Эссе құрылымы

3-бөлім: Білім. Жаһанданған әлем және шет тілдерді үйрену
Жаһандану және әлем
7. Ж1 Жоспар құру
7. Ж4 Эссе жазу
7. Ж1. Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар құру.
7. Ж4. Эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу.
Оқушылардың барлығы :
Тақырып бойынша көтерілген мәселені анықтайды;
Эссеге қажетті ақпараттарды саралай алады;
Эссе тақырыбынан ауытқымайды
Оқушылардың көпшілігі:
Көтерілген мәселені талқылай алады;
Эссе құрылымын түсінеді;
Эсседе келісу\келіспеу себептерін анық көрсетеді
Оқушылардың кейбірі:
Эссенің абзацтық құрылымын сақтайды;
Ойдың логикалық бірізділігі сақталады;
Мәселенің шешімін ұсына алады
Эссе құрылымын түсінеді;
Логикалық бірізділік сақталады;
Келісу\келіспеу себептерін анық көрсетеді
Пән лексикасы және терминология: үдеріс, феномен, өркениет жұмыр жерлік, . екпініне ілесу, табиғи ресурстар
Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: құбылыс, жұмыр жерлік, маңызға ие, мәресіне жету, адамзаттық мәдениет, шоғырлануы
Алдыңғы біліммен байланыстыру:
Жұптық жұмыс\диалог құру
Сабақтың басы
1 мин
10 минут
Ұйымдастыру:
-оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;
- сабақ мақсатымен таныстыру;
Алдыңғы біліммен байланыс:
Ортаға 2 жұп шығарылады, тақтадан көрсетілген сөздер бойынша келесі жұппен диалог құрайды:
Жаһандану, құбылыс, маңызға ие, сауда -саттық, қарқынды даму, табиғи ресурстар, салт -дәстүр, еркін қарым -қатынас, үдеріс, өркениет, екпініне ілесу, ғаламдану, адамзаттық мәдениет, БАҚ, ғылыми жетістіктер, сүйсіне қараймыз, назар аудару, біркелкілікке ұмтылу, мәдени жетістіктер
Ф. Мадақтау арқылы жүзеге асады.
Келесі қысқартуларды қолданыңыз:
МН =Мұғалімге арналған нұсқаулық
МЖ = Мұғалім жасаған
ӨД = өзге дерек көздері
Сабақтың ортасы
25 минут
20 минут
10 минут
Т. Постер дайындау
Критерий:
Берілген тақырыпты жан -жақты зерттейді;
Нақты дәлелдер (кем дегенде 4) келтіреді;
Постер мазмұны мен безендірілуі өзара үйлесімді
1-топ:Жаһанданудың пайдасы
2-топ: Жаһанданудың зияны
3-топ: Жаһандану және ел тағдыры
4-топ: Жаһандану және ұлттық болмыс
5-топ: Жаһандану және ұлттық өнер
Оқушылар постер қорғайды, бірін -бірі бағалайды « 2 жұлдыз, 1 тілек»
ЖЖ.
«Жаһандану- әр түрлі елдермен жақындасуға, бүкіл адамзаттың ортақ тағдырын сезінуге, мәдениеттегі өзгерістер мен жетістіктерге, жаңа технологиялармен алмасуға алып келетін үрдіс. Осындай қоғамда шет тілдерін үйреніп, өзге мәдениеттерді тану арқылы өзіміздің ұлттық ерекшелігімізді жоғалтып алмаймыз ба?»
Осы пікірмен келісетін не келіспейтініңізді білдіріп, эссе жазыңыз. (көлемі -150-200 сөз)
1) Эссе жазу үшін жоспар құрады. Жоспарларымен таныстырады.
2) Құрылымын сақтай отырып, эссе жазады.
1-абзац:Кіріспе (3 сөйлем)
2-абзац: Менің ойымша, . . (5-6 сөйлем\келісу\келіспеу)
3-абзац: Ақпарат көздерінде . . . ғалымдардың айтуынша (4-5 сөйлем)
4-абзац: Мәселенің шешімі (ұсыныс 3 сөйлем)
5-абзац: Қорытынды (1-2 сөйлем)
Автор орындығы:
Оқушылар өз қалауы бойынша эссесін сыныпқа оқып береді. Бір -біріне кері байланыс береді.
С = барлық сынып
Т = топтық жұмыс
ЖЖ = жұптық жұмыс
Ж = жеке жұмыс
Тәж = оқушы тәжірибесі
К = мұғалімнің көрсетуі
Ф = формативті бағалау
https://www. youtube. com/watch?v=5bripkJSvhk
Сабақтың соңы
2-3 минут
Рефлексия:
Пікірлер тізбегі
1 оқушы нақтылау сұрағы қандай болу керектігі туралы пікірін айтады. Келесі оқушы оның пікірін қостаса, қолын иығына салып, өз ойын жеткізеді. Қостамаса, өз пікірімен жеке тұрады. Осылайша жалғаса береді.
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
Оқушылар сабақтың бастапқы бөлігінде -ақ өздерінің ойлау қабілеттерін анық көрсете бастайды. Берілген сөздерді қолдана отырып, диалог құру кезінде қабілетті оқушылар креативті ойлар айтады, тығырықтан шығады.
Постер жасау кезінде сурет салуға қабілетті оқушылардың кеңістігі ашылады, т. с. с
Берілген тапсырмалардың ешқайсысы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz