Сұраққа жауап. Сабақтың тақырыбы

Қ. Ыдырысов атындағы ЖОМ

1- сынып

қазақ тілінде

Мұғалімі: М. М. Сабитова

Сабақтың тақырыбы: Жанауарлар әлемі

Пәні: дүниетану

Сынып: 1 сынып

Сабақ мақсаттары:

Білімділік: Жануарлар тірі табиғаттың негізгі бөлігі, олардың да алуан түрі бар екені туралы түсінік қалыптастыру, жануарлардың негізгі топтарымен ( үй жануары, жабайы және сүтқоректілермен) таныстыру.

Дамытушылық: Жануарлардың құрлықта, суда, құрлықта да, суда да тіршілік ететіндігін, олардың әрқайсысының өз икемделген тіршілік ортасы барын аңғарту.

Тәрбиелік : Жануарларға қамқорлық көрсету жайында сөйлесе отырып, оларды қорғауға тәрбиелеу. Экологиялық тәрбие беру.

Сабақтың түрі : жаңа сабақ

Құралдар : АКТ, жануарлардың жеке топтама суреттері, карточкаға жазылған тапсырмалар, электронды оқулық, сызба.

Әдіс-тәсілдер : «Мозаика» әдісі, талдау, жинақтау, топтау, венн диаграммасы,

Оқыту нәтижесі : сөздік қоры дамиды, өз ойларын дәлелмен еркін айтуды үйренеді, сыни тұрғыдан ойлауды үйренеді, салыстырады, өз күштерімен мәселенің шешімін табуды, бірігіп жұмыс жасауды үйренеді.

Сілтеме : «Жыл басына таласқан хайуанаттар» ертегісі, өлең шумақтары

Сабақ кезеңдері: Сабақ кезеңдері
Уақыт: Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері:

І. Ұйымдастыру кезеңі:

ББЖТ

ІІ. Жаңа сабақ.

ББЖТ

ІІІ. Сұраққа жауап

ТжД, ББжК, ОЖЕсО

ІҮ. Ой толғаныс:

ТжД, СТО

Білім берудегі басқару және көшбасшылық

Ү. Сергіту сәті

ҮІ. Шығармашылық жұмыс.

ОүБ, ТжД, ББЖТ, ОБжК

АКТ

Уақыт:

1 мин

2 мин

Білу

2 мин

Түсіну

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Психологиялық дайындық. Мұғалім балаларды шеңбер жасап тұруға шақырады. Слайд

Сүйейік, табиғатты аялайық!

Біз де онан жақсылықты аямайық!

Табиғаттан нәр алған ғой жанымыз,

Ұсынайық жүрек нұрын бәріміз.

Оқушылар бір - біріне тілек тілейді:

Құстардың дауысына құлақ сал!

Табиғаттың сұлулығын сезіне біл!

Табиғатты қорғай біл!

Оқушыларды төрт топқа бөліп отырғызу.

Мұғалім оқушылардың қызығушылығын ояту үшін ертегі айтады:

Балалар, сендер қандай жануарларды білесіңдер?
Жануарлар туралы ертегі білесіңдер ме?
Жануарлар туралы ертегі тыңдағыларың келе ме?

Олай болса, сабағымызды бастамас бұрын мен сендерге " Жыл басына таласқан хайуанаттар" ертегісін оқып берейін. Зейін қойып тыңдаңдар! (ертегіні оқып беру) .

Балалар, ертегі ұнады ма?
- . . .
- Ертегі не жайында болды?
- . . .
-Жыл басына таласқан хайуанаттардың атын қайталап айтып көріңдерші?
- . . .
- Неге "Жыл басы" болуға таласты? Сен қалай ойлайсың?
- . . .
- Олардың төлін білесің бе? Оларды қалай атайды?
- . . .

:
:
:
:
:
:
:
:
:

- Неге үй жануарлары деп аталды? Ойлан!

Сергіту сәті:

қоян

Ұзын құлақ сұр қоян
Естіп қалып сыбдырды,
Ойлы-қырлы жерлермен,
Ытқып-ытқып секірді

Оқушылардың іс-әрекеті: Animals_2124-1

Қой сүйеді баласын: Қоңырым- деп,

Ештеңені білмейтін момыным - деп.
Animal_Personalities_0100-1
Ешкі сүйедібаласын: Лағым- деп,
Тастан-тасқа секірген шұнағым - деп.
Farm_Animals_0118-1
Сиыр сүйеді баласын: Торпағым- деп,
"Қараңғыға баспаған қорқағым!" - деп.

Қол ұстасып, шеңбер жасайды. Бір-біріне бүгінгі сабаққа тілек айтады.

Санау арқылы топқа бөлу. Оқушылар 1, 2, 3, 4 деп санап алып, 4 топқа бөлініп отырады.

Балалар мұқият тыңдайды, сұраққа жауап беруге дайындалады.

Оқушылар сұраққа жауап береді.

Оқушылар балаға көмектесу үшін сұраққа жауап береді.

Үй жануарларының адам өмірінде маңызы өте зор. Жесе - тамақ, мінсе- көлік, жүнінен, терісінен киімдер аламыз. Сондықтан адамдар оларға аса қамқорлықпен қарайды. Қыста жылы қорада ұстап, жем-шөп, су беріп асырайды.

Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Сабақ кезеңдері:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Сабақ кезеңдері:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Сабақ кезеңдері:
Сабақ кезеңдері:

2 мин

Түсіну

10 мин

Түсіну

Уақыт:

- Балалар, енді ЭО-тан "Жануарлар әлемі" туралы тыңдап көрейік.

ЭО Коршаған орта, 1-ші сынып ЭО Коршаған орта, 1-ші сынып

ЭО Коршаған орта, 1-ші сынып ЭО Коршаған орта, 1-ші сынып

ЭО Коршаған орта, 1-ші сынып

- Жануарлар табиғаттың қай түріне жатады?
- Қандай жануарларды білесіңдер?
- Жануарлар немен қоректенеді?
- Олардың тіршілік ортасы туралы не білдің?
- Жабайы аңдарға не жатады?

- Неге жабайы аң деп аталады?

( Жабайы аңдардың суретін көрсету) .

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушылар жануарлар туралы мәліметтерді электрондық оқулықтан қарап алады. Сұрақтарға тиісті жауап береді.

Топ төрағасы, таймкипер, баяндамашы, хатшы сайланады. Флипчарт жасайды, қорғайды.

Оқушылар топта өз ойларын ортаға салады, постер дайындайды, дәлелмен айтады.

Сабақ кезеңдері: 2 мин
Уақыт:

схема

- Қандай құстарын білесіңдер?
- Сүтқоректілерге нелер жатады?

- Қосмекенділерге ше?

- Бауырымен жорғалаушыларға ше?

- Міне, өсімдіктер сияқты "Жануарлар әлемі" де сан алуан екен.

Мұғалімнің іс-әрекеті: 2) Сүтқоректілер - үй жануарлары, жабайы аңдар.
3) Балықтар - олардың түрлері суда тіршілік ететінін айту.
4) Жорғалаушылар - жылан, кесіртке.
5) Қосмекенділер - бақа өзі құрлықта, балалары суда (сондықтан «қосмекенді» деп аталады) .
6) Бунақденелілер - ара, шыбын, көбелек, т. б.
Сабақ кезеңдері:

ҮІІ. Бекіту.

СТО, ТжД, ОЖЕ ОБжК АКТ

Уақыт:

8 мин

Қолдану

Мұғалімнің іс-әрекеті: Интербелсенді тақтадан топтарға бөліп көрсету жұмысы арқылы білімдерін бекіту
Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушылар топтарға жануарлардың суреттерін топтайды.

Сабақ кезеңдері:

5 мин

Талдау

Уақыт: 1) Бауырымен жорғалаушыларды тап?
- . . .

Ұқсас жұмыстар
Оқушылар сұрақтарға жауап береді әдісі
Махамбет өмірі мен шығармашылығы
Сұрақ жазу
Ондық бөлшектерді көбейту ережелері
Информатика. ақпарат. ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері
Кел, балалар, оқылық. заттың қимылын білдіретін сөздер
Асқорыту жүйесі бөлімі бойынша қорытынды сабақ. 8 сынып
Сөйлем мүшелеріне сұрақ қой
Топтардың аттары
Гидросфера (қорытынды сабақ)
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz