Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Киімнің шығу тарихы
Сабақтың тақырыбы: Киімнің шығу тарихы.сән,стиль түрлері.
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: оқушылар киімнің шығу тарихын,сән ұғымдарын,
стиль түрлерінің мағанасын түсінеді;
Дамыушылығы: оқушылар киімнің ,сәннің,стильдің даму сатысы
мен қоғамдағы атқаратын рөлі туралы ойларын ,
эстетикалық талғамдарын дамытады ;
Тәрбиелілігі: оқушылар киім тарихын,сән,стиль ұғымдарын
біліп,бүгінгі өмірмен жалғастырып,құрметтеуге
тәрбиеленеді.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: сын тұрғысынан ойлау негізінде құрылған
Пәнаралық байланыс: тарих,бейнелеу өнері,сызу,қазақ тілі
Сабақтың көрнекілігі: дайын бұйымдар,суреттер(слайд),сән журналдары
Сабақ кезеңдері
Стратегиялар
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық
Тренинг
Бағалау парағы
Ой-қозғау
ББҮ -кестесі
Топтастыру
Мағананы ажырату
Ой-толғаныс
Сабақтың келесі кезеңі
кубизм стратегиясы
1. Салыстру
2. Сипаттау
3. Ұсыныс
4.Талдау
5.Даттау және жақтау
(жарнама)
6.Қолдану
Бекіту
Бағалау
Амандасады
Оқушыларды бір-біріне
комплимент айтуға
бағыттау
Бағалау парағын тарату
Кестені толтыруға
бағыттау
Киім-кешек,сән,талғам,
костюм,сұлба,стиль
дегенді қалай түсінесіңдер?
Оқушылар ойларын
толықтыру (слайд арқылы көрсету )
Стилге байланысты 4-топқа топтастыру
Үйге берілген тапсырма бойынша әр топтың
жұмысын көру,толықтыру
Киімге байланысты терминдерді
(слайдтар арқылы көрсету)
Әр топ киім стилдері бойынша өз үлгілерін
қорғауға бағыттау
(матамен жұмыс-аппликация)
ББҮ- <<Үйрендім>>кестесін
толтыруға бағыт беру
Бағалау парағын тексеру
Үйге тапсырма
<<Әдемі киіне біл>>-тақырыбында эссе жазу,
терминге байланысты сөзжұмбақ жасау
Сәлемдеседі
Оқушылар бір-біріне
комплимент айтады
Топ басшысы топ
мүшелерін қатысуына
байланысты <<5>> -баллдық жүйемен бағалап отырады
Әр оқушы кестені толтырып өз ойларын жазып сыныпқа оқиды
Топтасады
Әр топ оқушылары үйге
берілген тапсырма бойынша жұмыстарын
қорғау
(слайдтар көрсету
арқылы қорғау )
Әр топ өз үлгілерін
матаны қолданып аппликация жасау
арқылы киім үлгісін
қорғайды
Әр оқушы кестені толтырып өз ойларын
жазып сыныпқа оқиды
Үйге тапсырма алу
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: оқушылар киімнің шығу тарихын,сән ұғымдарын,
стиль түрлерінің мағанасын түсінеді;
Дамыушылығы: оқушылар киімнің ,сәннің,стильдің даму сатысы
мен қоғамдағы атқаратын рөлі туралы ойларын ,
эстетикалық талғамдарын дамытады ;
Тәрбиелілігі: оқушылар киім тарихын,сән,стиль ұғымдарын
біліп,бүгінгі өмірмен жалғастырып,құрметтеуге
тәрбиеленеді.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: сын тұрғысынан ойлау негізінде құрылған
Пәнаралық байланыс: тарих,бейнелеу өнері,сызу,қазақ тілі
Сабақтың көрнекілігі: дайын бұйымдар,суреттер(слайд),сән журналдары
Сабақ кезеңдері
Стратегиялар
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық
Тренинг
Бағалау парағы
Ой-қозғау
ББҮ -кестесі
Топтастыру
Мағананы ажырату
Ой-толғаныс
Сабақтың келесі кезеңі
кубизм стратегиясы
1. Салыстру
2. Сипаттау
3. Ұсыныс
4.Талдау
5.Даттау және жақтау
(жарнама)
6.Қолдану
Бекіту
Бағалау
Амандасады
Оқушыларды бір-біріне
комплимент айтуға
бағыттау
Бағалау парағын тарату
Кестені толтыруға
бағыттау
Киім-кешек,сән,талғам,
костюм,сұлба,стиль
дегенді қалай түсінесіңдер?
Оқушылар ойларын
толықтыру (слайд арқылы көрсету )
Стилге байланысты 4-топқа топтастыру
Үйге берілген тапсырма бойынша әр топтың
жұмысын көру,толықтыру
Киімге байланысты терминдерді
(слайдтар арқылы көрсету)
Әр топ киім стилдері бойынша өз үлгілерін
қорғауға бағыттау
(матамен жұмыс-аппликация)
ББҮ- <<Үйрендім>>кестесін
толтыруға бағыт беру
Бағалау парағын тексеру
Үйге тапсырма
<<Әдемі киіне біл>>-тақырыбында эссе жазу,
терминге байланысты сөзжұмбақ жасау
Сәлемдеседі
Оқушылар бір-біріне
комплимент айтады
Топ басшысы топ
мүшелерін қатысуына
байланысты <<5>> -баллдық жүйемен бағалап отырады
Әр оқушы кестені толтырып өз ойларын жазып сыныпқа оқиды
Топтасады
Әр топ оқушылары үйге
берілген тапсырма бойынша жұмыстарын
қорғау
(слайдтар көрсету
арқылы қорғау )
Әр топ өз үлгілерін
матаны қолданып аппликация жасау
арқылы киім үлгісін
қорғайды
Әр оқушы кестені толтырып өз ойларын
жазып сыныпқа оқиды
Үйге тапсырма алу
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz