Музыка тыңдау

Ақтөбе қаласы №40 орта мектебінің

музыка пән мұғалімі Елеукен Қуаныш

Мектептегі музыка сабағының құрылысы және ұйымдастыру

Мақсаты: музыка сабағының әдістерін және теориялық білімін практикамен сабақтастыру

  1. Білімділік мәні: музыканы жан-жақты меңгеру қабілетін арттыру, музыкалық аспапта ойнаужәне ән үйрету, талдау
  2. Тәрбиелік мәні:музыка сауаттылығын дамыта отырып, сөйлеу, әсерлену, сұрақ қою ой туғызу арқылы эстетикалық қабілетін нығайту.
  3. Дамытушылық: оқушылардың өз мамандығына деген қызығушылығын арттыру, шығармашылығын дарыту.
  4. Жабдықтар: баян, домбыра, аудиотаспалар, тірек сызба қағаздары, буклет.
  5. Интеграция:негізгі аспап, қосымша аспап, музыка әдебиеті, дирижерлау, биология, халық ауыз әдебиеті.

І. Сабақ жоспары:

  1. Ұйымдастыру:
  2. Өткен тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап беру.
  3. Ән үйрету. («до» тобы)

Музыка тыңдау(«ре»тобы)

Хор(«ми»тобы)

4. Шығармашылық жұмыс

5. қрытынды бағалау

ІІ. Сабақ барысы:

  • Саламатсыздарма, балалар?
  • Бүгін әдеттегідей сабақтан өзгеше музыка сабағы, 3 топқа бөлініп, топтық сабақ арқылы өткен тақырыптарға шолу жасау, қайталау.
  • Әр топ өз жұмысын мынадай бағалармен белгілеп отырады, қарап алыңыздар:
  • - өтежақсы
  • жақсы
  • орташа

Жауап беруге дайын болған топ бубен соғып белгі береді. Кім бірінші соқса, сол топ жауап береді.

«ДО» тобы-ән үйрену

-«Домбырасыз сән қайда?» әні неше шумақтан тұрады.

-Мазмұны неге арналған?

-Бірінші шумағын буынға бөліп жаттау:

-Шумақты және қайырманы бөлек буынға бөліп жаттау

-Шумақ пен қайырманы қосып орындау

- Екі дауыста орындау.

«РЕ» тобы. Музыка тыңдау

«Құс қайтару»-әңгімелеу, сұрақ-жауап, топтастыру.

«Көңіл толқыны»- күйінің шығу тарихына тоқталу, талдау.

« Келіншек» немесе «Кербез» күйі. Сыбызғы аспабы туралы түсініктеме беру.

« Құс қайтару» « Кербез»

«

« Ми» тобынада сыныптан тыс жұмыс- хор үйрету.

Хорда ән айту дағдыларын, хор репертуарын іріктеу әдісіне тоқталу. Әр топтың өз жұмысын. Бағалау.

Қосымша тапсырмалар :

  1. Испан елінде пайда болған ақсүйек қауымның поэтикалық- лирикалық әні не?

а) Ариозо б) Романс

ә) Ария в) Серенада

2. « Көшкеруен» күйінің авторы?

А) С. Тұрыпбеков б) Д. Нұрпейісова

Ә) К. Күмісбеков в) Н. Тлендиев

3. М Әуезовтың либреттосы бойынша 1938 жылы қойылған алғашқы балетін көрсет:

а) « Аққұс туралы аңыз» б) «Чинотомур»

ә) «Қалқаман-мамыр» в) «Қаракөз»

4. Музыкалық шығарманың қорытынды бөлімі:

а) Реприза б) Кода

ә) Кульминация в) Регистр

5. Қазақстанда киномузыка өнері қай жылы басталды?

а) 1930 б) 1935

ә) 1933 в) 1938

6. «Ақбай» күйін хорға өңдеген сазгер:

а) М. Маңғытаев б) Б. Байқадамов

ә) М Төлебаев в) Қ. Мусин

Шығармашылық тапсырма:

«Детство» С. Мұхаиеджанов-тыңдау, табу.

а) «ДО»- сурет салу

ә) »Ре» тобы- өлең шығару, өлең оқып беру.

б) «МИ» тобы- әңгіме құрау.

Бағалау.

Сонымен, музыка сабағындағы қолданылатын жаңа технология әдістеріне тоқталып өтейік:

Тапсырма қою

Қорыту, бағалауға сипаттама жасау.

Сегіту «Он саусақ»


Ұқсас жұмыстар
Халық музыкасы. 2-сынып
Өткен сабақты сұрау
Ақсақ құлан күйі
Аспаптық музыка
"Халық әні және опера"
Аспанмен тілдескен музыка құдіреті. 5 сынып
Орыс халқының музыкасы
Музыкалық көңіл - күй
Әйгерім қуыршаққа балалардың атынан сыйлық
Қазақ халқының ұлттық музыкалық аспаптары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz