Эссе құрылымы

САБАҚ:
Мектеп : Атырау ХББ НЗМ
САБАҚ:: Күні : 2. 11. - 5. 11. 2016ж.
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ: Мұғалімнің аты-жөні : Қойшыбаева Н. О, Шамшенова М. Б.
САБАҚ:: Сынып: 7 а, в, с, д
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ: Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
САБАҚ:: Сабақтың тақырыбы
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:

3-бөлім: Білім. Жаһанданған әлем және шет тілдерді үйрену

Жаһандану және әлем

САБАҚ:: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:

7. Ж1 Жоспар құру

7. Ж4 Эссе жазу

САБАҚ:: Сабақтың мақсаттары
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:

7. Ж1. Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар құру.

7. Ж4. Эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу.

САБАҚ:: Күтілетін нәтиже
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:

Оқушылардың барлығы :

Тақырып бойынша көтерілген мәселені анықтайды;

Эссеге қажетті ақпараттарды саралай алады;

Эссе тақырыбынан ауытқымайды

Оқушылардың көпшілігі:

Көтерілген мәселені талқылай алады;

Эссе құрылымын түсінеді;

Эсседе келісу\келіспеу себептерін анық көрсетеді

Оқушылардың кейбірі:

Эссенің абзацтық құрылымын сақтайды;

Ойдың логикалық бірізділігі сақталады;

Мәселенің шешімін ұсына алады

САБАҚ:: Бағалау критерийі
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:

Эссе құрылымын түсінеді;

Логикалық бірізділік сақталады;

Келісу\келіспеу себептерін анық көрсетеді

САБАҚ:: Тілдік мақсаттар
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:

Пән лексикасы және терминология: үдеріс, феномен, өркениет жұмыр жерлік, . екпініне ілесу, табиғи ресурстар

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: құбылыс, жұмыр жерлік, маңызға ие, мәресіне жету, адамзаттық мәдениет, шоғырлануы

САБАҚ:: Осыған дейін меңгерілген білім
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:

Алдыңғы біліммен байланыстыру:

Жұптық жұмыс\диалог құру

САБАҚ:: Жоспар
САБАҚ:: Жоспарланатын уақыт
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ: Жоспарланған іс-әрекеттер
Дереккөздер
САБАҚ::

Сабақтың басы

1 мин

10 минут

Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:

Ұйымдастыру:

-оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;

- сабақ мақсатымен таныстыру;

Алдыңғы біліммен байланыс:

Ортаға 2 жұп шығарылады, тақтадан көрсетілген сөздер бойынша келесі жұппен диалог құрайды:

Жаһандану, құбылыс, маңызға ие, сауда -саттық, қарқынды даму, табиғи ресурстар, салт -дәстүр, еркін қарым -қатынас, үдеріс, өркениет, екпініне ілесу, ғаламдану, адамзаттық мәдениет, БАҚ, ғылыми жетістіктер, сүйсіне қараймыз, назар аудару, біркелкілікке ұмтылу, мәдени жетістіктер

Ф. Мадақтау арқылы жүзеге асады.

Келесі қысқартуларды қолданыңыз:

МН =Мұғалімге арналған нұсқаулық

МЖ = Мұғалім жасаған

ӨД = өзге дерек көздері

САБАҚ::

Сабақтың ортасы

25 минут

20 минут

10 минут

Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:

Т. Постер дайындау

Критерий:

Берілген тақырыпты жан -жақты зерттейді;

Нақты дәлелдер (кем дегенде 4) келтіреді;

Постер мазмұны мен безендірілуі өзара үйлесімді

1-топ:Жаһанданудың пайдасы

2-топ: Жаһанданудың зияны

3-топ: Жаһандану және ел тағдыры

4-топ: Жаһандану және ұлттық болмыс

5-топ: Жаһандану және ұлттық өнер

Оқушылар постер қорғайды, бірін -бірі бағалайды « 2 жұлдыз, 1 тілек»

http://risovat-legko.com/wp-content/uploads/2013/10/Risuem-poshagovo-veselaja-zvezdochka-v-Inkscape-1.jpg

http://risovat-legko.com/wp-content/uploads/2013/10/Risuem-poshagovo-veselaja-zvezdochka-v-Inkscape-1.jpg

http://fortuna-plan.ru/wp-content/uploads/2012/09/%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%BA%D0%B8-%D1%81%D1%83%D0%B4%D1%8C%D0%B1%D1%8B-1.jpg

ЖЖ.

«Жаһандану- әр түрлі елдермен жақындасуға, бүкіл адамзаттың ортақ тағдырын сезінуге, мәдениеттегі өзгерістер мен жетістіктерге, жаңа технологиялармен алмасуға алып келетін үрдіс. Осындай қоғамда шет тілдерін үйреніп, өзге мәдениеттерді тану арқылы өзіміздің ұлттық ерекшелігімізді жоғалтып алмаймыз ба?»

Осы пікірмен келісетін не келіспейтініңізді білдіріп, эссе жазыңыз. (көлемі -150-200 сөз)

1) Эссе жазу үшін жоспар құрады. Жоспарларымен таныстырады.

2) Құрылымын сақтай отырып, эссе жазады.

1-абзац:Кіріспе (3 сөйлем)

2-абзац: Менің ойымша, . . (5-6 сөйлем\келісу\келіспеу)

3-абзац: Ақпарат көздерінде . . . ғалымдардың айтуынша (4-5 сөйлем)

4-абзац: Мәселенің шешімі (ұсыныс 3 сөйлем)

5-абзац: Қорытынды (1-2 сөйлем)

Автор орындығы:

Оқушылар өз қалауы бойынша эссесін сыныпқа оқып береді. Бір -біріне кері байланыс береді.

С = барлық сынып

Т = топтық жұмыс

ЖЖ = жұптық жұмыс

Ж = жеке жұмыс

Тәж = оқушы тәжірибесі

К = мұғалімнің көрсетуі

Ф = формативті бағалау

https://www. youtube. com/watch?v=5bripkJSvhk

САБАҚ::

Сабақтың соңы

2-3 минут

Мектеп: Атырау ХББ НЗМ:

Рефлексия:

Пікірлер тізбегі

1 оқушы нақтылау сұрағы қандай болу керектігі туралы пікірін айтады. Келесі оқушы оның пікірін қостаса, қолын иығына салып, өз ойын жеткізеді. Қостамаса, өз пікірімен жеке тұрады. Осылайша жалғаса береді.

САБАҚ:: Қосымша ақпарат
САБАҚ:: Дифференциация - Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Мектеп: Атырау ХББ НЗМ: Бағалау - Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

САБАҚ::

Оқушылар сабақтың бастапқы бөлігінде -ақ өздерінің ойлау қабілеттерін анық көрсете бастайды. Берілген сөздерді қолдана отырып, диалог құру кезінде қабілетті оқушылар креативті ойлар айтады, тығырықтан шығады.

Постер жасау кезінде сурет салуға қабілетті оқушылардың кеңістігі ашылады, т. с. с

Мектеп: Атырау ХББ НЗМ: Алғашқы тапсырмада оқушыларға мадақтау арқылы уәж беріледі. Келесі тапсырмада оқушылар бір -біріне кері байланыс береді. Эссе жазу кезінде алдымен оқушылардың пікірі тыңдалса, мұғалім кешеуілдеткен кері байланыс береді.

Берілген тапсырмалардың ешқайсысы


Ұқсас жұмыстар
Ұлыбритания. Мемлекеттің құрамы мен құрылымы. Табиғат жағдайлары мен ресурстары
Әдеби тіл нормасы
Синоним сөздерді ажырата білу
Заттардың құрылымы тарауын қайталау
Ғаламтор қазақ тілінде
Беларусь Республикасының халқының саны қанша
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап
Айтылым тапсырма
Өсімдік шаруашылығы
Эссе жазу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz