Үшбұрыш модельдері

Қожабекова Бағдагүл Жанғазықызы

Математика пәнінің мұғалімі

Ақтөбе облысы Ырғыз ауданы

Нарқызыл негізгі мектебі ММ

Күні:
Күні:: Пәні, сыныбы:
: Геометрия 7-сынып
Күні:: Сабақтың атауы
: Үшбұрыш және оның түрлері
Күні:: Сілтеме
:

7-сынып геометрия оқулығы Ж. Қайдасов, Г. Досмағанбетова, А. Абдиев

Сабақ жоспары

Күні:: Жалпы мақсаты
:

Үшбұрыш туралы білімдерін кеңейту, элементтерімен, түрлерімен танысу, есептер шығаруда қолдана білу, қабырғаларының ұзындықтары бойынша периметрін есептеуге үйрету, үшбұрыштарды салу дағдыларын қалыптастыру

Оқушылардың ізденісін, зейінін, тұрақты ой қорытындысын жасай білу қабілеттілігін дамыту, топпен жұмыс жасауға, ұйымшылдыққа, сенімлікке тәрбиелеу

Оқылған материалды, қорытындылай, салыстыра білу дағдысын дамыту, өз ойын жеткізе білу қабілетін дамыту.

Күні:: Міндеттер
:

Оқушылардың алған білімдерін жүйелеу

Тақырып бойынша ой-қорытындылар жасау

Геометриялық фигураларды әрі қарай зерделеу

Күні:: Мұғалім үшін оқу нәтижелері
:

Оқуға бағыт-бағдар беру;

Топта жұмыс істеу арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу;

Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау;

Үшбұрыштың түрлерін ажырата білу арқылы білім негізін қалау

Күні:: Сабақтың түрі:
: Жаңа білім беру сабағы
Күні:: Сабақта қолданылатын әдіс тәсілдер:
:

Топта жұмыс істеу, диалогтік оқыту, деңгейлеп оқыту, СТО стратегиялары,

сұрақ -жауап, түсіндіру, топтық, жеке жұмыс, іздендіру, талдау, қорыту

Күні::

Сабақта

7 модульдің кіріктірілуі:

: Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру; Оқытудағы жаңа тәсілдер; СТО; Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту; Талантты және дарынды балаларды оқыту; Оқуды және оқытуды бағалау
Күні::

Сабақтың көрнекілігі:

(Дереккөздер, қажетті құралдар)

:

Кеспе қағаздар, тірек -сызбалар, бағалау парағы, А3 форматы, маркер, сызғыш

Оқулық, таратпа материалдар

Күні:: Күтілетін нәтиже
: Үшбұрыш түрлерін, үшбұрышты салуды, элементтерін біледі, Топпен жұмыс жасауға машықтанады, ережені өздері қорытып шығаруға үйренеді, танымдық қабілеттері дамиды
Күні::

Сабақтың өтілу барысы:

Кезеңдер
Мұғалімнің іс-әрекеті

Уақыты

Оқушының іс-әрекеті
Бағалау

Ресурстаркөрнекі-

ліктер

Кезеңдер: Ұйымдастыру
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушылардың назарын сабаққа аудару, амандасу;

Оқушылардың көңіл - күйін сұрау;

Топқа бөлу

«Үш бәйтерек», «Үш би»

Уақыты: 2 мин
Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар амандасады, өз көңіл күйлерін білдіреді

Кеспе қағаздар алған оқушылар өз топтарына жиналып, топ құрамын айқындайды.

Бағалау:
Ресурстаркөрнекі-ліктер:

Смайлик-

тер,

Кеспе қағаздар

Кезеңдер: Өткен материалды қайталау
Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Миға шабуыл»

Жаңа сабаққа қажетті материалдарды қайта жаңғырту үшін оқушыларға сұрақтар қойылады

Бұрыш, бұрыштың түрлері

Уақыты: 3мин
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар еске түсіру арқылы сұрақтарға жауап береді
Бағалау: Бағалау парағына топ басшысы бағалайды
Ресурстаркөрнекі-ліктер:
Кезеңдер:

Сабақтың іздендіру−

зерттеу кезеңі:

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Практикалық жұмысты орындауға нұсқау беру:

1) Бір түзудің бойында жатпайтын үш нүкте белгілелеңдер;

2) Осы үш нүктені тізбектей қосыңдар;

3) Пайда болған фигураны ата, төбелерін белгіле

4) Қабырғаларын, бұрыштарын (элементтері) жазыңдар;

5) Барлық қабырғаларының ұзындықтарын қосыңдар

Оқушыларға сұрақ қойып, бағыт бағдар беру, ойларын толықтыру

Өміріміздегі үшбұрышты заттарды еске түсіру
Негізінен үшбұрыштар үшкір болады, сондықтан оның ауаны тесіп өтетін қасиеті бар деуімізге болады. Мысалы: ұшақтардың басы, құстардың тұмсығы, майшамның жанып тұруы

Уақыты: 5 мин
Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар әрқайсысы өз дәптерлерінде орындайды, топ мүшелері бір біріне көмек береді.

- Таулар, пирамидалар, жол жүру ережесіндегі ескерту белгілері және т. б.

Бағалау: Бағалау парағына топ басшысы бағалайды
Ресурстаркөрнекі-ліктер:

Сызғыш

Оқулық

Нақыл сөздер,

суреттер

Кезеңдер:

Оқулықпен, мәтінмен жұмыс жасап негізгі ойды анықтауға бағыт бағдар беру

Үшбұрыштың түрлері

І топ

А) қабырғаларына қатысты

ІІ топ

Ә) бұрыштарына қатысты

Мұғалімнің іс-әрекеті: 18 мин
Уақыты:

Топтық жұмыс

«Инсерт» әдісі бойынша мәтінмен жұмыс жасайды, жұпта, топта талқылайды.

Топтық таныстырылым дайындайды

Оқушының іс-әрекеті: Бағалау парағына топ басшысы бағалайды, «Үш шапалақ»
Бағалау:

Оқулық, Үлестірме қағаздар

Үшбұрыш модельдері

А -3 форматы

Маркер

Сызғыш

Кезеңдер: Сергіту сәті
Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Телпек»

Телпегім менің үшбұрышты

Үшбұрышты телпегім менің

Егер ол үшбұрышты болмаса,

Ол емес менің телпегім

Жаттығудың ережесін түсіндіру:

Телпек дегенде басымызды, менің дегенде өзімізді, үшбұрышты деген кезде үш саусағымызды көрсетеміз.

Уақыты: 2 мин
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар орнынан тұрып орындайды
Бағалау:
Ресурстаркөрнекі-ліктер:
Кезеңдер: Білімді алғаш рет қолдану
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Бекіту тапсырмалары

Әр оқушыға сәйкестендіру тест беріледі

Оқулықпен жұмыс

№133 (1)

№134

Уақыты: 7 мин
Оқушының іс-әрекеті:

Жеке жұмыс

Әр оқушы жеке орындайды

Топтық жұмыс

Бағалау: Бағалау парағына топ басшысы бағалайды, «Үш шапалақ»
Ресурстаркөрнекі-ліктер:

Оқулық, Таратпа материал

дар

Кезеңдер: Қорытынды- лау
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Ертегі - сұрақ:

Бірде барлық үшбұрыштар орман алаңқайында жиналып қай үшбұрышты патша сайлаймыз деп кеңесті. Олар ұзақ уақыт айтысып, бір тоқтамға келе алмады. Сонда бір үлкен үшбұрыш «Бәріміз үшбұрыштар патшалығына жолға шығайық, қай үшбұрыш патшалыққа бірінші болып кірсе, соны сайлайық» депті. Барлық үшбұрыш осыған келісіп, жолға шығады. Жолда келе жатса алдарынан өзен шығып: «менен тек барлық бұрыштары сүйір үшбұрыштар ғана өтеді» дейді. Сонымен үшбұрыштардың кейбіреуі өте


Ұқсас жұмыстар
Қорытып шығару
Көпжақтардың түрлері
Тікбұрышты үшбұрыштың катеттері мен гипотенузасы
Пифогор теоремасы. 8 сынып
Тік призма, параллелепипед
Қызыл көзі
Шеңбердің ұзындығы мен дөңгелектің ауданы тақырыбында есептер шығару
Ақпараттық модельдер. жүйе, жүйенің құрылымы
Экономикалық жүйе
Өзара бағалау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz