Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Топтардың өзара бағалауы
<<... Олар [оқушылар] бүкіл оқу үдерісін қолға алады, ол үшін жауап береді және бұл істе оларга көмек көрсетіледі. Бұл - гажап, себебі... олар біз үшін оларга көмек көрсетуге жагдай жасай отырып, бізбен байланыста жұмыс істейді. Таң қаларлық, шынымен таңқаларлық құбылыс!>>
№18 орта мектебінің ІІ-ші (негізгі)деңгей мұғалімі Нурмуханова Гулараның коучинг сабағының жоспары.
Коучинг сабағы
Күні 6.01.2016 ж 331 кабинет
Мұғалімдер саны
Сабақтың тақырыбы
Блум таксономиясы - сабақтың сапасын арттырудың жүйесі.
Жалпы мақсаты
Блум таксономиясы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспарымен танысу және жоспарлауды үйрену. Білім беру мен білім алушыға жаңа тәсілдер туралы түсініктер қалыптастыру, оқыту сапасын жақсарту үшін жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалануға шақыру.Топтық және бірлескен жұмыс жасау арқылы топ мүшелерінің бір-бірімен қарым-қатынас жасауын және ынтымақтаса жұмыс жасауды үйрену.
Күтілетін нәтиже
Блум таксономиясы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспарымен танысады және жоспарлауды үйренеді. Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері туралы түсініктер қалыптасады. Топтық жұмыс арқылы тақырып бойынша пікір алмасуға дағдыланады.Өзара сыйластыққа,топтық қарым-қатынасқа үйренеді.Кездескен кедергілерді бірлесе отырып шешеді.Өзіндік ой-пікірін топта талқылайды, ортаға шығарады.Өзгелердің пікірімен санасады, тыңдайды, топта жұмыс істеу мәдениеті қалыптасады.
Сілтеме
МАН, жылдық жоспар, таратпа парақшалар, слайд,
Түйінді идеялар
ХХ ғасырдың мұғалімі ХХI ғасырдың оқушыларын оқыту үшін ұстанымын өзгерту қажет
Қолданылатын материалдар
Мұғалімге арналған нұсқаулықтан таратпа парақтар. нұсқаулығы, Бейнежазбалар, талдау сұрақтар, слайдтар, Интербелсенді тақта
уақыты
Коучтың іс-әрекеті
Әріптестердің іс-әрекеті
Күтілетін нәтиже
Бағалау
1минут
Мозайкалық әдіс арқылы топтарға бөлу
3 топқа бөлінеді
Әрбірі топқа бөлудің қарапайым тәсілдерін үйренеді
3минут
Психологиялық ахуал тудыру
Топта, өзара бір-біріне сәттілік тілейді.
Жағымды психологиялық ахуал туады
3минут
Әр топта бір бағалаушы анықтауды ұсынамын.Олардың жұмысы - топ идеясын қорғаушылар мен топ жұмысын бағалау.(керемет, жақсы, түсінікті, түсініксіз,)
Бағалау критерийлерін ойласып қабылдайды.
Топтық бағалау
Кіріспе тапсырма 5-минут
I топ Сабақты жоспарлау үшін сіз ең алдымен не істейсіз?
II топ Сабақты жоспарлауда қандай да бір қағидаттарға сүйенесізбе?
III топ Сабақты жоспарлауда не нәрсеге көңіл бөлген жөн?
Әр топтан сұрақтарға жауап береді
Пікір алмасу арқылы бір-бірінің ойын бағалайды
Топтық бағалау
1-тапсырма 10-минут
<<Блум таксономиясын түінесіз бе?>> топтарға таратпа парақшаларды үлестіріп беремін және топ мүшелерінің бөлісіп оқуларын сұраймын
5 -7минут уақыт аралығында тәсілді оқып,басқаларға әңгімелеп береді.
Ұғымдарды қолжетімді етіп жеткізуге тырысады
Ұғымдарды қолжетімді етіп жеткізуін бағалайды
2-тапсырма 10-минут
Слайдтан Блум таксономиясын көрсетемін
Слайдтарды көріп сұрақтарға жауап береді
Сабақты қалай жоспарлаукерек-тігін үйренеді
Топтардың өзара бағалауы.
Жаттығу тренингі 3-минут
Сергіту сәті <<Қызыл өрік>>
3-тапсырма 5-минут
Слайдтан жоспарды көрсетіп, сұрақ қоямын:
Мына жоспарға мұқият қарап алыңыздар, содан соң өз ассоциацияларыңызда қағазға түсіріңіздер.
Әр мұғалімінің жоспарды түрліше қабылдауы - танымының түрлі деңгейін көрсетеді
Бірлесіп жоспарлауды үйренеді.
Топтардың өзара бағалауы.
4-тапсырма 5-минут
Блум таксономиясы мен сабақты жоспарлағыңыз келе ме? - сұрағына жауапты топтан күтеміз
Блум таксономиясы бойынша сабақты жоспарлағыңыз келе ме? - сұрағына топтан жауаптан береді.
ҚМСЖ жоспар-лауды, және талдауды үйренеді
Топтардың өзара бағалауы.
5-минут
Рефлексия
Тақырып туралы өз ойларын жазып <<Идеялар ағашына>> жапсырыңдар.
Тақырыпты іштей ой елегінен өткезіп, өз ойларын білдіреді.
Сабақты зерттеуді үйренеді
Өзін-өзі бағалау
5-минут
Кері байланыс
Сауалнама толтыру
Не үйрендім, не білдім,не ұнады
№ 18 орта мектеп
Коучинг сабақ
Тақырыбы: <<Блум таксономиясы - сабақтың сапасын арттырудың жүйесі>>
Нурмуханова Г. М
2015-2016 оқу жылы
№18 орта мектебінің ІІ-ші (негізгі)деңгей мұғалімі Нурмуханова Гулараның коучинг сабағының жоспары.
Коучинг сабағы
Күні 6.01.2016 ж 331 кабинет
Мұғалімдер саны
Сабақтың тақырыбы
Блум таксономиясы - сабақтың сапасын арттырудың жүйесі.
Жалпы мақсаты
Блум таксономиясы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспарымен танысу және жоспарлауды үйрену. Білім беру мен білім алушыға жаңа тәсілдер туралы түсініктер қалыптастыру, оқыту сапасын жақсарту үшін жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалануға шақыру.Топтық және бірлескен жұмыс жасау арқылы топ мүшелерінің бір-бірімен қарым-қатынас жасауын және ынтымақтаса жұмыс жасауды үйрену.
Күтілетін нәтиже
Блум таксономиясы бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспарымен танысады және жоспарлауды үйренеді. Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері туралы түсініктер қалыптасады. Топтық жұмыс арқылы тақырып бойынша пікір алмасуға дағдыланады.Өзара сыйластыққа,топтық қарым-қатынасқа үйренеді.Кездескен кедергілерді бірлесе отырып шешеді.Өзіндік ой-пікірін топта талқылайды, ортаға шығарады.Өзгелердің пікірімен санасады, тыңдайды, топта жұмыс істеу мәдениеті қалыптасады.
Сілтеме
МАН, жылдық жоспар, таратпа парақшалар, слайд,
Түйінді идеялар
ХХ ғасырдың мұғалімі ХХI ғасырдың оқушыларын оқыту үшін ұстанымын өзгерту қажет
Қолданылатын материалдар
Мұғалімге арналған нұсқаулықтан таратпа парақтар. нұсқаулығы, Бейнежазбалар, талдау сұрақтар, слайдтар, Интербелсенді тақта
уақыты
Коучтың іс-әрекеті
Әріптестердің іс-әрекеті
Күтілетін нәтиже
Бағалау
1минут
Мозайкалық әдіс арқылы топтарға бөлу
3 топқа бөлінеді
Әрбірі топқа бөлудің қарапайым тәсілдерін үйренеді
3минут
Психологиялық ахуал тудыру
Топта, өзара бір-біріне сәттілік тілейді.
Жағымды психологиялық ахуал туады
3минут
Әр топта бір бағалаушы анықтауды ұсынамын.Олардың жұмысы - топ идеясын қорғаушылар мен топ жұмысын бағалау.(керемет, жақсы, түсінікті, түсініксіз,)
Бағалау критерийлерін ойласып қабылдайды.
Топтық бағалау
Кіріспе тапсырма 5-минут
I топ Сабақты жоспарлау үшін сіз ең алдымен не істейсіз?
II топ Сабақты жоспарлауда қандай да бір қағидаттарға сүйенесізбе?
III топ Сабақты жоспарлауда не нәрсеге көңіл бөлген жөн?
Әр топтан сұрақтарға жауап береді
Пікір алмасу арқылы бір-бірінің ойын бағалайды
Топтық бағалау
1-тапсырма 10-минут
<<Блум таксономиясын түінесіз бе?>> топтарға таратпа парақшаларды үлестіріп беремін және топ мүшелерінің бөлісіп оқуларын сұраймын
5 -7минут уақыт аралығында тәсілді оқып,басқаларға әңгімелеп береді.
Ұғымдарды қолжетімді етіп жеткізуге тырысады
Ұғымдарды қолжетімді етіп жеткізуін бағалайды
2-тапсырма 10-минут
Слайдтан Блум таксономиясын көрсетемін
Слайдтарды көріп сұрақтарға жауап береді
Сабақты қалай жоспарлаукерек-тігін үйренеді
Топтардың өзара бағалауы.
Жаттығу тренингі 3-минут
Сергіту сәті <<Қызыл өрік>>
3-тапсырма 5-минут
Слайдтан жоспарды көрсетіп, сұрақ қоямын:
Мына жоспарға мұқият қарап алыңыздар, содан соң өз ассоциацияларыңызда қағазға түсіріңіздер.
Әр мұғалімінің жоспарды түрліше қабылдауы - танымының түрлі деңгейін көрсетеді
Бірлесіп жоспарлауды үйренеді.
Топтардың өзара бағалауы.
4-тапсырма 5-минут
Блум таксономиясы мен сабақты жоспарлағыңыз келе ме? - сұрағына жауапты топтан күтеміз
Блум таксономиясы бойынша сабақты жоспарлағыңыз келе ме? - сұрағына топтан жауаптан береді.
ҚМСЖ жоспар-лауды, және талдауды үйренеді
Топтардың өзара бағалауы.
5-минут
Рефлексия
Тақырып туралы өз ойларын жазып <<Идеялар ағашына>> жапсырыңдар.
Тақырыпты іштей ой елегінен өткезіп, өз ойларын білдіреді.
Сабақты зерттеуді үйренеді
Өзін-өзі бағалау
5-минут
Кері байланыс
Сауалнама толтыру
Не үйрендім, не білдім,не ұнады
№ 18 орта мектеп
Коучинг сабақ
Тақырыбы: <<Блум таксономиясы - сабақтың сапасын арттырудың жүйесі>>
Нурмуханова Г. М
2015-2016 оқу жылы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz