Топ басшысының бағалау парағы

- Оқушыларда тақырыптың себеп-салдарлы байланыстарын табу, басты мәселені ажырата білу және өз пікірін дәлелдей алу дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау. сыни тұрғыдан ойландыра отырып, саясат және мемлекеттік билік туралы түсінік алады.
1. Оқушылар саяси жүйе және саяси қызмет субъектілері, халықтың-билік қайнары екендігін ұғынады.
2. сыни тұрғыдан ойландыра отырып, саясат және мемлекеттік билік туралы түсінік алады.
3. Оқушылар құқықтық тәрбие алады.
- Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 65-68 беттер
- «Адам. Қоғам. Құқық». Жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына арналған оқулық 92-97 беттер
Джигсо 1 стратегиясы
АКТ, диалогтік оқыту, топтастыру, «Домино», «Мозайка» әдістері, «Әткеншек» тренингі.
- Жеке жұмыс
- Топтық жұмыс
- Жұптық жұмыс
- АКТ-мен жұмыс.
- Шығармашылық жұмыс.
«Саясат және билік» тақырыбына берілген материалдар:
www. РефератOff. kz
www. art. kz
Жамбыл облысы, Сарысу ауданы, Жаңатас қаласы, Шоқан Уәлиханов атындағы мектеп-гимназиясының тарих-география пәндерінің мұғалімі:Арыстанбеков Мақсат Байысбекұлы
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Ұйымдастыру кезеңі.
Ынтымақтастық атмосферасын құру. (3 минут)
Сыныпты топқа бөлу (суреттер арқылы)
1. Сәлемдесемін, кезекші арқылы сынып оқушыларын түгелдеу.
2. «Мозайка» әдісі бойынша суреттер арқылы сыныпты 4 топқа бөлу.
3. Бағалау парағы және бағалау критерийлерімен оқушыларды таныстыру.
«Оқушының өзін-өзі бағалау парағы»
«Топ басшысының бағалау парағы»
«Бағалау критерийлері»:
1. «15-20» «5»
2. «10-15» «4»
3. «5-10» «3»
4. «0-5» «2»
Жеке жұмыс
Топтық жұмыс
Жұптық жұмыс
Шығарма -шылық жұмыс
Жеке жұмыс
Топтық жұмыс
Жұптық жұмыс
Шығарма -шылық жұмыс
1. Оқушылар сәлемдеседі, кезекші сыныпта кім жоқ екендігін айтады.
2. Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу
3. Топтың атын қояды.
4. Топ басшысын сайлайды.
5. Өзін-өзі бағалау парағы және бағалау критерийлерімен танысады.
I. Үй тапсырмасын сұрау (4 минут)
- «Әткеншек» жұптық және топтық жұмыс тренингі. Оқушыларды ішкі және сыртқы шеңбер етіп, екішеңбер құруға шақырамын. Сыртқы шеңбердегілер ішкі шеңбердегілерге сұрақ қояды, ішкі шеңбердегілер жауап береді. Сағат тілімен сыртқы шеңбердегілер шапалақтың дауысымен ауысып отыруы керек.
II. Үй тапсырмасы мен жаңа сабақты байланыстыру: «Ой қозғау» «Ұлт, ұлтаралық қатынас, саясат және билік» (3 минут)
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, бір-бірінің ой-пікірлерімен санаса білу.
«Ұлт, ұлтаралық қатынас, саясат және билік» деген сөздер жазылған қима қағаздар алады. Осы сөздер арқылы оқушылар топ ішінде өзара талқылайды, яғни топтық диалогқа түседі. Топтың бір мүшесі жауап береді.
III. Жаңа сабақ:Мағынаны ашу: «Саясат және билік» (20 мин)
IV. Топпен жұмыс (17 минут) Джигсо 1 әдісі
1. Топтарға оқулықтан мәтіндер бөлініп беріледі.
2. Оны плакатқа суреттер арқылы бейнелейді.
3. Оқушыларға өздерінің шығармашылықтарын көрсетуін сұранамын.
4. Постерді қорғау.
1. Мәтінді топ болып оқиды, талқылайды.
2. Постер жасау.
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру.
3. Оқушылар өздерінің шығармашылықтарын (Өлен шумақтары, сурет арқылы және т. с) көрсетеді.
4. Постерлерін қорғайды.
V. «АКТ -ға қарай оырып сергіту жаттығуын жасау» (3. минут)
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz