Шыққан сөздер

Сабақтың тақырыбы: Зат есім
Сабақтың мақсаты:
А) Зат есім туралы түсінік беру. Зат есімнің сұрақтарымен таныстыру.
Ә) Оқушыларды ізденімпаздыққа, өз бетінше жұмыс істеуге, топпен жұмыс істеуге, жауапкершілікке, өзара сыйласуға тәрбиелеу.
Б) Сауатты, көркем жазуларын қалыптастыру.
Сабақтың түрі: түсіндіру, сұрақ -жауап, әңгімелеу, практикалық.
Сабақтың әдісі:
Сабақтың көрнекілігі. : интерактивті тақта, плакаттар, суреттер.
Сабақтың барысы:
І . Ұйымдастыру кезеңі
-Қайырлы таң дастым,
Қайырлы күн болсын.
Аптаның жұма күні,
Сәттілікке толсын!
- Жақсы балалар, сабағымызды бір -бірімізге сәттілік тілеуден бастаймыз.
(Оқушылар бір -біріне сәттілік тілейді )
- Ертеде бір ешкі жеті лағымен суатқа су ішуге келсе, алдынан ашыққан қасқыр шығып, тап беріп, қуа жөнеледі. Жан сауғалап қашқан лақтардың ең кішісі басқаларынан адасып қалады.
- Бүгінгі сабақта сендер білімдеріңді ортаға сала отырып, адасқан лақтың өз тобына қайта қосылуына көмек көрсетулерің керек.
- Алдарыңда кездескен кедергілерді жеңе отырып тапсырмаларды орындауларыңа тілектеспін.
- Лақ келе жатып екіге айырылған жолды көреді. Қайсысын таңдарын білмей, сасқалақтап тұрған лаққа көмектесейік, ол үшін үй тапсырмасын тексереміз.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
А) - 372 -жаттығуды ауызша оқытып, тексеру.
Ә) Өткенді қайталау.
- Жақсы балалар, енді біз үшінші тоқсан басталғалы қандай тақырыптар өткенімізді еске түсірейік.
(Интерактивті тақтада тапсырмаларды ретімен ашады )
1-тапсырма:
(Сандарды өсу ретімен орналастыр)
-Қандай сөз шықты?
-Сөз.
-Ол туралы не білесің?
2 -тапсырма:
Р Ү І Т Б ( Анаграмманы дұрыс шеш)
- Қандай сөз шықты?
- Түбір.
- Ол туралы не білесің?
3 -тапсырма:
(Буындарды дұрыс құрап, сөз шығару)
- Қандай сөз шықты?
- Қосымша.
-Ол туралы не білесің?
4 -тапсырма:
(Әріпті дөңгелекшелерді сызықша
арқылы жалғастырып оқы)
- Қандай сөз шықты?
- Жұрнақ
- - Ол туралы не білесің?
5 - тапсырма
(Сандарды өсу ретімен орналастыр)
1 4 3 2 6 5 - Қандай сөз шықты?
- Жалғау
- Ол туралы не білесің?
6 -тапсырма:
( Үйлердегі ең кіші ондықтан бастап, ең кіші жүздікке дейін сандарды өсу ретімен қой)
- Қандай сөз шықты?
- Сөз таптары.
- Ол туралы не білесің?
( Үй тапсырмасын айтып жатқанда суреттерді оқушыларға тарату)
ІІІ. Жаңа сабақ.
- Жақсы балалар, енді қолдарымыздағы суреттерге мұқият қараймыз. Содан соң тақтадағы сөзжұмбаққа назарымызды аударамыз. Мен қазір жұмбақ айтамын, шешуіндегі сөзге кімнің қолындағы сурет сәйкес келсе, сол оқушы тақтаға келеді.
( Әр оқушы суретке қарап сұрақ қояды )
- Өте жақсы балалар, сонымен осы сөздердің барлығына қандай сұрақтар қойылды?
- Кім? Не?
- Дұрыс ал осы сұрақтарды біз үнемі қандай сөздерге қоятын едік?
- (Заттың атын білдіретін)
- Өте жақсы, осы заттың атын білдіретін сөз қай сөз табы екен?
- Зат есім дұрыс!
(Ережесін толық айтып өту)
- Өзеннің арғы бетіне өткен лақ қуанышпен келе жатыр еді, алдынан тағы қасқыр кездесті. Қасқырдан қорыққан лақ не істерін білмей тұрып қалды. Қасқырдан құтқару үшін оқулықтарымызға қараймыз.
- Олай болса оқулықтарымыздағы 376 -жаттығуды қараймыз.
(Берілгенін бір оқушыға дауыстап оқыту)
Дәптермен жұмыс.
-Жақсы балалар, олай болса дәптерлерімізді ашып, бүгінгі күннің жадын және тақырыпты жазамыз.
І топқа -бірінші мақал
ІІ топқа -екінші мақалды көшіріп жазып, кім? Не? сұрақтарына жауап беретін сөздерді тауып, астын сызу.
(Екі топ өздеріне тиісті мақалды жазады )
- Жақсы балалар, сабағымызды 377 - жаттығумен жалғастырамыз.
( Берілгенін бір оқушыға оқыту)
(Тақтада орындау төртбұрыштың ішіне жазу)
үреді. ұлиды. қарқылдайды.
шақырады.
Сергіту сәті. (Әуенді ән алу қыс мезгіліне байланысты)
Мұғалім:
- Қасқырдан құтылып, әндетіп келе жатқан лаққа түлкі кез болады. Түлкіден құтқару үшін оқулықтағы 378 -жаттығуды топтар арасында «Кім жылдам?» ойыны арқылы орындаймыз.
( Әр топтан кезектесіп орындайды )
1 -топ Кім? 2 -топ Не? сұрағына жауап беретін сөздерді бөлек жазу.
Кім? : Сатушы, дәрігер, ата
Не? : Кітап, парта, дөңгелек, түлкі ағаш, қарға.
( Бірінші болған топты мадақтау )
- Енді, балалар сабағымыз 379 - жаттығумен жалғасын табады.
( Берілгенін 1 оқушыға оқыту, дәлелдету ауызша )
Жаңа сабақты бекіту .
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz