Жылу процестеріне есептер шығару

Мекеме атауы № 22жалпы орта білім беру мектебі.

Аты - жөні Турдыбаева Галия Алтынбековна

Лауазымы физика пәнінің мұғалімі.

Жұмысы өтілі 6 жыл.

Санаты екінші.

Пәні физика.

Тақырыбы «Жылу процестеріне есептер шығару».

Сынып 8 «Б».

Физика 8-сынып.

Пән мұғалімі:

2-апта
Күні:
№4-сабақ
2-апта: Сабақтың тақырыбы:
Күні:: Жылу процестеріне есептер шығару.
2-апта: Сілтеме:
Күні:: Оқулық 8-сынып, нұсқаулық: СТО, (43-45 бет) Блум таксономиясы (45-80 бет), Диалог (98-102бет), Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс (78-80 бет) .
2-апта: Жалпы мақсаты:
Күні::

Білу: Жылу процестерін ажырата білу.

Түсіну: Жылу берілу кезінде ішкі энергияның өзгеруін, жылу мөлшерінің қандай физикалық шамаларға қалай тіуелділігін түсіну

Қолдану: Теориялық білімдерін есеп шығаруда, тұрмыста, техникада, күнделікті қажеттілікке қолдану.

Талдау: Есеп шығару кезінде талдау жасау, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.

Жинақтау: «Жылу процестері» тақырыптары бойынша білімдерін жинақтау .

Бағалау: Ішкі дәлелдемелер тұрғысынан қорытынды жасау.

2-апта: Негізгі идеялар:
Күні::

Сыни тұрғысынан ойлау қабілеттерін арттыру.

Топпен жұмыс істеуін дағдыландыру.

Танымдық белсенділігін арттыру.

Акт-ны

2-апта: Көрнекі құралдар:
Күні:: Компьютер, интерактивті такта, плакат, А-3 қағазы, маркерлер, карточкалар,
2-апта: Үйге тапсырма:
Күні:: §§9-14,
2-апта: Жаттығулар:
Күні:: Мұғалімнің іс-әрекеті
№4-сабақ: Оқушының іс-әрекеті
Әдістер
Бағалау түрі
Оқу нәтижесі
2-апта: Ұйымдастыру
Күні::
  1. «Шаттық шеңберін»құру 1-мин
  2. Сынып оқушыларын процесс атаулары арқылы топқа бөлу -1 мин.
  3. Топ ережесін қайталау
  4. Топ спикерін тандап, бағалау парағы таратылады-2 мин.
№4-сабақ:
  1. «Шаттық шеңберін» құру арқылы оқушылар бір-біріне деген ықыластары мен тілектерін білдіреді.
  2. Оқушылары бес топқа бөлінеді.
  3. Топ ережесін қайталайды.
  4. Спикер бағалайды
.
Бі-біріне тілек айтады, топқа бөлінеді, топ ережелерін қайталайды, . Спикер топ мүшелерін бағалайды
2-апта: Білу
Күні:: «Не біліп келдім . . . » өткен тақырыптарды қайталау. - 3 мин.
№4-сабақ: Кесте толтырады.

СТО Блум таксономиясының білу деңгейі, ОүБ

Топпен жұмыс.

Диалогтік оқыту, СТО, АКТ, Топпен жұмыс.

(топта оқушылар бір - бірін бағалайды, мұғалім топты бағалайды) Бірін бірі- бағалайды
Жылу процестерінің анықтамаларын, өлшем бірліктерін, есептеу формулаларын қайталайды, кесте толтырады,
2-апта: Тұсіну
Күні:: «Кім жылдам» арқылы- 3 мин .
№4-сабақ: Топ мүшелері (Денені қыздыпрғанда немесе суытқанда шығындалатын немесе қабылданатын жылу мөлшерін анықтайтын, Отынның жану энергиясы, 1 кг затты балқытуға қажет жылу мөлшері, Сұйықты буландыруға қажетті жылу мөлшерін анықтайтын формула) А3 форматта бір бірден мен белгілеген уақытта сағат тілінің бағытымен (сол жақтан оңға қарай) формулаларды жазады.
СТО Блум таксономиясының түсіну деңгейі, топпен жұмыс. ОүБ
Өзін-өзі, бірін-бірі бағалау
Тақырыпты түсінеді, формуларды жазады
2-апта: Қолдану
Күні::

«КІм жүйрік» атты ойын деңгейлік есептерді береді - 20 мин.

Activote бағдарламмасында тест тапсырмасын береді

№4-сабақ:

Есептерді шығарады:

№ 1. Массасы 1, 5 т кірпіштен жасалған пешті 10 0 С -тан 20 0 С - қа жылыту үшін қанша жылу мөлшері қажет?.

№ 2. Массасы 3 кг оқ дәрі жанғанда 11400 кДж энергия бөлінген, Оқ дәрінің меншікті жану жылуын есептеңдер.

№3. Температурасы 57 0 С массасы 200 г сынапты буға айналдыру ұшін қанша жылу мөлшері жұмысалады.

№4. Бастапқы температурасы 27 0 С массасы 1 кг қорғасын кесегін балқыту үшін қандай жылу мөлшері қажет?

№5. 210 кг алюмийді 96 0 С-қа қыздыру үшін 9, 1 кДж қажет. Алюмидің меншікті жылу сыйымдалаған есептеп шығарыңдар.

Тест орындайды.

1. 0˚С температурада мұз ериді. Осы кезде энергия:

А ) * Жұтылады В) Бөлінеді С) жұтылмайды және бөлінбейді

2. Булану кезінде сұйық суиды, себебі:

А) * бөлшектер сұйықтан жоғары кинетикалық энергиямен шығады

В) сұйықтын массасы азаяды

С) сұйықтан ең жеңіл бөлшектре шығады

3. Массасы 1 кг зат толық жанғанда бөлінетін жылу мөлшерін анықтайтын шама:

А) меншікті булану жылуы В) *меншікті жану жылуы С) меншікті балқу жылуы

4. Сұйықтың қайнау температурасы сыртқы қысымға қалай тәуелділігін анықта:

А) тәуелді емес

В) қысым артқан сайын қайнау температурасы төмендейді

С) *қысым артқан сайын қайнау температурасы да артады)

5. Бөлме температурасы 20 0 болса, абсалюттік Кельвин шкаласы бойынша мәні-

А . 393К В. 20 К С. *293 К

6. Бұлтта су буы кристалға айналады. Бұл процестің нәтижесінде ауа:

А) суиды в ) *қызады С) температурасы өзгермейді

7. Қайнау кезінде сұйық толық буланып болғанша температура

А. Анықталмайды. В. Төмендейді . С. * өзгермейді

Тест критериі:

100 -85 % - «5»

65 -85 % - «4»

50 -65 % - «3»

0--50% - «2»

Бір оқушы өзінің шығарған есебін оқиды, Блум таксономиясының қолану деңгейі, ОүБ

диалаогтық, жұптық жұмыс

Өзіндік бағалау,
Алған білімдерін практикада қоладнып еспетер шығара біледі, тестік тапсырмаларды орындайды.
2-апта: Талдау
Күні:: Логикалық есептерді береді, талдайды.
№4-сабақ:

Ұқсас жұмыстар
Термодинамиканың екінші заңы
Идеал газ заңдарын қайталау
Термодинамика негіздері тақырыбына есептер шығару. 10 сынып
Сандық есептер экзотермиялық жəне эндотермиялық реакциялар, реакциялардың жылу эффектісі, термохимиялық теңдеулер
Электр құбылыстары
Меншікті жану жылуының формуласын есептер шығару барысында дұрыс қолдана алу
Карно циклін сипаттау
Жылу мөлшерін есептеудің формуласы
Электр тогының жұмысы мен қуаты формуласын есептер шығаруда қолдана білуге үйрету
Практикалық жұмыс 1
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz