Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Тапсырмалар реті

Күні
21.01 2014 жыл 2сынып Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы
Жылу Ф Оңғарсынова
Сілтемелер
Әдебиеттік оқу оқулығы
Жалпы мақсаты
Ең қымбат адам - ана екендігін түсіндіріп, оның мейірімі мен жақсылығын түсіну, ананы сыйлай білу.
Міндеті
Анаға сый - құрмет көрсете білуге, ана жылуын сезінуге, мейірімділікке тәрбиелеу.
Оқыту нәтижелері
Анаға сый - құрмет көрсете білуге, ана жылуын сезінуге, мейірімділікке тәрбиелеуге үйренді.
Тапсырмалар
Жаңа сабақты меңгерту

Сабақтың барысы
Уақыты
Мұғалімнің іс әрекеті
Оқушының іс әрекеті

3минут

5минут

3минут

3минут

5минут

1минут

5минут

5минут

10минут

3минут

2минут

I.Ұйымдастыру бөлімі. Сәлемдесу
Сыныпты стикер арқылы төрт топқа бөлемін.

Психологиялық дайындық
Қол ұстасып бәріміз
Жылылықты сезейік
Күндей болып әрқашан
Күлімсіріп жүрейік !
II.Үй тапсырмасын тексеру
Қайқауастың Ата- ананы құрметтеу туралы тақырыбындағы мәтіндегі бөліктерден өзіңі ұнағанын жаттап келуге, өзіде де ата- анасы тақырыбында өз ойын жазып келуге бердім.
II.Жаңа сабақты меңгерту.

1.Құт берекең атаң қымбат,
Аймалайтын анаң қымбат.
Мейірімді апаң қымбат.
Асқар тауың әкең қымбат.
- Бұл даналық сөзді жазған адамның кім екенін білеміз бе?(Қазыбек би).
- Жүректеріңнен шыққан жылы сөздерің, мейірімділік, жанашырлық сезімдерің кімге арналады?
Бүгінгі сабақта біз Фариза Оңғарсынованың аналарымызға арналған <<Жылу>> атты өлеңімен танысамыз. Мақсатымыз ең қымбат адам - ана екендігін түсініп, оның мейірімі мен жақсылығын түсініп оған қамқор болу.
Кіріспе сөз:
(Интерактивті тақта арқылы Фариза Оңғарсынова жайында суреттер көрсетіледі.)
Фариза Оңғарсынова 1939 -- жылдың 25- желтоқсанында қазіргі Атырау облысына қарасты Манаш ауылында дүниеге келген. 1961- жылы педагогикалық институтты біріп, мұғалімдік қызметті атқарып, газеттерде тілші, журналдың бас редакторы болған. Бүгінде ол халық жазушысы, парламент депутаты болған адам.
Оқулықпен жұмыс
Мәтінмен таныстыру
Мазмұнын түсіндіру
Жеке- жеке тізбектеп оқыту

Сөздік жұмысы
Өң - бет, ажар, түс
Жалғанда- дүниеде
Ғұмыр - өмір

<<Сұрақтар шеңбері>> әдісі бойынша кестемен жұмысы

Сұрақтар
Жауаптар

Берілген сөз
Қандай?
Кімнің?
Қандай?
Кімнің?
Ненің?

анам
құшағы
жанары
сүті
нұры

<<Мәселені болжау>> стратегиясы бойынша суретпен жұмыс жүргізілді.

Осы суреттен шыққан тіркестерді қатыстырып сөйлем құра. Осы сөйлемдерді сурет бойынша әңгіме құрауға пайдалан.

-Берілген суреттер арасында қандай байланыс бар?
-Ақын ананың не үшін күнге ұқсатады?
-Ана мейірімі туралы не дейсің?
-Ана сүті туралы ше?
-Ананың алақаны қандай?

<<Ойлан - жұптас- талқылы>> әдісі бойынша топтық жұмыс

I топ Ана деген кім? Ол қандай адам?

ІI топ. "Менің анам" тақырыбына ойтолғау.

ІІI топ. "Өлең ұйқастыру"стратегиясы
----------------------------------- сыйлаймын,
----------------------------------- тыңдаймын.
----------------------------------- аламын,
------------------------------------ баламын.

IVтоп << Даналық сөзден дән ізде>> демекші, ана туралы мақал - мәтелдер жазу.
Бағалау бетшесі арқылы оқушылар өздерін өздері бағалау.
Өзін- өзі бағалау бетшесі
Оқушының аты-жөні: ------------------- сыныбы -----
Тапсырмалар реті
Тапсырма мазмұны
Бағалау шегі
1-тапсырма
Үй тапсырмасын орындауы

2-тапсырма

3-тапсырма

4-тапсырма

Бағалау критерийі:
<<5>> деген баға: 1-4 тапсырмалар толық қамтылса
<<4>> деген баға: 1-3 тапсырмалар толық қамтылса
<<3>> деген баға : 1-2 тапсырмалар толық қамтылса

Рефлексия

1 Жақсы түсіндім
2. Түсінген жоқпын

Сабақты қорытындылау. Үйге <<Менің анам>> тақырыбында әңгіме жазып келу.

Сәлемдесу Сынып суреттер арқылы төрт топқа бөлінді.

Оқушылар өздері үйден орындап келген тапсырмаларын ортаға шығып айтып, өз ойларынан жазған әңгімелерін оқып береді.

Нақыл сөзді оқып мазмұнын түсіндіру. Қазыбек би туралы суреті арқылы түсіндіремін.

Оқушыларға поезия падишасы Ф Оңғарсынова ның өмірі туралы түсінік берілді.

Мәтінді түсініп оқып, танысты, мазмұнын түсінді, тізбектеп жеке- жеке оқыды.

Таныс емес сөздікпен жұмыс жүргізілді, оқушылар жаңа сөзбен танысды.

Оқушыларға кесте таратылып беріледі, кесте бойынша балалар жұппен жұмыс жасай бастады.Әр жұп өз ойларын кестедегі сұраққа жауап беру арқылы дәлелдеп ,талқылыды.

Суреттің мазмұнына қарай сөз тіркестерін құрауға жұмыстанды, сол тіркестерді пайдалану арқылы әңгіме құрап айтты.

Әр топқа берілген тапсырманы оқушылар біріге отырып орындайды, оны ортаға салып дәлелдейді, талдайды.

Өлең құрау стратегиясы бойынша оқушылар өз ойларымен өлең құрастырады.

Ана туралы мақал мәтелдер
ойлап жазады.

Өзін өзі бағалау парақшасы арқылы оқушылар өздерін өздері бағалайды

Кері байланыс арқылы оқушылар өз ойларын стикерлерге жазып смайликтерге жапсырады.

Оқушылардың жазған ойлары талқыланып, сұрақтарына жауап беруге тырысамын.

Ұқсас жұмыстар
Ежелгі дәуір әдебиетінің дәуірлері
Мотоатқыштар бөлімшесінің жорық, ұрысқа кіру және ұрыс реттері
Мотоатқыштар бөлімшесінің жорық, ұрысқа кіру және ұрыс реті
Модуль 1 Адам . Ақпарат. Компьютер. 5 сағат
Мәтінді енгізу. Мәтінмен жұмыс жасау. Жолдық шамалар
Сын есімнің жасалуы
Галогендерді физикалық қасиеттері
Екі амалды өрнектер
Күрделі және кері функцияладың туындысы
Біржан сал Абай ауылында бекіту сабағы
Пәндер