Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақ соңында оқушы білімін бағалау
Сабақтың тақырыбы: Алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлу
Сабақтың мақсаты:а)білімділік: Оқушыларға рационал бөлшектердің көбейтіндісін және бөліндісін рационал бөлшекке түрлендіруді үйрету, рационал өрнектерді түрлендіру дағдыларын қалыптастыру.
ә) дамытушылық: Оқушылардың бөлшектерді көбейту және бөлшекті бүтін өрнекке не бүтін өрнекті бөлшекке бөлуді меңгерту.
б)тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа және жауапкершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: Практикалық, деңгейлеп оқыту.
Сабақтың көрнекілігі: Интертақта. Формулалар жазылған слайд.
Сабақтың жүргізілу барысы: 1.Ұйымдастыру. Оқушылардың сабаққа даярлығын, қатысуын шолып өту және еркін отыруларын сұрау.
Сабаққа кіріспе: Оқушылар! Білімнің маңызын Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев: <<Біз өмір бойына жететін білім алу>> моделінен <<өмір бойы білім алып өту>> моделіне көшуге тиіспіз. Болашаққа біліммен қадам басып, лайықты қолтаңбамызды қалдырайық>> деп айтқан екен. Олай болса, білімімізді тереңдету мақсатында білім туралы мақал - мәтелдер айтайық. <<Білімді азамат - ел ертеңі>> (нақыл сөз) <<Білекті бірді, білімді мыңды жығар>> <<Білім мен даналық - адам көркі>> (Ә.Науаи). <<Халыққа наннан кейінгі ең қажеттісі - білім>> (Ж.Донтон) Енді назарымызды бүгінгі сабаққа аударайық. Біздің бүгінгі сабағымыз 3 деңгейден тұрады: А) Үйренушілік-оқытушылық бөлім. Сұрақтар:1. Алгебралық бөлшектерді көбейту қалай орындалады? Бұл алымы берілген бөлшектердің алымдарының көбейтіндісіне тең бөлшек. 2. Өзара кері сандар деп қандай сандарды атайды? Көбейтіндісі 1 - ге тең болатын екі санды өзара кері сандар деп атайды. 3.Алгебралық бөлшектерді қалай бөлеміз? Бөлінгішті бөлгішке кері санға көбейтеміз.
Мысалы: 1. х2 - 16 . 4х = (х-4)(х+4) = х-4 .
8х3 х+4 2х2(х+4) 2х2
2. 2х2 : х = 2х2 . у2 = 2ху.
У у2 у х
Ә) Алгоритмдік бөлім. №452. А деңгейі. 1) а - в . 7 - х = а - в .
7 - х а+ в а+в
2) m - n * 2b = b . 3), 4), 5),6) есептерді шығарту.
4a m - n 2a
№453. 1) - 6)
Б деңгейі. №455. 1) - 8) есептерді шығарту.
Үйге тапсырма түсіндіріліп беріледі.
Үй тапсырмасы берілгенннен кейін сабақтың Б бөліміне көшеміз.
Б.Эвристикалық бөлім.
Әр ғылым математика дамығанда ғана дами алады немесе <<Математика - барлық ғылымдар атасы>> - деп тегін айтылмаса керек. <<Ақын жанды болмасам, математикте болмаған болар едім>> деп С.В. Ковалевская айтқандай, біздің оқушыларымызөздерінің тіл білімі шеберліктерін сабағымыздың келесі бөліміндекөрсетсін. Яғни, <<Тіл - өнер>> сайысын бастайық.
Шарты: Логикалық есептің шешімін қазақша, орысша, ағылшыншаға аудару. Интертақтада есеп мәтіні беріледі.
1. Отбасында 7 қыз және әр қыздың бір бірден інісі бар. Отбасында барлығы неше бала бар? (сегіз, восемь; eight)
2. Қандай санның жазылуында қанша әріп бар?(10,он, десять ten)(100, сто,onehundred)
3. Түйе құс таразыда бір аяғымен тұрғанда 12 кг, екі аяғымен тұрғанда қанша кг?
(12, он екі, двенадцать, twelve)
4. Ағаш үстінде 30 торғай отыр еді,оның екеуін атып түсірді. Торғайлардың қаншасы қалды? (2, екі, два,two)
5. Бойы екі қарыс, сыйып тұр 25 арыс.(сызғыш, линейка,rule)
6. Бөлмеде 7 май шам жанып тұр. Сен жаныңдағы біреуін өшірдің. Қаншасы қалды?(бір, один, one )
7. Жеті жүз тесік, жалғыз - ақ есік. (ау, трал,net )
8. Бір үйде тұрады екен елу батыр, үй сыртына сүйкенсе - ақ өліп жатыр.(сіріңке, спичка,matgh)
9. Қос құлақты жүз тісті.
Жүзінен бір - ақ із түсті. (ара, пила,saw )
Сабақ соңында оқушы білімін бағалау.
Сабақты қорытындылау.
Сабақтың мақсаты:а)білімділік: Оқушыларға рационал бөлшектердің көбейтіндісін және бөліндісін рационал бөлшекке түрлендіруді үйрету, рационал өрнектерді түрлендіру дағдыларын қалыптастыру.
ә) дамытушылық: Оқушылардың бөлшектерді көбейту және бөлшекті бүтін өрнекке не бүтін өрнекті бөлшекке бөлуді меңгерту.
б)тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа және жауапкершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: Практикалық, деңгейлеп оқыту.
Сабақтың көрнекілігі: Интертақта. Формулалар жазылған слайд.
Сабақтың жүргізілу барысы: 1.Ұйымдастыру. Оқушылардың сабаққа даярлығын, қатысуын шолып өту және еркін отыруларын сұрау.
Сабаққа кіріспе: Оқушылар! Білімнің маңызын Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев: <<Біз өмір бойына жететін білім алу>> моделінен <<өмір бойы білім алып өту>> моделіне көшуге тиіспіз. Болашаққа біліммен қадам басып, лайықты қолтаңбамызды қалдырайық>> деп айтқан екен. Олай болса, білімімізді тереңдету мақсатында білім туралы мақал - мәтелдер айтайық. <<Білімді азамат - ел ертеңі>> (нақыл сөз) <<Білекті бірді, білімді мыңды жығар>> <<Білім мен даналық - адам көркі>> (Ә.Науаи). <<Халыққа наннан кейінгі ең қажеттісі - білім>> (Ж.Донтон) Енді назарымызды бүгінгі сабаққа аударайық. Біздің бүгінгі сабағымыз 3 деңгейден тұрады: А) Үйренушілік-оқытушылық бөлім. Сұрақтар:1. Алгебралық бөлшектерді көбейту қалай орындалады? Бұл алымы берілген бөлшектердің алымдарының көбейтіндісіне тең бөлшек. 2. Өзара кері сандар деп қандай сандарды атайды? Көбейтіндісі 1 - ге тең болатын екі санды өзара кері сандар деп атайды. 3.Алгебралық бөлшектерді қалай бөлеміз? Бөлінгішті бөлгішке кері санға көбейтеміз.
Мысалы: 1. х2 - 16 . 4х = (х-4)(х+4) = х-4 .
8х3 х+4 2х2(х+4) 2х2
2. 2х2 : х = 2х2 . у2 = 2ху.
У у2 у х
Ә) Алгоритмдік бөлім. №452. А деңгейі. 1) а - в . 7 - х = а - в .
7 - х а+ в а+в
2) m - n * 2b = b . 3), 4), 5),6) есептерді шығарту.
4a m - n 2a
№453. 1) - 6)
Б деңгейі. №455. 1) - 8) есептерді шығарту.
Үйге тапсырма түсіндіріліп беріледі.
Үй тапсырмасы берілгенннен кейін сабақтың Б бөліміне көшеміз.
Б.Эвристикалық бөлім.
Әр ғылым математика дамығанда ғана дами алады немесе <<Математика - барлық ғылымдар атасы>> - деп тегін айтылмаса керек. <<Ақын жанды болмасам, математикте болмаған болар едім>> деп С.В. Ковалевская айтқандай, біздің оқушыларымызөздерінің тіл білімі шеберліктерін сабағымыздың келесі бөліміндекөрсетсін. Яғни, <<Тіл - өнер>> сайысын бастайық.
Шарты: Логикалық есептің шешімін қазақша, орысша, ағылшыншаға аудару. Интертақтада есеп мәтіні беріледі.
1. Отбасында 7 қыз және әр қыздың бір бірден інісі бар. Отбасында барлығы неше бала бар? (сегіз, восемь; eight)
2. Қандай санның жазылуында қанша әріп бар?(10,он, десять ten)(100, сто,onehundred)
3. Түйе құс таразыда бір аяғымен тұрғанда 12 кг, екі аяғымен тұрғанда қанша кг?
(12, он екі, двенадцать, twelve)
4. Ағаш үстінде 30 торғай отыр еді,оның екеуін атып түсірді. Торғайлардың қаншасы қалды? (2, екі, два,two)
5. Бойы екі қарыс, сыйып тұр 25 арыс.(сызғыш, линейка,rule)
6. Бөлмеде 7 май шам жанып тұр. Сен жаныңдағы біреуін өшірдің. Қаншасы қалды?(бір, один, one )
7. Жеті жүз тесік, жалғыз - ақ есік. (ау, трал,net )
8. Бір үйде тұрады екен елу батыр, үй сыртына сүйкенсе - ақ өліп жатыр.(сіріңке, спичка,matgh)
9. Қос құлақты жүз тісті.
Жүзінен бір - ақ із түсті. (ара, пила,saw )
Сабақ соңында оқушы білімін бағалау.
Сабақты қорытындылау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz