнаралық байланыс:
ПәніИнформатика: Математика
Апта:2Күні:08. 09. 14: Ұйымдастыру кезеңі (2 мин. )
Апта:2Күні:08. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:2Күні:08. 09. 14:
  1. Сәлемдесу.
  2. Ұйымдастыру.
  3. Топқа бөлу.
  4. Сабақ барысымен таныстыру.
  5. Бағалау парағын таныстыру.
  6. Балалардың назарын сабаққа шоғырландыру
ПәніИнформатика:
  • Сәлемдесу
  • Өздерін ретке келтіру
  • Топқа бөліну
  • Кітап құралдарын, дәптерлерін, қалам қарындаштарын дайындыққа келтіру
Апта:2Күні:08. 09. 14:

Үй тапсырмасын тексеру (7 мин. )

(сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі)

Апта:2Күні:08. 09. 14:
  • Ақпарат дегеніміз не?
  • Қазіргі кезде ақпараттың қандай түрлері бар?
  • Ақпараттың қасиеттерін атаңдар?
  • Адам ақпаратты қандай сезім мүшелері арқылы қабылдайды?
  • Қандай ақпарат тасығыштар бар?
Апта:2Күні:08. 09. 14: Қызығушылықты ояту (2 мин. )
Апта:2Күні:08. 09. 14: 7-сыныпқа арналған электронды оқулықтан «Ақпараттық алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері» тақырыбына арналған бейне материал қосылады. Ол материалда: мәтін, сурет, анимация, тарихи деректер және дыбыстық түсіндіру қамтылған.
ПәніИнформатика: Оқушылар зейін қойып тыңдайды
Апта:2Күні:08. 09. 14:

Мағынаны тану

(Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады. )

Апта:2Күні:08. 09. 14: ББҮ (2 мин. )
Апта:2Күні:08. 09. 14: ББҮ-ны толтыру
ПәніИнформатика: ББ бойынша флипчартта жазу
Апта:2Күні:08. 09. 14: Білемін?
ПәніИнформатика: Білгім келеді?
Мұғалім аты-жөніӨмірзақов Н. Т.: Үйрендім?
Апта:2Күні:08. 09. 14: Сабақтың негізгі бөлімі (20 мин. )
Апта:2Күні:08. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:2Күні:08. 09. 14:

Сыныпты Пирамида, Бәйтерек және «Мәңгілік ел» суреттер қиындысы арқылы 3 топқа бөлу, топ басшыларын сайлау.

Топтағы әрбір оқушының қолына «бағалау парағын» беру. Сабақтың өтілу шартын түсіндіру.

7-сынып оқулығында «Ақпараттық алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері» тақырыбын оқыту.

Әрбір топқа ақпарат сақтау құралдарының суреттері беріледі.

ПәніИнформатика:

Оқушылар белсене қатысады.

Оқушылар үш топқа бөлініп сабақ құрылымымен таныстырылады. Топтағы әрбір оқушының қолдарына «бағалау парағы» беріледі.

Оқушылар бірін-бірі бақылап топта жұмыс жасайды.

Топтағы әрбір оқушы «Ақпараттық алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері» тақырыбын бөліп алып оқиды.

Оқушылар өздері оқыған ақпарат туралы топқа түсіндіреді.

Апта:2Күні:08. 09. 14: Ой толғаныс (4 мин. )
Апта:2Күні:08. 09. 14: Ақпараттық алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері ақырыбында 5 жолды өлең жазу
ПәніИнформатика: «Ақпараттық алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері» 5 жолды өлең құрастырады
Апта:2Күні:08. 09. 14: Қорыту. Күтілетін нәтиже (3 мин . )
Апта:2Күні:08. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:2Күні:08. 09. 14: Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу, басқаға бағыттау)
ПәніИнформатика: Сұрақтарға жауап береді.
Апта:2Күні:08. 09. 14: Бағалау (2 мин. )
Апта:2Күні:08. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:2Күні:08. 09. 14:

Бақылайды, бағалайды.

Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан ортақ баға қояды.

ПәніИнформатика: Оқушылар өзін-өзі бағалау парағын толтырады. Оқушылар өз топтарындағы көшбасшыларды анықтайды.
Апта:2Күні:08. 09. 14: Үйге тапсырма (1 мин. )
Апта:2Күні:08. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:2Күні:08. 09. 14: Үйге «Ақпараттық алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері» тақырыбын оқып келу.
ПәніИнформатика: Тапсырманы күнделіктеріне белгілеп алады.
Апта:2Күні:08. 09. 14: Рефлексия (2 мин. )
Апта:2Күні:08. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:2Күні:08. 09. 14: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату. Екі жұлдыз - бір тілек әдісін ұсыну.
ПәніИнформатика: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу. Екі жұлдыз - бір тілек әдісімен толтырады.

Апта: 3

Күні: 15. 09. 14

Пәні

Информатика

Мұғалім аты-жөні

Өмірзақов Н. Т.

Астана қаласы

№48 мектеп-лицей

7 «а, ә, б, в, г» - сыныптары

Оқу-ісінің меңгерушісі

Мұқатова Ж. М.

Апта:3Күні:15. 09. 14: Сабақтың тақырыбы: Ақпарат саны, ақпарат өлшем бірліктері. Әлемнің ақпараттық бейнесі. Ақпарат қасиеті.
Апта:3Күні:15. 09. 14: Сілтеме:
ПәніИнформатика:
  • 7-сынып оқулығы;
  • 7-сынып электронды оқулығы;
  • Стендтер.
Апта:3Күні:15. 09. 14: Сабақтың мақсаты:
Апта:3Күні:15. 09. 14: Білімділік мәні:
ПәніИнформатика: Ақпарат өлшем бірліктерін, жеткізу жылдамдығын, ақпарат қасиеттерін және жұмыс істеу тәсілдерін үйрету.
Апта:3Күні:15. 09. 14: Дамытушылық мәні:
ПәніИнформатика: Практикалық дағдыларын дамыту, өз бетінше жұмыс жасауда білімдерін пайдалана білуге, пәнге деген қызығушылығын қалыптастыру.
Апта:3Күні:15. 09. 14: Тәрбиелік мәні:
ПәніИнформатика: Өз бетімен жұмыс жасауда ұқыптылық, еңбекқорлық, жинақылық, шапшаңдық қасиеттерін тәрбиелеу.
Апта:3Күні:15. 09. 14: Нәтиже:
ПәніИнформатика:
  • Ақпаратты өлшем бірліктермін жұмыс істеуді үйренеді.
  • Ақпаратты сақтау құраладардың өлшемдерін анықтауды біледі.
  • Ақпаратты жеткізу жылдамдығын түсінеді.
Апта:3Күні:15. 09. 14: Түйінді идеялар:
ПәніИнформатика:

Ақпараттың өлшем бірліктері

Әлемнің ақпараттық бейнесі

Ақпараттың қасиеттері

Апта:3Күні:15. 09. 14: Сабақтың түрі:
ПәніИнформатика: Жаңа сабақ
Апта:3Күні:15. 09. 14: Әдіс-тәсілдері:
ПәніИнформатика: АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту
Апта:3Күні:15. 09. 14: Пәнаралық байланыс:
ПәніИнформатика: Математика
Апта:3Күні:15. 09. 14: Ұйымдастыру кезеңі (2 мин. )
Апта:3Күні:15. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:3Күні:15. 09. 14:
  1. Сәлемдесу.
  2. Ұйымдастыру.
  3. Топқа бөлу.
  4. Сабақ барысымен таныстыру.
  5. Бағалау парағын таныстыру.
  6. Балалардың назарын сабаққа шоғырландыру
ПәніИнформатика:
  • Сәлемдесу
  • Өздерін ретке келтіру
  • Топқа бөліну
  • Кітап құралдарын, дәптерлерін, қалам қарындаштарын дайындыққа келтіру
Апта:3Күні:15. 09. 14:

Үй тапсырмасын тексеру (7 мин. )

(сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі)

Апта:3Күні:15. 09. 14:
  • Информатика және ақпарат дегенімз не?
  • Біз ақпаратпен не істейміз?
  • Біз ақпаратты қалай қабылдаймыз.
  • Ақпаратты өңдеу тәсілдер.
Апта:3Күні:15. 09. 14: Қызығушылықты ояту (2 мин. )
Апта:3Күні:15. 09. 14: 7-сыныпқа арналған электронды оқулықтан «Ақпарат саны, ақпарат өлшем бірліктері. Әлемнің ақпараттық бейнесі. Ақпарат қасиеті. » тақырыбына арналған бейне материал қосылады. Ол материалда: мәтін, сурет, анимация, тарихи деректер және дыбыстық түсіндіру қамтылған.
ПәніИнформатика: Оқушылар зейін қойып тыңдайды
Апта:3Күні:15. 09. 14:

Мағынаны тану

(Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады. )

Апта:3Күні:15. 09. 14: ББҮ (2 мин. )
Апта:3Күні:15. 09. 14: ББҮ-ны толтыру
ПәніИнформатика: ББ бойынша флипчартта жазу
Апта:3Күні:15. 09. 14: Білемін?
ПәніИнформатика: Білгім келеді?
Мұғалім аты-жөніӨмірзақов Н. Т.: Үйрендім?
Апта:3Күні:15. 09. 14: Сабақтың негізгі бөлімі (20 мин. )
Апта:3Күні:15. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:3Күні:15. 09. 14:

Сыныпты санау әдісі арқылы 3топқа бөлу, топ басшыларын сайлау.

Топтағы әрбір оқушының қолына «бағалау парағын» беру. Сабақтың өтілу шартын түсіндіру.

7-сынып оқулығында «Ақпарат саны, ақпарат өлшем бірліктері. Әлемнің ақпараттық бейнесі. Ақпарат қасиеті. » тақырыбын оқыту. .

ПәніИнформатика:

Оқушылар белсене қатысады.

Оқушылар үш топқа бөлініп сабақ құрылымымен таныстырылады. Топтағы әрбір оқушының қолдарына «бағалау парағы» беріледі.

Оқушылар бірін-бірі бақылап топта жұмыс жасайды.

Топтағы әрбір оқушы «Ақпарат саны, ақпарат өлшем бірліктері. Әлемнің ақпараттық бейнесі. Ақпарат қасиеті. » тақырыбын бөліп алып оқиды.

Оқушылар өздері оқыған ақпарат туралы топқа түсіндіреді.

Апта:3Күні:15. 09. 14: Ой толғаныс (4 мин. )
Апта:3Күні:15. 09. 14: Ақпарат саны, ақпарат өлшем бірліктері. Әлемнің ақпараттық бейнесі. Ақпарат қасиеті.
ПәніИнформатика: Ақпарат саны, ақпарат өлшем бірліктері. Әлемнің ақпараттық бейнесі. Ақпарат қасиеті.
Апта:3Күні:15. 09. 14: Қорыту. Күтілетін нәтиже (3 мин . )
Апта:3Күні:15. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:3Күні:15. 09. 14: Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу, басқаға бағыттау)
ПәніИнформатика: Сұрақтарға жауап береді.
Апта:3Күні:15. 09. 14: Бағалау (2 мин. )
Апта:3Күні:15. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:3Күні:15. 09. 14:

Бақылайды, бағалайды.

Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан ортақ баға қояды.

ПәніИнформатика: Оқушылар өзін-өзі бағалау парағын толтырады. Оқушылар өз топтарындағы көшбасшыларды анықтайды.
Апта:3Күні:15. 09. 14: Үйге тапсырма (1 мин. )
Апта:3Күні:15. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:3Күні:15. 09. 14: Үйге «Ақпарат саны, ақпарат өлшем бірліктері. Әлемнің ақпараттық бейнесі. Ақпарат қасиеті. » тақырыбын оқып келу.
ПәніИнформатика: Тапсырманы күнделіктеріне белгілеп алады.
Апта:3Күні:15. 09. 14: Рефлексия (2 мин. )
Апта:3Күні:15. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:3Күні:15. 09. 14: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату. Екі жұлдыз - бір тілек әдісін ұсыну.
ПәніИнформатика: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу. Екі жұлдыз - бір тілек әдісімен толтырады.

Апта: 4

Күні: 22. 09. 14

Пәні

Информатика

Мұғалім аты-жөні

Өмірзақов Н. Т.

Астана қаласы

№48 мектеп-лицей

7 «а, ә, б, в, г» - сыныптары

Оқу-ісінің меңгерушісі

Мұқатова Ж. М.

Апта:4Күні:22. 09. 14: Сабақтың тақырыбы: Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар.
Апта:4Күні:22. 09. 14: Сілтеме:
ПәніИнформатика:
  • 7-сынып оқулығы;
  • 7-сынып электронды оқулығы;
  • Стендтер.
Апта:4Күні:22. 09. 14: Сабақтың мақсаты:
Апта:4Күні:22. 09. 14: Білімділік мәні:
ПәніИнформатика: Ақпаратты қорғау тәсілдерін, вирусқа қарсы бағдардамалар түрлерін және жұмыс істеу, ақпаратты вирусқа тексеру, емдеу және жою жұмыстарын үйрету.
Апта:4Күні:22. 09. 14: Дамытушылық мәні:
ПәніИнформатика: Практикалық дағдыларын дамыту, өз бетінше жұмыс жасауда білімдерін пайдалана білуге, пәнге деген қызығушылығын қалыптастыру.
Апта:4Күні:22. 09. 14: Тәрбиелік мәні:
ПәніИнформатика: Өз бетімен жұмыс жасауда ұқыптылық, еңбекқорлық, жинақылық, шапшаңдық қасиеттерін тәрбиелеу.
Апта:4Күні:22. 09. 14: Нәтиже:
ПәніИнформатика:
  • Ақпаратты қорғау тәсілдерін біледі.
  • Құралдарды вирусқа тесеруге үйренеді
  • Вирусқа қарсы бағдарламалармен вирусты емдеу және жоюмен жұмыс істей алады.
Апта:4Күні:22. 09. 14: Түйінді идеялар:
ПәніИнформатика:

Ақпаратты қорғау.

Компьютердің вирусқа зақымдануы.

Вирусқа қарсы бағдарламалармен жұмыс істеу.

Апта:4Күні:22. 09. 14: Сабақтың түрі:
ПәніИнформатика: Жаңа сабақ
Апта:4Күні:22. 09. 14: Әдіс-тәсілдері:
ПәніИнформатика: АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту
Апта:4Күні:22. 09. 14: Пәнаралық байланыс:
ПәніИнформатика: Математика
Апта:4Күні:22. 09. 14: Ұйымдастыру кезеңі (2 мин. )
Апта:4Күні:22. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:4Күні:22. 09. 14:
  1. Сәлемдесу.
  2. Ұйымдастыру.
  3. Топқа бөлу.
  4. Сабақ барысымен таныстыру.
  5. Бағалау парағын таныстыру.
  6. Балалардың назарын сабаққа шоғырландыру
ПәніИнформатика:
  • Сәлемдесу
  • Өздерін ретке келтіру
  • Топқа бөліну
  • Кітап құралдарын, дәптерлерін, қалам қарындаштарын дайындыққа келтіру
Апта:4Күні:22. 09. 14:

Үй тапсырмасын тексеру (7 мин. )

(сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау тәсілі)

Апта:4Күні:22. 09. 14:
  • Ақпарат дегеніміз не?
  • Ақпаратты өлшем бірліктері қандай?
  • Ақпаратты сақтау құралдарының өлшем бірліктері қандай?
Апта:4Күні:22. 09. 14: Қызығушылықты ояту (2 мин. )
Апта:4Күні:22. 09. 14: 7-сыныпқа арналған электронды оқулықтан «Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар. » тақырыбына арналған бейне материал қосылады. Ол материалда: мәтін, сурет, анимация, тарихи деректер және дыбыстық түсіндіру қамтылған.
ПәніИнформатика: Оқушылар зейін қойып тыңдайды
Апта:4Күні:22. 09. 14:

Мағынаны тану

(Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады. )

Апта:4Күні:22. 09. 14: ББҮ (2 мин. )
Апта:4Күні:22. 09. 14: ББҮ-ны толтыру
ПәніИнформатика: ББ бойынша флипчартта жазу
Апта:4Күні:22. 09. 14: Білемін?
ПәніИнформатика: Білгім келеді?
Мұғалім аты-жөніӨмірзақов Н. Т.: Үйрендім?
Апта:4Күні:22. 09. 14: Сабақтың негізгі бөлімі (20 мин. )
Апта:4Күні:22. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:4Күні:22. 09. 14:

Сыныпты топ басшысының есімін таңдау арқылы 3 топқа бөлу, топ басшыларын сайлау.

Топтағы әрбір оқушының қолына «бағалау парағын» беру. Сабақтың өтілу шартын түсіндіру.

7-сынып оқулығында «Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар. » тақырыбын оқыту.

ПәніИнформатика:

Оқушылар белсене қатысады.

Оқушылар үш топқа бөлініп сабақ құрылымымен таныстырылады. Топтағы әрбір оқушының қолдарына «бағалау парағы» беріледі.

Оқушылар бірін-бірі бақылап топта жұмыс жасайды.

Топтағы әрбір оқушы Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар. тақырыбын бөліп алып оқиды.

Оқушылар өздері оқыған «Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар. » туралы топқа түсіндіреді.

Апта:4Күні:22. 09. 14: Ой толғаныс (4 мин. )
Апта:4Күні:22. 09. 14: Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар.
ПәніИнформатика: Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар.
Апта:4Күні:22. 09. 14: Қорыту. Күтілетін нәтиже (3 мин . )
Апта:4Күні:22. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:4Күні:22. 09. 14: Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу, басқаға бағыттау)
ПәніИнформатика: Сұрақтарға жауап береді.
Апта:4Күні:22. 09. 14: Бағалау (2 мин. )
Апта:4Күні:22. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:4Күні:22. 09. 14:

Бақылайды, бағалайды.

Оқушылардың формативті бағалауымен өз бағасынан ортақ баға қояды.

ПәніИнформатика: Оқушылар өзін-өзі бағалау парағын толтырады. Оқушылар өз топтарындағы көшбасшыларды анықтайды.
Апта:4Күні:22. 09. 14: Үйге тапсырма (1 мин. )
Апта:4Күні:22. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:4Күні:22. 09. 14: Үйге «Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар. » тақырыбын оқып келу.
ПәніИнформатика: Тапсырманы күнделіктеріне белгілеп алады.
Апта:4Күні:22. 09. 14: Рефлексия (2 мин. )
Апта:4Күні:22. 09. 14: Мұғалімнің іс-әрекеті
ПәніИнформатика: Оқушының іс-әрекеті
Апта:4Күні:22. 09. 14: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату. Екі жұлдыз - бір тілек әдісін ұсыну.
ПәніИнформатика: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу. Екі жұлдыз - бір тілек әдісімен толтырады.

Ұқсас жұмыстар
Паскаль тілінде мәтіндік ақпаратты өңдеу
Белдікті өңдеу
Мәтіндік ақпараттарды өңдеу
Сандық ақпаратты өңдеу. 5 сынып
Ақпаратты жеткізу
Есептеуiш техника кабинетiндегi қауiпсiздiк техника ережесiн сақтау туралы
Word мәтіндік редакторы: мәні, мәзір, құралдар тақтасы, режимдер
Көшпелілердің материалдық мәдениеті
ЖАСТАРДЫҢ АҚПАРАТТЫҚ МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Оқушы мен оқушы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz