Бейнеролик Дарынды бала

«Оқытуда дарынды балаларды анықтау жолдары» тақырыбындағы коучинг жоспары.

Каримова Арайлым Утегеновна

С. Меңдешев ЖОББМ

Ағылшын тілі пәні мұғалімі

Апта
Күні
Апта: Сабақтың тақырыбы
Күні: «Оқытуда дарынды балаларды анықтау жолдары»
Апта: Мақсаты
Күні: Балалардың дарындылығын анықтайтын кейбір әдістемелермен таныстыру, жұмысында қолдануға үйрету.
Апта: Оқытудың нәтижесі
Күні: Дарынды оқушылардың даму ерекшеліктерімен танысады. Өздері талдап, зерттеу барысында оларды анықтау жолдарын табады. Жұмыс түрлерін тәжірибесіне қолдануды меңгереді.
Апта: Негізгі идея
Күні: Дарынды, талантты балалармен жұмыс оларды мүмкіндіктерінің деңгейіне қарай бағыттайды. Нәтижесінде бала «өзгеше» құзырлығын өмірде қолдана алады. Елінің даму болашағына өз үлесін қосатын болады.
Апта: Қолданылған материалдар
Күні: АКТ, сауалнама, ынталандыру құралдары, стикер, постер, маркерлер, тәттілер, үлестірме қағаздар, алақан суреті
Апта: Сергіту сәті
Күні: «Тығырықтан шығу» ойыны.
Апта: Топқа бөлу
Күні: Шығармашылық қабілеттеріне қарай топқа бөлу.
Апта: Кіріспе тапсырмалар
Күні: Үстелдің үстіне микрофон (әнші), кисточка (суретші), чешки (биші) қойылады. Жылы ұшыраған зат тұрған үстелге отыру арқылы топқа бөлінеді. Неліктен осы нәрсені таңдағаннын айта отырып, тақырыпта ашады.
Апта: Тапсырмалар түрі
Күні: Коучтің іс-әрекеті
: Әріптестердің іс-әрекеті
Уақыты
Апта:

І тапсырма

Слайд. «Дарынды балалардың даму ерекшеліктері

Күні: «Дарынды балалардың даму ерекшеліктері туралы» бейнеролик тамашалайды
: Мұғалімдер бейнероликті көреді, тұжырым жасап отырады.
3мин
Апта: Кері байланыс
Күні:

3 топқа «Дарынды балалар -кімдер?», «Дарынды баланың жағымды, жағымсыз қасиеттері», «Дарынды баланы қалай тануға болады?» деген сұрақтар бойынша постер жасауын сұралады.

Дарынды бала - өз қатарларынан әлдеқайда дамыған, ерекше зейіні бар, белгілі ісәрекет бойынша асқан қабілеттілік танытып, жоғары жетістіктермен дараланатын бала. Постерді қорғау кезінде

түрткі сұрақтар қойып отырылады.

: Мұғалімдер тұжырымдап, постер қорғайды. Сұрақтарға жауап береді.
15мин
Апта: ІІ тапсырма
Күні:

3 топқа 3 тапсырма:

1. Велосипед тепкісі келген қоян туралы;

2. Тоңазтқышта өмір сүрген ит туралы;

3. Биіктіктен секіруге қорқып тұрған құмырсқа туралы ертегі құрастыру.

:

Мұғалімдер қиялынан ертегі құрастырып, оны көрініс түрінде болсын, эссе түрінде болсын айтып береді.

15 мин
Апта: Кері байланыс
Күні:

-Тапсырма оңай болды ма?

-Мұндай тапсырмаларды қай кезде қолданады?Не үшін?

-Тиімділігі қандай?

: Мұғалімдер ой бөліседі. Пікірлері мен дәлелдемелер келтіруі мүмкін.
5мин
Апта: Слайд « Дарынды балалар жұмыс»
Күні: Слайд арқылы дарынды балалардың түрлері, оларға тән қасиеттері мен ерекшеліктері, жұмыстану сатылары, дәлелдемелер беріледі.
: Мұғалімдер түрлі мәліметтер алады, өз ойлары толығады, сұрақтар туындайды.
15мин
Апта: Кері байланыс
Күні: 3 топқа шығармашылық, интеллектуалдық, көшбасшылық бағытындағы мектебімізде аталмыш жұмысты қажет ететін потенциалы жоғары оқушы туралы, олармен жүргізетін жұмыс жоспарын құруды сұраймын.
: Мұғалімдер 1 оқушыны алып, онымен жүргізетін жұмыстарды анықтайды.
15мин
Апта: Сергіту сәті
Күні: « Тығырықтан шығу»
: «Бірлікте ғана жетістікке жету жеңіл болады»
3мин
Апта: ІV тапсырма
Күні:

3 топқа 3 түрлі тапсырма беріледі:

  1. ТИТ (топтық интеллекттік тест) тапсырмасы;
  2. Ақпаратты қабылдауын анықтайтын тапсырмалар;
  3. Мюнстенберг әдістемесі (зейінін анықтау)
:

Мұғалімдер тапсырмаларды өздері орындап көреді.

15мин
Апта: Кері байланыс
Күні:

-Бұл тәсілдер қай жастағы балаларға қолдануға тиімді?

-Өзіңіз тағы қандай тәсілдерді ортаға салар едіңіз?

: Мұғалімдер пікірлерін білдіреді, тәжірибе бөліседі.
5мин
Апта: Қорытынды
Күні:

Бейнеролик « Дарынды бала»

Түйін: Талантты бала көпшіліктен дараланып тұрады. Оны тану соншалықты қиын емес. Ол қасиетін кезегі келгенде бірден көрсетеді. Ал, оны әрі қарай дамыту-үйретушінің меншігінде.

: Бейнероликте кейін қорытынды жасайды, ой түйеді.
5мин
Апта: Рефлексия
Күні:

«Бәрі менің қолымда»

Алақанның суреті:

Бас бармақ - «Түсіне білдім»

Сұқ саусақ -«тақырыпқа сай нақты нұсқаулар берілді»

Ортан терек - Ұнамады»

Шылдыр шүмек -« Түсіну қиын болды»

Кішкентай бөбек - «мүлдем түсінбедім»

:

Алақанның саусақтарын таңдау арқылы өздерін бағалайды

3мин
Апта: Қайталау тапсырмалары
Күні:

Дарындылықты анықтаудың аталған тәсілдерін жұмыста қолдану.

:

Батыс Қазақстан облысы

Жаңақала ауданы

Маштексай ауылы


Ұқсас жұмыстар
Дарынды және талантты балалар - мектеп айнасы, коучинг жоспары
Дарынды және талантты балаларды қалай анықтауға болады?
Динамика тарауы. омж. физика. 9-сынып
Оқушылардың назарын сабаққа аударту
Топ ережесін сақтау, топ қызметін бөлісу
Тұрмыс салт жырлары.тойбастар.тұсаукесер. 5 сынып
Алашорда автономиясы
Жарнама плакаттары
Әдебиеттік оқу
Құстардың көбеюі және дамуы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz