Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бейнеролик Дарынды бала
<<Оқытуда дарынды балаларды анықтау жолдары>> тақырыбындағы коучинг жоспары.
Каримова Арайлым Утегеновна
С.Меңдешев ЖОББМ
Ағылшын тілі пәні мұғалімі
Апта
Күні
Сабақтың тақырыбы
<<Оқытуда дарынды балаларды анықтау жолдары>>
Мақсаты
Балалардың дарындылығын анықтайтын кейбір әдістемелермен таныстыру, жұмысында қолдануға үйрету.
Оқытудың нәтижесі
Дарынды оқушылардың даму ерекшеліктерімен танысады. Өздері талдап, зерттеу барысында оларды анықтау жолдарын табады. Жұмыс түрлерін тәжірибесіне қолдануды меңгереді.
Негізгі идея
Дарынды,талантты балалармен жұмыс оларды мүмкіндіктерінің деңгейіне қарай бағыттайды. Нәтижесінде бала <<өзгеше>> құзырлығын өмірде қолдана алады. Елінің даму болашағына өз үлесін қосатын болады.
Қолданылған материалдар
АКТ,сауалнама,ынталандыру құралдары, стикер,постер,маркерлер, тәттілер,үлестірме қағаздар,алақан суреті
Сергіту сәті
<<Тығырықтан шығу>> ойыны.
Топқа бөлу
Шығармашылық қабілеттеріне қарай топқа бөлу.
Кіріспе тапсырмалар
Үстелдің үстіне микрофон (әнші), кисточка (суретші), чешки (биші) қойылады. Жылы ұшыраған зат тұрған үстелге отыру арқылы топқа бөлінеді. Неліктен осы нәрсені таңдағаннын айта отырып, тақырыпта ашады.
Тапсырмалар түрі
Коучтің іс-әрекеті
Әріптестердің іс-әрекеті
Уақыты
І тапсырма
Слайд. <<Дарынды балалардың даму ерекшеліктері
<<Дарынды балалардың даму ерекшеліктері туралы>> бейнеролик тамашалайды
Мұғалімдер бейнероликті көреді,тұжырым жасап отырады.
3мин
Кері байланыс
3 топқа <<Дарынды балалар -кімдер?>>, <<Дарынды баланың жағымды,жағымсыз қасиеттері>>, <<Дарынды баланы қалай тануға болады?>> деген сұрақтар бойынша постер жасауын сұралады.
Дарынды бала - өз қатарларынан әлдеқайда дамыған,ерекше зейіні бар,белгілі ісәрекет бойынша асқан қабілеттілік танытып, жоғары жетістіктермен дараланатын бала.Постерді қорғау кезінде
түрткі сұрақтар қойып отырылады.
Мұғалімдер тұжырымдап,постер қорғайды. Сұрақтарға жауап береді.
15мин
ІІ тапсырма
3 топқа 3 тапсырма:
1.Велосипед тепкісі келген қоян туралы;
2.Тоңазтқышта өмір сүрген ит туралы;
3.Биіктіктен секіруге қорқып тұрған құмырсқа туралы ертегі құрастыру.
Мұғалімдер қиялынан ертегі құрастырып,оны көрініс түрінде болсын, эссе түрінде болсын айтып береді.
15 мин
Кері байланыс
-Тапсырма оңай болды ма?
-Мұндай тапсырмаларды қай кезде қолданады?Не үшін?
-Тиімділігі қандай?
Мұғалімдер ой бөліседі.Пікірлері мен дәлелдемелер келтіруі мүмкін.
5мин
Слайд << Дарынды балалар жұмыс>>
Слайд арқылы дарынды балалардың түрлері,оларға тән қасиеттері мен ерекшеліктері,жұмыстану сатылары,дәлелдемелер беріледі.
Мұғалімдер түрлі мәліметтер алады,өз ойлары толығады,сұрақтар туындайды.
15мин
Кері байланыс
3 топқа шығармашылық, интеллектуалдық,көшбасшылық бағытындағы мектебімізде аталмыш жұмысты қажет ететін потенциалы жоғары оқушы туралы,олармен жүргізетін жұмыс жоспарын құруды сұраймын.
Мұғалімдер 1 оқушыны алып,онымен жүргізетін жұмыстарды анықтайды.
15мин
Сергіту сәті
<< Тығырықтан шығу>>
<<Бірлікте ғана жетістікке жету жеңіл болады>>
3мин
ІV тапсырма
3 топқа 3 түрлі тапсырма беріледі:
1. ТИТ (топтық интеллекттік тест) тапсырмасы;
2. Ақпаратты қабылдауын анықтайтын тапсырмалар;
3. Мюнстенберг әдістемесі (зейінін анықтау)
Мұғалімдер тапсырмаларды өздері орындап көреді.
15мин
Кері байланыс
-Бұл тәсілдер қай жастағы балаларға қолдануға тиімді?
-Өзіңіз тағы қандай тәсілдерді ортаға салар едіңіз?
Мұғалімдер пікірлерін білдіреді, тәжірибе бөліседі.
5мин
Қорытынды
Бейнеролик << Дарынды бала>>
Түйін: Талантты бала көпшіліктен дараланып тұрады. Оны тану соншалықты қиын емес.Ол қасиетін кезегі келгенде бірден көрсетеді. Ал,оны әрі қарай дамыту-үйретушінің меншігінде.
Бейнероликте кейін қорытынды жасайды,ой түйеді.
5мин
Рефлексия
<<Бәрі менің қолымда>>
Алақанның суреті:
Бас бармақ - <<Түсіне білдім>>
Сұқ саусақ - <<тақырыпқа сай нақты нұсқаулар берілді>>
Ортан терек - Ұнамады>>
Шылдыр шүмек - << Түсіну қиын болды>>
Кішкентай бөбек - <<мүлдем түсінбедім>>
Алақанның саусақтарын таңдау арқылы өздерін бағалайды
3мин
Қайталау тапсырмалары
Дарындылықты анықтаудың аталған тәсілдерін жұмыста қолдану.
Батыс Қазақстан облысы
Жаңақала ауданы
Маштексай ауылы
Каримова Арайлым Утегеновна
С.Меңдешев ЖОББМ
Ағылшын тілі пәні мұғалімі
Апта
Күні
Сабақтың тақырыбы
<<Оқытуда дарынды балаларды анықтау жолдары>>
Мақсаты
Балалардың дарындылығын анықтайтын кейбір әдістемелермен таныстыру, жұмысында қолдануға үйрету.
Оқытудың нәтижесі
Дарынды оқушылардың даму ерекшеліктерімен танысады. Өздері талдап, зерттеу барысында оларды анықтау жолдарын табады. Жұмыс түрлерін тәжірибесіне қолдануды меңгереді.
Негізгі идея
Дарынды,талантты балалармен жұмыс оларды мүмкіндіктерінің деңгейіне қарай бағыттайды. Нәтижесінде бала <<өзгеше>> құзырлығын өмірде қолдана алады. Елінің даму болашағына өз үлесін қосатын болады.
Қолданылған материалдар
АКТ,сауалнама,ынталандыру құралдары, стикер,постер,маркерлер, тәттілер,үлестірме қағаздар,алақан суреті
Сергіту сәті
<<Тығырықтан шығу>> ойыны.
Топқа бөлу
Шығармашылық қабілеттеріне қарай топқа бөлу.
Кіріспе тапсырмалар
Үстелдің үстіне микрофон (әнші), кисточка (суретші), чешки (биші) қойылады. Жылы ұшыраған зат тұрған үстелге отыру арқылы топқа бөлінеді. Неліктен осы нәрсені таңдағаннын айта отырып, тақырыпта ашады.
Тапсырмалар түрі
Коучтің іс-әрекеті
Әріптестердің іс-әрекеті
Уақыты
І тапсырма
Слайд. <<Дарынды балалардың даму ерекшеліктері
<<Дарынды балалардың даму ерекшеліктері туралы>> бейнеролик тамашалайды
Мұғалімдер бейнероликті көреді,тұжырым жасап отырады.
3мин
Кері байланыс
3 топқа <<Дарынды балалар -кімдер?>>, <<Дарынды баланың жағымды,жағымсыз қасиеттері>>, <<Дарынды баланы қалай тануға болады?>> деген сұрақтар бойынша постер жасауын сұралады.
Дарынды бала - өз қатарларынан әлдеқайда дамыған,ерекше зейіні бар,белгілі ісәрекет бойынша асқан қабілеттілік танытып, жоғары жетістіктермен дараланатын бала.Постерді қорғау кезінде
түрткі сұрақтар қойып отырылады.
Мұғалімдер тұжырымдап,постер қорғайды. Сұрақтарға жауап береді.
15мин
ІІ тапсырма
3 топқа 3 тапсырма:
1.Велосипед тепкісі келген қоян туралы;
2.Тоңазтқышта өмір сүрген ит туралы;
3.Биіктіктен секіруге қорқып тұрған құмырсқа туралы ертегі құрастыру.
Мұғалімдер қиялынан ертегі құрастырып,оны көрініс түрінде болсын, эссе түрінде болсын айтып береді.
15 мин
Кері байланыс
-Тапсырма оңай болды ма?
-Мұндай тапсырмаларды қай кезде қолданады?Не үшін?
-Тиімділігі қандай?
Мұғалімдер ой бөліседі.Пікірлері мен дәлелдемелер келтіруі мүмкін.
5мин
Слайд << Дарынды балалар жұмыс>>
Слайд арқылы дарынды балалардың түрлері,оларға тән қасиеттері мен ерекшеліктері,жұмыстану сатылары,дәлелдемелер беріледі.
Мұғалімдер түрлі мәліметтер алады,өз ойлары толығады,сұрақтар туындайды.
15мин
Кері байланыс
3 топқа шығармашылық, интеллектуалдық,көшбасшылық бағытындағы мектебімізде аталмыш жұмысты қажет ететін потенциалы жоғары оқушы туралы,олармен жүргізетін жұмыс жоспарын құруды сұраймын.
Мұғалімдер 1 оқушыны алып,онымен жүргізетін жұмыстарды анықтайды.
15мин
Сергіту сәті
<< Тығырықтан шығу>>
<<Бірлікте ғана жетістікке жету жеңіл болады>>
3мин
ІV тапсырма
3 топқа 3 түрлі тапсырма беріледі:
1. ТИТ (топтық интеллекттік тест) тапсырмасы;
2. Ақпаратты қабылдауын анықтайтын тапсырмалар;
3. Мюнстенберг әдістемесі (зейінін анықтау)
Мұғалімдер тапсырмаларды өздері орындап көреді.
15мин
Кері байланыс
-Бұл тәсілдер қай жастағы балаларға қолдануға тиімді?
-Өзіңіз тағы қандай тәсілдерді ортаға салар едіңіз?
Мұғалімдер пікірлерін білдіреді, тәжірибе бөліседі.
5мин
Қорытынды
Бейнеролик << Дарынды бала>>
Түйін: Талантты бала көпшіліктен дараланып тұрады. Оны тану соншалықты қиын емес.Ол қасиетін кезегі келгенде бірден көрсетеді. Ал,оны әрі қарай дамыту-үйретушінің меншігінде.
Бейнероликте кейін қорытынды жасайды,ой түйеді.
5мин
Рефлексия
<<Бәрі менің қолымда>>
Алақанның суреті:
Бас бармақ - <<Түсіне білдім>>
Сұқ саусақ - <<тақырыпқа сай нақты нұсқаулар берілді>>
Ортан терек - Ұнамады>>
Шылдыр шүмек - << Түсіну қиын болды>>
Кішкентай бөбек - <<мүлдем түсінбедім>>
Алақанның саусақтарын таңдау арқылы өздерін бағалайды
3мин
Қайталау тапсырмалары
Дарындылықты анықтаудың аталған тәсілдерін жұмыста қолдану.
Батыс Қазақстан облысы
Жаңақала ауданы
Маштексай ауылы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz