Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Музыка тыңдау
Ақтөбе қаласы №40 орта мектебінің
музыка пән мұғалімі Елеукен Қуаныш
Мектептегі музыка сабағының құрылысы және ұйымдастыру
Мақсаты: музыка сабағының әдістерін және теориялық білімін практикамен сабақтастыру
1. Білімділік мәні: музыканы жан-жақты меңгеру қабілетін арттыру,музыкалық аспапта ойнаужәне ән үйрету,талдау
2. Тәрбиелік мәні:музыка сауаттылығын дамыта отырып, сөйлеу,әсерлену,сұрақ қою ой туғызу арқылы эстетикалық қабілетін нығайту.
3. Дамытушылық: оқушылардың өз мамандығына деген қызығушылығын арттыру,шығармашылығын дарыту.
4. Жабдықтар: баян, домбыра, аудиотаспалар,тірек сызба қағаздары,буклет.
5. Интеграция: негізгі аспап, қосымша аспап, музыка әдебиеті,дирижерлау, биология, халық ауыз әдебиеті.
І.Сабақ жоспары:
1. Ұйымдастыру:
2. Өткен тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап беру.
3. Ән үйрету.(<<до>> тобы)
Музыка тыңдау(<<ре>>тобы)
Хор(<<ми>>тобы)
4. Шығармашылық жұмыс
5. қрытынды бағалау
ІІ.Сабақ барысы:
oo Саламатсыздарма, балалар?
oo Бүгін әдеттегідей сабақтан өзгеше музыка сабағы, 3 топқа бөлініп, топтық сабақ арқылы өткен тақырыптарға шолу жасау , қайталау.
oo Әр топ өз жұмысын мынадай бағалармен белгілеп отырады, қарап алыңыздар:
oo - өте жақсы
oo жақсы
oo орташа
Жауап беруге дайын болған топ бубен соғып белгі береді. Кім бірінші соқса, сол топ жауап береді.
<<ДО>> тобы-ән үйрену
-<<Домбырасыз сән қайда?>> әні неше шумақтан тұрады.
-Мазмұны неге арналған?
-Бірінші шумағын буынға бөліп жаттау:
-Шумақты және қайырманы бөлек буынға бөліп жаттау
-Шумақ пен қайырманы қосып орындау
- Екі дауыста орындау.
<<РЕ>> тобы. Музыка тыңдау
<<Құс қайтару>>-әңгімелеу,сұрақ-жауап, топтастыру.
Досымыз
Хабаршы
Құс
Табиғат көркі
Орманның
серігі
<<Көңіл толқыны>>- күйінің шығу тарихына тоқталу, талдау.
<< Келіншек>> немесе <<Кербез>> күйі. Сыбызғы аспабы туралы түсініктеме беру.
<< Құс қайтару>> << Кербез>>
Күрделі формада күй
Авторы бар аспап
Табиғатқа арналған
Шертпе күй
Шертпе күй
Халық күйі
Музыкалық бейне
Үрмелі аспапта
орындалады
<<
<< Ми>> тобынада сыныптан тыс жұмыс- хор үйрету.
Хорда ән айту дағдыларын, хор репертуарын іріктеу әдісіне тоқталу. Әр топтың өз жұмысын. Бағалау.
Қосымша тапсырмалар:
1. Испан елінде пайда болған ақсүйек қауымның поэтикалық- лирикалық әні не?
а) Ариозо б) Романс
ә) Ария в) Серенада
2. << Көшкеруен>> күйінің авторы?
А)С. Тұрыпбеков б) Д. Нұрпейісова
Ә)К. Күмісбеков в) Н. Тлендиев
3.М Әуезовтың либреттосы бойынша 1938 жылы қойылған алғашқы балетін көрсет:
а) << Аққұс туралы аңыз>> б) <<Чинотомур>>
ә) <<Қалқаман-мамыр>> в) <<Қаракөз>>
4.Музыкалық шығарманың қорытынды бөлімі:
а) Реприза б) Кода
ә) Кульминация в) Регистр
5.Қазақстанда киномузыка өнері қай жылы басталды?
а) 1930 б) 1935
ә) 1933 в)1938
6. <<Ақбай>> күйін хорға өңдеген сазгер:
а) М. Маңғытаев б)Б. Байқадамов
ә) М Төлебаев в) Қ. Мусин
Шығармашылық тапсырма:
<<Детство>> С. Мұхаиеджанов-тыңдау, табу.
а) <<ДО>>- сурет салу
ә)>>Ре>> тобы- өлең шығару, өлең оқып беру.
б) <<МИ>> тобы- әңгіме құрау.
Бағалау.
Сонымен , музыка сабағындағы қолданылатын жаңа технология әдістеріне тоқталып өтейік:
Көрнекілік стратегиясы
Венн диограммасы
Эвристикалы деңгей
Шығармашылық деңгей
Музыкалық
Оқыту әдістері
Оқыту әдістері
Сурет салу стратегиясы
Алгоритмдік деңгей
Сын тұрғысынан ойлау
Деңгейлік тапсырма
Тапсырма қою
Қорыту, бағалауға сипаттама жасау.
Сегіту <<Он саусақ>>
музыка пән мұғалімі Елеукен Қуаныш
Мектептегі музыка сабағының құрылысы және ұйымдастыру
Мақсаты: музыка сабағының әдістерін және теориялық білімін практикамен сабақтастыру
1. Білімділік мәні: музыканы жан-жақты меңгеру қабілетін арттыру,музыкалық аспапта ойнаужәне ән үйрету,талдау
2. Тәрбиелік мәні:музыка сауаттылығын дамыта отырып, сөйлеу,әсерлену,сұрақ қою ой туғызу арқылы эстетикалық қабілетін нығайту.
3. Дамытушылық: оқушылардың өз мамандығына деген қызығушылығын арттыру,шығармашылығын дарыту.
4. Жабдықтар: баян, домбыра, аудиотаспалар,тірек сызба қағаздары,буклет.
5. Интеграция: негізгі аспап, қосымша аспап, музыка әдебиеті,дирижерлау, биология, халық ауыз әдебиеті.
І.Сабақ жоспары:
1. Ұйымдастыру:
2. Өткен тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап беру.
3. Ән үйрету.(<<до>> тобы)
Музыка тыңдау(<<ре>>тобы)
Хор(<<ми>>тобы)
4. Шығармашылық жұмыс
5. қрытынды бағалау
ІІ.Сабақ барысы:
oo Саламатсыздарма, балалар?
oo Бүгін әдеттегідей сабақтан өзгеше музыка сабағы, 3 топқа бөлініп, топтық сабақ арқылы өткен тақырыптарға шолу жасау , қайталау.
oo Әр топ өз жұмысын мынадай бағалармен белгілеп отырады, қарап алыңыздар:
oo - өте жақсы
oo жақсы
oo орташа
Жауап беруге дайын болған топ бубен соғып белгі береді. Кім бірінші соқса, сол топ жауап береді.
<<ДО>> тобы-ән үйрену
-<<Домбырасыз сән қайда?>> әні неше шумақтан тұрады.
-Мазмұны неге арналған?
-Бірінші шумағын буынға бөліп жаттау:
-Шумақты және қайырманы бөлек буынға бөліп жаттау
-Шумақ пен қайырманы қосып орындау
- Екі дауыста орындау.
<<РЕ>> тобы. Музыка тыңдау
<<Құс қайтару>>-әңгімелеу,сұрақ-жауап, топтастыру.
Досымыз
Хабаршы
Құс
Табиғат көркі
Орманның
серігі
<<Көңіл толқыны>>- күйінің шығу тарихына тоқталу, талдау.
<< Келіншек>> немесе <<Кербез>> күйі. Сыбызғы аспабы туралы түсініктеме беру.
<< Құс қайтару>> << Кербез>>
Күрделі формада күй
Авторы бар аспап
Табиғатқа арналған
Шертпе күй
Шертпе күй
Халық күйі
Музыкалық бейне
Үрмелі аспапта
орындалады
<<
<< Ми>> тобынада сыныптан тыс жұмыс- хор үйрету.
Хорда ән айту дағдыларын, хор репертуарын іріктеу әдісіне тоқталу. Әр топтың өз жұмысын. Бағалау.
Қосымша тапсырмалар:
1. Испан елінде пайда болған ақсүйек қауымның поэтикалық- лирикалық әні не?
а) Ариозо б) Романс
ә) Ария в) Серенада
2. << Көшкеруен>> күйінің авторы?
А)С. Тұрыпбеков б) Д. Нұрпейісова
Ә)К. Күмісбеков в) Н. Тлендиев
3.М Әуезовтың либреттосы бойынша 1938 жылы қойылған алғашқы балетін көрсет:
а) << Аққұс туралы аңыз>> б) <<Чинотомур>>
ә) <<Қалқаман-мамыр>> в) <<Қаракөз>>
4.Музыкалық шығарманың қорытынды бөлімі:
а) Реприза б) Кода
ә) Кульминация в) Регистр
5.Қазақстанда киномузыка өнері қай жылы басталды?
а) 1930 б) 1935
ә) 1933 в)1938
6. <<Ақбай>> күйін хорға өңдеген сазгер:
а) М. Маңғытаев б)Б. Байқадамов
ә) М Төлебаев в) Қ. Мусин
Шығармашылық тапсырма:
<<Детство>> С. Мұхаиеджанов-тыңдау, табу.
а) <<ДО>>- сурет салу
ә)>>Ре>> тобы- өлең шығару, өлең оқып беру.
б) <<МИ>> тобы- әңгіме құрау.
Бағалау.
Сонымен , музыка сабағындағы қолданылатын жаңа технология әдістеріне тоқталып өтейік:
Көрнекілік стратегиясы
Венн диограммасы
Эвристикалы деңгей
Шығармашылық деңгей
Музыкалық
Оқыту әдістері
Оқыту әдістері
Сурет салу стратегиясы
Алгоритмдік деңгей
Сын тұрғысынан ойлау
Деңгейлік тапсырма
Тапсырма қою
Қорыту, бағалауға сипаттама жасау.
Сегіту <<Он саусақ>>
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz