Үшбұрыш модельдері

Қожабекова Бағдагүл Жанғазықызы
Математика пәнінің мұғалімі
Ақтөбе облысы Ырғыз ауданы
Нарқызыл негізгі мектебі ММ
7-сынып геометрия оқулығы Ж. Қайдасов, Г. Досмағанбетова, А. Абдиев
Сабақ жоспары
Үшбұрыш туралы білімдерін кеңейту, элементтерімен, түрлерімен танысу, есептер шығаруда қолдана білу, қабырғаларының ұзындықтары бойынша периметрін есептеуге үйрету, үшбұрыштарды салу дағдыларын қалыптастыру
Оқушылардың ізденісін, зейінін, тұрақты ой қорытындысын жасай білу қабілеттілігін дамыту, топпен жұмыс жасауға, ұйымшылдыққа, сенімлікке тәрбиелеу
Оқылған материалды, қорытындылай, салыстыра білу дағдысын дамыту, өз ойын жеткізе білу қабілетін дамыту.
Оқушылардың алған білімдерін жүйелеу
Тақырып бойынша ой-қорытындылар жасау
Геометриялық фигураларды әрі қарай зерделеу
Оқуға бағыт-бағдар беру;
Топта жұмыс істеу арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу;
Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау;
Үшбұрыштың түрлерін ажырата білу арқылы білім негізін қалау
Топта жұмыс істеу, диалогтік оқыту, деңгейлеп оқыту, СТО стратегиялары,
сұрақ -жауап, түсіндіру, топтық, жеке жұмыс, іздендіру, талдау, қорыту
Сабақта
7 модульдің кіріктірілуі:
Сабақтың көрнекілігі:
(Дереккөздер, қажетті құралдар)
Кеспе қағаздар, тірек -сызбалар, бағалау парағы, А3 форматы, маркер, сызғыш
Оқулық, таратпа материалдар
Сабақтың өтілу барысы:
Уақыты
Ресурстаркөрнекі-
ліктер
Оқушылардың назарын сабаққа аудару, амандасу;
Оқушылардың көңіл - күйін сұрау;
Топқа бөлу
«Үш бәйтерек», «Үш би»
Оқушылар амандасады, өз көңіл күйлерін білдіреді
Кеспе қағаздар алған оқушылар өз топтарына жиналып, топ құрамын айқындайды.
Смайлик-
тер,
Кеспе қағаздар
«Миға шабуыл»
Жаңа сабаққа қажетті материалдарды қайта жаңғырту үшін оқушыларға сұрақтар қойылады
Бұрыш, бұрыштың түрлері
Сабақтың іздендіру−
зерттеу кезеңі:
Практикалық жұмысты орындауға нұсқау беру:
1) Бір түзудің бойында жатпайтын үш нүкте белгілелеңдер;
2) Осы үш нүктені тізбектей қосыңдар;
3) Пайда болған фигураны ата, төбелерін белгіле
4) Қабырғаларын, бұрыштарын (элементтері) жазыңдар;
5) Барлық қабырғаларының ұзындықтарын қосыңдар
Оқушыларға сұрақ қойып, бағыт бағдар беру, ойларын толықтыру
Өміріміздегі үшбұрышты заттарды еске түсіру
Негізінен үшбұрыштар үшкір болады, сондықтан оның ауаны тесіп өтетін қасиеті бар деуімізге болады. Мысалы: ұшақтардың басы, құстардың тұмсығы, майшамның жанып тұруы
Оқушылар әрқайсысы өз дәптерлерінде орындайды, топ мүшелері бір біріне көмек береді.
- Таулар, пирамидалар, жол жүру ережесіндегі ескерту белгілері және т. б.
Сызғыш
Оқулық
Нақыл сөздер,
суреттер
Оқулықпен, мәтінмен жұмыс жасап негізгі ойды анықтауға бағыт бағдар беру
Үшбұрыштың түрлері
І топ
А) қабырғаларына қатысты
ІІ топ
Ә) бұрыштарына қатысты
Топтық жұмыс
«Инсерт» әдісі бойынша мәтінмен жұмыс жасайды, жұпта, топта талқылайды.
Топтық таныстырылым дайындайды
Оқулық, Үлестірме қағаздар
Үшбұрыш модельдері
А -3 форматы
Маркер
Сызғыш
«Телпек»
Телпегім менің үшбұрышты
Үшбұрышты телпегім менің
Егер ол үшбұрышты болмаса,
Ол емес менің телпегім
Жаттығудың ережесін түсіндіру:
Телпек дегенде басымызды, менің дегенде өзімізді, үшбұрышты деген кезде үш саусағымызды көрсетеміз.
Бекіту тапсырмалары
Әр оқушыға сәйкестендіру тест беріледі
Оқулықпен жұмыс
№133 (1)
№134
Жеке жұмыс
Әр оқушы жеке орындайды
Топтық жұмыс
Оқулық, Таратпа материал
дар
Ертегі - сұрақ:
Бірде барлық үшбұрыштар орман алаңқайында жиналып қай үшбұрышты патша сайлаймыз деп кеңесті. Олар ұзақ уақыт айтысып, бір тоқтамға келе алмады. Сонда бір үлкен үшбұрыш «Бәріміз үшбұрыштар патшалығына жолға шығайық, қай үшбұрыш патшалыққа бірінші болып кірсе, соны сайлайық» депті. Барлық үшбұрыш осыған келісіп, жолға шығады. Жолда келе жатса алдарынан өзен шығып: «менен тек барлық бұрыштары сүйір үшбұрыштар ғана өтеді» дейді. Сонымен үшбұрыштардың кейбіреуі өте
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz