Сілекей бездері

Астың ауыз қуысында қорытылуы. №13 зертханалық жұмыс.
Қайнатылған крахмалға сілекейдің әсері.
Топтық жұмыс:
Тақырып мағынасын ашу
Жеке жұмыс: Кесте толтыру
( сәйкестігін анықтау)
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары : (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І. Сынып оқушыларының назарын сабаққа аудару, топқа бөлу (түрлі-түсті қағаздар арқылы) (2-3 минут)
Топ 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыны анықтайды.
Оқушыларға жұмыс парағы мен бағалау критерийлері таратылады.
II . Өткен материалды пысықтау:
Графикалық диктант (5 минут) . Иә
Жоқ
- Асқорыту жүйесі: асқорыту мүшелері мен асқорыту бездерінен тұрады
- Адамда асқорыту жолының ұзындығы 5-6м.
- Асқорыту жолының қабырғасы 3 қабаттан тұрады.
- Жұмсақ таңдайдың артқы жағы бөбешік түрінде болады.
- Тіл қозғалмайтын мүше.
- Жұтқыншақ ұзындығы 11-13см бұлшықетті мүше.
- Өңеш асқазанға ашылатын шеміршекті мүше.
- Аш ішек (ащы) - асқорыту жолының ең қысқа бөлігі.
- Тоқ ішек қабырғасында бүрлер болмайды.
- Ұйқы безі асқорыту мүшесіне жатпайды.
- Тістер тамақты тістеп, шайнау қызметін атқарады.
- Бауыр- ең үлкен без.
Жауабы:
Шкала: «5»- 11-12 ұпай
«4»- 9-10 ұпай
«3»- 7-8 ұпай
«2»- 6- одан кем ұпай
Оқушылар тапсырманы өздері тексеріп, бағалау шкаласы бойынша өзін-өзі бағалайды
III . Жаңа сабақты меңгерту.
Сабақтың мақсатын оқушылар өздері айқындайды.
Топпен жұмыс: (талқылау- 10 минут. қорғау- 3 минут )
І топ - тістің құрылысы (түрлерін, құрылысын сипаттау)
ІІ топ -сілекей бездері (түрлерін, құрамын, маңызын сипаттау)
ІІІ топ -сілекей ферменттерінің крахмалға әсерін зерттеу
IV топ -тіс гигиенасы (ауруларын, гигиеналық талаптарды сипаттау)
Оқушылар топтық жұмысқа қатысуын бағалау критерийі бойынша өзін-өзі бағалайды
ІV . Бекіту.
Кесте толтыру (сәйкестігін анықтау) ( 5 минут. )
Жауабы:
Шкала: «5»- 13-15ұпай
«4»- 11-12 ұпай
«3»- 9-10 ұпай
«2»- 8- одан кем ұпай
Оқушылар тапсырманы өздері тексеріп, бағалау шкаласы бойынша өзін-өзі бағалайды
Сабақты қорыту: тістің бүтіндігін сақтау үлгісін жапон халқының қазіргі кездегі игілікті істерінен айқын көруге болады. Соңғы жылдары Жапонияда «тістің саулығы- ұлттың саулығы» деген ұзақ мерзімді «8020» атты шара қолға алынды. Бұл шара әрбір жапондыққа жақсы таныс. Оның мәні 80 жасқа дейін әр адамда 20 бүтін тіс болуы шарт: ол үшін алдымен тіс щеткасын таңдай білуге ерекше мән береді. Тісті және ауыз қуысын мұқият тазалау - ұзақ өмір сүрудің басты кепілі. Олай болса бұл салада да өзге халықтардың да өнегелі істерінен үлгі алудың ешбір сөгеттігі бола қоймас деп сабағымызды аяқтаймыз.
VІ . Бағалау
1. Сабақты қорытындылау, өзін-өзі бағалау.
2) Әр топ бағалау қағазы бойынша қорытынды шығарады.
1. Бір тіс пастасын жарнамалау
2. Тақырып бойынша өлең шығару
3. «Тіс пен сілекейдің асқорытудағы маңызы» тақырыбында эссе жазу.
Берілген тапсырмалардың біреуін таңдауы бойынша орындау
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz