Деңгейлік тапсырмалары

Сабақтың тақырыбы: «Тотығу. Оксидтер. Олардың аталулары»

Сабақтың мақсаты:

білімділік: тотығу, оксидтер, олардың аталулары туралы түсіндіріу; тотығу реакциясының мағынасы мен мәні жайлы оқушыларға терең білім беру;

дамытушылық: оқушылардың өзіндік ізденуін ұйымдастыру және танымдық іс-әрекеттерін жетілдіріп, білімдерін тиянақтылап, дамыту;

тәрбиелік: оқушылардың ұйымшылдыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу; пәнге деген қызығушылықтарын арттыру;

Сабақтың типі: Аралас

Сабақтың түрі: Ізденіс

Сабақтың әдісі: тест тапсырмасы, деңгейлік тапсырмалар, тірек-сызба, сұрақ-жауап;

Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, бор, оқулық, тест тапсырмалары, тірек сызбалар;

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру:

- оқушылармен амандасу,

- оқушыларды түгендеп, сабаққа дайындығын тексеру;

-психологиялық дайындық;

Көзді жұмып жақсы нәрсе туралы ойлаңдар. Барлықтарыңа және өздеріңе сәттілік, жақсы көңіл күй тілеңдер. Көздеріңді ашып, бір-біріңе күле қараңдар.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау;

«Оттек, оның алынуы және қасиеті» тақырыбына арналған графикалық тест. «Иә», «жоқ» деген жауаппен белгілеп отырады. Λ-иә, - жоқ.

1. Оттек иіссіз, дәмсіз, түссіз газ.

2. Оттекті тек XVIII ғасырда Пристли ашты.

3. Оттек ауада 21 % кездеседі.

24. Оттекті зертханада алыну теңдеуі мынадай:

K 2 M n O 4 = K M n O 4 + O 2 K_{2}MnO_{4} = KMnO_{4} + O_{2}

5. Өнеркәсіпте оттегін судан алады

6. Бертолле тұзынан оттегін лабороторияда мына теңдеу арқылы алады: 2 K C l O 3 = 2 K C l + 3 O 2 2KClO_{3} = 2KCl + 3O_{2} \uparrow

7. Химиялық реакция жылдамдығын тездететін, бірақ өзі реакцияға қатыспайтын зат катализатор деп аталады.

8. Оттегін 2 әдіспен ауаны, суды ығыстыру арқылы алады

9. Ауаның массасы - 27 ге тең

10. Оттек суда нашар ериді

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Логикалық кесте.

көміртегі күкірт

фосфор темір

ІІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру;

М: 1. Зат дегеніміз не? Неше түрі бар?

2. Жай зат дегеніміз не? Нешеге бөлінеді?

3. Күрделі зат дегеніміз не? Нешеге бөлінеді?

Немесе мына сызбанұсқадан көре аламыз.

Заттың оттекпен әрекеттесу тотығу деп аталады.

M e + O 2 = M e O Me + O_{2} = MeO

Б e + O 2 = Б е О Бe + O_{2} = БеО

Э + О 2 = Э О Э + О_{2} = ЭО

ЭО - оксидтердің жалпы формуласы.

Мысалы: 2 C u + O 2 = 2 C u O 2Cu + O_{2} = 2CuO

4 A l + 3 O 2 = 2 A l 2 O 3 4Al + 3O_{2} = 2Al_{2}O_{3}

Оксидтерді халықаралық жүйемен атайды.

1-тәсілі: A l 2 O 3 Al_{2}O_{3} - алюминий (ІІІ) оксиді.

2-тәсілі: A l 2 O 3 Al_{2}O_{3} - диалмюминий триоксиді

«моно»-1, «ди» - 2, «три» - 3, «тетра» - 4, «пента» - 5 т. б

IV. Бекіту.

М: Сонымен, балалар оксид дегеніміз не? Қорытынды ереже шығармас бұрын

Мына сызбаға көңіл бөлейік.

Сапалық құрамы

Оксидтер Сандық құрамы

Түзілуі (тотығу реакциясы)

М: Сонымен, оксид деп нені айтады?

О: Оксид дегеніміз - екі элементтен тұратын оның біреуі міндетті түрде оттегі болатын күрделі заттарды айтамыз.

М: Оксид деген - бинарлы

Екі элементтен түрады.

Бірі оның оттегі

Болу керек міндетті

Екеуі бірге қосылса,

Тотығу реакциясы болады.

Нәтижесінде осының

Күрделі зат туады.

Оқулықпен жұмыс:

№3 жаттығуды орындау.

Мына оксидтерді халық аралық атаулары бойынша атаңдар.

M n O 2 , M n O 3 , N O , N O 2 , C r 2 O 3 , C r O 3 {MnO}_{2}, \ {MnO}_{3}, \ NO, \ {NO}_{2}, \ {Cr}_{2}O_{3}, \ {CrO}_{3}

V. Деңгейлік тапсырмалар.

№1-А тапсырмасы (10 ұпай) . Мына төменде берілген кестеден тек оксидтерді тауып, алыну реакциясын жазыңыз және атаңыз.

N a 2 O {Na}_{2}O
H 3 P O 4 H_{3}PO_{4}
A l C l 3 Al{Cl}_{3}
Na2O{Na}_{2}O: C u ( O H ) 2 Cu({OH) }_{2}
H3PO4H_{3}PO_{4}: P 2 O 5 P_{2}O_{5}
AlCl3Al{Cl}_{3}: A l ( O H ) 3 Al({OH) }_{3}
Na2O{Na}_{2}O: M n ( O H ) 2 Mn({OH) }_{2}
H3PO4H_{3}PO_{4}: H C l HCl
AlCl3Al{Cl}_{3}: F e O FeO

4 N a + O 2 = 2 N a 2 O 4Na + O_{2} = 2{Na}_{2}O натрий (І) оксиді

4 P + 5 O 2 = 2 P 2 O 5 4P + {5O}_{2} = 2P_{2}O_{5} фосфор (V)

2 F e + O 2 = 2 F e O 2Fe + O_{2} = 2FeO темір (ІІ) оксиді

№2 - Ә тапсырмасы (20 ұпай) . Төмендегі өзгерістерді орындаңыз, түзілген оксидтерді атаңыз.

S O 3 {SO}_{3}

K C l O 3 KClO_{3\ } O 2 O_{2}

C r O 3 {CrO}_{3}


Ұқсас жұмыстар
Орта мерзімді жоспар, қазақ тілі. 11 сынып (гуманитарлық бағыт)
Бастауыш сыныптарында мемлекеттік тілді деңгейлік оқыту технологиясы
Аралас құжаттарды құру
ОМОЖТ диалогті оқыту
6 сынып. қазақ тілі. орта мерзімді жоспар
Түбірдің дәреже көрсеткіші мен тбір таңбасының ішіндегі өрнектің көрсеткішін қысқарту ережесі
Сөйлем мүшелерін ата
Оқушынын білімін бағалау
Деңгейлік тапсырмалар орындау
Литерлік шамаларға қолданылатын операциялар әлеміне саяхат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz