Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушыларды түгелдеу. Сабақтың тақырыбы
Қысқа мерзімді жоспар
<<Тексерілді>>
Директордың оқу ісі жөніндегі
орынбасары...............
Күні: 15.10.2014 ж
Пәні: Қазақ әдебиеті
Сыныбы: 5 <<Ә>>
Сабақтың тақырыбы: <<Керқұла атты Кендебай>>
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау қабілетін дамыту.
Қамтылатын модульдер:Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс тәсілдер. Оқыту мен оқудағы басқару және көшбасшылық. Сын тұрғысынан ойлау. Оқу үшін және оқуды бағалау.
Сабақта қолданатын әдіс-тәсілдер: <<Желпуіш>>, <<Өз қалауың>>, <<Оқушы-оқушы>> әдісі.
Күтілетін нәтиже: Оқушының білім алуға деген қызығушылығын ояту.
Уақыты
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
5 минут
Ұйымдастыру
Сәлемдесу.
Оқушыларды түгелдеу.
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында <<Комплимент>> атты сергіту сәтін ұйымдастыру.
Топқа бөлу .
Сәлемдеседі.
Шаттық шеңбері бойында тұрып, қасындағы сыныптасына мақтау сөз айтады.
Конфет түстеріне қарай топқа бөлінеді.
Топ ережесін танысады.
Оқулық, жұмыс дәптері.
7 минут
3 минут
Қызығушылықты ояту
<<Желпуіш>> әдісі арқылы үй тапсырмасын жаңа сабақпен байланыстыру.
1. Кендебайдың бойында үлгі боларлық қандай қасиеттер бар?
2. Кендебайдың болашақ ерлік істерге баруына себебші болған қандай оқиғалар?
3. Кендебайдың орнында сен болсаң, қойшы балаға қандай жақсылық етер едің?
<<Желпуіш>> әдісі бойынша оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар өз ойларын айтады.
<<Бағдаршам>> арқылы бағалау
Ойынға қажетті парақшалар.
20 минут
2 минут
Мағынаны тану
Сергіту сәті
<<Өз қалауым>> әдісі бойынша топтарға тапсырма беру.
<<Көңілді күн>>
15
20
40
5
10
30
25
35
50
15
5
45
<<Жұлдызша>>
арқылы бағалау .
АКТ
6 минут
2 минут
Рефлексия
<<Оқушы-оқушы>> әдісі бойынша
тапсырма беру.
Сабақты қорытындылау.
Үйге тапсырма беру.
Кері байланыс.
Оқушылар стикерге сұрақты жазып және оның кімге жолданатынын жазады.
Үйге берілген тапсырманы белгілеп алады.
<<Жұлдызша>> арқылы бағалау.
Жиынтық бағалау
Стикерлер
Стикерлер
1. Кендебай қандай жерде дүниеге келді?
2. Кендебай аң аулап жүріп кімге кездесті?
3. Ертегі дегеніміз не?
4. Кендебай баланың әке-шешесін қалай құтқарды?
5. Хан екі баласын қайда жұмсайды?
6. Кендебай ханға не жайында айтты?
7. Ертегігің тағы қандай жерлерінде оның кейіпкерлерімен бірге шаттық қуаныш, жанашу сезімдеріне бөленуге болады.
8. Өздерің оқыған <<Керқұла атты Кендебай>> ертегісіндегі адамдар жақсы өмір үшін әділет жолында қалай күреседі?
9. Хан Кендебайдың қандай ісіне риза болып, баланың әке-шешесін босатады.
10. Кендебай алтын құйрықты құлындарды қалай табады?
11. <<Біреуге ор қазба, өзің түсерсің>> деген мақалдың мағынасы қандай?
12. <<Апыр-ай, сен жаман болсаң жарар еді>> деп ханның күдіктенуіне не нәрсе себеп болды?
<<Тексерілді>>
Директордың оқу ісі жөніндегі
орынбасары...............
Күні: 15.10.2014 ж
Пәні: Қазақ әдебиеті
Сыныбы: 5 <<Ә>>
Сабақтың тақырыбы: <<Керқұла атты Кендебай>>
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау қабілетін дамыту.
Қамтылатын модульдер:Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс тәсілдер. Оқыту мен оқудағы басқару және көшбасшылық. Сын тұрғысынан ойлау. Оқу үшін және оқуды бағалау.
Сабақта қолданатын әдіс-тәсілдер: <<Желпуіш>>, <<Өз қалауың>>, <<Оқушы-оқушы>> әдісі.
Күтілетін нәтиже: Оқушының білім алуға деген қызығушылығын ояту.
Уақыты
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
5 минут
Ұйымдастыру
Сәлемдесу.
Оқушыларды түгелдеу.
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында <<Комплимент>> атты сергіту сәтін ұйымдастыру.
Топқа бөлу .
Сәлемдеседі.
Шаттық шеңбері бойында тұрып, қасындағы сыныптасына мақтау сөз айтады.
Конфет түстеріне қарай топқа бөлінеді.
Топ ережесін танысады.
Оқулық, жұмыс дәптері.
7 минут
3 минут
Қызығушылықты ояту
<<Желпуіш>> әдісі арқылы үй тапсырмасын жаңа сабақпен байланыстыру.
1. Кендебайдың бойында үлгі боларлық қандай қасиеттер бар?
2. Кендебайдың болашақ ерлік істерге баруына себебші болған қандай оқиғалар?
3. Кендебайдың орнында сен болсаң, қойшы балаға қандай жақсылық етер едің?
<<Желпуіш>> әдісі бойынша оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар өз ойларын айтады.
<<Бағдаршам>> арқылы бағалау
Ойынға қажетті парақшалар.
20 минут
2 минут
Мағынаны тану
Сергіту сәті
<<Өз қалауым>> әдісі бойынша топтарға тапсырма беру.
<<Көңілді күн>>
15
20
40
5
10
30
25
35
50
15
5
45
<<Жұлдызша>>
арқылы бағалау .
АКТ
6 минут
2 минут
Рефлексия
<<Оқушы-оқушы>> әдісі бойынша
тапсырма беру.
Сабақты қорытындылау.
Үйге тапсырма беру.
Кері байланыс.
Оқушылар стикерге сұрақты жазып және оның кімге жолданатынын жазады.
Үйге берілген тапсырманы белгілеп алады.
<<Жұлдызша>> арқылы бағалау.
Жиынтық бағалау
Стикерлер
Стикерлер
1. Кендебай қандай жерде дүниеге келді?
2. Кендебай аң аулап жүріп кімге кездесті?
3. Ертегі дегеніміз не?
4. Кендебай баланың әке-шешесін қалай құтқарды?
5. Хан екі баласын қайда жұмсайды?
6. Кендебай ханға не жайында айтты?
7. Ертегігің тағы қандай жерлерінде оның кейіпкерлерімен бірге шаттық қуаныш, жанашу сезімдеріне бөленуге болады.
8. Өздерің оқыған <<Керқұла атты Кендебай>> ертегісіндегі адамдар жақсы өмір үшін әділет жолында қалай күреседі?
9. Хан Кендебайдың қандай ісіне риза болып, баланың әке-шешесін босатады.
10. Кендебай алтын құйрықты құлындарды қалай табады?
11. <<Біреуге ор қазба, өзің түсерсің>> деген мақалдың мағынасы қандай?
12. <<Апыр-ай, сен жаман болсаң жарар еді>> деп ханның күдіктенуіне не нәрсе себеп болды?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz