Оқытуда дарынды балаларды анықтау: әдістемелік коучинг жоспары

«Оқытуда дарынды балаларды анықтау жолдары» тақырыбындағы коучинг жоспары.

Каримова Арайлым Утегеновна

С. Меңдешев ЖОББМ

Ағылшын тілі пәні мұғалімі

Апта
Күні
Апта: Сабақтың тақырыбы
Күні: «Оқытуда дарынды балаларды анықтау жолдары»
Апта: Мақсаты
Күні: Балалардың дарындылығын анықтайтын кейбір әдістемелермен таныстыру, жұмысында қолдануға үйрету.
Апта: Оқытудың нәтижесі
Күні: Дарынды оқушылардың даму ерекшеліктерімен танысады. Өздері талдап, зерттеу барысында оларды анықтау жолдарын табады. Жұмыс түрлерін тәжірибесіне қолдануды меңгереді.
Апта: Негізгі идея
Күні: Дарынды, талантты балалармен жұмыс оларды мүмкіндіктерінің деңгейіне қарай бағыттайды. Нәтижесінде бала «өзгеше» құзырлығын өмірде қолдана алады. Елінің даму болашағына өз үлесін қосатын болады.
Апта: Қолданылған материалдар
Күні: АКТ, сауалнама, ынталандыру құралдары, стикер, постер, маркерлер, тәттілер, үлестірме қағаздар, алақан суреті
Апта: Сергіту сәті
Күні: «Тығырықтан шығу» ойыны.
Апта: Топқа бөлу
Күні: Шығармашылық қабілеттеріне қарай топқа бөлу.
Апта: Кіріспе тапсырмалар
Күні: Үстелдің үстіне микрофон (әнші), кисточка (суретші), чешки (биші) қойылады. Жылы ұшыраған зат тұрған үстелге отыру арқылы топқа бөлінеді. Неліктен осы нәрсені таңдағаннын айта отырып, тақырыпта ашады.
Апта: Тапсырмалар түрі
Күні: Коучтің іс-әрекеті
: Әріптестердің іс-әрекеті
Уақыты
Апта:

І тапсырма

Слайд. «Дарынды балалардың даму ерекшеліктері

Күні: «Дарынды балалардың даму ерекшеліктері туралы» бейнеролик тамашалайды
: Мұғалімдер бейнероликті көреді, тұжырым жасап отырады.
3мин
Апта: Кері байланыс
Күні:

3 топқа «Дарынды балалар -кімдер?», «Дарынды баланың жағымды, жағымсыз қасиеттері», «Дарынды баланы қалай тануға болады?» деген сұрақтар бойынша постер жасауын сұралады.

Дарынды бала - өз қатарларынан әлдеқайда дамыған, ерекше зейіні бар, белгілі ісәрекет бойынша асқан қабілеттілік танытып, жоғары жетістіктермен дараланатын бала. Постерді қорғау кезінде

түрткі сұрақтар қойып отырылады.

: Мұғалімдер тұжырымдап, постер қорғайды. Сұрақтарға жауап береді.
15мин
Апта: ІІ тапсырма
Күні:

3 топқа 3 тапсырма:

1. Велосипед тепкісі келген қоян туралы;

2. Тоңазтқышта өмір сүрген ит туралы;

3. Биіктіктен секіруге қорқып тұрған құмырсқа туралы ертегі құрастыру.

:

Мұғалімдер қиялынан ертегі құрастырып, оны көрініс түрінде болсын, эссе түрінде болсын айтып береді.

15 мин
Апта: Кері байланыс
Күні:

-Тапсырма оңай болды ма?

-Мұндай тапсырмаларды қай кезде қолданады?Не үшін?

-Тиімділігі қандай?

: Мұғалімдер ой бөліседі. Пікірлері мен дәлелдемелер келтіруі мүмкін.
5мин
Апта: Слайд « Дарынды балалар жұмыс»
Күні: Слайд арқылы дарынды балалардың түрлері, оларға тән қасиеттері мен ерекшеліктері, жұмыстану сатылары, дәлелдемелер беріледі.
: Мұғалімдер түрлі мәліметтер алады, өз ойлары толығады, сұрақтар туындайды.
15мин
Апта: Кері байланыс
Күні: 3 топқа шығармашылық, интеллектуалдық, көшбасшылық бағытындағы мектебімізде аталмыш жұмысты қажет ететін потенциалы жоғары оқушы туралы, олармен жүргізетін жұмыс жоспарын құруды сұраймын.
: Мұғалімдер 1 оқушыны алып, онымен жүргізетін жұмыстарды анықтайды.
15мин
Апта: Сергіту сәті
Күні: « Тығырықтан шығу»
: «Бірлікте ғана жетістікке жету жеңіл болады»
3мин
Апта: ІV тапсырма
Күні:

3 топқа 3 түрлі тапсырма беріледі:

  1. ТИТ (топтық интеллекттік тест) тапсырмасы;
  2. Ақпаратты қабылдауын анықтайтын тапсырмалар;
  3. Мюнстенберг әдістемесі (зейінін анықтау)
:

Мұғалімдер тапсырмаларды өздері орындап көреді.

15мин
Апта: Кері байланыс
Күні:

-Бұл тәсілдер қай жастағы балаларға қолдануға тиімді?

-Өзіңіз тағы қандай тәсілдерді ортаға салар едіңіз?

: Мұғалімдер пікірлерін білдіреді, тәжірибе бөліседі.
5мин
Апта: Қорытынды
Күні:

Бейнеролик « Дарынды бала»

Түйін: Талантты бала көпшіліктен дараланып тұрады. Оны тану соншалықты қиын емес. Ол қасиетін кезегі келгенде бірден көрсетеді. Ал, оны әрі қарай дамыту-үйретушінің меншігінде.

: Бейнероликте кейін қорытынды жасайды, ой түйеді.
5мин
Апта: Рефлексия
Күні:

«Бәрі менің қолымда»

Алақанның суреті:

Бас бармақ - «Түсіне білдім»

Сұқ саусақ -«тақырыпқа сай нақты нұсқаулар берілді»

Ортан терек - Ұнамады»

Шылдыр шүмек -« Түсіну қиын болды»

Кішкентай бөбек - «мүлдем түсінбедім»

:

Алақанның саусақтарын таңдау арқылы өздерін бағалайды

3мин
Апта: Қайталау тапсырмалары
Күні:

Дарындылықты анықтаудың аталған тәсілдерін жұмыста қолдану.

:

Батыс Қазақстан облысы

Жаңақала ауданы

Маштексай ауылы


Ұқсас жұмыстар
Талантты және дарынды балаларды анықтау мен дамытуға арналған коучинг сессиясының жоспары
Талантты және дарынды балаларды анықтау тақырыбындағы коучинг сессиясының рефлексивтік есебі
Математика пәнінен дарынды балаларды анықтау және қолдау: педагогикалық-әдістемелік негіздер
Талантты және дарынды балаларды анықтауға арналған қысқа мерзімді коучинг жоспары
Дарынды балаларды анықтау, оқыту және тәрбиелеудің әдістемесі мен тәжірибесі
Дарынды және талантты оқушыларды анықтау мен саралау: мұғалімдерге арналған коучинг
Талантты және дарынды оқушыларды анықтау мен оқыту: мұғалімдерге арналған коучинг сабағы
Дарынды балаларды анықтау және дамыту: педагогикалық тәсілдер мен тәжірибе
Дарынды және талантты оқушыларды анықтау және дамыту: оқыту әдістері мен коучинг тәжірибесі
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарындағы дарынды және талантты оқушыларды анықтау мен инклюзивтік оқытуға арналған коучинг жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz