6-сынып сабақ жоспары: Жүн мен жібек жіптердің экологиялық қасиеттері

1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
3. Техноло-гия пәнінен термин сөздер
4. Оқып-үйренудің нәтижесі
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
6. Барлығын қосқанда
7. Негізгі дерек көздер
: 2
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Тақырып: Жүн және жібек жіптің экологиялық қасиеттері.

Мақсаты:

1 . Оқушылардың жануарлардан алынатын және минералды тал-шықтар жөніндегі білім меңгеруін қамтамасыз ету.

2. Талшықтың шығу тегін анықтау 3. Тақырып бойын

ша біліктерін жетілдіру.

2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Психологиялық

дайындық.

2. Топтастыру

3. Үй тапсырма

сын тексеру

4. Ой қозғау.

5. Жүнжәне жібек жіптің экологиялық қасиеттері.

Таныстырылым

6. Топтарға тапсырма беру.

1) . Оқулықпен жұмыс.

2) . Практикалық жұмыс. "Жіппен бейнелеу"

7. Бағалау.

8. Рефлексия.

9. Үйге тапсырма.

3. Техноло-гия пәнінен термин сөздер:

Өзге тілдерден енген сөздердің

дұрыс

аталуы

4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Талшықтың шығу тегін біледі. Қазіргі заманғы өндірістің негізімен, жүн және жібек жіптен жасал-ған маталарды және басқа бұйымдардың күту тәсілдерін үйренеді.
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Топтық бағалау,

бағалау

критерийлері, формативті бағалау, кері байланыс

6. Барлығын қосқанда: Тақырып бойынша мағлұмат беру, ребус құрастыру, сурет салу
7. Негізгі дерек көздер:

Оқулық,

түрлі-түсті жіптер, жіптен жасалған бұйымдар,

ғаламтор.

Орта мерзім 6-сынып

Сабақ жоспары 6-сынып

Апта
Күні
Сабақ: технология
Апта: Сабақтың тақырыбы:
Күні: Жүн және жібек жіптің экологиялық қасиеттері.
Апта: Жалпы мақсаты
Күні:

Оқушылардың жануарлардан алынатын және минералды талшықтар жөніндегі білім меңгеруін қамтамасыз ету.

Талшықтың шығу тегін анықтау біліктерін жетілдіру.

Апта: Оқу нәтижесі:
Күні: Қазіргі заманғы өндірістің негізімен, жүн және жібек маталарды күту тәсілдерімен таныстыру, маталардың қасиеттерін зерттеу кезіндегі нәтижелерді сараптай және бекіте білуге, жобалық жұмысты орындау барысында талдап-қорыту және қорытынды жасай білуге үйрету.
Апта: Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:
Апта: Мұғалімнің іс-әрекеті.
Күні: Оқушылардың іс-әрекеті.
Апта:

Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық дайындық

Топқа бөлу

Бағалауды түсіндіру ( түстер арқылы)

Үй тапсырмасын тексеру (сұрақ-жауап)

Сүт өнімдерін қандай салаларда қолданады екен?

Сүт өнімдері жайлы тағы қандай мәлімет жинақтадыңдар?

Ой қозғау:

Топтарға жүн және жібек жіптен тоқылған заттарды үлестіріп беру.

Сергіту сәті. "Қара жорға"

Жүн және жібек жіптің экологиялық қасиеттері.

Таыстырылым.

Оқулықпен жұмыс

Тақырыпты топтарға бөліп беру

"Жіппен бейнелеу"

Күні:

Оқушылар сыртқы және ішкі шеңбер түзіп тұрады, қимыл-қозғалыс арқылы бір-біріне жақсы көңіл-күй сыйлайды.

Сыртқы шеңбер бірінші топ, ішкі шеңбер екінші топ болып

бөлінеді.

Сұрақтарға жауап беру

Затқа қарап өз ойларын флипчартқа түсіру.

Оқушылар қимыл-қозғалыс жасайды.

Берілген тақырыпты оқып шығу, топ ішінде бір-біріне түсіндіреді, талқылайды.

Топпен пікір алмасады.

Картинка дайындау. Топ мүшелері қорғайды.

Апта: Дереккөздер және жабдықтар:
Апта: Кейінгі оқу
Күні:

Үйге тапсырма

Тақырыпты оқып түсінгендерін айту, қосымша мәліметтер жинақтау

Апта: Сабақты бағалау
Күні: Топ басшылары топ мүшелерін бағалау, түстермен бағалау.

Сабақтың тақырыбы: Жүн және жібек жіптің экологиялық қасиеттері


Ұқсас жұмыстар
Жүн мен жібек маталарының құрылымы, алғашқы өңделуі және қасиеттері
Жануарлық талшықтар: жүн мен жібек маталарының құрамы, қасиеттері және құрылымын салыстыру
Мата туралы түсінік: жүн мен жібек маталардың қасиеттері (Биоақпараттандыру және синергетика бойынша ауызша сабақ)
Еңбекке баулу (4-сынып): Жібек жіптің пайда болуы және жібек маталардың қасиеттері
Тіршілік ету ортасы мен экологиялық факторлар: 6-сыныпқа арналған сабақ жоспары
Санды теңсіздіктердің қасиеттері: 6-сынып математика сабақ жоспары
8-сынып сабақ жоспары: Қышқылдар - құрамы, физика-химиялық қасиеттері, реакциялары, қолданылуы және экологиялық әсері
Қысқамерзімді сабақ жоспары №6 - Топырақтың экологиялық проблемалары (7-сынып, 3.4 Биосфера)
6-сынып географиясы: Көлдер - құрылымы, түрлері мен экологиялық мәселелері
6-сынып: Қиып-пішілетін жұмыстар, тігін машинасы және матаның қасиеттері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz