Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Деңгейлік тапсырмалары

Сабақтың тақырыбы: <<Тотығу. Оксидтер. Олардың аталулары>>
Сабақтың мақсаты:
білімділік: тотығу, оксидтер, олардың аталулары туралы түсіндіріу; тотығу реакциясының мағынасы мен мәні жайлы оқушыларға терең білім беру;
дамытушылық: оқушылардың өзіндік ізденуін ұйымдастыру және танымдық іс-әрекеттерін жетілдіріп, білімдерін тиянақтылап, дамыту;
тәрбиелік: оқушылардың ұйымшылдыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу; пәнге деген қызығушылықтарын арттыру;
Сабақтың типі: Аралас
Сабақтың түрі: Ізденіс
Сабақтың әдісі: тест тапсырмасы, деңгейлік тапсырмалар, тірек-сызба, сұрақ-жауап;
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, бор, оқулық, тест тапсырмалары, тірек сызбалар;
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру:
- оқушылармен амандасу,
- оқушыларды түгендеп, сабаққа дайындығын тексеру;
-психологиялық дайындық;
Көзді жұмып жақсы нәрсе туралы ойлаңдар. Барлықтарыңа және өздеріңе сәттілік, жақсы көңіл күй тілеңдер. Көздеріңді ашып, бір-біріңе күле қараңдар.
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау;
<<Оттек, оның алынуы және қасиеті>> тақырыбына арналған графикалық тест. <<Иә>>, <<жоқ>> деген жауаппен белгілеп отырады. Λ-иә, - жоқ.
1. Оттек иіссіз, дәмсіз, түссіз газ.
2.Оттекті тек XVIII ғасырда Пристли ашты.
3. Оттек ауада 21 % кездеседі.
24. Оттекті зертханада алыну теңдеуі мынадай:
K2MnO4=KMnO4+O2
5. Өнеркәсіпте оттегін судан алады
6. Бертолле тұзынан оттегін лабороторияда мына теңдеу арқылы алады: 2KClO3=2KCl+3O2↑
7. Химиялық реакция жылдамдығын тездететін, бірақ өзі реакцияға қатыспайтын зат катализатор деп аталады.
8. Оттегін 2 әдіспен ауаны, суды ығыстыру арқылы алады
9. Ауаның массасы - 27 ге тең
10. Оттек суда нашар ериді

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Логикалық кесте.

көміртегі күкірт
Оттектің химиялық қасиеттері
Оттектің химиялық қасиеттері

фосфор темір

ІІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру;
М: 1. Зат дегеніміз не? Неше түрі бар?
2. Жай зат дегеніміз не? Нешеге бөлінеді?
3. Күрделі зат дегеніміз не? Нешеге бөлінеді?
Немесе мына сызбанұсқадан көре аламыз.

Зат

Күрделі зат
Жай зат

негіз
тұз
қышқыл
бейметалл
металл

Заттың оттекпен әрекеттесу тотығу деп аталады.
Me+O2=MeO
Бe+O2=БеО
Э+О2=ЭО
ЭО - оксидтердің жалпы формуласы.
Мысалы: 2Cu+O2=2CuO
4Al+3O2=2Al2O3
Оксидтерді халықаралық жүйемен атайды.
1-тәсілі: Al2O3- алюминий (ІІІ) оксиді.
2-тәсілі: Al2O3- диалмюминий триоксиді
<<моно>>-1, <<ди>> - 2, <<три>> - 3, <<тетра>> - 4, <<пента>> - 5 т.б
IV. Бекіту.
М: Сонымен, балалар оксид дегеніміз не? Қорытынды ереже шығармас бұрын
Мына сызбаға көңіл бөлейік.
Сапалық құрамы

Оксидтер Сандық құрамы

Түзілуі (тотығу реакциясы)
М: Сонымен, оксид деп нені айтады?
О: Оксид дегеніміз - екі элементтен тұратын оның біреуі міндетті түрде оттегі болатын күрделі заттарды айтамыз.
М: Оксид деген - бинарлы
Екі элементтен түрады.
Бірі оның оттегі
Болу керек міндетті
Екеуі бірге қосылса,
Тотығу реакциясы болады.
Нәтижесінде осының
Күрделі зат туады.
Оқулықпен жұмыс:
№3 жаттығуды орындау.
Мына оксидтерді халық аралық атаулары бойынша атаңдар.

MnO2, MnO3, NO, NO2, Cr2O3, CrO3
V. Деңгейлік тапсырмалар.
№1-А тапсырмасы (10 ұпай). Мына төменде берілген кестеден тек оксидтерді тауып, алыну реакциясын жазыңыз және атаңыз.

Na2O
H3PO4
AlCl3
Cu(OH)2
P2O5
Al(OH)3
Mn(OH)2
HCl
FeO

4Na+O2=2Na2O натрий (І) оксиді
4P+5O2=2P2O5 фосфор (V)
2Fe+O2=2FeO темір (ІІ) оксиді
№2 - Ә тапсырмасы(20 ұпай). Төмендегі өзгерістерді орындаңыз, түзілген оксидтерді атаңыз.
SO3
KClO3 O2
CrO3
1. 2KClO3 =2KCl+3O3
2. 2S+3O2=2SO3
3. 2Cr+3O2=2CrO3
№3-Б тапсырмасы(30 ұпай) 16 г күкіртті жаққанда түзілген күкірт (IV) оксидінің массасын табыңыз.
Берілгені: Шешуі:
m(S)= 16 г S+O2=SO2
16 г S - х г SO2
табу керек 32 г - 64 г
m(SO2)=?

Ar(S)=32u
Mr(SO2)= 32+16*2=64

X=16*6432=32 г SO2

Жауабы : m(SO2)=32 г

VI. Үйге:§23. №5 жаттығу 66 бет
VII. Бағалау: Оқушалар алдын ала берілген, бағалау парағына ұпай сандарын жазып отырады, соңынан ұпай саны есептеліп, қорытынды баға шағарылады.
Оқушының аты-жөні
Үй тапсырма-сы
Бекіту
Деңгейлік тапсырмалары
Барлы
Баға

Граф тест (10)
Логи тапс (15)
Сұрақ(5)
№3 (10)
А (10)
Ә (20)
Б (30)
100 ұпай

Ұқсас жұмыстар
Орта мерзімді жоспар, қазақ тілі. 11 сынып (гуманитарлық бағыт)
Бастауыш сыныптарында мемлекеттік тілді деңгейлік оқыту технологиясы
Аралас құжаттарды құру
ОМОЖТ диалогті оқыту
6 сынып. қазақ тілі. орта мерзімді жоспар
Түбірдің дәреже көрсеткіші мен тбір таңбасының ішіндегі өрнектің көрсеткішін қысқарту ережесі
Сөйлем мүшелерін ата
Оқушынын білімін бағалау
Деңгейлік тапсырмалар орындау
Литерлік шамаларға қолданылатын операциялар әлеміне саяхат
Пәндер