Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Инеліктен үйреніп
Алматы облысы, Көксу ауданы, Қызылтоған ауылы <<Орталау мектебі>> мемлекеттік мекемесінің Мектепалды даярлық сыныбының мұғалімі Уразалиева Шынар Серикқызы
Сабақтың тақырыбы:З дыбысы және әрпі.
Оқу іс-әрекетінің мақсаты:сөзге дыбыстық талдау жасау жасай білуге уйрету,сөздерді буынға дұрыс бөле білу,сурет арқылы заттың атауын білу,логикалық ойлау қабілетін арттыру.Жазу дағдысына үйрету.
Оқу іс-әрекетінің көрнекілігі:кеспе әріптер,касса,суреттер,текшелер.
Әдіс-тәсілдері:әңгімелеу,сұрақ-жауап,түсіндіру.
Оқу іс-әрекетінің барысы:
I.ұйымдастыру кезеңі.
Өткен сабақта алған білімдері пысықталды.
II.Негізгі бөлім.
1.Жұмбақ шешу.
Ләзатта бар,
Жанатта жоқ.
Азатта бар,
Қанатта жоқ.(З әрпі)
Жауабын айтқан бала сол З дыбысына сөз ойлап айтады.
<<Сөз ойла,көп ойла>> дидактикалық ойыны.
Ойын шарты:Барлық балаларға жеке-жеке доп лақтырып,доп алған бала сол дыбысқа сөз ойлап айтады.(Сөздің басында,ортасында,соңында З дыбысы).Суретке қарап дыбыстық талдау жасату.
Зәуре сөзін шапалақ ұру арқылы буынға бөлу.
2.Тіл ұстарту жаттығуы.
Ыз-ыз-ыз
Анар - сүйкімді қыз.
3.Дәптермен жұмыс.
Жүзік,зымыран,жұлдыз сөздеріне дыбыстық талдау жасатып,ондағы З дыбысының орнын ажыратқызады. Балалардың өздеріне З дыбысының сөздің басында,ортасында,аяғында,келетін сөздер ойлатады. Дәптердегі буындарды, сөздерді құратып оқытады.Балығы хормен қайталап оқиды.
Жазу жұмысы:педагог З дыбысын ауада жазып көрсетеді. Балалардың өздеріне ауада жазғызады. Сонан соң дәптерге жазу .
Дәптерде берілген сызба бойынша бірнеше сөйлем құрату.
Мысалы:Атам қарбыз өсірді.Қарбыз бақшада өседі.
Сөзжұмбақ шешеді.Шешуі:қазына.Қазына сөзіне сөздік жумысын жүргізу.
Қазына- түрлі бағалы заттар ,дүние мүлік,байлық.
4.Сергіту сәтін өткізу .
Ұзын қанат инелік ,
Инелікке тимелік,
Ұшақты біз жасадық
Инеліктен үйреніп.
Зу-зу,зу-зу,зу-зу. (Қимылмен көрсету)
III.Қорытындылау.
1.Тақтаға әріптер тізбегі жазылған плакат ілінеді.Осы әріптерді ретімен қосып оқыту арқылы бірнеше Сөз құрату.
Қ-о-й-с-и-ы-р-з-а-у-з-а-б-ұ-з-а-у-қ-а-р-б-ы-з-т-е-р--е-з-е
2.Құрастырған сөздердің ішінен З дыбысы кездесетін сөздерді тапқызу.Сол сөздерге дыбыстық талдау жасату.
3.Сұрақ-жауап әдісі арқылы алған білімдері бекітіледі.
Сабақтың тақырыбы:З дыбысы және әрпі.
Оқу іс-әрекетінің мақсаты:сөзге дыбыстық талдау жасау жасай білуге уйрету,сөздерді буынға дұрыс бөле білу,сурет арқылы заттың атауын білу,логикалық ойлау қабілетін арттыру.Жазу дағдысына үйрету.
Оқу іс-әрекетінің көрнекілігі:кеспе әріптер,касса,суреттер,текшелер.
Әдіс-тәсілдері:әңгімелеу,сұрақ-жауап,түсіндіру.
Оқу іс-әрекетінің барысы:
I.ұйымдастыру кезеңі.
Өткен сабақта алған білімдері пысықталды.
II.Негізгі бөлім.
1.Жұмбақ шешу.
Ләзатта бар,
Жанатта жоқ.
Азатта бар,
Қанатта жоқ.(З әрпі)
Жауабын айтқан бала сол З дыбысына сөз ойлап айтады.
<<Сөз ойла,көп ойла>> дидактикалық ойыны.
Ойын шарты:Барлық балаларға жеке-жеке доп лақтырып,доп алған бала сол дыбысқа сөз ойлап айтады.(Сөздің басында,ортасында,соңында З дыбысы).Суретке қарап дыбыстық талдау жасату.
Зәуре сөзін шапалақ ұру арқылы буынға бөлу.
2.Тіл ұстарту жаттығуы.
Ыз-ыз-ыз
Анар - сүйкімді қыз.
3.Дәптермен жұмыс.
Жүзік,зымыран,жұлдыз сөздеріне дыбыстық талдау жасатып,ондағы З дыбысының орнын ажыратқызады. Балалардың өздеріне З дыбысының сөздің басында,ортасында,аяғында,келетін сөздер ойлатады. Дәптердегі буындарды, сөздерді құратып оқытады.Балығы хормен қайталап оқиды.
Жазу жұмысы:педагог З дыбысын ауада жазып көрсетеді. Балалардың өздеріне ауада жазғызады. Сонан соң дәптерге жазу .
Дәптерде берілген сызба бойынша бірнеше сөйлем құрату.
Мысалы:Атам қарбыз өсірді.Қарбыз бақшада өседі.
Сөзжұмбақ шешеді.Шешуі:қазына.Қазына сөзіне сөздік жумысын жүргізу.
Қазына- түрлі бағалы заттар ,дүние мүлік,байлық.
4.Сергіту сәтін өткізу .
Ұзын қанат инелік ,
Инелікке тимелік,
Ұшақты біз жасадық
Инеліктен үйреніп.
Зу-зу,зу-зу,зу-зу. (Қимылмен көрсету)
III.Қорытындылау.
1.Тақтаға әріптер тізбегі жазылған плакат ілінеді.Осы әріптерді ретімен қосып оқыту арқылы бірнеше Сөз құрату.
Қ-о-й-с-и-ы-р-з-а-у-з-а-б-ұ-з-а-у-қ-а-р-б-ы-з-т-е-р--е-з-е
2.Құрастырған сөздердің ішінен З дыбысы кездесетін сөздерді тапқызу.Сол сөздерге дыбыстық талдау жасату.
3.Сұрақ-жауап әдісі арқылы алған білімдері бекітіледі.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz