Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Эссе құрылымы

САБАҚ:
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ
Күні: 2.11.- 5.11.2016ж.
Мұғалімнің аты-жөні: Қойшыбаева Н.О, Шамшенова М.Б.
Сынып: 7 а,в,с,д
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
3-бөлім: Білім. Жаһанданған әлем және шет тілдерді үйрену
Жаһандану және әлем
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
7.Ж1 Жоспар құру
7.Ж4 Эссе жазу
Сабақтың мақсаттары
7.Ж1. Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар құру.
7.Ж4.Эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу.
Күтілетін нәтиже
Оқушылардың барлығы:
Тақырып бойынша көтерілген мәселені анықтайды;
Эссеге қажетті ақпараттарды саралай алады;
Эссе тақырыбынан ауытқымайды
Оқушылардың көпшілігі:
Көтерілген мәселені талқылай алады;
Эссе құрылымын түсінеді;
Эсседе келісу\келіспеу себептерін анық көрсетеді
Оқушылардың кейбірі:
Эссенің абзацтық құрылымын сақтайды;
Ойдың логикалық бірізділігі сақталады;
Мәселенің шешімін ұсына алады
Бағалау критерийі
Эссе құрылымын түсінеді;
Логикалық бірізділік сақталады;
Келісу\келіспеу себептерін анық көрсетеді
Тілдік мақсаттар
Пән лексикасы және терминология: үдеріс, феномен, өркениет жұмыр жерлік,.екпініне ілесу, табиғи ресурстар
Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: құбылыс, жұмыр жерлік, маңызға ие, мәресіне жету, адамзаттық мәдениет, шоғырлануы
Осыған дейін меңгерілген білім
Алдыңғы біліммен байланыстыру:
Жұптық жұмыс\диалог құру
Жоспар
Жоспарланатын уақыт
Жоспарланған іс-әрекеттер
Дереккөздер
Сабақтың басы
1 мин

10 минут

Ұйымдастыру:
-оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;
- сабақ мақсатымен таныстыру;
Алдыңғы біліммен байланыс:
Ортаға 2 жұп шығарылады, тақтадан көрсетілген сөздер бойынша келесі жұппен диалог құрайды:
Жаһандану, құбылыс, маңызға ие, сауда - саттық, қарқынды даму, табиғи ресурстар, салт - дәстүр, еркін қарым - қатынас, үдеріс, өркениет, екпініне ілесу, ғаламдану, адамзаттық мәдениет, БАҚ, ғылыми жетістіктер, сүйсіне қараймыз, назар аудару, біркелкілікке ұмтылу, мәдени жетістіктер
Ф. Мадақтау арқылы жүзеге асады.
Келесі қысқартуларды қолданыңыз:
МН =Мұғалімге арналған нұсқаулық
МЖ = Мұғалім жасаған
ӨД = өзге дерек көздері
Сабақтың ортасы

25 минут

20 минут

10 минут

Т.Постер дайындау
Критерий:
Берілген тақырыпты жан - жақты зерттейді;
Нақты дәлелдер (кем дегенде 4) келтіреді;
Постер мазмұны мен безендірілуі өзара үйлесімді
1-топ:Жаһанданудың пайдасы
2-топ: Жаһанданудың зияны
3-топ: Жаһандану және ел тағдыры
4-топ: Жаһандану және ұлттық болмыс
5-топ: Жаһандану және ұлттық өнер
Оқушылар постер қорғайды, бірін - бірі бағалайды << 2 жұлдыз, 1 тілек>>

ЖЖ.
<<Жаһандану- әр түрлі елдермен жақындасуға, бүкіл адамзаттың ортақ тағдырын сезінуге, мәдениеттегі өзгерістер мен жетістіктерге, жаңа технологиялармен алмасуға алып келетін үрдіс. Осындай қоғамда шет тілдерін үйреніп, өзге мәдениеттерді тану арқылы өзіміздің ұлттық ерекшелігімізді жоғалтып алмаймыз ба?>>
Осы пікірмен келісетін не келіспейтініңізді білдіріп, эссе жазыңыз. (көлемі -150-200 сөз)

1)Эссе жазу үшін жоспар құрады. Жоспарларымен таныстырады.
2) Құрылымын сақтай отырып, эссе жазады.
1-абзац:Кіріспе (3 сөйлем)
2-абзац: Менің ойымша,.. (5-6 сөйлем\келісу\келіспеу)
3-абзац: Ақпарат көздерінде ... ғалымдардың айтуынша (4-5 сөйлем)
4-абзац: Мәселенің шешімі (ұсыныс 3 сөйлем)
5-абзац: Қорытынды (1-2 сөйлем)

Автор орындығы:
Оқушылар өз қалауы бойынша эссесін сыныпқа оқып береді. Бір - біріне кері байланыс береді.

С = барлық сынып
Т = топтық жұмыс
ЖЖ = жұптық жұмыс
Ж = жеке жұмыс
Тәж = оқушы тәжірибесі
К = мұғалімнің көрсетуі
Ф = формативті бағалау

https://www.youtube.com/watch?v=5bripkJSvhk

Сабақтың соңы
2-3 минут

Рефлексия:
Пікірлер тізбегі
1 оқушы нақтылау сұрағы қандай болу керектігі туралы пікірін айтады. Келесі оқушы оның пікірін қостаса, қолын иығына салып, өз ойын жеткізеді. Қостамаса, өз пікірімен жеке тұрады. Осылайша жалғаса береді.

Қосымша ақпарат
Дифференциация - Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Бағалау - Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
Оқушылар сабақтың бастапқы бөлігінде - ақ өздерінің ойлау қабілеттерін анық көрсете бастайды. Берілген сөздерді қолдана отырып, диалог құру кезінде қабілетті оқушылар креативті ойлар айтады, тығырықтан шығады.
Постер жасау кезінде сурет салуға қабілетті оқушылардың кеңістігі ашылады,т.с.с
Алғашқы тапсырмада оқушыларға мадақтау арқылы уәж беріледі. Келесі тапсырмада оқушылар бір - біріне кері байланыс береді. Эссе жазу кезінде алдымен оқушылардың пікірі тыңдалса, мұғалім кешеуілдеткен кері байланыс береді.
Берілген тапсырмалардың ешқайсысы оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндірмейді.
Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға мүмкіндік алады (ашықтық)
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?
Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ мақсатына қол жеткізуге уақыт керек. 1 сабақтың көлемінде жеткізу қиын. Оқушылар бұл сабақты эссе құрылымын сақтап жазуды үйренеді.
Сыныптағы оқу атмосферасы қалыпты болды.
Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1: постер жасау ұсынылған тақырыптар
2: Эссе құрылымы

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1: эссеге дайын ақпаратттар ұсынып көру
Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
Эссенің құрылымын сақтай отырып жазғызуды жалғастыру

Ұқсас жұмыстар
Ұлыбритания. Мемлекеттің құрамы мен құрылымы. Табиғат жағдайлары мен ресурстары
Әдеби тіл нормасы
Синоним сөздерді ажырата білу
Заттардың құрылымы тарауын қайталау
Ғаламтор қазақ тілінде
Беларусь Республикасының халқының саны қанша
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап
Өсімдік шаруашылығы
Эссе жазу
Үндістан 11 сынып
Пәндер