Инеліктен үйреніп

Алматы облысы, Көксу ауданы, Қызылтоған ауылы «Орталау мектебі» мемлекеттік мекемесінің Мектепалды даярлық сыныбының мұғалімі Уразалиева Шынар Серикқызы
Сабақтың тақырыбы :З дыбысы және әрпі.
Оқу іс-әрекетінің мақсаты :сөзге дыбыстық талдау жасау жасай білуге уйрету, сөздерді буынға дұрыс бөле білу, сурет арқылы заттың атауын білу, логикалық ойлау қабілетін арттыру. Жазу дағдысына үйрету.
Оқу іс-әрекетінің көрнекілігі :кеспе әріптер, касса, суреттер, текшелер.
Әдіс-тәсілдері: әңгімелеу, сұрақ-жауап, түсіндіру.
Оқу іс-әрекетінің барысы :
I. ұйымдастыру кезеңі .
Өткен сабақта алған білімдері пысықталды.
II. Негізгі бөлім.
1. Жұмбақ шешу.
Ләзатта бар,
Жанатта жоқ.
Азатта бар,
Қанатта жоқ. (З әрпі)
Жауабын айтқан бала сол З дыбысына сөз ойлап айтады.
«Сөз ойла, көп ойла» дидактикалық ойыны.
Ойын шарты :Барлық балаларға жеке-жеке доп лақтырып, доп алған бала сол дыбысқа сөз ойлап айтады. (Сөздің басында, ортасында, соңында З дыбысы) . Суретке қарап дыбыстық талдау жасату.
Зәуре сөзін шапалақ ұру арқылы буынға бөлу.
2. Тіл ұстарту жаттығуы .
Ыз-ыз-ыз
Анар -сүйкімді қыз.
3. Дәптермен жұмыс.
Жүзік, зымыран, жұлдыз сөздеріне дыбыстық талдау жасатып, ондағы З дыбысының орнын ажыратқызады. Балалардың өздеріне З дыбысының сөздің басында, ортасында, аяғында, келетін сөздер ойлатады. Дәптердегі буындарды, сөздерді құратып оқытады. Балығы хормен қайталап оқиды.
Жазу жұмысы :педагог З дыбысын ауада жазып көрсетеді. Балалардың өздеріне ауада жазғызады. Сонан соң дәптерге жазу .
Дәптерде берілген сызба бойынша бірнеше сөйлем құрату.
Мысалы :Атам қарбыз өсірді. Қарбыз бақшада өседі.
Сөзжұмбақ шешеді. Шешуі:қазына. Қазына сөзіне сөздік жумысын жүргізу.
Қазына- түрлі бағалы заттар, дүние мүлік, байлық.
4. Сергіту сәтін өткізу .
Ұзын қанат инелік,
Инелікке тимелік,
Ұшақты біз жасадық
Инеліктен үйреніп.
Зу-зу, зу-зу, зу-зу. (Қимылмен көрсету)
III. Қорытындылау.
1. Тақтаға әріптер тізбегі жазылған плакат ілінеді. Осы әріптерді ретімен қосып оқыту арқылы бірнеше Сөз құрату.
Қ-о-й-с-и-ы-р-з-а-у-з-а-б-ұ-з-а-у-қ-а-р-б-ы-з-т-е-р--е-з-е
2. Құрастырған сөздердің ішінен З дыбысы кездесетін сөздерді тапқызу. Сол сөздерге дыбыстық талдау жасату.
3. Сұрақ-жауап әдісі арқылы алған білімдері бекітіледі.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz