Топ басшысының бағалау парағы

Адам. Қоғам. Құқық
9 - сынып
: Сабақ тақырыбы:
Адам. Қоғам. Құқық: «Саясат және билік»
: Жалпы мақсат:
Адам. Қоғам. Құқық:
  • Оқушыларда тақырыптың себеп-салдарлы байланыстарын табу, басты мәселені ажырата білу және өз пікірін дәлелдей алу дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау. сыни тұрғыдан ойландыра отырып, саясат және мемлекеттік билік туралы түсінік алады.
: Сабақтың міндеттері:
Адам. Қоғам. Құқық:

1. Оқушылар саяси жүйе және саяси қызмет субъектілері, халықтың-билік қайнары екендігін ұғынады.

2. сыни тұрғыдан ойландыра отырып, саясат және мемлекеттік билік туралы түсінік алады.

3. Оқушылар құқықтық тәрбие алады.

: Сілтеме:
Адам. Қоғам. Құқық:
  1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 65-68 беттер
  2. «Адам. Қоғам. Құқық». Жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына арналған оқулық 92-97 беттер
: Күтілетін нәтиже:
Адам. Қоғам. Құқық: Алған білімін өмірде пайдалана алатын тұлға.
: Сабақтың түрі:
Адам. Қоғам. Құқық: Аралас сабақ
: Сабақта қолданылатын ресурстар:
Адам. Қоғам. Құқық: Үлестірмелі қима-қағаздар, бағалау парағы, АКТ
: Оқыту әдістері:
Адам. Қоғам. Құқық:

Джигсо 1 стратегиясы

АКТ, диалогтік оқыту, топтастыру, «Домино», «Мозайка» әдістері, «Әткеншек» тренингі.

9 - сынып:
  • Жеке жұмыс
  • Топтық жұмыс
  • Жұптық жұмыс
  • АКТ-мен жұмыс.
  • Шығармашылық жұмыс.
: Дерек көздері:
Адам. Қоғам. Құқық:

«Саясат және билік» тақырыбына берілген материалдар:

www. РефератOff. kz

www. art. kz

Жамбыл облысы, Сарысу ауданы, Жаңатас қаласы, Шоқан Уәлиханов атындағы мектеп-гимназиясының тарих-география пәндерінің мұғалімі:Арыстанбеков Мақсат Байысбекұлы

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі.

Ынтымақтастық атмосферасын құру. (3 минут)

Сыныпты топқа бөлу (суреттер арқылы)

Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. Сәлемдесемін, кезекші арқылы сынып оқушыларын түгелдеу.

2. «Мозайка» әдісі бойынша суреттер арқылы сыныпты 4 топқа бөлу.

3. Бағалау парағы және бағалау критерийлерімен оқушыларды таныстыру.

«Оқушының өзін-өзі бағалау парағы»

«Топ басшысының бағалау парағы»

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

«Бағалау критерийлері»:

1. «15-20» «5»

2. «10-15» «4»

3. «5-10» «3»

4. «0-5» «2»

Оқушының іс-әрекеті: Оқушының аты-жөні

Жеке жұмыс

Топтық жұмыс

Жұптық жұмыс

Шығарма -шылық жұмыс

Оқушының аты-жөні

Жеке жұмыс

Топтық жұмыс

Жұптық жұмыс

Шығарма -шылық жұмыс

1. Оқушылар сәлемдеседі, кезекші сыныпта кім жоқ екендігін айтады.

2. Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу

3. Топтың атын қояды.

4. Топ басшысын сайлайды.

5. Өзін-өзі бағалау парағы және бағалау критерийлерімен танысады.

Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:

I. Үй тапсырмасын сұрау (4 минут)

Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Мұғалімнің іс-әрекеті:
  1. «Әткеншек» жұптық және топтық жұмыс тренингі. Оқушыларды ішкі және сыртқы шеңбер етіп, екішеңбер құруға шақырамын. Сыртқы шеңбердегілер ішкі шеңбердегілерге сұрақ қояды, ішкі шеңбердегілер жауап береді. Сағат тілімен сыртқы шеңбердегілер шапалақтың дауысымен ауысып отыруы керек.
Оқушының іс-әрекеті: 1. Мұғалім айтқан тапсырманы орындау.

II. Үй тапсырмасы мен жаңа сабақты байланыстыру: «Ой қозғау» «Ұлт, ұлтаралық қатынас, саясат және билік» (3 минут)

Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Мұғалімнің іс-әрекеті: Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға «Ұлт, ұлтаралық қатынас, саясат және билік» деген сөздер жазылған қима қағаздар таратылып беріледі. Осы сөздер арқылы оқушылар топ ішінде өзара талқылайды, яғни топтық диалогқа түседі.
Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, бір-бірінің ой-пікірлерімен санаса білу.

«Ұлт, ұлтаралық қатынас, саясат және билік» деген сөздер жазылған қима қағаздар алады. Осы сөздер арқылы оқушылар топ ішінде өзара талқылайды, яғни топтық диалогқа түседі. Топтың бір мүшесі жауап береді.

III. Жаңа сабақ:Мағынаны ашу: «Саясат және билік» (20 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Мұғалімнің іс-әрекеті: 1. АКТ-ға жаңа сабақтын тақырыбын жазады, жаңа тақырыптан не түсінгісі, білгісі келетіндіктерін яғни сабақтың мақсатын құрысады. (3 минут)
Оқушының іс-әрекеті: 1. Оқушылар сабақтың тақырыбын ашады және мақсатын АКТ-ны пайдалана отырып құрады.

IV. Топпен жұмыс (17 минут) Джигсо 1 әдісі

Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. Топтарға оқулықтан мәтіндер бөлініп беріледі.

2. Оны плакатқа суреттер арқылы бейнелейді.

3. Оқушыларға өздерінің шығармашылықтарын көрсетуін сұранамын.

4. Постерді қорғау.

Оқушының іс-әрекеті:

1. Мәтінді топ болып оқиды, талқылайды.

2. Постер жасау.

Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру.

3. Оқушылар өздерінің шығармашылықтарын (Өлен шумақтары, сурет арқылы және т. с) көрсетеді.

4. Постерлерін қорғайды.

V. «АКТ -ға қарай оырып сергіту жаттығуын жасау» (3. минут)


Ұқсас жұмыстар
Microsoft office
Топ басшысының бағалауы. Сабақтың мақсаты
Туындыны табу ережелеріне есептер шығару
Көпшілік оқушылар
Орта мерзімді сабақ жоспары
Информатика пәнінен орта мерзімді жоспар 6 сынып
Қазақ хандығына -550 жыл
Оқушы саны
Алтын күз туралы
Ерекшелік неде Абайдың бесінші қарасөзімен салыстыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz